UUED MUDELID

Peugeot e-208 - auto24.ee proovisõit

Peugeot e-208 - auto24.ee proovisõit(27)

Elektrimootoriga Peugeot 208 näeb välja nagu üks tavaline bensiini- või diiselmootoriga auto - aga siiski on siin üht-teist, mis eristab teda sisepõlemismootoriga suguvendadest. Ja selgub, et sõitma hakates ...

TULEVIKUAUTOD

VIDEO. Hyundai arendab lennutransporti

VIDEO. Hyundai arendab lennutransporti

Hyundai Motor Company plaanib koos partneritega jõuda 2028. aastaks linnasisese õhutranspordi pakkumiseni klientidele. Aasta alguses elektroonikamessil CES esitletud projekt kannab nime Urban Air Mobility ...

AUTOTÖÖSTUS

Juhiabistite tõehetk peagi käes

Juhiabistite tõehetk peagi käes(4)

Juba 1. oktoobril paljastab autode sõltumatu turvatestija Euro NCAP, milleks on tegelikult suutelised Audi Q8, 3. seeria BMW, Ford Kuga, Mercedes-Benz GLE, Nissan Juke’i, Renault Clio, Tesla Model 3, ...

AUTONDUS

Ekskursioon minevikku LAZ-699R-iga

Ekskursioon minevikku LAZ-699R-iga(6)

Kui võtta mastaabiks kunagine Nõukogude Liit, siis LAZ-699R „Turist“ oli 30–40 aastat tagasi üks paremaid busse, millega sai ekskursioonile minna. Fotodel nähtava LAZi taastamise ajendiks oli aga puhtalt ...

LIIKLUS

VIDEOD. Ettevaatust – uuel Tallinna-Tartu maanteel on tihe põdraliiklus

VIDEOD. Ettevaatust – uuel Tallinna-Tartu maanteel on tihe põdraliiklus(6)

Augusti keskpaigas avatud uuel Kose–Võõbu teelõigul võib tihti kohata metsloomi, millest annavad sõidukijuhtidele märku ja hoiatavad automaatsed loomatuvastussüsteemid muutteabega liiklusmärkide kaudu. ...

MOOTORISPORT

Eesti meistrivõistlused driftis jätkuvad nädalavahetusel Kehalas

Eesti meistrivõistlused driftis jätkuvad nädalavahetusel Kehalas

Nädalavahetusel näeb Kehala rajal tuliseid driftisõite ja rohkelt emotsioone, kuna tegemist on selle hooaja viimase etapiga, ja punktide vahed on väga väikesed. “Kuna 2020 hooaeg ei väsi üllatamast, oleme ...

PROOVISÕIDUD

Vahva auto, aga sobib vähestele

Vahva auto, aga sobib vähestele

Honda e on eriline isegi elektriautode mõistes, aga väike sõiduulatus ja kõrge hind tähendavad, et ostjat on sellele küll raske leida. Kui mõni tootja teeb oma elektriauto võimalikult tavamudelite sarnase, ...

PÄEVAUUDISED

FOTOD. Nissan Z tuleb taas, aga kahjuks mitte Euroopasse

FOTOD. Nissan Z tuleb taas, aga kahjuks mitte Euroopasse(11)

Nissan tõi avalikkuse ette prototüübi Z Proto ja teatas ühtlasi, et Euroopas järgmist Z-Nissanit müüma ei hakata. Nissani Z-sportautode ajalugu ulatub aastasse 1969, nende viimane põlvkond 370Z on müügil ...

