Kuulutus ei ole aktiivne!

Toyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kW

Liik: maastur
Keretüüp: universaal
Esmane reg: 12/1998
Mootor: 3.0 (92 kW)
Kütus: diisel
Läbisõidumõõdiku näit:
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: automaat
Värvus: roheline
Reg. number: 55Z...näita reg. nr.
VIN-kood: JT111G...näita VIN
Hind: 5500 EUR
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
Soodushind: 4990 EUR
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
92EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Kaskot pole vaja
3-kuuline laen, et saaksid uue sõiduki osta vana müügi ajal
intress62EUR / kuu
laenusumma4990 EUR
sissemakse 0 EUR
QRSoovin lisainfot | Soovita sõbrale | Lisa võrdlusse | Salvesta sõiduk | Ebasobiv kuulutus

Varustus

Turva- ja ohutusvarustus

  • roolivõimendi

Mugavusvarustus

  • 4x elektrilised akende tõstukid
  • elektrilised välispeeglid
  • toonitud klaasid
  • peeglid päikesesirmides

Sisustus

  • reguleeritav roolisammas
  • käetugi ees (laekaga)
  • jalamatid (kummist)

Muu varustus

  • 4x nupust amordi jäikuse muutmine
  • 4x tuulesuunajad akendele
  • ECT power- nupust saab muuta et käike kõrgematel pööretel vahetaks
  • elektriline tagaluugi klaas
  • tagaistme seljatoe asendi muutmine (3 astet)
  • tühikäigupöörete tõstmine nupust
  • 33x12,5 r15 COOPER DISCOVER STT mudakad
  • 2tolline keretõste
  • Kärukonksu ja astmelauad saab kaasa!!

Tehnilised näitajad

Kere

istekohti:5
uste arv:5
pikkus:4490 mm
laius:1690 mm
kõrgus:1745 mm

Teljed

sildade arv:2

Kütus

kütus:diisel

Mootor

võimsus:92 kW
mootori maht:2982 cm³

Massid, mõõdud

tühimass:1880 kg
täismass:2510 kg
kandevõime:630 kg
teljevahe:2625 mm

Muu informatsioon

Eestis arvel, ülevaatus kuni 05.2019
Sõiduki asukoht: Viljandimaa, Eesti

Müüa korralik 4-runner, antud isend on rooste aukude probleemidest prii. Kindlasti leidub ka sellel vanusest tulenevalt roostet, aga ei midagi hullu Raam on isegi üllataval kombel originaal värvi all, sellepärast võib kohati näha ka pindmist roostet. Isegi tagaosa osa on ebaharilikult korralik, mitte sõelapõhi, nagu teistel kaaslastel. Kuna masin jäi seisma teatud elektrijamade poolest, siis sai väga palju juppe ära vahetatud, kaasa arvatud spidokas, millest tulenevalt ka hüppeline läbisõidu tõus. Masin jäi seisma kuna ei käivitunud enam, vahetasin aju ära ja masin ärkas ellu (pikem jutt et mis sel täpsemalt viga oli saab telefoni teel teada). Kevadel sai masin omale uued mahlad sisse koos vajalike filtritega (piduri-, roolivõimu-, käigukast-, sildade- ja mootoriõli, tosool). Samuti sai muretsetud uued rihmad, alumised šarniirid, kütusevoolikud, kütusefilter jne.

Tehnika on antud liikuril 5+. Tuues oli spidol mingi 94 000km, ei üllatu üldse antud läbisõidus, kuna mootor ja käigukast töötavad ilusti, ning lekkeid ei esine, välja arvatud roolivõimupump, mis pika peale märjaks muutub. Aeglusti ja nelik lülituvad ilusti sisse ja toimetavad maastikul auurepäraselt.

Need masinad on tuntud mittetöötava tagaluugiklaasi poolest. Õnneks antud isend on selle puhul erand, klaasi mehhanism on pandud ilusti koostööd tegema.

Helisüsteemi koha pealt on kunagi vähe võimsamad kõlarid pandud, nii ette kui ka taha, tweetrid on ka olemas, aga kakkusin maha, kuna tahtsin natuke ringi teha.
Kunagi oli paigaldatud isegi puldist käivitus ja signa, aga need hetkel kahjuks ei tööta. Pole viitsinud seda veel korda teha, kuid kõik vajalik on olemas. Kellel vähe aega on ja asja viitsib süveneda, arvan et saab üsna kerge vaevaga tolle toimetama. Kliima vajaks ka täitmist, kuna oli vaja seest süsteem korraks välja kakkuda. Süsteem peab kenasti gaasi, kuna min 8a. tagasi oli seda täidetud ja gaas polnud suveni sealt plehkat pannud.

Ideaalne masin talveks, ei pea muretsema linnast maale minnes mingisuguste tuisuvaalude pärast, selle masina puhul on need naljanumbrid. Isegi kõige krõbedama külma puhul ei pea muretsema, et kas masin ikka läheb käima. -22C juures ei tulnud sel mõttesegi pirtsutada, süüdet keerates käis nagu kellavärk. Kui tahate mõnusasse sooja autosse istuda, siis saate tühikäigu pöördeid nupust 1100rpm tõsta, ning salong ongi varsti soe, samuti saab tagumise salongipuhuri järgi lükata, mis suure auto veelgi kiiremini soojaks kütab.

Sobib ideaalselt suvel imeilusa Eestimaa avastamiseks. Tagaistmed saab kokku lappida, nii et taha tekib suur sileda põhjaga pinda. Pole muuda vaja kaasa võtta kui tekk, padi ja madrats, ning teil ongi olemas mobiilne telk. Kuna tegu on liikuva telgiga, siis saate ise valida, millist vaadet hommiku üles ärgates vaadata tahate, kas mereäärest tõusev kuldne päike või lummav vaade mõnele kaunile orule. Või tahate enne silma looja laskmist nautida imeilusat kuldset päikeseloojangut. Tänu tuulesuunajatele, saate ööseks rahulikult aknad lahti teha, ilma et peaks vihma pärast muretsema. Samuti saab tagaluuki lauana kasutada või hoopis pingina. Väga hea on seal kalastada, ajate tagaotsa veekogu äärde ja saate mõnusa istumisaluse kus kala püüda, ning varustus on kõik kohe käe jala juures. Ideaalne maastur neile, kellele meeldib ringi liikuda ja loodust nautida.

Mõned varuosad ühtivad hiluxiga.

AUTO MÜÜDUD!!!!!

Müüja

Madis Järvis

Ostuabi

Kontrolli sõiduki seisukorda ja tausta!Kontrolli
92EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Kaskot pole vaja
Toyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kWToyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kWToyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kWToyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kWToyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kWToyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kWToyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kWToyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kWToyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kWToyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kWToyota 4-Runner SSR-X 3.0 92kW