Porsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kW

Liik: sõiduauto
Keretüüp: kupee
Esmane reg: 08/1998
Mootor: 3.4 B6 (221 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 168 000 km
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: manuaal
Värvus: punane (Guards red)
Reg. number: 094...näita reg. nr.
VIN-kood: WP0AA2...näita VIN
Hind: 25 000 EUR
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
343EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
jääkmaksumus (25%) 6250 EUR
Kaskot pole vaja
QRSoovin lisainfot | Soovita sõbrale | Lisa võrdlusse | Salvesta sõiduk | Ebasobiv kuulutus

ostuabi

Ostueelne kontroll

Kontrolli sõiduki seisukorda ja tausta!

Kontrolli sõidukit

Varustus

Turva- ja ohutusvarustus

  • roolivõimendi
  • kesklukustus (puldiga)
  • ABS pidurid
  • turvapadi
  • signalisatsioon
  • immobilisaator

Mugavusvarustus

  • kliimaautomaatik
  • elektrilised akende tõstukid
  • elektrilised välispeeglid
  • katuseluuk (elektriline)
  • püsikiiruse hoidja
  • peeglid päikesesirmides (valgustusega)

Sisustus

  • nahkpolster
  • tagaistme seljatugi allaklapitav
  • nahkkattega rool
  • sportrool
  • jalamatid (tekstiilist)

Audio, video, kommunikatsioon

  • stereo (CD, MP3, USB pesaga)

Rehvid ja veljed

  • suverehvid

Tuled

  • udutuled (eesmised, tagumine)

Sportvarustus

  • sportvedrustus

Muu varustus

  • välistemperatuuri näidik
  • tagaklaasi soojendus

Tehnilised näitajad

Kere

istekohti:4
uste arv:2
pikkus:4430 mm
laius:1765 mm
kõrgus:1300 mm

Massid, mõõdud

tühimass:1350 kg
kandevõime:320 kg
teljevahe:2350 mm

Mootor

võimsus:221 kW
mootori maht:3387 cm³

Kütus

kütus:bensiin
kütusepaak:62 l
kütusekulu linnas:12,5 l/100 km
kütusekulu maanteel:8 l/100 km

Teljed

sildade arv:2

Muu informatsioon

Eestis arvel, ülevaatus kuni 06.2021
Toodud riigist: Leedu
Sõiduki asukoht: Eesti

- Müün 4 hooaega minu käes veetnud kurikuulsa, 996 kerega, Porsche. Tegu on pikimalt omatud autoga minu elus, isegi kui mõnel sügisel on olnud mõte auto müümisest, siis esimesed kevadised sõidud on need mõtted edasi lükanud.

Sõidukogemuse poolest imeline auto, vabalthingav, pöördeid armastav, lineaarselt kasvava jõukõveraga mootor, 6 käiku manuaal, reaalne tühimass ca 1350kg, tagavedu ja ainukeseks juhiabiks on ABS.

Sõidukogemuse veelgi erilisemaks muutmiseks on autole lisatud minu poolt vedrustus Porsche 996.2 GT3 alt ning ka sillageomeetria osas on jäljendatud GT3-e. Soovi korral originaalsuse taastamiseks on autoga kaasas ka originaalvedrustus.
Auto hääle osas tegi tööd aktivistist(Porsche entusiaste koondava Rennlisti liige) eelmine omanik USA-s. Tema lisas autole tuntud Porsche aftermarket tootja FVD X-pipe sportlikumate katalüsaatorite komplekti ja ka sportlikuma hääle tarbeks FVD summutid. Tänu väljalaske komplektile ei jää auto hääle poolest kuidagi alla sama ajastu Mezger mootoriga GT3-le. Seega saab antud autoga 2/3 GT3 elamusest 1/3 raha eest. Ideaalne valik sõidugurmaanile, kelle peamine eesmärk ei ole madalate pöörete väände tagaajamine valgusfoori rallil vaid teha iga ringtee oodatud sündmuseks.

