Kui vaadata ülevaatuspunktide arvu ja statistikat siis ligi 50% ülevaatustest töötavad iga kuu keskpaiku isegi 10-15 päeva ALAKOORMUSEGA - ka kevad/suvi/sügis. Härra punktiir Teie ei süvene teemasse, lugege ja samal ajal seedige infot, siis hakkate ehk mõistma mida mina Teie emakeeles kirjutasin. Kui ülevaatuskoormus täna on 5 autot 9 tunni jooksul ja minu võimekus üksi on 24 autot päevas siis see tähendab, et ka teistes ülevaatuspunktides ei rassita palehigis. Kui minu ülevaatuspunktis on 2 kordusülevaatust so. tagasitulekut päevas siis mis järjekordade tekkimisest siin rääkida? Ainult ülevaatuskauge inimene saab nii valesti minu jutust aru või on pahatahtlik paanika tekitaja. Kui riik annaks välja veksli, et seoses koroona viirusega EI KEHTI ülevaatustähtajad (midagi sarnast itaaliaga) ja ülevaatus peab saama tehtud vähemalt käesoleva aasta lõpuks. On ju teada, et viirus niikuinii taandub. Täna aga ei ole väga tark kehtiva korraga sundida inimesi ülevaatusele teades, et varsti võib alata viiruse kõrghooaeg.
Ma ei saa aru ,miks pangaautomaadid toimivad. Tuleb seisma panna! Sealt käib päevas läbi kordades rohkem inimesi kui alakoormusega töötavast ülevaatuspunktist. Appi ! Poed on ka lahti ja inimesi tunduvalt rohkem ,kui alakoormusega ülevaatustes. Loetelu ,kus päevas on koos või käib läbi palju rohkem inimesi ,kui alakoormusega ülevaatusest võib jätkata veel ja veel.
Lükkame ülevastused aasta lõpuks ja mis järgmine aasta saab?
Milleks meile üldse sellisel kujul ülevaatust vaja on? Maailmast näiteid küll, kust eeskuju võtta ja inimesel jääb see mõtetu tramburai ära. Isegi meil pakuvad paljud teenust, et teeme auto korda ja käime ülevastusel kah ära, kui need kaks kattuvad. Aga miks ma pean selles toiduahelas veel üht lisasuud toitma? Teha mingi ülemineku aeg, et teenindused suudavad omale seadmed ja personali leida ja kõik. Lähen hooldusesse ja tehakse samas ka ülevastus. Jääb ära see kordusülevaatuste ja töökodade vahel pendeldamine.
Mis arvad, Millert? Rendid omale remondiboksi kõrvale ja neli lukkseppa, tulen ülevaatusele ükskõik mis olukorras autoga, ära sõidan korras autoga.
Hr. punktiir ja R.K. ei kuulu minu lemmikute hulka kuid see ei tähenda, et neil ei oleks õigust oma arvamusele. Mind ei ole võimalik ümber veenda ja ka minul on õigus oma arvamusele, muuseas mina ei ole ainuke siin riigis kes nii arvab . https://arileht.delfi.ee/news/uudised/vaikeettevotja-avalik-
poordumine-valitsusele-piirakem-aride-lahtiolekut-valitsuse-
tasandil?id=89295873 Kui ülevaatused lukku lähevad siis on Teil võimalus protesteerida ja nõuda valitsuse tagasiastumist ja uskuge mina selles süüdi ei ole, kui ülevaatused pannakse mõneks ajaks kinni. Eriolukorra kehtestamises on süüdi vastutustundetud kodanikud kes käivad viirust jagamas tervetele.
Kas ma sain ülevaatajast õigesti aru, et ülevaatuspunktide ajutine sulgemine - vähendamaks viiruse leviku võimalust, on huvide kattumine ja korruptsioon? Kelle huvid kattuvad? Minul ei ole huvi maksta töötajale palkka saqmal ajal kui sissetulek on NULL, minul ei ole huvi maksta ruumide eest renti aga ma teen seda kas see ongi korruptsioon?
Ja, hr. Millert , Sa ei saanud minust õieti aru ,sest väljendasin ennast puudulikult.
