Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Juba eelmisel sügisel Kia Niroga proovisõitu tehes sai meile selgeks, et Kia soovib hübriidimaailmas üha jõulisemalt kanda kinnitada. Kui Niro oli selline rohkem linnamaasturit meenutav auto, siis nüüd leiab ...
Kuidas saadi 2.6l/100km kütusekulu teie poolt? On see teil mingi standardne ring, et te selle aluselt võrdlusi kokku panete? Mis on selle pikkus?
Te ei räägi üldse laadimisest ning üritate jätte mulje nagu saaks selle autoga 3-5x ökonoomsemalt ringi sõita ilma mingisuguste lisakohustusteta.
Mis oleks selle hübriidi kulu, kui sõita ilma laadimiseta Tallinn-Tartu-Tallinn?
Samuti - külmema ilmaga, kust tuleb salongisoojus?
Rekord 2.6? Ampera sõidab 1.9 l/100km. Tehnika pole ka Ampera tasemel, kuna käigukast ikka olemas ja seda kyll vaja poleks! Hea et saab valida elektri. Hea oleks olnud mainida, et palju see elektrinäit valetab tegelikkuses. Linna lähistel ideaalne variant, aga eelistaks Amperat ikkagi. Pagas on suurem ja disain meeldib rohkem. Ja neid saab juba kasutatuna 4 korda odavamalt ning endiselt akugarantiiga. Endal Amperaga 5500 km keskmine kulu 0.9l/100km kohta. Seega linna lähistel elades saab kõik sõidud teha elektriga ning auto ise ei saa suruda vahepeal ennast käima, et kasutada bensu! Aga tore, et Koreakad tahavaf teha ja teevadki. Käigukastist vabaks ja alati sõit elektri pealt oleks teine tera! Nagu Amperal, mis on nyydseks juba ju tegelikult päris vana mudel!
Kust otsast salong inetu? Palju mugavam ja kvaliteetsemate materjalidega kui oma klassi teised masinad. Ruumi on palju, ees taga ka 2m inimesel. Kes sõitnud pole see muidugi ei tea. Lisaks suur pluss kvaliteet, ei lagune ja kestab.
See salongi välimuse märkimine on maitseasi. See, et sulle meeldib, ei pea tähendama, et kõigile meeldib. Ses osas olen nõus, et ruumikas on ta küll (sugulasel on Optima, bensukas), liigub normaalselt, universaal on ka praktiline. Sa Mv, millele sa tugined väites, et see pistikhübriid kestab ja ei lagune? Kas üldse ja kui, siis kui kaua sa oled selle autoga sõitnud? 2 kuud omamist ei ole argument.
Ise sõidan auris hübriidiga ja olen rahul. Selline elekter - bensiin kombo on hea üleminek, kuna enamus km ongi igapäeveselt ca 30km, siis ajaks selle elektriga ära.
Miinus on hind hetkel, kui see tuleks allapoole siis oleks täitsa mõistlik valik.
Osad vist ei saa siin aru, et auto on tarbevahend, mis ainult kulutab.. kui see on eraauto.. auto ei tooda sulle mingit väärtust peale vabaduse sõita igal ajal.. Usun, et enamus ininmete tunnihinne ei ole nii kallis, et siin seda võrrelda.
Seega mida muretumalt ja väiksema kuluga saad sõita seda parem oleks.
Jah iseenesest jutt õige ja loogiline, kuid auto on ammu ka paljudele lihtsalt sõitmiseks, kuna tekitab emotsioone, mitte iga auto, vaid igaüks leiab selle enda oma. Ja paljas emotsioon, usud või mitte on võimas jõud raha kulutama sellele tarbevahendile. Ühesõnaga hobi, kirg ja see maksab ja mitte vähe...mis teha...haiged oleme, need hobitajad!
Osade jaoks on autol lisaks tarbeväärtusele ka sõidunauding ja eneseväljendus oluline, mis muidugi kipub olema kriteeriumiks just nii madalalaubaliste jorsside kui ka rikaste ja ilusate maailmas. Kõrgem keskklass valib autot enamasti puhtalt praktilistel kaalutlustel ja kui rahakott lubab, saab otsust mingil määral kallutada vastavalt väärtushinnangutele nagu ökoloogilisus, tehnoloogiline lahendus või miks ka mitte sõidunauding, aga selle Kia hind tundub jääma just kuskile sinna, millel on kohe eriliselt väike sihtgrupp.
Sd kommentaar on asjalikuim mida pikka aega näinud. Auris hübriidimehel auto vaid tarbeese. Sama loogikaga võiks terve aasta hallides dressides ringi käia, riided vaid tarbeese. Sihtgrupp on tõesti megaväike. Kui on rohkem raha sellise klassi auto jaoks siis pigem minnakse kallima margi peale kui ostetakse sama auto kallim versioon. Samas kui eramaja ja kodus laadida mugav, siis sellise 60 km läbisõitu võimaldava akuga pistikhübriid on ideaalne linnas või linna lähedal elavale. Vana Ampera suurima puuduse leiad tagaistmelt, seal 2 kohta ja ruum olematu, muidu igati hea auto.
1. USAS https://www.kia.com/us/en/vehicle/optima-plug-in-hybrid/2017
2. EUs riikides nagu Holland, kus sellistele autodele on tohutud riigipoolsed totatsioonid
Siin konnatiigis müüakse Kiasi ikka vaestele inimestele, ei hakka ükski majanduslikult heal järjel olev tegelane 40k eest Optimat ostma.
