Kuulutus ei ole aktiivne!

Citroen Xsara N*NFU* 1.6 80kW

Liik: sõiduauto
Keretüüp: luukpära
Esmane reg: 05/2003
Mootor: 1.6 (80 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 231 375 km
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: roheline
Reg. number: 291...näita reg. nr.
VIN-kood: VF7N1N...näita VIN
Hind: 750 EUR
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
13EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Kaskot pole vaja
QRSoovin lisainfot | Soovita sõbrale | Lisa võrdlusse | Salvesta sõiduk | Ebasobiv kuulutus

Varustus

Turva- ja ohutusvarustus

  • roolivõimendi
  • ABS pidurid
  • turvapadi
  • immobilisaator

Mugavusvarustus

  • kliimaautomaatik
  • peeglid päikesesirmides

Sisustus

  • tekstiilpolster
  • 2x istmesoojendused
  • reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
  • nahkkattega käsipidurikang
  • jalamatid (kummist)

Audio, video, kommunikatsioon

  • stereo (originaal)
  • kõlarid
  • CD Box
  • autokompuuter

Rehvid ja veljed

  • talverehvid (naastrehvid)

Tuled

  • udutuled (eesmised)

Muu varustus

  • välistemperatuuri näidik
  • tagaklaasi soojendus
  • pagasikate
  • veokonks

Tehnilised näitajad

Kere

istekohti:5
uste arv:5
pikkus:4188 mm
laius:1705 mm
kõrgus:1405 mm

Kütus

kütus:bensiin
kütusepaak:45 l
kütusekulu linnas:6.0 l/100 km
kütusekulu maanteel:4.5 l/100 km
kütusekulu keskmine:5.0 l/100 km

Mootor

võimsus:80 kW
tippkiirus:220 km/h
mootori maht:1587 cm³

Massid, mõõdud

tühimass:1216 kg
täismass:1663 kg
kandevõime:447 kg
piduriga haagis:1100 kg
pidurita haagis:575 kg
teljevahe:2540 mm

Teljed

sildade arv:2

Muu informatsioon

Eestis arvel, ülevaatus kuni 03.2020
Ostetud riigist: Eesti
Sõiduki asukoht: Otepää, Eesti

Auto on ilusti hoitud, hooldatud ja remonditöid tehtud korrapäraselt. 2019 aasta alguses vahetatud tagasild täies ulatuses.

Mootor on ökonoomne ja liigutab autot piisavalt kergelt.
Xsara on küllaltki mugav sõita ja ta on kergesti käsitsetav. Selles suhtes sobib ta hästi ka naisterahvale. Puudusena võib nimetada kõrget tagaosa ja längus tagaklaasi, mis muudab tagurdamise algajale juhile raskeks.
Xsara vedrustus on väga pehme. Tühjalt sõites on see mugav ja linnatänavad ei tundugi nii õudsed. Juhitavus on normaaloludes hea, millele aitavad kaasa ka eelpool mainitud passiivselt keeravad tagarattad.
Sõitjateruum on auto klassi arvestades avar. Samuti pakiruum, mis on eeskujulikult varieeritav.
Mürasummutus on kehv. Salongis on kasutatud kivikõvasid plastikuid, mis on kergesti kriimustatavad ja võivad halval teel koliseda. Õnneks on Eestimaal vähe kruusakattega teid :)
Tehases paigaldatud raadio on tänu roolisambalt juhtimisele mugav kasutada ja turvaline, sest teda ei varastata. Raadio ekraanile kuvatakse ka pardakompuutri informatsioon. Muusikagurmaanidele see raadio siiski ei sobi, sest ei tooda väga kvaliteetset heli.
Salongis on piisavalt panipaiku, kuna ustel asuvad käetoed on seest tühjad. Võtmeid, pastapliiatsit ja muud peenemat kraami on mugav hoida käsipiduri juures õnaruses. Seal eksisteerib aga oht, et ühel hetkel on nad ootamatult kadunud salapärasesse auku käsipiduri kangi all.
Tehniliselt Xsaral väga suuri probleeme ette tulla ei tohiks. Veermik on võrdlemisi tugev ja mitte väga kallis remontida.
Pisivea alla liigitaks ka Citroėnile igiomase nähtuse, et tagurpidikäik ei pruugi esimesel korral lülituda. Pole hullu, pange uuesti! Kui ikka ei lähe, suruge õrnalt käiku sisse, vabastades ettevaatlikult samal ajal sidurit. Jõu kasutamine ei vii sihile.

Müüja

Reet

Ostuabi

Kontrolli sõiduki seisukorda ja tausta!Kontrolli
13EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Kaskot pole vaja
Citroen Xsara N*NFU* 1.6 80kWCitroen Xsara N*NFU* 1.6 80kWCitroen Xsara N*NFU* 1.6 80kWCitroen Xsara N*NFU* 1.6 80kWCitroen Xsara N*NFU* 1.6 80kWCitroen Xsara N*NFU* 1.6 80kWCitroen Xsara N*NFU* 1.6 80kWCitroen Xsara N*NFU* 1.6 80kWCitroen Xsara N*NFU* 1.6 80kW