Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Viimastel aastatel on muutunud väga populaarseks suure tagaluugiga sedaanid, mis sageli proovivad ka premium-autode segmendist väikest tükikest noolida. Üks selline üllataja on ka Peugeot', kes on oma kunagise ...
Kuulge, mis teema see kesk. palga ümber on? Pole tähtis kui palju on palganumber vaid tegelikult on oluline kui palju jääb alles pärast komm. arvete, toidu ja esmatarbekaupade eest tasumist. Mina küll ei oma täna 2x rohkem vaba raha, mida peaks kohe autokaupmehe kätte viima...
Dacial oli krooni ajal alistada piir 100000 eek ja nad tegid seda. Siis tuli eur ning see piir sai millegipärast 10000 euriks! Neid automyyjaid peaks KÕIKI hakkama boikottima, et nad sellist jama ( mis ei kesta eriti ) sellise suure raha eest müüvad. Meil on niigi kütus sama hinnaga nagu Soomes, kus keskmine palk on 3000 eur! Mille pealt see meie inimene neid CRV’d ja muid 30000 euriseid masinaid ostab?
Mälu järgi maksis 2000a kõige kallima varustusega 7kohaline Patrol 500000 EEK. See oli siis tootja kõige kallima mudeli kõige kallim versioon. Sõiduautosi sai selle raha eest mitu korraga. Nüüd nagu selle raha eest ei saa keskmist sõiduautotki varsti enam.
Oli siin mingis teemas mees, kes väitis, et kohe muutuvad analoogsed näidikud kalliks lisavarustuseks. Puha naiivsus- sellele pesoole ei saa analoogseid mitte mingisuguse raha eest, ja varsti on kõikidel autodel samamoodi.
Progress on neil pesoovendadel täitsa p-sse läinud - autos 2 suurt värvilist ekraani ja 6 turvapatja (ja juurde osta ei saa). Kui ekraane oleks neli, saaks ka ilma patjadeta hakkama. Kui igal sõitjal oleks oma ekraan, võiks ka turvavööd ära visata. Asi pole ainult selles, et mulle ei meeldi liigsed tuled-viled autos - igaühel oma maitse, vaid selles, et nendega asendatakse tõesti vajalikke asju.
Nüüd välimusest. Auto on kohutavalt ebaproportsionaalne- paks, aga rattad väikesed. Ligi kolmandik autost on hiigelsuur, groteskne nina - kas nad plaanisid sinna V12 panna? Tagaots on aga naeruväärselt väike. Esitulede disain paneb ka mõtlema - auto on justkui peeglisse vaadanud ja nutab nüüd oma välimuse üle.
Minule see välimus meeldib,kui seda koledaks autoks peetakse siis toyota mistahes toodang on ju ropprõve.Selle 508 näol tegu igati viisaka autoga,just sellisega mis tänaval karjuvalt järelevaatama ei pane.
Nii. Esiteks- siin on hetkel 9 kommentaari, millest konkreetse auto kohta käib täpselt 2. Mida prset?
Aga ma ei saa aru, kes peaks seda autot ostma. Jah, see on ilus ja hea heliga, aga sellega ju positiivsed asjad piirduvadki. Eriti absurdne on selle auto hind. Normaalne varustus ja vähemalt 30-35000€? Peugeoti eest? Pigem läheks juba ostaks siis Superbi või Insignia. Või Optima.
Proovisin ka ise 508-t ja täiesti ajuvaba. Nii ebapraktilist autot pole veel selles klassis näinud: olen 186cm pikk, normaalse kehaehitusega. Ees oli ruumi rahuldavalt, kuigi nagu ka klipis öeldi- päris mugav ikka ei ole ja kui on mugav, ei näe näidikuid ega ulata keskkonsoolini. Naisel kõrval (172cm, kõhnemat kasvu) oli muidu ok, aga kuna jalad on pikemavõitu, ei saanud end ka väga hästi paika. Samas taga on ruum olematu. Pearuumi pole, jalaruumi pole, õlaruumiga on nii, et kahekesi on ok, aga kolme inimest sinna pigistada oleks ilmselt inimsusevastane kuritegu. Pagasiruum on naeruväärselt väike.
