Standardvarustus

elektrooniline stabiilsuskontroll (ESP)
esimesed elektriaknad
puldiga kesklukustus
elektriliselt reguleeritavad ja soojendusega küljepeeglid
käetugi juhiistmel
juhiistme kõrguse ja seljatoe nõgususe regulaator
15" terasveljed tavaversioonidel ja 16" terasveljed HD versioonidel
...

Tehnilised andmed

  0.0 165 BlueHDi 0.0 140 BlueHDi 0.0 120 BlueHDi  
Kütus diisel diisel diisel  
Võimsus (kW) 0 0 0  

Artiklid

Peugeot tegi Boxerist maastikuversiooni

Peugeot tegi Boxerist maastikuversiooni

Peugeot andis Boxerile nelikveo ja kõrge kliirensi, kuid esialgu on tegu siiski ainueksemplariga.  Nagu mitmel teiselgi Prantsuse nelikveolisel tarbesõidukil kasutatakse Boxeril Dangeli nelikvedu. See pakub ...

Tutvustus

Boxeri suur kaldus esiklaas tagab suurepärase nähtavuse, kapott ning kõrgel asuvad sileda klaasiga tuled lausa õhkuvad dünaamikat ja vastupidavust igas olukorras. Esivõre ja imposantne kaitseraud kinnitavad veelgi Boxeri võimsat ja kindlameelset olemust.

Tagant vaadates lasevad tiibuste nurgelised jooned aimata koormaruumi optimaalset mahutavust. Kaitseraud on ühtlasi ka astmelaud – veel üks märk funktsionaalsusest. Siledatel külgedel on laiad küljeliistud. Kere on töödeldud rooste- ja täkkekaitsevahenditega, kere allosa ja rattakoopad on kaitstud teelt lendavate kivide eest, tagades optimaalse vastupidavuse.

Ehitustööd, kauba kättetoimetamine, haljasalade hooldus... Sõiduk peab sobima just selleks, millega tegelete. Seepärast ei ole Boxereid mitte üks, vaid päris suur hulk, millede hulgast kahtlemata just enda vajadustele ideaalselt vastava mudeli leiab. Võimalus valida mitmete keretüüpide seast:
• kinnised furgoonid, akendega furgoonid ja tavalised või topeltkabiiniga madelautod kaubaveoks,
• platvormid ja shassiid või topeltkabiiniga shassiid ümberehitamiseks.
Boxer pakub kahte erinevat mudeliseeriat:
• 300 mudelid: see mudeliseeria koosneb kolme tüüpi täismassiga sõidukitest: 330 (3,0 tonni), 333 (3,3 tonni) ja 335 (3,5 tonni).
• uued 400 mudelid: neil mudelitel on tugevdatud rattad ja vedrustus. Mudelid jagunevad kaheks vastavalt täismassile: 435 (3,5 tonni) ja 440 (4,0 tonni).
Lisaks on valida erinevate pikkuste ja kõrguste vahel, et leitaks just oma vajadustele vastav variant.

Furgooni puhul on võimalus kombineerida kolme kõrgust (2,254 m - 2,522 m - 2,764 m) nelja pikkusega (4,963 m - 5,413 m - 5,998 m - 6,363 m). Lisapikkus (L2S) saadaval shassiiga. Kokku on võimalik valida seitsme erineva keretüübi vahel (akendeta furgoonidel) ehk 6 erineva koormaruumi mahu vahel vahemikus 8 m3 (L1H1) ja 17 m3 (L4H3), ustega, mille suurus on kohandatud nii, et oleks lihtne laadida just sellist kaupa, mida veetakse. Neile arvukatele võimalustele lisandub veel lai valik varustust ja lisaseadmeid, mis võimaldavad sõidukit veelgi enam soovidele ja vajadustele kohandada.

Selleks, et võimalikult suurt koormaruumi pakkuda, ei ole ühelgi sentimeetril kaotsi minna lastud. Põranda laius rattakoobaste vahel on 1,422 m, mis on selle turusegmendi suurim ning maksimaalne siselaius 1,870 m. Töö lihtsustamiseks on koormaruumi lävi saadaolevatest üks madalamaid: 53,5 cm kuni 56,5 metallvedrustusega mudelitel. Ja lõpuks kolme erinevat tüüpi tagauksed ja liuguksed (mille suurus oleneb keretüübist) muudavad kauba peale ja maha laadimise oluliselt lihtsamaks. Tagumise kaitseraua trepiaste on kaetud libisemisvastase materjaliga, tiibuksed avanevad vahemikus 96° kuni 270°.

