Gemel Serpi Star on minu teada MB originaalalarm. Kvaliteetne ja usaldusväärne, sõprade kogemustest. Geminit nii hästi ei tea. Omal SPAL, Cobra analoog (paljud asjad samad, kui Cobral nt pasun jne - eks üks italiaanotehas neid vorbib).
Alarmi puhul üldiselt (kindla kaubamärgi puhul) kehtib põhimõte: mida kallim, seda parem. Odavamale peab hakkama lisaseadmeid eraldi juurde ostma, mis ajab hinna üles. Kallimad komplekteeritud juba piisavalt.
Kas neil see vahe pole, et Gemel on kompaktalarm ja Gemini on moodulalarm? Seepärast Gemel ka odavam, kuna plokk ja pasun, ehk kogu kupatus asub ühes karbis kapoti all! Moodulalarmi puhul turvariskid justkui väiksemad, kuna jupid erinevates kohtades.
nii Gemelit kui ka Geminit on nii moodul kui ka kompaktalarme olemas.Modulaar iseenesest mõistetavalt turvalisem. Mis aga kvaliteeti puutub, siis Gemal ja Serpi istuvad täpselt ühe oksa peal. Kui hind nii oluline on,siis vahet pole kumma paned.Kui aga kvaliteeti taga ajad, siis mina sinu asemel vaataks cobra mudeli 3198 poole.
ja veelkord tahaks siis teada milles väljendub Serpi Stari viletsus? Endal on siiani väga head kogemused antud alarmiga - 3-e aasta jookul ei ühtegi valehäiret, ei ühtki muud jama. Ja millegipärast arvan et Mersudele originaalis ***** alarmi ei panda. Palun selgitage asjatundjad?
Ahsoo ja heiki: sa soovitad ühes kommis Defat ja juba oma järgmises oled nõus kommentaariga et Defa on tõeliselt ****- whats up? Kas sa ei viitsi süveneda juttu (sellisel juhul on su "asjatundlikkusel" antud teemas sügav kahtlusevari) võimis?
to:keemik
ma ei ole defat SOOVITANUD, loe hoolega !!! Mis puutub aga originaalalarmi, siis ma hea meelega näitaks sulle kuidas see üks,kaks,kolm välja lülitatakse. sa ei jõuaks kohvigi ära juua.Üldjuhul tehase originaalalarmid on TÜHI KOHT !!! sama jutt kehtib ka Serpi Stari kompaktalarmi kohta.Täna jumalat, et su auto vastu huvi ei ole tõsiselt tuntud:)
Heiki: no ütleme siis nii et sa ei soovitanud aga kehvaks ka ei nimetanud - see selleks. Mul õnneks või kahjuks pole mersut aga samas millega seletad varaste vähest huvi mersude vastu kui see originaalsigna nii kehv on. Puutudes suhteliselt igapäevaselt kokku eelpool nimetatud sõiduriistadega pole eriti kohanud lisasignade olemasolu. Samas näiteks Audi originaalsignale lisandub tavaliselt ca 5 erinevat pulti... Kas tõesti on Mersu signa väljalülimine nii lihtne - tekib tõeline uudishimu näha kuidas sa sellega reaalselt hakkama saaksid.Kas teeme proovi? Ahsoo kas sa mõtled Mersu originaalalarmi alla ka kaasakäivat elektroonilist immot?
to keemik:
Ma ei saaks küll öelda, et mersusid vähe varastatakse. Minu andmete järgi on neid üsna palju ära viidud. Sul lihtsalt on vedanud, et sinu auto vastu pole huvi tuntud.
Mis 5-st erinevast puldist sa audile räägid? Neid firmasid kes originaalpuldide alla pandavaid signasid teeb on tunduvalt rohkem kui 5
Mersu signa välja lülimine võtab aega umbes 1,5 minutit.Ainuke mis mersudel urvaline on, need on uued elektroonilised (alates 97.st a.) võtmed koos tehase immoga. Neid pole kuudavasti tõesti lahti saadud. ....kuid selliste võtmete jaoks on teine moodus kuidas neid eirata, sellest ma siin ei räägi.See foorum pole siin autovarga koolitamiseks.
serpistari tüüpilised vead:ei tule maha,ei lähe peale,karjub millal tahab,ei saa vahel programeerida,ei pane kesklukku kinni,ei tee lahti jne.suuremaks mölluks läheb alati sügise poole,siis kui ilmad lähevad niiskemaks.ilma liialdamata,väga nõrk etteaste.vargakindlusest ei tea rääkida,seda testivad vargad.avalik saladus on ju see,et enamus viletsad alarmid võetakse maha teleka pultidega.
to:spetsialist
jutt telekapultidest on nüüd küll ilmselge liialdus:) signad töötavad raadiosagedusel 433,92 Mhz, telekapulti aga saadab välja infrapuna kiirgust. Need niikui kas eri asja:)
Mis aga ülejäänud juttu puutub, siis jah, nii see on.
sherpistari vargakindlus (see kompakt ja moodulalarmi jutt läheb ära müügimeeste omaks) seda ma ei oska kommenteerida
Sherpistari ainsad vead mis ma kindlalt tean on: vesi plokis...näinud mitmeid kordi, ja kärupistikust tulenevad hädad
meil ei raatsita/osata konksu korral lisaplokki panna.
ahjaa aegade alguses toodi soomest(võib olla ka mujalt)uipu odavalt vale siseradariga (mikrolaineanduriga) meil müüdi neid rõõmsalt ultraheli pähe maha sealt see karjumise arvamus usun ma...
tähendab seepärast imestangi et mul 5 aasta jooksul 4-l autol Serpid peal olnud ja no ühtegi Specialisti poolt mainitud probleemi pole olnud. Ja sellepärast julgengi arvata ,et see jutt et Serpi on üks suur jama , on ise suur ********.
to heiki: selle all et audidel on 5 erinevat immot-signat ,tahan öelda et audile ühest signast lihtsalt ei piisa - ikka varastatakse ära. Mersut läheb siiski kordades vähem kui eelpool mainitut ja bmw-d
to specialist: see telekapuldi jutt on ilmselt kostunud sinu kõrvu sellest ajast kui esimeste Audi A6-te signa sisse ja väljalülitamine toimus infrapuna kiire põhiselt ja mitte raadiolainetega (juhiukse posti välimisel küljel on selline kandilne jublakas ja puldi küljes väike dioodi moodi vidin). Tõepoolest, neid originaal signasid oli võimalik "maha võtta" nn. iseõppiva telekapuldiga.Sai kunagi ka ise proovitud kui Audidega tihedamalt "läbi käisin" ja asi toimis, seetõttu sai ka kõigile ostjatele soovitatud paigaldada lisa immo ja täiendav signa.
Tuletan meelde, saksamaal on signaalid, alarmid keelatud, seega mersul originaalalarm puudub.Paigaldatakse siin küll Gemel Serphi Stari, vähemalt 2006, kui enda oma ostsin.minul pole 15 aasta jooksul mitte vähemat valehäiret olnud selle Serphi Stariga.Paigaldas soliidne firma A2 Autowelt.Minu jaoks on see alarm parim mõeldav.