Pmst sobiks see auto minu arvates kahele väikest kasvu inimesele. Samas tekib siis küsimus, miks osta selle klassi auto SELLISE hinna eest, kui võiks osta soodsamalt nt mõne kupee? Lihtsalt disaini eest ei näe küll väga mõtet sellist raha välja käia. Ja siis on veel see, et see on Peugeot...
See käkk on tulnukatele disainitud. Väike õbluke roheline olend mahub ära ja tunneb koduselt. Kui see oleks inimestele mõeldud, oleks rool kena ümmargune ja kangid-nupud normaalsed ning ukseaugust sisenemiseks ei peaks ennast ussiks moondama
Hind on tõesti sõge. Pereautoks nagu väga ei sobigi, aga noh eks see sõltu ka pere suurusest jne. Peugeot 5008 on kindlasti selles osas kordades parem. Disain mulle meeldib niis seest kui väljast. Ja see, et kliirens on kõrge ei olegi ju tegelt väga halb asi. Mootorivalik tundub ka asine olevat.
Mul juba neljas Peukar, väga rahul nendega. Praegu oman 308sw ja mulle see 508 meeldib, kuigi valiksin ka sw (universaal) versiooni (kaovad ära kõik ebapraktilisuse jutud aga disain on ikka ilus tal). Piisab täiesti sellest 1,6 133kw mootorist ja saab norm auto 27 tuhandega kätte. Kuigi jah, 308sw sain 18 tuhandega.
Keskmise palga ja suurema tasuga saab uhkustada vaid 1/3 kaasmaalastest. Kui mulle sellist raha peale tiksuks, siis vist ikka ei ostaks seda ebapraktiliste veidrustega moevidinat.
Varasemalt on juba piisavalt jahutud uute autode hindade üle. Jah olen nõus, et ulmehinnad on neile külge poogitud, kui võrrelda krooniaega ja üldist elatustaset. Elu on läinud kallimaks ja autod ka, kuid inimeste sissetulekud on samal tasemel või siis pigem on elukallidus jõudsalt ees. Hinnad autodel mängitakse kavalalt liisingute peale, et palkade juures jõuaksid enamus ikkagi soetada, kasvõi kasutatuna. Sellise süstemaatilise mudeli toimimisel on võimalik kunstlikult autode hinnad kõrgemale tõsta ja teenida liisingumaksete pealt veel korraliku lisa. Olgu kohe ette ära öeldud, et autod EI OLE kordades, rõhutan KORDADES paremaks muutunud, et nende eest KORDI rohkem vaja maksta. See ei ole mingi argument, et digiajastuga kaasa joostes teeme autod kirevaks ja nutiks, nudime välimust ajakohasemaks ja oh-ohooo auto ongi kohe kordades parem. Oleneb, kes mida paremaks peab. Minujaoks ei tee autot paremaks pealgalt vidinate üleküllus, kui seevastu on auto siiski näiteks ebaturvaline, ebamugav kasutada, ebapraktiline, jms. Ei arvagi, et täna peaks ei tea mis hull hüpe autotööstuses juba olemas olema, kuid tuleb tõdeda siiski fakti, et inimesed ootavad hinna ja autotööstuse saavutuse vahel tasakaalus olemist, mitte pelgalt uue aastanumbri ja imelike tulukeste/vilekeste külge pookimist, mis tihtilugu kas inimeste oskamatusest või viitsimisest ei ole tarvilik kasutamiseks. Ma ei ole mingi tehniliste vidinate vastane, kui keegi valesti aru saab, kuid kruvida hinnad lakke nende vidinate kaudu on selge müüjate liigkasuvõtmine. Huvitav on ainult see, kuidas inimesed on manipulatsioonide ohvriks langenud, pidades neid müstilisi hinnatõuse normaalseteks ja ajaga kaasaskäivateks, nagu see peakski alati nii olema. Mõnes teises kultuuriruumis ja kehtestatud kordades kaotaksid kõige rohkem justnimelt liigkasuvõtjad, kes peavadki mentaliteeti üleval, et peast ori ongi loodud oma isandaid teenima(piltlik kujutlusvorm)
Ma arvan, et tootja poolt vaadatuna on need hinnad isegi õigustatud, sest kõik külge poogitud vidsinad tahtsid välja töötamist ning patsiga poiste jauraisse on hüpersuured summad paigutatud, et itimehed ikka 5k€ palka saaksid. See ongi ajanud autode hinnad üles, sest see "investeering" vidinatesse on vaja kuidagi tagasi teenida. Kes IT-projektidega kursis siis on alati olnud nii et kõik projektid ületavad oma mahu nii rahaliselt kui ajaliselt vähemalt kahekordselt aga tihti ka palju palju rohkem. Ja see kõik tuleb nüüd auto hindade näol tarbjale tagasi.
