nii see ikka pole. Ka Kia pole kehva auto...lihtsalt kadetad inimsed, kel pole mingit sõiduvahendit arvavad nii.
Kõik autot lagunevad! eriti uued mersud.
tuttaval oli opel Astra, nüüd sõidab ford Mondeoga - nutab Astrat taga.aastane läbisõit on tal ca 100000 sellest 50% kruusateid. kui tahad opelit siis osta ta ära!
Ma olen ära pidanud aastatega kadeti, ascona, rekordi, kolm omegat ja praegu sõidan astraga. Vähemalt pooled kollegid ja lihtsalt sõbrad-tuttavad sõidavad omegate-safirade-fronterate-astratega, enamuse jutust kumab üht ja sama: ei lagune ja palju raha jääb muuks tarbeks alles ja kulutada.
Ise olen suur vecu austaja ! Ei kurda, ei nuta ainult meldivad kogemused !
Kui nati ka hoolitsed ta eest, siis teenib kaua ja ilma suurtemate muredetta !
Julgen SOOJALT soovitada ! ! !
Mul ka juba kolmas oopel järjest ja muud ei tahagi, kui siis ainult uut vectra C caravani, aga see selleks.Ja kui veel remondist rääkida, siis võrreldes mõne teise autoga on see ikka väga odav. Nii et ikka OPEL :)
Siin sama, mul kolmas Opel, olen vahetanud ainult piduriklotse ja esisilla igasuguseid liigendeid (need lähevad meie teedel igal autol)P.S. Soome keeles tähendab OPEL: O-oleellisesti, P-parempaa, E-ehjää, L-laatua. Tõlge: oluliselt paremat ehtsat kvaliteeti.
Endal on olnud kadett ja seda ei saa küll autoks kutsuda tänu oma viletsale ehitusele.Minuarust on opeli nõrgemaks küljeks pidurid mille ehitust ma ültse ei kommeteeriks.Aga üldiselt ma arvan et see on rohkem õnne asi millise auto saad.Teinekord võib opel osutuda vastupidavamaks kui Mercedes.Opeli vastupidavus oleneb ikka sellest kuidas temaga ümber on käidud,,,,nii on see tegelt kõikide autodega.
mul oli ascona, siis tuli vectra a ja nüüd juba 4. aasta zafiraga ja no problems. aint tavalised asjad, mis igal autol lähevad(vedelikud, laagrid, filtrid) ja kusjuures julgelt 50% sõidan kruusakaid(te ei kujuta ette nende seisukorda!). järgmiseks kindlalt opel!
...Opel marki auto kasutusel. Muid pole proovinud. Kuna esimene auto oli Opel, siis millegipärast loobuda ei suuda. Midagi võlub - kas kütuse kulu või varuosade odavus või edasi minek. Ei tea. Midagi kõigist kokku. Tulemus on see, et ootan ja uurin uusi mudeleid... just Opelilt.
Esimene opel oli mul kadett. see võttis väga vähe bentsu ja läks hästi edasi. Ainult taga pidur tahtis kogiaeg kinni roosteteda:). Teine opel omega B 2,5 V6 hirmus hea minek ja julmalt vaikne.kahe ja poole kuu jooksul ei vajanud ültse remonti kuni üks loll ette sõitis.Siis sain aru ka et opel on ka turvaline ja ostsin jälle omega aga seekord 100kw. see on juba mul pool aastat ja ei ole ültse tahtnud remonti oostust saati.Opel on ikka väga hea auto.
