Kuulutus ei ole aktiivne!

Volkswagen Golf 1.4 55kW

Liik: sõiduauto
Keretüüp: luukpära
Esmane reg: 02/1999
Mootor: 1.4 (55 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 240 000 km
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: tumesinine
Reg. number: 347...näita reg. nr.
VIN-kood: Wvwzzz...näita VIN
Hind: 900 EUR
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
Soodushind: 675 EUR
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
12EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Kaskot pole vaja

Kuni 30.11 lepingutasu 0 EUR
QRSoovin lisainfot | Soovita sõbrale | Lisa võrdlusse | Salvesta sõiduk | Ebasobiv kuulutus

Varustus

Turva- ja ohutusvarustus

  • roolivõimendi
  • kesklukustus (puldiga)
  • turvapadi

Sisustus

  • reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)

Audio, video, kommunikatsioon

  • stereo (originaal)

Rehvid ja veljed

  • suverehvid
  • talverehvid (lamellrehvid)

Tehnilised näitajad

Kere

istekohti:5
uste arv:5
pikkus:4257 mm
laius:1735 mm
kõrgus:1457 mm

Teljed

sildade arv:2

Kütus

kütus:bensiin

Mootor

võimsus:55 kW
tippkiirus:171 km/h
mootori maht:1390 cm³

Massid, mõõdud

tühimass:1180 kg
täismass:1680 kg
kandevõime:500 kg
piduriga haagis:1000 kg
pidurita haagis:550 kg
teljevahe:2500 mm

Muu informatsioon

Ülevaatus kuni 09.2020
Toodud riigist: Saksamaa
Sõiduki asukoht: Eesti

Vahetuse võimalus: Võib pakkuda kõike

Müüa naisterahva kasutuses olnud auto. Tehtud korrapäraselt hooldused. Just läbis Ülevaatuse ausalt, terve aasta muretu. Korralik auto. Välimuselt mõned kriipsud kraapsud ja vasakul ees ka mõlk. Tundub, et väga ei roosteta ka, karbid kõvad. Talverehvid kaasa. Mõnus ja mugav auto.

Müüja

Markus Hoovi

Ostuabi

Kontrolli sõiduki seisukorda ja tausta!Kontrolli
12EUR/ kuu
sissemakse 0 EUR
Kaskot pole vaja
Volkswagen Golf 1.4 55kWVolkswagen Golf 1.4 55kWVolkswagen Golf 1.4 55kWVolkswagen Golf 1.4 55kWVolkswagen Golf 1.4 55kWVolkswagen Golf 1.4 55kWVolkswagen Golf 1.4 55kWVolkswagen Golf 1.4 55kW
Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR(17)

Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...