Ühelt poolt on kõigil mudelitel pööratud MacPherson tüüpi, alumise õõtshargi kolmepunktilise kinnitusega esivedrustus. Selline tehnoloogia võimaldab ranget kontrolli esisilla geomeetria üle, tagades Boxeri suurepärase teelpüsivuse ja samas ka kasutusmugavuse. Teiselt poolt lubab jäiga talaga tagavedrustus tagarataste telgi allapoole nihutada, võimaldades niiviisi ka laadimisläve madalamale lasta, samas kui üheleheline, pikisuunas paiknev lehtvedrustus tagab mugavuse ja madalama mürataseme.

Standard- või lisavarustusena on saadaval ka kolm teist tüüpi tagavedrustust:
• jäigem, kaheleheline lehtvedrustus,
• üheleheline, pehmem lehtvedrustus,
• õhkvedrustus, mis tagab sõiduki tasakaalu olenemata koormast, madala koormaruumi läve ja suurema mugavuse.

Tänu uutele 400 mudeliseeriale on Boxer endisest rohkem võimeline tulema vastu sellise kliendi erivajadustele, kes soovib kaubaveo valdkonnas veelgi kaugemale minna (kasulik koormus võib olla kuni 2 tonni) või vedada väga rasket koormat (täismass kuni 4 tonni). Uutel 400 mudelitel on jäigem vedrustus, mis tänu suuremale maksimaalsele lubatud koormusele silla kohta (2100 kg ees ja 2400 kg taga) võimaldab suuremat homogeensust nii kasutamise kui ka teelpüsivuse osas. Boxer 400 on ainus selle kategooria sõiduk, millel on esivedu. See parandab teelpüsivust, lihtsustab juhtimist ja võimaldab madalamat koormaruumi lävekõrgust kui tagaveoga mudelitel.

Boxer pakub kolme erinevat HDi mootorit:
• 2.2 HDi 100 hj,
• 2.2 HDi 120 hj,
• 3.0 HDi 157 hj.
Need mootorid vastavad Euro 4 saastenormidele, on pikaealised ja paindlikud igas olukorras. Mootorite omadused võimaldavad hakkama saada igasugustes kasutustingimustes, olgu see siis sõit linnas ja maanteel või kiirteedel.

Boxeri kohustuseks on kaitsta isiklikke esemeid ja kaupa. Selles abistavad mitmesugused vargusvastased seadmed, mis võimaldavad kinni pidada Thatcham normide E-klassist. Tänu sellisele kõrgele turvatasemele on ka Boxeri kindlustuskulud väiksemad.

Boxeril on immobilaiseriga viimase põlvkonna elektrooniline käivitustakistussüsteem: sisestatud süütevõti saadab BSI plokki, mis edastab mootorile käsu käivitumiseks.

Välispinnaanduriga alarmsüsteem hakkab tööle kohe, kui keegi üritab auto uksi või pakiruumi lahti muukida. Süsteemile võib lisada ka ärandamisvastase alarmi, mis hakkab tööle, kui sõiduk veoautosse panemiseks üles tõstetakse.

Kabiini kallal on päris palju vaeva nähtud ning tulemuseks on mugavus, valgusküllasus ja funktsionaalsus. Kabiini mahub kuni kolm inimest ja igaühel neist on piisavalt ruumi, et end mugavalt tunda. Hoolikalt valitud kattega istmeid saab mitmel viisil just endale sobivaks reguleerida, viimistletud on ka helikindlust, vähendamaks sõidumüra; oma panuse annab mugavusele ka eraldusvõre. Boxeri suured aknad võimaldavad reisijatel nautida suurepärast vaadet ja valgusküllasust. Salongi valgustamise eest hoolitseb ka lae keskel asuv automaatse kustumissüsteemiga topeltvalgusti. Armatuurlaud jällegi paistab silma oma arvukate panipaikade ja praktiliste funktsioonide poolest; standardvarustusse kuuluva laeriiuli mahuks on 22 liitrit.

Boxeri avangardistlikkus väljendub ka juhtimise abiseadmetes. Uus mudel on varustatud arvukate seadmetega, mis töö rooli taga oluliselt lihtsamaks muudavad, näiteks:
• tuled, mis süttivad automaatselt niipea, kui valgus nõrgeneb,
• automaatklaasipuhasti, mis hakkab tööle kohe, kui langevad esimesed vihmapiisad,
• kiiruse ületamise hoiatus, mis teatab helisignaaliga programmeeritud kiiruse ületamisest.
Ülaltoodud informatsioon on ligikaudne ning esitatud auto24 AS'ile teadaolevate andmete põhjal. auto24 AS ei vastuta andmete ega kajastatud informatsiooni õigsuse eest. Küsige individuaalset (hinna)pakkumist konkreetse müüja käest. Selle mudeli andmed on seisuga 19.12.2019.