Ruudi - saab puldi pealt panna eelsoojendust 2x 10 min. See soojendab salongi, tagaklaasi ja istmed. Siiani on hakkama saanud, eks näis talvel, kui seda tuleb. Kui juhtme otsas, siis ei lähe ka s6iduulatus akude pealt väiksemaks. Näide tuli veel meelde - suvisel ajal Haapsallu s6it, edasi tagasi oli 230 km ja keskmine kulu tuli 3.3 l/100 km. Linnas sai akut kasutada ja maanteel bensu pealt. Ampera suur pluss on, et auto on alati elektriauto, nii nagu ka BMW i3 Rex. Alati elektriga s6idab, lihtsalt mootor on geneka eest! See tagab väga hea dynaamika ning m6nusa sujuva s6idu ilma käikudeta. Kes on elektriautoga s6itnud, saab aru! Amperal ongi nagu köik olemas. Igapäevaselt elektriauto ja samas saab emotsiooni pealt ka otse Hispaaniasse p6rutada! See tehnoloogi alles tuleb ja see saab olema minu arvates ainuke hea lahendus!
T6estuseks selline auto siis Jaapanis, mis esimesel kuul kukutas kohe Priuse. See ise on maailmaime. Ainuke asi amperast erinev on see, et seda ei saa laadida pistikust. Linnainimesele siis rohkem möeldud.
https://www.forbes.com/sites/bertelschmitt/2017/02/06/in-a-surprise-upset-nissans-e-powered-note-tops-japans-charts/#5b22ee2f56b7
Sinu maitse pole minu maitse ja ma räägin tehnilisest lahendusest. Sellele pole võrdset hetkel. Mersu tehi vist GL suure juraka ka sama lahendusega, et saad ise valida millega sõidad aga jah Ampera maksab hetkel umbes 15000 eur! Kui sulle ei meeldi auto, mis in tehtud mugavaks juhile, siis pead sõitma mikrobussiga, kus ruumi lahedamalt. Ainuke suurem miinus amperal on 4 kohta! Disainilt on tehu yhe ilusama autoga sellest ajast. Näiteks Chevy Volt ei näe pooltki nii hea välja. Vedrustus on täiesti super meie teedel ja v@ga hea vastupidavusega. Sa "okei jah" mine tulista mujal puusalt. Perekoolis näiteks ;)
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...
1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...
Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...
Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...
26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...
2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
Volvo Trucksi FH veokite mudeliseeria saab Volvo FH Aero turuletulekuga uue pereliikme - aerodünaamilise kujunduse ja uuenduslike funktsioonidega FH Aero pakub uuel tasemel energiatõhusust ja on saadaval ...
Uus Golf on nüüd saadaval ka pikema sõiduulatusega pistikhübriidajamiga, pakkudes elektrienergiaga umbes 100 km ja kogu sõiduulatust kuni 1000 km. Lisaks uuendustele sõiduulatuses ja jõuallikates täiustab ...
Ka Mercedese suur ja luksuslik GLS läbis hiljuti mudeliuuenduse - seega vaatame ka meie üle, mida kujutab endast värskenduskuuri läbinud linnadžiipide S-klass.
Globaalne autotootja Great Wall Motor (GWM) toob Eestis, Lätis ja Leedus turule elektriauto GWM Ora ning aasta teisel poolel ka pistikhübriidi GWM Wey. Kõrgelt hinnatud ohutusstandarditega GWM Ora 03 on ...
„Uurisime inimestelt kuivõrd nad nõustuvad erinevate elektriautode kasutamist puudutavate väidetega ja märkimisväärselt suur osakaal oli neid, kes vastasid, et nad „ei oska öelda“ – sõltuvalt küsimusest ...
Teise põlvkonna Peugeot 2008 on mingil põhjusel meie proovisõiduvideotest senimaani välja jäänud - ja seda enam on põhjust sellest autost nüüd video teha, kuna 2008 läbis äsja mudeliuuenduse.
Lisaks on ...
Eesti mainekaim autoauhind – Eesti aasta auto – kuulub kolmandat korda Peugeot´le, kui pingelisest punktilugemisest väljus suurima punktisummaga Peugeot 408.
66 punkti kogunud Peugeot´le pakkusid enim ...
Uue aasta esimese proovisõiduvideo peategelaseks on üks korralik "meestekas" ehk kõige pikema kerega Land Rover Defender 130, millel kapotiall 400-hobujõuline bensiinimootor ja mida võib teatud tingimustel ...
Korralikud rehvid tagavad ohutu sõidu, seetõttu on oluline, et õigel ajal oleksid õiged ja kvaliteetsed rehvid all. Kuidas tunda ära, et rehvid vajavad vahetamist ja millal on vajalik vahetada suverehvid ...
Renault Espace on nelja aastakümne ja viie põlvkonna vältel tuntust kogunud kui legendaarne ja avar mahtuniversaal. Ent nüüd on Espace'i olemus muutunud kohanedes uute aegadega ning Espace on astunud suure ...
Tänapäevased autod sisaldavad mitmeid juhiabisüsteeme, mis aga talve tulles aeg-ajalt ootamatul viisil käituma hakkavad.
„Talve ja lume saabudes esineb tõrkeid kõikides juhiabisüsteemides,“ nentis ELKE Auto ...
Rahvusvahelise Autospordiliidu (Federation Internationale de l'Automobile ehk FIA) otsuse kohaselt hakkavad Vormel E sarja elektrivormelid alates 2026. aasta hooajast kasutama vaid rehvitootja Bridgestone ...
KOMMENTAARID (20)