MARGID

ABG Titan ABT AC Acura Aixam Alfa Romeo Alpina Alpine Apex Apollo Apple Aprilia Arctic Cat Ariel Artega Aston Martin Astra Audi Aurus Austin Autobianchi Avia Belarus Belaz Benelli Bentley Bimota BMW Bombardier Borgward Brabus Brilliance Bristol Buell Bugatti Buick BYD Cadillac Cagiva Can-Am Case CAT / Caterpillar Caterham Chevrolet Chrysler Citroen Claas Concorde Cupra CZ Dacia Daewoo DAF Daihatsu Daimler Datsun Dehler Dethleffs DeTomaso Deutz Deutz-Fahr DFSK Dinli Dnepr Dodge Dong Feng Donkervoort DS Ducati Eterniti Fendt Ferrari Fiat Fisker Ford Foton Gas Gas GAZ Geely Gemballa Genesis Ginetta GMC Google Great Wall Gumpert Harley-Davidson Hino Honda Hummer Husaberg Husqvarna Hymer Hyosung Hyundai Ikarus Indian Infiniti Innocenti Isuzu Iveco IZ Jaguar Jawa JCB Jeep Jensen John Deere K Kabe Kamaz Karma Kawasaki Keeway Kia Koenigsegg Kögel Komatsu KTM Kymco Lada Lagonda Laika Lamborghini Lancia Land Rover Laz Lexus Liaz Lifan Ligier Lincoln Linhai LMC Lotus Lynk & Co M Mahindra MAN Maserati Massey Ferguson Maybach MAZ Mazda McLaren McLouis Mega Mercedes-AMG Mercedes-Benz Mercury MG MINI Mitsubishi Morgan Morris Moskvich Moto Guzzi Moto Morini MV Agusta Neoplan Nissan NSU Oldsmobile Opel Pagani Pannonia PAZ Peugeot Piaggio Plymouth Polaris Polestar Pontiac Porsche Proton Puritalia Qoros RAF Ram Renault Respo Rolls-Royce Rover Royal Enfield RS 09 Saab Sachs Samsung Saturn Scania SCG Schmitz Scion SEAT Setra Shelby Shuanghuan Skoda Smart Solaris Spyker SsangYong Stels Subaru Suzuki T-40 Talbot Tata Tatra Tesla Thomas Tiki Treiler Tirsan Toyota Trabant Triumph TVR UAZ Ural Valmet Valtra Van Hool Vauxhall VAZ Venturi Vespa Victory VinFast Vjatka Volkswagen Volvo Westfalia Wiesmann Willys Yamaha ZAZ Zetor ZIL ZIS Zuck

Motors24 proovisõit - Audi A4 35 TFSI

Audi A4 mudeliuuenduse käigus käidi üle lisaks auto esi- ja tagaosale ka auto küljejooned. Mis on aga hiljuti värskendatud A4 juures veel paremaks muutunud? See on A4 baasmudel, mis kannab tähist 35 ...

KOMMENTAARID (46)

..m.. 16. veebruar 2020  17:00 Ebasobiv kommentaar
Audi on vist kõige konservatiivsem mark üldse. Kere on väljast alati samasugune äratuntav läbi aegade..ainult tuled ja muud pididetailid muutuvad.
Zinc 16. veebruar 2020  18:46 Ebasobiv kommentaar
Vag grupil on ju 1,5 110kw mootor, miks nüüd sama võimsusega 2,0 kasutusele võtta?
wigur 16. veebruar 2020  19:20 Ebasobiv kommentaar
Hmm, tuleb välja et ma olen kogu aeg tuima rooliga sõitnud kus rool ei hakka kusagile poole kiskuma olenemata teevaalude olemasolust ja minu meelesto n see normaalne - ei meeldi see kui rooli hakatakse käest ära kiskuma ja auto hakkab vaaludes laveerima. Kui ma hoian rooli otse siis ka eeldan, et auto sõidab olenemata teekattest otse ega kiusu kusagile. Ehk Kaspari rõhutatud miinus muutub minu silmis suureks plussiks.