Huvide kattumine ja korruptsioon oli mõeldud remonditöökoja kohta ,mitte ülevaatuse ajutiselt peatamise kohta. Tundub ,et hr. Millert on tiba närvis ,aga eks situatsioon on ka seda põhjustav
Remonditöökojad on samuti alakoormusega kuna ülevaatustel alakoormus ja tõsine ülevaatustegevus algab alles järgmisel nädalal ja siis tuleks tööd rohkem ka töökodadele.
Muidugi olen tiba närvis ja psühholoogilise pinge all kus iga teine ülevaatusele tuleja tuleb minu juurde ja nina all hakkab seletusi andma. Kui annan soovituse hoida distantsi siis irvitatakse ja küsitakse lolle küsimusi üleeile üks põrutas peale ja ütles sina tööta ja ära mölise. Parema meelega oleksin kodus ja ootaksin ära kui olukord natuke rahuneb aga näe olen nii loll, et tunnen kohustust korduse saanute ees ja pean õigeks kõik punktid a j u t i s e l t sulgeda.
Vaat kui kena, ma ei kuulugi lemmikute hulka. Huvitav, miks küll? Kas seetõttu, et tundsin huvi isikukaitse vahendite vastu või seepärast, et pakkusin välja autoomaniku jaoks vähe mugavama variandi ülevaatust läbida ja seda saja protsendilise tõenäosusega? Julgen pakkuda, et klient võidaks nii ajas, kui rahas. Praegune kord ei pea seetõttu kaduma vaid lisanduks lihtsalt kliendi jaoks mugavam võimalus ehk kaks ühes teenus.
Ja lõpus natuke ikkagi nokin kah, ega ma siia sõpru otsima ju tulnud. Rehvivahetused on hetkel teema ja riikliku sunniga. Lükkame edasi?
To R.K
Sinu poolne soovitus ( mitte rehvivahetus puudutav) rem. töökoja kohta on hea ja kliendile kindlasti aega kokkuhoidev . Vot ei saa me seda teha ,vähemalt mitte legaalselt, sest korruptsioonijuhend ei luba teha ülevaatust oma ja oma lähedaste autodele. Samuti ei tohi teha ülevaatust meile kuuluvas remonditöökojas remonditud autodele , nii olen mina seadusest aru saanud.
Artikkel on ilmselgelt kellegi tellimustöö sest KÕIK argumendid on ühest vaatenurgast ja ei ole ühtegi vastuargumenti või arvamust ja seal selgitusi andnud riigiametnikud näitavad tõsiseid puudusi autoohutuse vallas. Küsiks kus on loogika kui kehtiv kord ei keela (mõtle lubab) teha õppesõitu kui auto põrus ülevaatusel piduritega ja seda kuni kaheks kuuks. Juriidiliselt võrdsustatakse korrasolevaks tunnistatud ja mitte korrasolevaks tunnistatud sõidukid kuni kaheks kuuks. Enne oli reegel mis ei lubanud vabalt ringi uhada kui on kordusülevaatus, nüüd „põleta“ ka tuksis piduritega 24/7/60päeva. Kartus, et ülevaatuse tähtaja lühiajaline edasilükkamine võib kaasa tuua avariisid on 10 aastase poisikese jutt – on minu arvamus, mitte süüdistus sest süüdistab prokurör. Lõpetan oma idee (2 nädalat ülevaatuspuhkust) propageerimise ja püüan teemat mitte rohkem torkida ja jätan õhku küsimuse mis puudutab ohutust auto kontrollimisel. Miks ei nõuta kõikidelt ülevaatustelt auto sisu desinfitseerimist enne sellesse istumist? Vastan ise, et seda ei tehta kuna väga paljud autoomanikud ei luba.
