Kasutatud sõidukid

Populaarsed margid

AUTOLEHT.EE - Suurim autoajakiri Eestis!

Põlualusest sai edulugu

Põlualusest sai edulugu

Luksuslinnadžiipidest esimeste seas ilmavalgust näinud BMW X5 sündis sportliku margi põliste fännide põlguskisa saatel, kuid sellest sai ruttu edulugu, mis kestab siiani. Vahetu, elav, reageerib ...
Golf jääb Golfiks. Heas mõttes

Golf jääb Golfiks. Heas mõttes

Volkswagen Golfi disaini võib küll igavaks nimetada, aga samas peab see ajale ülihästi vastu. Golf IV tõestab seda praegu ja Golf VII vägagi tõenäoliselt tulevikus. Volkswagen tuli IV põlvkonna Golfiga ...
Mis on 20 aastaga muutunud?

Mis on 20 aastaga muutunud?

Kuidas erineb tänane BMW X5 20 aasta tagusest? Kui sarnased on moodne Golf ja 20 aastat vana ning milliseid ühiseid jooni leidub kahes sama vanuseerinevusega Peugeot’s? Võrdlusesse kaasasime väikekeskklassi ...

RSSUUDISED

VIDEO: Kas 1200 meetrit kilet suudab peatada autot?

VIDEO: Kas 1200 meetrit kilet suudab peatada autot?

Loominguline kollektiiv Garage 54 otsustas uurida, kas kahe puu vahele mässitud 1200 meetrit kilet suudab kinni pidada mõõduka kiirusega liikuva auto. Katsejänese rollis on seekord eakas Škoda.

Škoda võtab kasutusele lehtriks muutuva korgi

Škoda võtab kasutusele lehtriks muutuva korgi (6)

Tšehhi autotootja Škoda võtab oma mudelil Scala kasutusele tõeliselt nutika lisa: selleks on klaasipesuvedeliku paagi kork, mis avamise järel muutub lehtriks. Nii muutub paaki klaasipesuvedeliku valamine ...

Esimene kohtumine: Mercedes-Benz EQV

Esimene kohtumine: Mercedes-Benz EQV

Genfi autonäitus oli paigaks, kus oma esimese etteaste ideeautona tegi elektrimootoriga V-klassi mahtuniversaal. Nime EQV kandev sõiduk saab aga peagi seeriaküpseks ning see tähendab, et elektriautode ...

VIDEO: Kas sisepõlemismootor on võimeline töötama puidust silindripeaga?

VIDEO: Kas sisepõlemismootor on võimeline töötama puidust silindripeaga?

Lugusid sellest, kuidas müüki läinud autole on paigaldatud puidust kolvid, on kuulnud nähtavasti paljud. Mis aga juhtub siis, kui sisepõlemismootorile panna puidust silindripea? Reaalselt on see võimalik ...

Toyota hakkab Suzukile tarnima kahte mudelit

Toyota hakkab Suzukile tarnima kahte mudelit

Jaapani autotootja Toyota hakkab Suzuki mudelivaliku jaoks tootma kahte uut sõidukit, üks neist on universaal ja teine linnadžiip, kirjutab Automotive News Europe. Neist universaali hakatakse tootma Toyota ...

Nädalavahetuse autospordivõistlused

Nädalavahetuse autospordivõistlused

Nädalavahetusel kihutavad Hiina etapil elektrivormelid, sõidetakse punktidele Indycar sarjas ja Assooridel toimub ralli EM-võistluse avaetapp. Formula E sarja kuues etapp sõidetakse Sanya linna tänavarajal ...

F1: Lähiajal saavad paika tulevased reeglid

F1: Lähiajal saavad paika tulevased reeglid

Järgmisel nädalal toimub Londonis F1 strateegiagrupi, mille moodustavad F1 promootori, kuue tiimi ja FIA esindajad koosolek. F1 kommertsõiguste omanik Liberty Media esitab teisipäeval toimuval koosolekul ...

 
Porsche mudelivalikusse lisandub Cayenne Coupe

Porsche mudelivalikusse lisandub Cayenne Coupe (3)

Eile õhtul tõmmati kate sõidukilt, mille olemasolu polnud kellelegi enam saladuseks: selleks oli spioonifotode põhjal juba ammu tuntud Cayenne Coupe. Tegu on maasturi Porsche Cayenne kupeed meenutava ...

Projekt Bloodhound jätkub

Projekt Bloodhound jätkub

Maailma kiireima auto loomist lubanud projekt Bloodhound jätkub: ettevõtmise uus omanik teatas projekti jätkumisest. Ettevõtmine on saanud endale uue peakorteri ning auto uue värviskeemi. Samuti muutus ...

Jüri Vips näitas teisel testipäeval 14. aega

Jüri Vips näitas teisel testipäeval 14. aega

Le Castellet’ ringrajal toimunud FIA F3 sarja teise testipäeva lõpetas Jüri Vips 14. kohal. FIA uues F3 meistrisarjas, mis sündis ühinemisel GP3 sarjaga, tõotab konkurents tänavu kujuneda äärmiselt ...

Ralli: Ogier kannustab tiimi muutma C3 WRC auto vedrustust

Ralli: Ogier kannustab tiimi muutma C3 WRC auto vedrustust

Sebastien Ogier on küll võitnud kolmest tänavusest etapist kaks, aga on mures Citroen C3 WRC auto käitumise pärast kruusateedel. Mehhiko ralliks paigaldas Citroen autole Ohlinsi amortisaatorite asemel ...