Mis aga suure mootori madalasse võimnsusesse puutub siis arvan, et see on lihtsalt chip (de)tuninguga saavutatud, sest nagu näha siis see sama 2.0 R4 on saadaval väga laias võimsuse vahemikus ning 110kW jaoks on lihtsalt kraanid nii kinii keeratud kui veel vähegi annab.
niizzama 16. veebruar 2020  19:31 Ebasobiv kommentaar
Täiesti ulme kuhu on pandud keskkonsoolil topsihoidjad. Tuttaval läks jook nuppude peale. Facelifti eelne mudel tundus natuke ürgne, puudus puutetundlik ekraan ja numbriklaviatuur oli käigukangi taga. Kuhu silmadega eriti ei ulatu nägema. Nüüd sellel faceliftil on need nupud kadunud ja ekraan on puutetundlik aga kuna ekraan jäeti vanasse kohta siis on seda jube ebamugav kasutada kuna algselt oli see ju mõeldud nupust kruttimiseks. Lisaks negatiivsena mõjus veel kergesti kriimustuvad pinnad käigukangi ümber. Täpselt nagu C klassi Mersul kus pruugitud masinatel päikesevalguse käes näeb keskkonsooli klaverilakk kriimuline ja väsinud välja. Sama kaalukategooria suguvennad Superb ja Passat mõjuvad palju praktilisemana ja ka suuremana. A4 kasuks on tegelikult väga raske otsustada kui just mõnda 3.0 quattro diislit ei taha.
MaldonVladislav 16. veebruar 2020  20:25 Ebasobiv kommentaar
Kui salongis käia ja istuda nt Passat vs Superb vs A4, siis mulle kui autokaugele inimesele tundus A4 neist kõige parem (ilma sõitmata), mõtlen just istumisasendit ja seda kuidas rooli sai reguleerida, lisaks jättis auto salong uhkema mulje (iseasi kas seetõttu autot peaks ostma), aga kellel rahakott lubab, valib kindlasti parema ja uhkema salongi ja seda A4 minu meelest teeb hästi.

Kui Googeldada, siis tundub A4 ka tehniliselt parem Passatist ja Superbist kuna tuuletakistustegur on väiksem, mis peaks tähendama vaiksemat autot. Ja enamasti kui vaadata välismaiseid A4 viimaseid videosid, siis selle auto vaiksust kiidetakse ja kindlasti kellel rahakott kannatab võtab selle Passati asemel.

Olen Passatiga sõitnud ainult kõrvalistmel igasuguste Boltidega, ausalt öeldes kiirendades oli sellel autot tatt lennus ja kuidagi vedrustus oli ka kummaline (natuke nagu võbises), ehk siis mind häiris. Aga nagu ikka pole päriselt nende autodega ise sõitnud.
Kpl 16. veebruar 2020  21:03 Ebasobiv kommentaar
Mida tähendab see 35 tagaluugil. Mingit loogikat pole. Või mootorid nii väikeseks läinud, et ei juleta panna.
heh 16. veebruar 2020  21:45 Ebasobiv kommentaar
Ega see ongi tunnetuslik kuidas keegi on saanud just sinu jaoks olulised kriteeriumid paika. Mina ise hull puutetundliku ekraanide fänn pole, olen harjunud et teatud nupud on mul lihasmälus näiteks kliimal ja ma suudan neid ilma pilku teel heitmata tabada ja reguleerida. Aga no "progressi" vastu ei saa juu, seega tulevikus ainult baasvarustusega autosi ostes võib neist pääseda.
to Kpl 16. veebruar 2020  21:50 Ebasobiv kommentaar
Kuna mootor ei koosne enam ainult sisepõlemismootorist vaid osa kjõudu tuleb ka särtsust siis pole pointi enam mootori töömahtu autol kujutada vaid selle asemel on võtnud Audi kasutusele tinglikud numbrid kus 35 on kõige lahjem, siis edasi 40, 45, 50 jne. Näiteks nii A8 kõige võimsam tavamudel on 55 TFSI aga pistikhübriid on 60 TFSI.