Niikaua kui ei hakka kehtima reegel, et autol vahetatud jupp on autoomaniku oma - niikaua ma näen kuidas seisupiduri remondiks vahetatakse autol terve tagasild. Neid juhtusid on kaks ja nädalatagune on minul olemas kus kontrollkaardil on kirjas seisupiduri probleem ja paari päeva pärast on remondiarve kus fikseeritud tagasilla vahetus. Ühe prao pärast heitgasitorustikus vahetati eest kollektorist kuni summuti lõpuotsani kogu heitgaasitorustik 700 € eest nn. originaalis, mitte B varuosadena. Isiklikult läksin remonditöökotta koos Eesti tuntuima südamekirurgiga kes on nii vana, et enam ei opereeri kuid annab loenguid nii kodu- kui välismaal. Kuna minul on olemas autode remondi ajanormatiivid siis ei olnud keeruline asjas selgusele jõuda. Auto tõüsteti üles ja võeti ratas, seejärel pandi ratas tagasi ja lasti auto alla. Seejärel tõsteti auto üles ja vahetati piduriketas, korjati auto kokku ja lasti alla. Siis tõsteti jälle üles jua vahetati klotsid ... Töökoja juhatajal ei olnud muud kokutada kui, et: "Jah kodune töö on Teil hästi tehtud" Reeglina varastatakse raha vanemate inimeste tagant. Tulles alguse juurde siis on natuke keeruline varastada autoomaniku tagant kui vahetatud jupp pannakse pagasiruumi ja on kliendi asi kas laseb visata vahetatud jupi kontrinerisse või ei. Nii jääb ära ka 50% kulunud piduri9klotsiude vahetus, nii jääb ära katalüsaatori vargus kuna kati eest saab raha sest neid ostetakse kokku. 90% on ausad remondimehed ja on mõned saamatud remondimehed kes vahetavad kogu sõlme ja ei oska taibata, mille kallal siis tegeklikkuses peab nokitsema. Kui autoremont ja ülevaatus saavad üheks siis kindlasti hakkab ülevaatus "toitma" oma töökoda ka nende puudustega mida ei pea täna/homme kõrvaldama. Tean autoesindust mis omab ülevaatuspunkti ja tean inimest kes ütles: "Töökojast helistati ülevaatuspunkti ja paluti vaadata mis teha annab... autol oli probleem heitgaasidega mille probleemi ei suutnud esindus lahendada. Minul käis "Elke auto" ülevaatusel müügimasinatega ja kui ma seletasin kliendile, et autoesinduse autodiagnostik on tobu, et ei oska leida probleemile lahendust- siis lõpetas autoesindus minu juurde autode toomise. Kliendile väitis autoesinduse töötaja et see on just antud mudeli omapära - tolle auto saatsin Hannese juurde ja asi sai korda. Kas piisab näidetest?
Suudeti ülevaatuspunktid lühikse keti otsa panna, pannakse ka töökojad. Ja pealegi, miks valutad südant asjade üle, mis sinusse eriti ei puutu. Meil kõigil keegi, kes teeninduses ühel või teisel viisil pügada on saanud. Kuidas see ülevaatusega kokku puutub? Usu, sa ei suuda kogu maailma parandada, püsi oma liistude juures.
Ja kuna sul see desinfitseerimise teema hinge kraabib, täitsa mõistan ja ei pane absoluutselt pahaks, siis kas oled mõelnud ühekordsete kaitseülikondade peale? Sul seal jalutuskäigu kauguses vähemalt kolm poodi ja ilmselt mõnega ka kliendileping sõlmitud. Odavamad vast mingi euro ja veits peale. Klient on tõenäoliselt nõus selle kinni maksma, kui abimaterjali.
Oskab keegi öelda et kas piduripedaal peab olema siduripedaaliga samal kõrgusel, et ÜV-d läbida?
Mul nimelt siduripedaal kõrgema kui piduripedaal.
Kuskil kuulsin et peab olema ühel samal kõrgusel m
Sõiduki värvusega on tõsised probleemid. Mootorrattal käib raami järgi mida tegelikult näha ei ole, haagisel käib tiisli värvuse järgi seega haahgissuvila võib olla mis iganes värvi...Sõiduautol käib värv värvikoodi järgi ning meil ei ole andmeid mida üks või teine kood peab tähendama. Olen isiklikult näinud viis korda sõidukit mis on teist värvi kui silmad seda näevad. Alles oli Maserati millel värvus kollane , tegelikkuses aga oli roheline ja meie ei julge enam ennast lolliks teha saates masina Ma-sse ning saades vastuse, et värv mida näen ei loe kuna värvikood annab selle värvi mis dokumendil kirjas.. Üks oli must kuid tegelikkuses punane ja ma kõike juhtusid ei mäleta. Küll aga kui on näha, et masin on värvituid ja kusagil sõiduki sügavuses on nähtav originaalvärv ja värvus ümber registreerimata jäetud siis küll on jama majas.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.