Opel on hea ja kvaliteetne,hoolduskulud mõõdukad.Pisivead parandatud garantiikorras.Opel üldiselt kulub GM gruppi ja enanus detaile on valmistatud kas GM tehastes EU-s või USA-s.Kui ostsin Opeli,siis tuttavad tegid maha-et maine autol madal.Seda rääkisid rohkem VW ja Fordi omanikud.Hiljem selgus et nende autod käisid garantiiremondis kordades rohkem ja hoolduskulud on nendel reeglina suuremad.Ühel tuttaval suht uus Mondeol vedrustus koliseb nagu hobusevankril.Samuti on sõiduomadused Vectral üsna kõrged.Kuigi algusest peale tahtis saada head kütust.Favora solk ei kõlvanud.Ingliskeelses passis kirjas-Super-meie mõistes Euro-98.Euro-95-ga sõidab ka,kuid kütusekulu suurem ja perfomance madalam.
Täna müüsin 87a ascona maha 10 000eekuga..endal oli tiba üle aasta käes ja sõitsin 40 000km ja ei ütleks et lagunes ära vms...ja sellest 70% on linnas sõidetud..muidugi ma andsin ikka mõnusalt piitsa ka aga vastu pidas :) ja opeli jupid on oi oi kui odavad :)
pole sellel opelil viga midagi...ainuke miinus on see et roostetab koledasti...:) aga kui hooldada ja pesta tihedamalt kui kuus korra,vahatada vähemalt 2-3x aastas siis ega see rooste nii hull vaenlane ka pole :)
Oman Opel Vectrat 2.0 bens 99 aasta, läbisõit 195tuh. Kahetsen väga, et sellise valiku tegin ja enam kindlasti opelit ei osta.
Suurenmatest remontidest: peale sadat tuhandet tuli vahetada roolilatt, kuna hakkas õli läbi laskma ja taastada ei saanud (15tuh). Nüüdseks on roolilatt uuesti õhtal ja lisaks veel roolivõimu pump( u 4 tuh). Lisaks sellele on katki õhulugeja ( vahetus u 20tuh), kojameeste mootor, mootor võtab õli, sumbutaja läbi roostetanud ajab vingu sisse, airbagi andureid vahetatud 2 korda jne. Varem olen omanud 2 Toyotat ja nendega pole selliseid jamasid kunagi olnud. Kui keegi veel arvab, et opel on hea auto siis võin oma opeli teile soodsalt maha müüa - u. 65000tuh. Andke teada kui huvi on.
Kui sa tegelikult ka oleksid nii palju juppe Vectral vahetanud, siis sa ehk teaksid, mis need osad tegelikult maksavad.
Ära lahmi lambist, su numbrid on pärit naistesaunast?
Saksamaal on opel väga hinnatud auto. Seal müüdi 2004 aastal 106 839 Opel Astrat ainult golfi müüdi rohkem. Opel edastas MB c-klassi BMW 3-seeriat ja isegi Audi A4/S4. JA mis sa räägid halvast mainest. Kust see jutt tuleb. Teised on lihtalt kadedad et neil ei ole nii töökindlat autot kui opel.
Esimene oli Kadett 1,6D- noh rooste vist oli suurim mure. Teine oli Astra 1,4 Caravan, uuelt. Uskumatult vastupidav- 220 tuh ja mitte ühtegi viga. Korra vahetasin piduriklotse ja rooliotsi. Teheke järgi teised autotootjad!!! Siis Astra 2,0 DTi 74kW uuena. Sõitsin 30 tuh.Garantiikorras vahetati tagasild. Väga hea tõmme ja juhitavus oli. Siis Vectra Caravan 2,0 DTi 74kW kasutatuna, rohkete lisadega. Äärmiselt hea auto. Siiani alles ja ootab müümist. Nüüd Astra C 1,8 Elegance. Võrratu masin. Müstliselt hea juhitavus, vähemalt libedaga. Täiesti uuel tasemel kvaliteet ja tehnika. Iga järgmine Opel on mind teinud suuremaks Opeli fänniks :)
et vahepeal sai proovitud 2 aastat Ford Galaxyt 2,3 ja pool aastat Peugeot 206-t 1,1. Viimane oli küll õudus. Aru ma ei saa, miks inimesed seda 206-t ostavad. Ju pole paremat proovinud.
