Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: TAHAKS OMA SISSEPRITSE ASEMEL KARBURAATORIT

11:52 25.05.2004
jaku (registreerimata)
tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit aretada kas see oleks teostatav.
11:58 25.05.2004
Torm (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Miks sa tahad karbussi? Mis pritsungil viga?
13:04 25.05.2004
teet (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Asi on täiesti teostatav. Ning isegi on oodata võimsusekasvu.
Näiteks tavalisele neljasilindrilisele pannakse tavaliselt 2X 45 DCOE karpad, mis kasvatavad võimsust päris tublisti. (ütleme, et umbes 2liitrisel 150hj masinal kasvab jõud 170ni)
13:09 25.05.2004
Deus
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
kuidas krt peaks karburaator tõstma võimsust, palun seletage see mulle ära (lammaz selle koha pealt)
13:11 25.05.2004
teet (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
13:13 25.05.2004
teet (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
võimsus kasvab nii, et igal silindril on oma sisselase, mis on originaalist tunduvalt lühem ja otsem.
13:57 25.05.2004
Ints (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
to:teet
Selle sa unustasid lisamata,kui palju kütusekulu tõuseb.
15:16 25.05.2004
teet (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
jah, eks see kulu ole tõesti väike kõrvalnähtus...
15:19 25.05.2004
lapuhh (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
karpa valitakse mootorile selle järgi mis pööretel see mootor enamusaja tööle hakkab.aga mitte pikem ,lühem ,paksem jne.et siis nagu oleks parem.
16:10 25.05.2004
VVV (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Üks ja sama mootor orginaalkarpaga ja orginaalsissepritsega. Viimane on võimsam ja seejuures ökonoomsem.
12:11 26.05.2004
Deus
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
olen kuulnud et kenasti timmitud karpa pidavat sissepritsele silmad ette tegema...
13:12 26.05.2004
Vaalakütt (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Vanale Audi 80 b2-le pandi 1993.a VW Passati 1,8 mootor, originaalis monopritse. Mootor oli plank, ilma sissepritse, geneka ja starterita. Vana karbuss istus ideaalselt külge (1,8 koned vanemad ka karbussiga).
13:14 26.05.2004
Vaalakütt (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Kunagi telliti LADA-le Weberi sportkarburaatorid (6 000.- tk). Lõõrid olid sellised, et sepp võiks rusika sisse pista, kütusekulu ka vastav.
17:24 26.05.2004
urmik (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
sisse pritse on jah vahest tore asi ,,aga kui ikka paigast ää läheb siis on jamamist piisavalt,,
karpaga natuke lihtsam,,
02:38 27.05.2004
markus18 (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
eks ta ole jah et kui karpa korralikult timmitud on siis on päris sõidetav...aga kui karpa on hea miks siis pritsung mõeldi?

mina olen ikkagi pritsungi poolt
12:36 27.05.2004
yoke (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
pritse tuli roheliste pärast katt-lamda-pritse.see tandem on nagu nuhtlus
21:12 20.06.2004
tt (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Karbuss on jah ikka nagu see "õige asi", olen ka poolt.
00:22 21.06.2004
W 123 (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Mõnd mootorit tehtigi nii karpa kui pritsega. Ümbertõstmise vaev. Siiski arvesta et kollektorit, õhupuhastit ja bensupumpa on ka tõenäoliselt vaja. Pritsungi pumba rõhk on liiga kõrge. Eks pritsungil on muidugi eeliseid, ega seda ilmaasjata juba II MS ajal Saksa lennukimootoritel ei kasutatud. Samas võimaldab kabruss rohkem oma soovi järgi sättimist ja on ka põlve otsas parandatav.
03:24 22.06.2004
Nonii (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Karpa vasta vahetaks ainult monopritsungi. Mina olen nagu arusaanud et pihustid annavad kütust ikka kiiremini peale kui karpa. Kütuse teekonnad on juba erineva pikkusega. Enamasti karpal ikka pikem. Sellest järeldub et ka liikumine karpaga lahjem.
12:56 01.07.2004
kontakt (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
ei oska midagi üelda...nõmedad järeldused

miks pannakse saksas 635csi-dele peale 3.1webbereid 2 tykki?
see vist ikka selleks et nokkadele meeldib seal lahjemate autodega sõita...
13:58 01.07.2004
Deus
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Karpa ja pritsungi põhierinevus on (nagu ma aru saanud olen) see et Pritsung annab niipalju kui lubad aga karpa annab niipalju kui mootor küsib ...
14:21 01.07.2004
kontakt (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
mootor töötab karpa puhul hõrendusega mootor kogu aeg küsib(sellest ka alarõhk sisselaskes)...sina siis annad

puuduseks see et ülelaadimist keeruline teha sellisel mootoril(kaotad alarõhu ära ja mootor ei küsi enam karpalt segu) muidugi on ka teisi võimalusi aga pritse puhul see lihtsam ja tulusam
20:15 24.09.2004
jack (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Korralikult töötaval karburaatoril pole häda midagi. Koosneb paljudest mehhaanikatükkidest. Sissepritsel mehhaanika lihtne, see-eest on kari andureid ja elektroonikaplokke. On nagu tehnoloogilisem tänapäeva mõttes. Mõlemad täidavad sama eesmärki-tagada õige küttesegu kõikides reziimides. Ainult vahendid erinevad.
Karburaatorit on "kodustes" tingimustes kergem seadistada-difuusori lm., õhu-ja kütusedüüsid, väikesed koonused, emulsioonitorud, bens.tase, kiirenduspumba tootlikkus, ökonomaiserid, ökonostaadid-kõike saab muuta, vahetada. Sissepritsel on vaja vastavaid arvutiprogramme ja teada mootori seadesuurusi. On muidugi mugavam.'
Romulast saab ju teise kaane või sisselaskekollektori vanemale versioonile ja koos pumbavahetusega pole see probleem.
11:51 18.11.2014
Garp (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Kuid mismoodi see ühendamine käib mootoreid ju erinevaid. Ja mis karburaatorid need olema peavad mingid spetsiaalselt toodetud või saab mingeid vanu kasutada.
21:50 18.11.2014
Välja Purse (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Hülge ila, et karburaatorit lihtsam seadistada. Kuidagi võid käima saada, kuid ikkagi on mingis pöörete piirkonnas "augud" sees. Aga edu kui tõsine soov ja käed sügelevad ning raha ka pole.
10:16 03.06.2018
wembu (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Oskab keegi seletada mis sisselaskesysteem USA muskelautodel on,eriti kiirenduses,pean silmas seda kärakat mis kapotist kuni 1m veel kõrgemale ulatub ja mingi lai hammasrihm seal küljes.
kes küsib-tundub lollina,kui ei küsi jääbki lolliks.
11:16 03.06.2018
................ (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Kompressor, rõhk on pidevalt taga sest rihm ajab ringi. Turbot ajab ringi väljuvad heitgaasid.
11:18 03.06.2018
............... (registreerimata)
Re: tahaks oma sissepritse asemel karburaatorit
Blower ehk kompressor.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.