Kuulutus ei ole aktiivne!

Pontiac Firebird 3.1 V6 103kW

Liik: sõiduauto
Keretüüp: kupee
Esmane reg: 10/1993
Mootor: 3.1 V6 (103 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 236 000 km
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat
Värvus: sinine
Reg. number: 83Z...näita reg. nr.
VIN-kood: 1G2FS2...näita VIN
Hind: 5700 EUR
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
Soodushind: 5000 EUR
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
92EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Kaskot pole vaja
QRSoovin lisainfot | Soovita sõbrale | Lisa võrdlusse | Salvesta sõiduk | Ebasobiv kuulutus

Varustus

Turva- ja ohutusvarustus

  • roolivõimendi

Mugavusvarustus

  • konditsioneer
  • püsikiiruse hoidja

Sisustus

  • nahkpolster
  • 1x elektriliselt reguleeritavad istmed

Audio, video, kommunikatsioon

  • stereo

Rehvid ja veljed

  • valuveljed (ees 225/45R17, taga 245/45R17)

Tehnilised näitajad

Kere

istekohti:4
uste arv:3
pikkus:4940 mm
laius:1850 mm
kõrgus:1300 mm

Teljed

sildade arv:2

Kütus

kütus:bensiin

Mootor

võimsus:103 kW
mootori maht:3135 cm³

Massid, mõõdud

tühimass:1480 kg
täismass:1870 kg
kandevõime:390 kg
piduriga haagis:900 kg
pidurita haagis:650 kg

Muu informatsioon

Eestis arvel, ülevaatus kuni 10.2019
Toodud riigist: Saksamaa
Sõiduki asukoht: Harjumaa, Eesti