Peres on kaks opelit- üks vectra aastast 91 ja teine astra aastast 2000. Diislid mõlemad. Tõsi on et vectra on roostehaldis. Astra-ga selliseid probleeme ei ole.
Mõlemad on kenasti vastu pidanud meie teedel ilma suuremate muredeta. Peasi et õigel ajal hooldada. Ja mis veel tähtis- auto on kui pere liige, teda tuleb heas mõtes armastada. Ameriautodest olen sõitnud jaapanlaste ja prantslastega. Kui tuleb aeg uuendada parki, valin kas meelepärase opeli või toyota. Viimane on tehniliselt vastupidav, samas kui on tarvis remontida- on osad kallimast klassist võrreldes opeliga.
Ma ei tia mis te vaevate oma pead siin mingi mõtetu opeli pärast. Selle auto ostu peale ei ole mõtet isegi eaga kulutada sest opel on ja jääb viletsa kvaliteediga auttoks. kui tahad autot mis auto ikka siis võta kas FORD või HONDA.
auto soetamine on väga isikupärane toiming. nagu naisevõtt. kui naine on võetud pole kellegil õigust haukuda et miks nii kehva moori võtsid. selle eest võib keretäie saada. autodega sama.
kahtlemata on opel hea auto. ehitus lihtne ja hea remontida. detailid odavad.
Mis viib opeli maine alla.
1. Nõrk esisild: keskeltläbi peale 30000 läbimist meie teedel on puksivahetus kindel. Golf 3 või uuema Toyota Corolla esisild ei pruugi isegi 100000 km peale lagunema hakata.
2. Rooste: see on suurim probleem selle margi juures. Ennem 98 a. autod roostetavad hullemini kui arvata oskate. Selles vanuses autod on enamjaolt kõik plekimõlkimisi saanud ja siis lööb Opelitel varsti ka sealt välja see. Igipõlised Opeli omanikud on sellega harjunud ja paljudel isegi koht kus teha. Samas mõnele uuskasutajale võib selline masin osutuda väga kulukaks. Nii mõnigi on lasknud 15000 eest masina üle teha ja paari aasta pärast avastanud, et probleem on tagasi.
3. Nõrk heliisolatsioon. Vanemad vectra ja astra mudelite uksepolsterdus väga õhuke. Isegi kätt toetada ei saa aknaäärele.
eks plusse ole ka palju... Vana astra kõigele kiusuks on üsna õnnestunud auto, seda on näha ka daewoo pealt kus praegult toodetakse vana astra põhjal uut autot. Vectral on haiguseid tunduvalt rohkem.
Nõrk heliisolatsioon vörreldes millega? Bmw,Mersuga..???
Seda tuleb ikka vörrelda sama hinnaklassi masinaga. Oma kogemuste pöhjal opeli heliisolatsioon on tunduvalt parem kui näiteks fordil, volkaril ja japsidest ma ei hakka ültse rääkima.
Kui sa tooksid autosid ja sõidaksid nendega siis sa oskaksid ka vahet teha. Kasutatud masinal võib üks vectra teisest erineda nagu öö ja päev.
11 aastat vana sarnase ajalooga vectra ja passati vahe on isegi lollile tuntav, eks oli see omal ajal ka sellest suurest hinnaerinevusest (vectra alates: 170000 krooni, passat alates: 230000 krooni). Proovi sõita ka Accordiga ja ära japse nii ühte patta ka topi. Iga auto las olla omal kohal, pole mõtet asja üle puhuda kui see väärt on. Viimane on eesti meestel ikka kombeks.
Mis jutt see on et igast Fordist saab üks kord Opel. Asi on ikka vastupidi. Mul on naisel Ford Escort 1992 ja endal Opel Astra 1992. Astra on ikka tuntavalt kvaliteetsem masin. Naine ei sõidagi oma Escortiga õieti aga ikka laguneb, pidevalt mingi jama. Elektriprobleemid, mingi esisilla jama, 1,4 mootor võtab talvel linnas 13l sajale mis on ebanormaalne (mingit viga ei ole, tundub et nii on ette nähtud). Väga jõuetu mootor selle kulu kohta. Käigud ebatäpsed. Olematu heliisolatsioon. Lisaks vastikult madal auto.
