MMI navigatsioon "Plus", sh MMI touch, "Audi Connect" (kehtivusega 3 aastat) ja 10,1-tolline puutetundlik värviekraan
püsikiirushoidja - "Cruise control" (toimib kiirusel üle 30km/h, sh automaatne pidurdamine mäest allasõidul), sh kiiruspiiraja
kliimaseade "Deluxe" - kahe tsooniline, elektroonilise reguleerimisega eraldi juhile ja kaassõitjale
kergmetallveljed 8.5J x 19", 5-kodaraga "Aero" disain, rehvidega 265/55 R19
|
vedrustus - tavavedrustuse jäikuse seadistamise võimalus "Dynamic" või "Comfort" (ilma õhkvedrustuseta)
ESC - elektrooniline suunastabiilsust tagav süsteem
quattro - pidev nelikvedu asümmeetrilise/dünaamilise jõu jaotamisega ja iselukustuva keskdiferentsiaaliga
...
|
| 3.0 TFSI |
3.0 TDI |
3.0 TDI |
|
Kütus | bensiin |
diisel |
diisel |
|
Võimsus (kW) | 250 |
170 |
210 |
|
Tippkiirus (km/h) | 250 |
233 |
245 |
|
Kiirendus 0-100 km/h (s) | 5,9 |
7,1 |
6,3 |
|
Kütusekulu linnas (l/100 km) | 11,3-11,1 |
7,4-7,1 |
7,4-7,1 |
|
Kütusekulu maanteel (l/100 km) | 7,8-7,5 |
6,5-6,2 |
6,6-6,4 |
|
Audi S Q8 pakub 435 hobujõudu ja RS Q8 600 hobujõudu. Saksa tuunija Wheelsandmore timmib Audi tippdžiibi aga 1010hobujõuliseks.
Tuhande hobujõu kättesaamiseks neljaliitrisest V-8-st tuleb see ulatuslikult ...
|
|