Kui sa seda kuulutust loed, siis päris normaalne Sa vist ei ole. Ilmselgelt voolab Sinu soontes vere asemel adrenaliin, hommikusöögiks sööd Sa peamiselt mutreid ning Nublu tähendab sinu jaoks vaid kauget mälestust Jaan Rannapi raamatus esinenud koerakest, sest Rock FM on ainukene raadio, mida su kõrvad eales kuulnud on. Kui Sa oma käsi vaatad, siis ei ole Sul sõrmede asemel kümmet vasaku käe pöialt ja kui midagi katki läheb, saad Sa selle ise ka oma kätega korda tehtud.Tänapäevane autopark jätab sind nõutuks – miks peaks keegi sõitma piimapaki suuruse mootoriga peamiselt koerasööjate maal tehtud karbiga, kui on võimalik tunda enese all kuuptollide müdinat ja sõita autoga, mis on tehtud veel ajal, kui autosid tehti rauast?
Ka mina arvasin, et ma olen selline harvanähtav isend. Suure tuhinaga ostsin ma aasta esimestel päevadel antud Isendi, et temaga suvel bensiinist nõretavaid päevi veeta, kruiisides mööda maanteid töötava püsikiirushoidja ja külma puhuva konditisioneeriga. Ka hääled on antud Isendil meeldivad, sest pükstest edasi on väljalase uus ja meeliülendav V mootorile ainuomane puukallistajaid surnuks ehmatav podin on garanteeritud. Isendi on sündinud aastal 92 ja olnud algupäraselt Firebird, Trans Ami laienditega. Mingil eluetapil on Isend saanud ilusamad, 82-84 toodetud Trans Ami tagatuled. No tead ju küll neid tagatulesid – Hasselhoffi poolt juhitud sõiduk pärines samast ajavahemikust ja omas mingites episoodides samasugused aegumatuid tagatulesid. Looja on Isendi aastal 2016 üle võõbanud ja paigaldanud Isendile Camaro Z28 klaasplastist tehtud kapoti, tiivad ja stange.
Meie suhte algus oli paljutõotav – USA autode hooaja avakruiisil sai osaletud. Edasi pidime me Isendiga tegema koos palju, sõitma temaga nõrkemiseni ja nautima teineteise head seltskonda, külastades erinevaid üritusi ja käies muidu toredates kohtades. Et sõidurõõmu nautida, on Isend lähiminevikus saanud omale uue esiklaasi, aku, poole esisillast (šarniir, pendelhoob, pendelhoova ja roolivarda vaheline hoob), eemaldatud on kõikvõimalikud õli, jahutusvedeliku ja heitgaaside lekked (vahetatud klapikambrikaane tihendid, jagaja o-rõngas, jahutusvedeliku vaakumkraan, väljalaskekollektorite ja Y pipe vahelised tihendid). Eelmine Macho oli esivedrudele Makitat näidanud ja neist mõlemast kaks keerdu eemaldanud, sellega Isendi pärapoole väljakutsuvalt taeva poole suunanud ja nina mõne sentimeetri kõrgusele vastu maad virutanud, muutes Isendi vaid kõige machomate Machode jaoks juhitavaks. No tead ju küll, nende jaoks, kel kõigest sügavalt ükskõik ja kes oma kümne pärissõrme ja mitte vasaku käe pöidlaga esimeses mikroaugus purunenud karteri sealsamas kohe ära vahetada suudaksid.
Reaalsus oli aga natukene teistsugusem – USA raua hooaja absoluutse tippsünduse, American Beauty ajal viibisin mina hoopis Ed Sheerani kontsertil. Ära küsi, miks. Ja mis veel hullem, ma käisin seal oma piimapaki suuruse mootoriga plastmassautoga. Isendi esivedrud vahetasin ma ka originaalkõrgusel asetsevate vedrude vastu ära, sest selline macholik, aeglane, ükskõikselt elegantselt auke vältiv sõidustiil ei olnud minu jaoks ja igapäevaselt piimapakiga sõitmine oli minus tekitanud vajaduse muude sõiduomaduste järele. Kui Sa siiski macho moodi edasi sõita tahad, siis vanad vedrud on alles ja nende allapanemine on sulle, kümne mitte vasaku käe pöidlaga, vaid päris sõrmedega machole ca tunni aja töö, sest kõik keeratavad silladetailid on värskelt käima keeratud ja avanevad juba pelgalt Sinu kurjast pilgust tingitult.
Ka kõik muud suvised bensiinihõngu täis tippsündmused on minust ja Isendist suure kaarega mööda käinud ning Isend on nukralt kõrvale jäänud, saanud vaid kord mõne nädala jooksul sõitmist. Ma toon enesele küll vabanduseks, et Isendi ja minu suhte vahele on tulnud värskelt soetatud majapidamine, kestvad ehitustegevused ning molekulid vanuses 1 ja 3, kuid reaalsuses vist ei voola minu soontes ikka piisavas koguses adrenaliini.
Isend on tänasel päeval sõiduvalmis ja omab kehtivat ülevaatust ja kindlustust. Liikuvat pilti Isendist on võimalik näha antud videost https://www.youtube.com/watch?v=2BYNWfJa6LI
Hobiautoks on Isend ideaalne, samas kannatab temaga ka igapäevaselt liigelda. Isendil leidub veel mõningat nokitsemist, kuid ükski antud tegevus ei ole machole üle jõu käiv, on teostatav kodus ja koduste vahenditega. Kui Sa seda kuulutust siiani loed, siis tõenäoliselt rebid Sa nüüd kätte oma machofoni ja tõmbad mulle traati, et kokku leppida Isendi soetamise üksikasjalikud detailid. Kiirusta, sest hinges tahan olla ma jätkuvalt macho, 3 gen Fbody on mulle alati väga meeldinud ning müügimõte võib mõne hea sõidu järel ka haihtuda.

Müüja

Jaanus

Ostuabi

Kontrolli sõiduki seisukorda ja tausta!Kontrolli
92EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Kaskot pole vaja
Pontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kWPontiac Firebird 3.1 V6 103kW