Astra on võrreldes Escordiga üsna vaikne auto, tunduvalt tihkem (vist ka tühimass suurem), juhitavus ja teel püsimine parem, ja mis kõige olulisem, minule on sattunud väga vastupidav eksemplar. Kütet võtab oluliselt vähem kui Escort. Olen oma Astraga jube rahul. Ainuke miinus on see et on nats väikseks jäänud, tahaks lihtsalt suuremat autot. Kahju oleks loobuda. Roostetavad nad mõlemad ühte moodi, seda küll. Mind see ei häiri.
omasin väga hästi hoitud omega 87a. 2,0 85kw on parim mootor nii mineku kui bensukulu poolest nii vana auto puhul sai maanteel 7l/100km. Ainuke asi miks ta maha müüsin oli ohjeldamatu põhjarooste. Iga poole aasta tagant tuli keevitada kuskilt.
Kuigi sõidan praegu 10a vanuse audiga(100 2,6 V6) mõtlen et kunagi võiks proovida ka omega B aga ainult selle vana 2,0 85kw mootoriga
sõitsin 5 aastat opel senatoriga ja igasugune jutt tema bensiinilembusest ja pidevast mootori putitamisest on JAMA! tekib küsimus, miks enam ei sõida? noh on olemas 09id, mille omanikud oskavad ilusti seisva auto esiotsa sisse sõita, peale mida jääb üle vaid auto kindlustusele maha müüa... otsin praegu opel omegat, aastast alates 2000...igastahes odavam üleval pidada, kui praegust audi 80t...rrrrrrr raharöööövel!!! kui tahad opelit, siis igal juhul omega!
Võtan sõna Opeli kaitseks. Sõitsin 5 aastat (100 000 km) Kadettiga (12/89a. 1,6). Ütlen ausalt - mõnus, hea, äkiline sõber, kes mind juba hätta ei jätnud. Bensu kulu keskmiselt alla 6/100le, kuigi olen üsna äkilise jalaga. Murelaps paraku on jah kere roostetamine. Kui ussipoiss sisse astub, siis närib kiiresti ja ahnelt. See juhtub üsna äkitse. Ühe talvega näris päris korralikult. Nende 5 aasta jooksul külastasin remontlaid suhteliselt vähe võrreldes oma töökaaslastega, kellel uuemad ja uhkemad autod ning kui käisin, siis rahakoti jaoks oli see ka heldem. Nüüd kuu aega Ford Mondeo, millega on küll maanteel ja pikki vahemaid mugavam sõita, kuid Kadetitiga jälle hea püsimine kruusateel ja linnas silkamises mõnus. "Nokk kinni, saba lahti" - igatsen Kadeti äkilisust taga, samas naudin Mondeo sõidumugavust maanteel.
Mina ole(i)n oma Kadetiga 100% rahul. Öeldi mullegi kulunud lause "Igast autost saab kunagi Opel" ja siis lehvitasin mina neile jällegi, kui nad uuemate autoga taas remontlat külastasid :)
Kõik on suhteline - sõltub, mida vajad-tahad ja muidugi kuidas on autot eelmine(-sed) omanik hooldanud või siis ise.
Üldiselt jah mõismatu arusaam juhmide inimeste poolt, kellede arust Opel on jube halb auto sõita ja üleval pidada ... see paistab olevalt juba neile isa-ema poolt selgeks õpetatud, et "Opel on paha auto, ära jumala eest osta" ja vaesel lapsel jääbki eluks ajaks paaniline hirm. Täiesti haige ja põhjendamatu arusaam. See et auto lihtne on, ei tähenda veel halba kvaliteeti.