Väljanägemise poolest on püütud jääda nii originaalseks kui võimalik. Kollaste suundadega tuled on iseloomulikud esimesele tootmisaastale (ei, 996 tuled ei ole identsed Boxsteri tuledega). Alates 99a lisati võimalus lisavarustusena heleda suunaga tulesid tellida, mida paljud ka kasutasid. 00'te heleda suuna ajastul on paljud originaali asendanud millegi muuga. Muudetud väljalaskega ei ole muudetud originaalseid summutiotsi. Autot ostes oli autol toonklaas, mis ka esimese asjana maha sai kistud. Tehasest väljasõitnud autost eristab teda hetkel pisut madalam olek, mis on küll kõrguse mõistes identne sama generatsiooni GT3 mudeliga, kuid mitte Carrera-ga.

Tehniliselt on auto korras. Eelmine omanik USA-s vahetas omalt poolt palju tüüpvigadega seotud asju, muuhulgas ka kurikuulsa IMS laagri. Mina olen jätkanud tehnilise kui visuaalse korrashoiu teed, vahetatud on kõik, mis vajalikuks osutunud. Mootori hoolduse osas on peamiselt järgitud eeskuju mida soovitavad Flat6Innovations USA-st ja Hartech UK-st(2 peamist M96 mootorite asjatundjat maailmas). Nii mootori kui käigukasti osas ei ole näha mitte mingisuguseid väsimuse märke. Mootori õlikulu ei eksisteeri, ühegi hooaja jooksul pole õlinäit grammigi kukkunud. Auto kere on täielikult roostest puutumata.
Autot ei ole tõenäoliselt kunagi miinuskraadidel käivitatud - elu esimese osa elas auto New Orleansi kandis Louisianas, Leedu omanikul oli auto toodud müügiks ja ise ta talviti Leedus ei viibinud ning Eestis on auto talvitunud soojas garaazis.

M96 mootoriga seotud probleemide osas on varased mudelid(kuni 99a
- cable throttle) vastupidavamad. Bore scoring'ut esineb oluliselt vähem kui 3.6 liitriste mootoritega facelifti järgsetel autodel. Seda peamiselt erinevate materjalide kasutamise tõttu kolbidel ja silindriseintel. Samuti on IMS laager kuni 99a autodel kindlasti kaherealine, hilisema üherealise vastu. Tõsisel 996 huvilisel soovitan lisaks interneti kammimisele mootorite teemal läbi lugeda ka maailma nr 1 M96 mootorite parandaja Hartech kirjatüki : https://www.hartech.org/images/downloads/Hartech%20Engine%20Guide%20(interim).pdf

Auto eelneva elu kohta on olemas nii Carcheck kui ka Carfax väljavõtted ning pildid, millisena auto tuli USA-st. Samuti on olemas väljanopped eelmise omaniku tegemistest Rennlisti autokogukonnast ja ka mõned pildid sealsetelt autoüritustelt.

Autoga tuleb kaasa 2 jooksu velgi. Tehasest väljudes all olnud 17 tollised ning klassikalised 18 tollised Porsche Turbo Twist'id, mis ka piltidel näha.

Müüja

Fred Metsma

343EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Kaskot pole vaja
Porsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kWPorsche 911 996 Carrera 2 3.4 B6 221kW
Summa:
25000 €
15000 €25000 €
Periood:
2 aastat6 aastat
343EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Jääkmaksumus (25%) 6250 EUR
Kaskot pole vaja
Osta uus auto enne vana müüki
  • intress 1,25% kuus
  • võida aega ja müü vana auto õiglase hinnaga
  • tagasta laen 3 kuu jooksul
Laenusumma:
10000 €
3000 €10000 €
Tagasi maksad:
10375EUR
sissemakse 15000 EUR
Uus 911 GT3 on valmis ning maksab Eestis alates 168 240 eurost

Uus 911 GT3 on valmis ning maksab Eestis alates 168 240 eurost

Porsche esitles koostöös oma mootorispordiosakonnaga valminud uut 911 GT3. Suur osa GT3 tehnikast on üle võetud võistlusautodelt: näiteks pärineb seadistatav aerodünaamika ja osaliselt ka vedrustus ...