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...
1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...
Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...
Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...
26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...
2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
Volvo Trucksi FH veokite mudeliseeria saab Volvo FH Aero turuletulekuga uue pereliikme - aerodünaamilise kujunduse ja uuenduslike funktsioonidega FH Aero pakub uuel tasemel energiatõhusust ja on saadaval ...
Uus Golf on nüüd saadaval ka pikema sõiduulatusega pistikhübriidajamiga, pakkudes elektrienergiaga umbes 100 km ja kogu sõiduulatust kuni 1000 km. Lisaks uuendustele sõiduulatuses ja jõuallikates täiustab ...
Ka Mercedese suur ja luksuslik GLS läbis hiljuti mudeliuuenduse - seega vaatame ka meie üle, mida kujutab endast värskenduskuuri läbinud linnadžiipide S-klass.
Globaalne autotootja Great Wall Motor (GWM) toob Eestis, Lätis ja Leedus turule elektriauto GWM Ora ning aasta teisel poolel ka pistikhübriidi GWM Wey. Kõrgelt hinnatud ohutusstandarditega GWM Ora 03 on ...
„Uurisime inimestelt kuivõrd nad nõustuvad erinevate elektriautode kasutamist puudutavate väidetega ja märkimisväärselt suur osakaal oli neid, kes vastasid, et nad „ei oska öelda“ – sõltuvalt küsimusest ...
Teise põlvkonna Peugeot 2008 on mingil põhjusel meie proovisõiduvideotest senimaani välja jäänud - ja seda enam on põhjust sellest autost nüüd video teha, kuna 2008 läbis äsja mudeliuuenduse.
Lisaks on ...
Eesti mainekaim autoauhind – Eesti aasta auto – kuulub kolmandat korda Peugeot´le, kui pingelisest punktilugemisest väljus suurima punktisummaga Peugeot 408.
66 punkti kogunud Peugeot´le pakkusid enim ...
Uue aasta esimese proovisõiduvideo peategelaseks on üks korralik "meestekas" ehk kõige pikema kerega Land Rover Defender 130, millel kapotiall 400-hobujõuline bensiinimootor ja mida võib teatud tingimustel ...
Korralikud rehvid tagavad ohutu sõidu, seetõttu on oluline, et õigel ajal oleksid õiged ja kvaliteetsed rehvid all. Kuidas tunda ära, et rehvid vajavad vahetamist ja millal on vajalik vahetada suverehvid ...
Renault Espace on nelja aastakümne ja viie põlvkonna vältel tuntust kogunud kui legendaarne ja avar mahtuniversaal. Ent nüüd on Espace'i olemus muutunud kohanedes uute aegadega ning Espace on astunud suure ...
Tänapäevased autod sisaldavad mitmeid juhiabisüsteeme, mis aga talve tulles aeg-ajalt ootamatul viisil käituma hakkavad.
„Talve ja lume saabudes esineb tõrkeid kõikides juhiabisüsteemides,“ nentis ELKE Auto ...
Rahvusvahelise Autospordiliidu (Federation Internationale de l'Automobile ehk FIA) otsuse kohaselt hakkavad Vormel E sarja elektrivormelid alates 2026. aasta hooajast kasutama vaid rehvitootja Bridgestone ...
KOMMENTAARID (47)