Endal senator 2.5 ´86 - mõtlen hirmuga, et kui ühel heal päeval ta olen sunnitud maha müüma, siis kas saan asemele teise NII hea auto, millega saaks sõita 2 aastat ja selle aja jooksul lisada ainult benssu ja natuke õli? Odavatest juppidest, mida ikka vaja läheb, ei hakka rääkimagi ... aga sõidumõnu on küll asi, mida selle masina puhul tuleb kiita - nagu tugitooliga sõidaks, hämmastavalt hea disainiga istmed. Isegi benssu ei rüüpa selline palju vastupidiselt igasugustele legendidele (praeguseks sn. ligi 300000, aga maanteel kütusekulu 8/100)
Jah, tõsi ta on et Opel roostetab, aga milline auto EI roosteta? Ja selge on ka, et ainult plastmassist auto ei roosteta.
Mul olnud kolm Kadetti:
Esimene kartis hirmsalt niiskust. Istusin temaga korra veerand tundi suure lombis, ei saanud välja ka minna, siis läks alles uuesti käima.
Teine oli suht korralik, pidas vastu paar aastat. Oleks edasigi pidanud aga sain kasutada uue masina (mitte Opel aga mille käigukast lagunes kolmandal aastal)..
Praegu pean kahjuks hüvasti jätma (müüma) GSI 2.0, millega olen narrinud Audit, BMW j.n.e. Ning mis on täiesti korras hetkel.
EI ütleks, et Opel halb masin, kere jah...
ise olen opel omega b 98a universaal 2,5 td 96 kw automaat omanik ...ei saa kurta et laguneb tohutult,mugavusest puudu ei tule ja juppid on odavad....küttuse kulu on rahuldav trassi peal 7,5l sajale ja linnas 10.l sajale. ja siiamaani ple roostega probleeme olnud. 2,5 td on mõned nõrgad kohad:kõrgsurve pump ,plokkikaan,ja turbo ...aga kui korralikult hooldada siis need probleemid kõnnivad teist mööda. au anda opelile......
ja minu arvamus fordist on täitsa null....ford ple auto.
Uuest Opel Vectrast niipalju, et esimeses hoolduses !!! vahetati garantiikorras rooliotsad ja esiamordikate ülemised tugilaagrid. Ja seda 15 000 km läbisõidu pealt, seda küll mööda Tallinna tänavaid. Aga ikkagi.
mul küll kõigest 2 opelit olnud ja mõlemad üli head. Heliisolatsioon on küll parem kui vw passatil või nissan primeral. Sõbra passatil on isegi kuulda sisse kuidas benapump undab mõtlesin et tema auto defekt kuid hiljem selgus et passati EFFEKT. Primeral jälle kostub kummide kohin läbi. Kumbagi kolinat ei ole ma opelis täheldnud ja seee hirmu jutt mis mulle opeli ostmisel räägiti et armatuur naksub ka puhas jama, pole seda ka veel kuulnud oma opelitel. Kui aknad kinni keeran siis on totaalne vaikus. Vahest ei kuule isegi seda kas mootor käib
Ammu minu abikaasal oli Opel Kadett 1982a.Saja tuhande ja viie aastagaga kulus ainultbensiini.Ei vahetatud rooli otsi ega muud.Kõik jäi originaaliks.Kahjuks se aeg on Opelil möödas.Peale 2000 aastat firma teeb titaanilisi pingutusi, et kvaliteeti taastada.On ka tulemusi(vaata markide pingerida).Abikaasa uus Astra 1.2 2001a.sõitnud Eestis ligi 120000km. 60tuh. pealt vahetati vasak rooliots, 90tuh. pealt vahetati parem sarniir ja üks tagavedru. Pid. klotsidel on alles pool ressursi.Mootor nõuab v. head (t.sünt.) õli,on ketiga ja 55KW, uuemate reeglite järgi ehitatud, võtab 5,2....6,8 l sajale.Võrreldes peakonkurendiga (VW Golf),pole paha.
