Honda CRF 110 0D4 DCT Showa Eera 75kW - HondaCenter

Liik: mototehnika
Keretüüp: klassikaline mootorratas
Esmane reg: 06/2021
Mootor: (1084 cm³, 75 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 1790 km · hooldusraamat
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat (DCT)
Värvus: valge
Reg. number: CG1...näita reg. nr.
VIN-kood:
Hind: 17 450 EUR
sisaldab KM 20%
245EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
jääkmaksumus (25%) 4363 EUR
Kaskot pole vaja

Kuni 31.10 lepingutasu -50%
QRSoovin lisainfot | Soovita sõbrale | Lisa võrdlusse | Salvesta sõiduk | Ebasobiv kuulutus

ostuabi

Ostueelne kontroll

Kontrolli sõiduki seisukorda ja tausta!

Kontrolli sõidukit

Varustus

ABS pidurid, immobilisaator, stabiilsuskontroll, veojõukontroll, lisatuled, LED, sportistmed, Apple Car Play, Elektrooniliselt seadistatavad amortisaatorid. Erinevad mootori seadistused otse ekraanilt. Reguleeritav tuuleklaas. Elektrilised kätesoojendused.

Tehnilised näitajad

Mootor

võimsus:75 kW
tippkiirus: 
mootori maht:1084 cm³
veoülekanne:kett

Kütus

kütus:bensiin
kütusepaak:25 l

Kere

istekohti:2

Muu informatsioon

Sõiduki asukoht: Harjumaa, Eesti

- 2021 aasta demo ratas. Tsikli seisukord on uus. Esmahooldus teostatud.
Africa Twin on teinud läbi arengu. Kergem, võimsam ja energilisem ning tipptehnoloogiast tulvil Africa Twin ja selle sõsarmudel Adventure Sports on läbinud põhjaliku uuenduskuuri, tänu millele on neil veelgi selgemalt äratuntav identiteet, et pakkuda mootorratturitele optimaalset varustust igasuguse tõelise seiklusega toimetulemiseks alates maastikurajast kuni läbi mandri kulgeva maratonini välja.

Raam ja mootor

2019. aastal Euroopasse saabuval Africa Twinil on nüüd uus Euro 5 nõuetele vastav 1084 cm3 paralleelne kahesilindriline mootor (998 cm3-st ülespoole). Mootori põhjalikud muudatused ning muudetud klapitõukur, alumiiniumist silindrihülsid ja uus heitgaasiklapp tagavad veelgi paremad sõiduomadused ning vastavad samal ajal 2020. aasta uutele rangeimatele Euro 5 heitenormidele. Tippvõimsus suureneb 7% 75 kW-ni 7500 p/min juures, suurim pöördemoment kuni 6% 105 Nm-ni 6250 p/min juures ning samal ajal tagab mootor endiselt ülisujuva võimsuse ja pöördemomendi ning äratuntava popsumise.

Mootor on uuel alumiiniumist alusraamiga raamil ning on pigem polditud kui keevitatud põhiraami külge. Uhiuue kergema alumiiniumist kiige kujundus on sama nagu krossimootorrattal CRF450R, et pakkuda veelgi paremat tagaratta haarduvust ja mootorratturi tunnetust.

Elektroonika ja näidikupaneel

Uue kuueteljelise inertsiaalanduri abil juhitav põhjalik elektroonikapakett sisaldab süsteeme Ride by Wire ja Honda Selectable Torque Control (HSTC) ning uusi funktsioone, sh kiirushoidikut, Cornering ABSi, Wheelie Controlit, Rear Lift Controlit ja avariipidurduse signaale. Saadaval on kuus sõidurežiimi. Neist neljal on võimsuse, mootoriga pidurdamise ja ABSi eelvalitud seadistused eri sõiduolukordade jaoks: Tour (reis), Urban (linn), Gravel (kruus) ja Off-road (maastik)
- kaks kasutajarežiimi võimaldavad mootorratturil seadistada nende parameetrite isiklikke eelistatud kombinatsioone.

CRF1100L Africa Twini põhivarustuses on 6,5-tolline TFT-universaalnäidiku puuteekraan. Hõlpsalt kasutataval, stiilsel ja õhukesel ekraanil kuvatud teabe hulka saab kohandada mootorratturi eelistuste järgi
- teave kuvatakse selgelt ja täpselt ning on ööpäev läbi kohe arusaadav. TFT-puuteekraan ühildub ka Apple CarPlay-ga, võimaldades mootorratturitel saada suunajuhiseid, teha kõnesid, võtta vastu sõnumeid ja kuulata muusikat telefonis olevate rakenduste kaudu.

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Sama sõiduasendiga nagu Africa Twin on CRF1100L Africa Twin Adventure Sports täielikult varustatud pikkadeks sõitudeks.

Üle 500 km sõiduulatust võimaldav suurem 24,8-liitrine kütusepaak, laiem esivoolund, viieastmeliselt reguleeritav tuuleklaas, põhivarustusse kuuluvad soojendusega käepidemed ja lisapistikupesa tagavad veelgi suurema mugavuse ja praktilisuse.

Veel rohkem mootorratturile suunatud tehnoloogiatäiustuste hulka kuuluvad uued kolmeastmelised kurvituled, mis tekitavad mootorratta kallutamisel laiema valgusvihu, ning Showa EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) vedrustuse võimalus.

Nelja eelseadistatud sõidurežiimiga kooskõlla viidud ja soovi korral kahes kasutajarežiimis reguleeritaval Showa EERA-l on kolm tagaosa eelkoormuse eelseadistust ning see kasutab igasugusel maastikul täiusliku vedrustuse tagamiseks kuueteljelist inertsiaalandurit ja tasakaaluta klapitehnoloogiat esiharkidel.

Topeltsiduriga käigukast

Honda on müünud Euroopas üle 100 000 mootorratta, millel on topeltsiduriga käigukast, alates sellest ajast, mil see mootorrattatööstuses endiselt ainulaadne süsteem võeti esimest korda kasutusele VFR1200Fi lisavarustusena 2009. aastal, ning umbes pooled Africa Twini klientidest valivad selle variandi.

Süsteem on viimase kümnendi jooksul teinud läbi pideva arengu. Uue Africa Twini topeltsiduriga käigukastil juhitakse kurvi tuvastamise funktsiooni inertsiaalanduri abil, mis võimaldab veelgi loomulikumaid käiguvahetusmustreid automaatrežiimides D või S.

Müüja

HondaCenter

Küsimused müüjale

Esita müüjale küsimus
245EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Kaskot pole vaja
Honda CRF 110 0D4 DCT Showa Eera 75kWHonda CRF 110 0D4 DCT Showa Eera 75kWHonda CRF 110 0D4 DCT Showa Eera 75kWHonda CRF 110 0D4 DCT Showa Eera 75kWHonda CRF 110 0D4 DCT Showa Eera 75kW
Summa:
17450 €
15000 €17450 €
Periood:
2 aastat6 aastat
245EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Jääkmaksumus (25%) 4363 EUR
Kaskot pole vaja
Osta uus auto enne vana müüki
  • intress 1,25% kuus
  • võida aega ja müü vana auto õiglase hinnaga
  • tagasta laen 3 kuu jooksul
Laenusumma:
10000 €
3000 €10000 €
Tagasi maksad:
10375EUR
sissemakse 7450 EUR