Eestis arvel
Toodud riigist: Jaapan
Sõiduki asukoht: Tallinn, Eesti
TOODETUD VAID 899 tk!
Aastatel 1997 kuni 2001 tõi BMW turule pikendatud teljevahega limusiinimudeli nimega L7. Teljevahe pikenes 250 mm võrra võrreldes "iL" mudelitega, mis tõi kogupikkuseks 5,37 m. L7-l olid luksuslikud lisad, nagu elektriliselt reguleeritavad tagaistmed, jalatoed, kokkuklapitavad lauakesed tagaosas, külmik, tagumine televiisor ja videopleier ning isegi faksimasin.
L7 põhines 750iL mudelil, millel oli 12-silindriline mootor ja elektrooniliselt piiratud tippkiirus 250 km/h. L7 oli saadaval ainult Lähis-Idas, Kagu-Aasias ja Euroopas ning kokku ehitati 899 eksemplari. 2000.-2001. aasta mudelitel oli valikuline "privaatsusaknaga" klaasist vahesein, mis eraldas juhi tagareisijatest
From 1997 to 2001, BMW marketed an extended wheelbase limousine model called the L7. The wheelbase was extended by 250 mm (9.8 in) over the "iL" models, resulting in an overall length of 5.37 m (211.4 in). Features included electrically adjustable rear seats, rear footrests, fold down rear trays, a fridge, rear television screen, video player and a fax machine.
Based on the 750iL with a 12-cylinder engine, the L7 has an electronically limited top speed of 250 km/h (155 mph). The L7 was only available in the Middle East, Southeast Asia and Europe, and 899 examples were built. The 2000-2001 models had an optional "privacy window" glass partition to separate the driver from the rear passengers.