Olen kasutanud ka muid marke, kuid omanud ainult Opeleid. Esimene oli Kadett 1,8, praegu Vectra A 2,0 85kw. See, et igast autost kord Opel saab, on fordimeeste jutt. Kadett roostetas küll lõpuks käest ära, aga tehnika oli kuld! Õli ei võtnud, remonti ei vajanud. Ise sõitsin üle 100000, eelnev läbisõit teadmata. Vahetada tuli vaid rihmu- klotse- vedelikke jm. nipet- näpet. Vectra olnud 3 aastat, käinud vaid hoolduses ja isegi ei roosteta. Opeli 2,0 85 kw mootor on küll pommikindel: 15000 sõidan täissündiga vahetusest vahetuseni ja tilkagi ei pea juurde valama. Sõitnud olen ise 90000, enne oli odol 130000, otse saksast ja ilmselt ka keritud veidi. Ainus Opeli (ja mitte ainult) häda on kiirelt kukkuv jääkväärtus- 3 aastaga ca poole võrra.
olen aastate jooksul second hand ost- müük hindasid vaadanud opel pole sugugi kõige kiiremini kukkuv masin
1. Mercedes - jääkväärtuse etalon
2. VW - väga hea hinnahoidja eriti vanemas eas
3. Audi - hoiab hinda, vanemas eas maksab ka palju
4. BMW - uuena kallis kuid vanemas eas on odavam soetada juba kui VW-d...
5. Opel, Toyota, Honda - ostjale taskukohane valik, järelturu keskklassi hind
6. Ford, Mazda, Mitsubishi, Nissan - üle 10 aasta vanuses hind eristub selgelt eelpool olevatest masinatest
7. Susuki, Kia, Hyundai, Daewoo, Lada jne... - mõne aastaga autol väärtust lihtsalt pole...
ja kallid inimesed kui teie auto mootorile on ette nähtud täissünt siis valage seda ikka sinna sisse kah... igast idikaid on kes hoiavad paarsada krooni kokku ja poolsündiga sõidavad, kuigi tehas on teisiti kirja pannud... Ecotecid tahavad ka minuteada täissünti. Aga see ongi bananivabariigi viga kus elatustase on madal.
Sõidan OMEGA MV6-ga ja olen väga rahul.Eks probleeme on ette tulnud omajagu .Aga mis liigub ,see kulub.Auto hakkab vanaks jääma ja olen uurinud netist millist marki võiks osta.On olnud 2 Omegat ja osustasin ,et jään margile truuks.Kavatsen osta Omega 2003 3,2automaat.Plussid-suur,mugav,ilusa välimusega,täislaks lisasid ,võimas mootor ja normaalse hinnaga saaks kätte.Räägitakse muidugi,et paremad on Audi A6,E-klassi merss,Toyota camry,Nissan Maxima aga mis hinnaga ja kasko on nendel autodel mõnusalt suur.
Omasin 2 aastat Vectrat (vl. 92, 2,0 l. 85 kw), selle aja sees vahetasin ainult süüteküünlad, filrid-õlid ja kojamehed ning ostsin bensiini.
Polekski ära müünud kui poleks ametiautot tulnud. See oli jällegi Opel, 95 Omega.
2 aastat??? see ei näita midagi! läbisõit näitab! kui tahate oma auto töökindlust kinnitada ja mis on väga tervitatav siis rääkige läbisõidust mitte ajast.
