Kuulutus ei ole aktiivne!

Opel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kW

Liik: sõiduauto
Keretüüp: universaal (Caravan)
Esmane reg: 11/2000
Mootor: 3.2 V6 24V (160 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 164 000 km · hooldusraamat
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat (S,W)
Värvus: kuldne met.
Reg. number: 688...näita reg. nr.
VIN-kood:
Hind:
QRSoovin lisainfot | Soovita sõbrale | Lisa võrdlusse | Salvesta sõiduk | Ebasobiv kuulutus

Varustus

Turva- ja ohutusvarustus

  • servotronic roolivõimendi (kiirustundlik)
  • kesklukustus (puldiga)
  • ABS pidurid
  • 4x turvapadi
  • immobilisaator
  • veojõukontroll
  • lisapidurituli
  • turvavööde eelpingutid esiistmetel

Mugavusvarustus

  • kliimaautomaatik
  • 4x elektrilised akende tõstukid
  • elektrilised välispeeglid (soojendusega)
  • püsikiiruse hoidja
  • parkimisandurid (taga)
  • 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
  • kohtvalgustid

Sisustus

  • helebeež nahkpolster
  • 2x istmesoojendused
  • tagaistme seljatugi allaklapitav
  • nahkkattega rool
  • multifunktsionaalne rool
  • reguleeritav roolisammas
  • käetugi ees (laekaga)
  • käetugi taga
  • iluliistud salongis (puitdekoor)
  • jalamatid (kummist)

Audio, video, kommunikatsioon

  • stereo (CD, originaal)
  • kõlarid
  • autokompuuter

Rehvid ja veljed

  • 235/45/17 8,5x17" valuveljel talverehvid (lamellrehvid)

Tuled

  • Xenon (lähituled)
  • esitulede pesurid
  • udutuled (eesmised, tagumine)

Sportvarustus

  • sportvedrustus

Muu varustus

  • katusereelingud
  • välistemperatuuri näidik
  • tagaklaasi soojendus
  • pagasikate
  • salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
  • Kõik klaasid Solar-Ray Tempered (75% UV kiirgust neelavad)
  • 2x el.reguleeritav istmete kõrgus
  • Irmscher madaldus/Bilstein Sprint (B12 kit)
  • Roostevabast torukollektorid

Tehnilised näitajad

Kere

istekohti:5
uste arv:5

Mootor

võimsus:160 kW

Kütus

kütus:bensiin
kütusepaak:70 l
kütusekulu linnas:14 l/100 km
kütusekulu maanteel:9 l/100 km

Muu informatsioon

Ülevaatus kuni 10.2019
Toodud riigist: Šveits
Sõiduki asukoht: Tallinn, Eesti

Näidatud läbisõit on mootori oma ja 100% tõene, kere ls 278000km, selgitus alljärgnevas tekstis. Endise Y26SE (2.6) mootori asemele sai siinmail üsnagi haruldane Y32SE (3.2). Väljalaskekollektori asemele paigaldatud käsitööna Saksas valmistatud uued roostevabast torukollektorid (700eur). 3.2 mootor on pärit Eestist uuena ostetud 2004a Vectra C GTS pealt, mis osales 2011a alguses avariis ning seejärel lammutati. Viimane sissekanne hooldusraamatus 12.08.2010 121000km. Mootor seisis avariile järgnevad aastad (kuni 2015) kuivas garaazis oma aega oodates. Eelnev pole niisama jutuks hea, kõigiti tõendatav. Vectra C ja FL Omega 3.2 mootorid on täpselt samad va sisselaske ning väljalaske osa, samuti elektrooniline juhtimine. Kõik erinenud osad on asendatud Omega detailidega. GM kasutas sama mootorit ka Cadillac CTS -l.

Auto toodud Šveitsist 2009, Eestis olnud ainult ühe pere kasutuses, sõitnud siin ca 100 000 km. Mootoririhm (Contitech), rullikud-pinguti (SKF) vahetatud ca 40 000 km tagasi mootorivahetuse käigus. Vahetusmootori läbisõit tänaseks ca 160 000 km, mootoriga on kaasas täidetud hooldusraamat Eesti esinduse ajalooga.

Orig. Irmscher madaldusvedrud + Bilstein Sprint amordid (B12 kit). Ei ole liiga madal ega ka üleliia jäik, parasjagu. Oluliselt täpsem ja kiirem juhitavus, võrreldes oomi tavavedrustusega nagu öö ja päev - puhas sõidurõõm. Täpselt sama vedrustuse-kit Saksast uuena tellides ligikaudu 1000 eurot. Kasutatuna ei ole sellist komplekti müügis näinud.

Uus lillaka läikega Solar esiklaas, orig. Splintex (ca 300eur koos uute liistude ja vahetusega). Värkelt hooldatud - õlivahetus Shell 5w-40 (mootor õli ei leki), Pipercross paneelfilter, esisillas mitmed puksid-rooliotsad-kondid, amordi tugipuksid/laagrid, piduriklotsid/kõik kettad, uus radikas. Tagasilla kap.remont - kõikvõimalikud puksid nii suured kui väikesed, sealhulgas pikad reguleervardad (Lemförder). Uus summutijooks algusest lõpuni.

Saksa kvaliteetvalud RH ZW3 (kaheosalised, poleeritud), erineva laiusega (adapter)veljed. Küllalt haruldane komplekt koos asjakohaste RH orig. adapter-flantsidega 5x112->5x110. (40mm telg) spets Omega tarbeks, ilma nendeta korrektne(loe:legaalne) paigaldus ei õnnestu. Ainuüksi paigalduseks mõeldud flants-adaptrid RH-lt tellides ca 400eur komplekt. Velgi saab Saksast uuena tellida, 560 eurot/tk + adaptrid vastavalt automargile. Lisahinna eest annan 18" velgede komplekti kaasa (+ 1000eur).

+ saab kaasa korralikud ajastukohased veljed talveks EXIP 8,5x17" 235/45/17 lamellrehvidel. Harvemesinevad Saksa kvaliteetveljed.
https://www.upload.ee/gallery/15823/_).html?vid=7434490

Mõned üksikud iluvead, nagu näiteks kaasliiklejate poolt tekitatud kaks parklatäket. Roostet kui sellist on minimaalselt. Regulaarselt poleeritud/vahatatud, pesu 2-4 korda kuus ning seda ainult käsipesulas.

Pisemat nokkimist ikka leiab kui otsida, sõitmist miski ei sega.

Kaasa saab ka erinevaid tagavaraks hoitud varuosi. Uued rattalaagrid(esim ja tagumine). Lisaks veel orig. Lambda ańdurid, orig. süütepoolid (Bosch), ABS/TC moodul. Välimuselt korralikud orig. tuled koos xenon-plokkidega varuosadeks (katkiste sisemiste varrastega). Osa neist parajalt kulukad detailid, hea riiulist võtta kui peaks vajadus tekkima.

Küllaltki kiire ja kurve armastav perevagun, sealsamas väga mugav.

Müüja

Ω

Ostuabi

Kontrolli sõiduki seisukorda ja tausta!Kontrolli
Opel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kWOpel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kWOpel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kWOpel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kWOpel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kWOpel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kWOpel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kWOpel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kWOpel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kWOpel Omega Caravan 3.2 V6 24V 160kW