Ehk siis 35 on selline nõrkadele ja tegijad sõidavad mudelitega 50+
lugeja 17. veebruar 2020  00:13 Ebasobiv kommentaar
Autozeitung pidas Passatit A4-jast paremaks. Vahe oli siiski napp. Aga kellele ema, kellele tütar.
Väikepoiss 17. veebruar 2020  09:06 Ebasobiv kommentaar
Kena masin, samas pigem evolutsioon, kui revolutsioon. Samas on ka arusaadav, miks nii vähe muudeti autot- milleks muuta valemit, mis toimib? Pole ju mõtet, Golf on selle mõtte parim näide.
Mis võrdlusesse A4-Passat-Superb puutub, siis Carwow hindas neid autosid mõni aasta tagasi, et milline on parim all-arounder (kõiki asju arvesse võttes parim) ning selle testi võitis Superb.
niizzama 17. veebruar 2020  09:37 Ebasobiv kommentaar
Olen nõus, et Superbis on antud raha eest kõvasti rohkem autot. Aga mainin ära, et Carwow on UK turule mõeldud ja tegu on üsna väikse ettevõtmisega mis sageli põhineb ühe põhitegija arvamusel ja eelistustel. Mingi allikakriitilisus peaks olema. Eestlastel igasugune allikakriitilisus viimasel ajal puudub. Ühe ja kahemehe Youtube videod on sageli paljude jaoks tõsiseltvõetavamad kui mõne tuhandete töötajatega allika arvamus. Kui tahate vähegi pädevamaid hinnanguid siis ilmselt tuleks suuremate tegijate poole vaadata, Sakslaste Autobild, Auto, Motors und Sport, Autozeitung ja Hollandlaste Autoweek ja kasvõi meie naabrite Tekniikan Maailma. Muidugi tasub uurida ka ühe ja kahemehe arvamusi aga siiski peab jääma allikakriitilisus ja teadmine, et kas arvustuse teeb suur grupp inimesi või üks inimene.
Väikepoiss 17. veebruar 2020  10:02 Ebasobiv kommentaar
See, kuhu turule see suunatud on, ei tohiks küll mingit rolli mängida. Miks? Sest UK ja nt meil müüdava Superbi ainuke vahe on kojameeste pühkimise suund ja rooli asukoht. Muusosas on täpselt sama auto. See käib ka teiste autode kohta.
Töötajate hulk testi juures ei oma samuti mitte mingit tähtsust. Organisatsioon võib ju suur olla, kuid otsuse teeb ikkagi testijate grupp või siis üksik testija. Mitte keegi ei küsi otsuse tegemisel koristaja, turvamehe, raamatupidaja või koka arvamust. Või eelkirjutaja tõesti arvab, et kui näiteks Autobild võtab testi A4, siis kõik tuhatkond töötajat sõidavad sellega ning avaldavad oma arvamust, milledest seejärel tehakse kokkuvõte? No ei ole see nii.
Tavaliselt on sealgi üks-kaks ajakirjanikku, kes autot testivad. Mingites suuremates grupidestides (ala Tehnikamaailma talvetest vms) on tõesti suurem grupp inimesi, kuid siiski. Top Gear võiks olla ka üsna arvestatav autoajakiri ning kui Eestis ilmus selle väljaande versioon oli ju samuti näha, kuidas ÜKS autoajakirjanik (Tom Ford v keegi teine) saab auto mingiks perioodiks endale ja teeb siis hinnangu.
Mina pigem võtaks tõsiselt neid nö ühemehešõusid, kui mingi suure grupi hinnangut. Lisaks peaks neid videosid võtma soovituslike või informatiivsetena. Nende põhjal autoostu otsust siiski tegema ei peaks.
Mis Carwowsse veel puutub, siis kui vaadata ja võrrelda teiste autotestidega, nt Autocar, siis oma osa on ka huumorimeelel, millega Mat Watson asju teeb. Sellist natuke sarkastilist ja totaka huumoriga tehtud ülevaadet on palju mõnusam vaadata, kui tuima näoga teksti lugev britt või inglane Passati kõrval. Ootab tema, millal ühele poole saab asjaga ja ootad sina, millal otsa saab.
eivets 17. veebruar 2020  10:18 Ebasobiv kommentaar
Asi, millest mina aru ei saa, miks võrrelda A4 Passati ja Superbiga. Kaks viimast on klass suuremad autod ju. Passatit/Superbi peaks ikka võrdlema sama suurte E-klassi/A6/5-seeriaga.
ähh 17. veebruar 2020  10:46 Ebasobiv kommentaar
Siin on mitu gruppi tegelasi.