Ma sõidan aastas 50000 - 60000 km, teine mees jälle 20000 km.
mul on olnud opel millega sõitsin 30000 km ja tehnilise hooludse kogukulu oli alla 1000 krooni.
mul on olnud vw millega sõitsin 100000 km ära ja tehnilise hoolduse kogukulu oli 4000 krooni
mul on olnud ford millega sõitsin 25000 km ja tehnilise hoolduse kogukulu oli 20000 krooni, kerge õnnetusehunnik, üks korrakaitses olev riigiteenistuja tõmbas mul naha üle kõrvade, oleks ta mulle vea kohe teada andnud oleks summa 5 tuhande võrra väiksem, hea et see jaapani auto ei olnud...
mul on olnud veel üks ford millega sõitsin 30000 km ja tehnilise hoolduse kogukulu oli 4000 krooni
ja jällegi on olnud ford millega sõitsin 30000 km ja tehnilise hoolduse kogukulu oli 6000 krooni
jne kõik autod pole enam nii detailselt meeles, on olnud ka tõelisi õnnetusehunnikuid ...
praegusest autost ma ei räägi sest olen sellega sõitnud 10000 km ja vara on veel midagi öelda... ptüi ptüi ptüi
Viimane Escort on sattunud maailma kõije viletsama 10 auto hulka.Ülevaatusel gaasid lähevad paika vist ainult ühel viieteiskümnest + muud probleemid. Fookuse töökindlus on palju parem, ainult roostetab.
opel'il pole häda midagi..mul on olnud 2 asconat ja 1 vectra..hetkel oman ford galaxy't..--..opel ple mind mitte kunagi alt vedanud, isegi mitte kõige külmemate ilmatega..opel on tõsine tööloom!!võrreldes fordiga on opel ikka tegija...hetkel isegi kahju et opel'i maha müüsin ;( kuna ford jääb ikka fordiks midagi ple teha...
niiet soovitan osta opel'i!!!
ja see mädanemise probleem ja muu selline on tola jutt ,sest rekordite ajastu teised auto margid roostetavad ja lagunevad ühtmoodi.võrreldakse lihtsalt 83 aasta rekordit ja 90aasta golfi näit.
90-ndate ooplid põle küll seeditavad minu jaoks, pean silmas just kehva roostetaluvust.Praegu oman 3-s aasta teise ringi liisingu-astrat (caravan), auto teg läbisõit on 200 000 km, auto ise 2001 a oma.No ei kurda!Sellel tüübil roosteprobleem puudub ja ka tehnika on ikka veel OK!Ise olen 100 000 km jooksul vaid tehn hoolt teinud, pid klotzid vahetanud ja veepumba, see kõik pole kuigi kallis.JA NO MULLE RASKELT MEELDIB TA VÄLIMUS!!!Kõige kenam auto mu meelest...Tagaosa klaasid lasin tumendada, hõbedavärviga see eriti sobib!Jään truuks:))
Minge esindusse ja proovige UUT OPELIT ja te saate teada et need autod ei jää TEISTELE markidele ALLA ise olen selle läbinud ja lõpuks ka UUE OPELI omanik need kes räägivad et OPEL kehv need ei ole seda autot ka proovinud
Minge esindusse ja proovige UUT OPELIT ja te saate teada et need autod ei jää TEISTELE markidele ALLA ise olen selle läbinud ja lõpuks ka UUE OPELI omanik need kes räägivad et OPEL kehv need ei ole seda autot ka proovinud
mõned ikka päris **** mõtlemisega.90 kümnendate jaguarid,mb,audid,bmw d jne roostetavad ühte moodi.****d võrdlevad 90 a sierrat 2004 a mazda 6 ja siis räägivad kvalikteedi probleemidest
võib osta küll, sest hinna ja kvaliteedi suhe on normis. eks omad vead ja teatud sõidumugavus kimbutavad aga selle kompenseerib odav varuosa. Enda otsus, mida tähtsamaks pead
opel peab tõesti kruusa peal hasti vastu mida ei saa audi kohta öelda mul endal oli ka opel ascona ja sõita tuli kruusa peal palju ega ei lagunenud ainult kere ei pidanud vastu veermiku poolest võiks praegugi sõita !