USA-s müüdavad kastiautod ei kaitse piisavalt juhi kõrval istujaid

USA-s müüdavad kastiautod ei kaitse piisavalt juhi kõrval istujaid

Insurance Institute for Highway Safety viis läbi 11 väikese ja suure topeltkabiiniga kastiauto väikese ülekattega avariitesti, testi tulemustest selgus, et paljud autod ei kaitse piisavalt juhi kõrval ...

Volvo võitleb hajevil ja purjus juhtidega

Volvo võitleb hajevil ja purjus juhtidega (3)

Rootsi autotootja Volvo esitles süsteemi, mis aitab võidelda purjus ja hajevil juhtidega, vähendamaks nende poolt liikluses tekitatavaid ohte. Suurimaks ohuks on loomulikult purjus juhid, kes kõigist ...

Lister muudab Jaguari kabrioleti tõeliselt tuliseks

Lister muudab Jaguari kabrioleti tõeliselt tuliseks

Briti firma Lister Motor Company esitles kabrioletti LFT-C 666, Jaguar F-Type kabrioleti 666-hobujõuliseks forsseeritud versiooni. Just niipalju hobujõude on välja pigistatud ülelaadimisega 5-liitrisest ...

Veel uudiseid

FOORUMID

  • Küsi spetsialistilt: Tehnoülevaatus
  • Catvees (5)Teevad hooldust garantii ajal aga tulemus selline
  • Auto pidamise kogukulud (17)# noh, väga hea auto oli, ainult veermikku parandasin, keret keevitasin, mootori # remontisin ja vahetasin käigukasti. Muidu probleeme nagu polnudki... Sellepärast ongi vaja lahtimõtestada ja samal põhjusel ei ole ka "lühiülevaatel" erilist mõtet. Olen siin foorumis n+1 korda toonud näite oma Volvo 940-st, ostes 365tkm, täpselt 10a hiljem müües 663tkm (ca 30tkm/aastas), müüdud aastaid tagasi (Soome) ja sõidab sõbra käes tänaseni nii, et korra on esipidurite kelkusid määritud, muud midagi pole tehtud peale õlide-filtrite vahetuse. Kui rehve, kütust ja välbaga vedelikke mitte arvestada, jäid kulud 10a kohta natuke üle 1K euro. Aga tegin seda kõike, mida siin mainisid: - parandasin veermikku (1x sharniirid, hinda ei mäleta, tänane letihind on 2x8,80e, puksimajandus tänaseni originaal ja loksudeta, vanaaegse esisilla eelised), - kereremont (ühe avariiga sõideti esitiib puruks, teise avariiga ühe külje uksed: esitiib 20e, uksed 5e/tk), - käigukasti vahetasin (hoovastiku puksikomplekt poes 25e ja tülikas vahetada, korras puksidega kasti sain 20e eest), - mootorit kah remontisin: 1x küünaldekomplekt (6e/4tk), 2x hammasrihm (tänane letihind 6e), kiilrihmasid 2 või 3x (2,75e), 1x veepump (22e), - esiklaasivahetusi 3x korda, neist ainult ühe eest pidanud ise maksma (180e), teistel kordadel maksis põhjustaja kindlustus, piduriklotsid/kettad Golfiga samas hinnaklassis (10-20e). Mingit pudipadi on veel, nt tagaluugiamorte (ca 10e) jms. Kas pole odavad kulud mugava ja ülipehme keskklassi universaali kohta? :)) Absurdse näite tõin teadlikult, sest see ongi minu reaalsus: tunnen oma autosid, lahendan probleemid ennetavalt (0x teelejäämisi), hooldan ise ja sellepärast pole põhjust muretseda, et kusagil mõni polt kinni on unustatud keerata või peab maksma mõne jupi eest absurdset hinda. Auto ise võib olla küll vastupidavuse etalon, aga kui pidanuks iga liigutuse pärast linna teenindusse sõitma ja maksma lastele töövõtete õpetamise asemel samade tööde eest raha võõrastele, oleks see summa kindlasti kordades-kordades suurem. Ja sealt need nüansid tulevadki, sest ise tehes ei koonerda määrdeainega hammasrihma pingutusrulli laagri, rattapoltide ega ühegi muu kinnikeeratava poldi puhul, makile võimendi kaablit vedades määrid muuseas ära ka salongiventika mootori laagrid (mida keegi kunagi ei tee) ja nii jääbki lõpuks palju probleeme saabumata. Teeninduses visatakse kõik tavaliselt kuivalt kokku, õlikannu tänapäeval ei tunta, vuffel-varuosade kestvus on sageli seotud üldse kas kehvakvaliteediliste määrete või määrdeainete puudumisega (lihtne lahendada loetud minutitega ja pea olematute kuludega). Et kõik liiga ilus ei paistaks, siis kütusekulud olid alati laias laastus veidi alla kümbi sajale iga paagitäie kohta, ega palju alla 9 ei saanud ka suvel hakkama. Viimased aastad sõitsin siiski kümp-sajale ja põhjusest ka pilt: kui poleks olnud tõstetud vedrustust (ratta ees liitrine ja taga 4L õlinõu võrdluseks) ega 235 laiusega A/T rehve, oleks kindlasti ka ökonoomsem olnud, aga mugavus maksab mulle rohkem kui see viimane kokkuhoitud kütuseliiter ja eks seetõttu kestis paremini ka veermik, ei teanud midagi löökaukudest või nendes rehvi lõhkumisest jne. Valikute küsimus.
  • 23:29Volkswagen Multivan 2004-2009 automaatkast (2) Volkswagen
  • 22:29Naast või lamell? (1192)
  • 21:54Auto pidamise kogukulud (17)
  • 19:54Honda CR-V (90) Honda
  • 19:03Catvees (5) Honda
  • 15:41Audi A6 allroad 2.7 140kW (7) Audi
  • 15:14liising/autolaen? (43)

KASULIKUD LINGID