Sõitsin terve 2005 aasta Senator B 1987 3,0 115kW-ga. Tegin seoses tuludeklaratsiooniga pisut statistikat: bensiini kulus aasta peale 31487.- eest, remont+kindlustus+autopesu+jne kokku 14280.- krooni. Kilomeetreid tuli 24 000, neist pool linnas. Teeb km hinnaks 1.9 EEKi. Aasta lõpus õnnestus auto ostuhinnaga maha müüa. Nii et see 1.9 jäigi 2005 aasta lõplikuks km hinnaks. Kas saab soodsamalt ja mugavamalt sõita? Senine rekord oli Ford Fiestaga, kus aasta keskmine km hind oli 90 senti, aga see oli ka mõnes mõttes jube aeg. Noh, elagu Opel! Nüüd sõidan järgmise Senatoriga ja käin esialgu kõvasti remondis, aga ei kahetse.
3a tagasi sõitsin Mazda 6-ga.Peale seda ostsin Omega automaatkastiga.Peab ütlema,et 98a Opel on sõidumugavuste ja paljude muude faktorite poolest tunduvalt parem riist.Auto maksis 65 tuhhi ja oli ideaalses korras, kusjuures lisavrustus oli väga rikkalik.Üks nõrk koht on kereliistud mis kipuvad küljest pudenema.
olin täielik opeli vastane aga iial ära ütle iial.juhtuski nii et sai ostetud vectra b 96 a nüüdseks endal läbi uhatud umbes 50 000 ainus mis olen vahetanud - tagasilla puksid. tänu heale kogemusele sai perele soetatud ka astra 94 a. mitte üks halb sõna ei saa ütelda.
Mull on Omega 96a ,läbisõit 220000 pooleteise aastaga olen vahetanud piduri klotsid ,ühe sarniiri ja tagaluugi amordid.Mugav ,vaikne väga rahul.Naisel on Golf 4 ilge **** kogu aeg,viimase aastaga rooliotsad ,sarniirid,roolilatt,geneka rihma pinguti,rattalaagrid,kojamehed kiilusid kinni ***.
Olen sõitnud Omegaga, mida tahaksin ka nüüd maha müüa, välimus mulle meeldib selline ümar ja parajalt suur.2,6l mootor. tundub kohati nagu uimane olevat eks ole ka oskustest kinni kuidas piitsa anda.
ise ka siin opelimees , esimene oli ascona ja nüüd on vectra A , ei kurda üldse kui rooste välja jätta, tehnika on ülihea , saksa auto ikkagi. Ühte asja mida ma kiidan on opeli mootorid need on pommikindlad eriti need vanemad. Võibolla minekus on uimased aga väga töökindlad. Asconal oli 1,8 85 kw see oli päris püss ja mul oli veel automaat ka väga hästi liikus edasi, vectral 2,0 85 kw on kuidagi uimasem. Aga vectra on see eest väga mugav võrreldes vw ja audiga.
Kuus aastat 92.a Astraga ringi sõitnud. Selle ajavahemiku kohta läbisõitu küll vähe ... nii 115000. Suuremad tööd on olnud tagumiste poritiivaäärte ja ühe küljekarbi vahetus, mis ei pidanud roosteussile vastu, lisaks veel on läinud 2 bensupumpa tingituna meie ühes suures tanklaketis müüdavast "kvaliteetkütusest". Loomulikult on olnud veel väiksemate detailide vahetamisi, kuid oma odava hinna tõttu ei ole need mitte mingit otsa pidi rahakotile valusaid lööke andnud. Õnneks pole veel pidanud kordagi näppe mootori külge panema, kuigi jah ... varsti oleks vaja hakata mõtlema plokikaane- ja otsatihendite vahetamisele. Samuti hakkab rattalaagritel eluiga otsa saama. Üldiselt olen Opeliga väga rahul. Mitte kunagi pole temaga hätta jäänud ja siiamaani suht vähe lagunenud ka teine.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.