1. uue auto ostjad - vaatavad mida saab 37 tuhande eest, sõelale on jäänud selle raha eest VAG grupi masinad Superb, Passat ja A4. Läheb ägedaks vaidluseks mis autot selle raha eest ikkagi kõige rohkem saab. Relvadena võetakse appi veel autoajakirjad. Igal ühel on omad eelistused. Kellele loeb tagaistme ruum, et last turvatooli mahutada, kellele pakiruumi mahutavus ja kellele kõige suurem kogus juhiabisid. Lahkamises võidakse minna pisidetailideni. Keskenduvad pigem hinna ja kauba suhtele.

2. brändifännid - nemad näevad autos ainult brändi. Kiidavad seda brändi millega sõidavad. Tugevad eelarvamused kõikide teiste autode suhtes. Kipuvad fantaseerima, inetuks ja halvustavaks minema vestluses. Tavaliselt sõidavad vana autoga aga uute autode teemades kipuvad kaasa rääkima kui tunnevad, et keegi võib oma arvamuses tema eelistatud brändi positsiooni kuidagi kõigutada.

3. ...imetlejad - nemad kiidavad ainult seda autot millega ise sõidavad. Kõik muu on saast.
to niizzama 17. veebruar 2020  11:00 Ebasobiv kommentaar
Auto ostmine on tihti emotsionaalne otsus, kus otsitavad omadused on pahatihti subjektiivse tõlgenduse küsimus, seega arvata, et mingi suure väljaande "komitee" otsus teatud auto terve rea omaduste (juhitavus, müratase, ruumikus, vedrustuse pehmus jnejne) paremusest ongi ainuõige, on ikka äärmiselt naiivne lähenemine.
Palju oleneb näiteks ka ostetava auto kasutusviisist, pole mõtet arvestada AutoBildi 100K km testi tulemusi, kui sa ise 3 aasta jooksul sõidad heal juhul 30K km (Eesti oludes täiesti reaalne ja pigem tavaline).
Mis siis kui näiteks on ostja jaoks oluline ülimadal müratase või pikk garantii või suur pagasiruum või nutiseadmega ühildamine juhtmevabalt. Nagu elus ikka, tuleb teha kompromisse, sest ideaalset autot pole olemas.
Muuseas, neid sinu mainitud suuri väljaandeid ei pea ma rohkem tõeseks ka juba seetõttu, et liiga tihti on neis avaldatud lugusid, kus autot testib üks seltskond ja loo kirjutab teine grupp esimese seltskonna märkmete järgi. Ja kahjuks on nii mõnigi kord ka neilt suurtelt tulnud arvustuse nime alt täielikku sisuturundust (loe: tootja kinnimakstud kiidulaulu). Selles suhtes on väiksemad YT kanalid isegi etemad - nemad elatuvadki sellest, et nende arvamus on nende isiklik kogemus ja kui tuleks välja sisuturundus, siis oleks nende usutavuse ja kanaliga lõpp.

Vihjeks, et Carwow keskmise suurusega ettevõte sel alal ja kindlasti mitte väike tegija - väikestele tegijatele ei anta lisasid täistopitud tippmudeleid mitmeks kuuks proovimiseks.
Väike tegija näiteks meie lähiregioonist oleks pigem Marek Wieruszewski/Marek Drives. Kõik testitavad masinad otsib ja lunib ise esindustelt, osad tootjad ei taha talle eriti laenata kuna ta on päris terava keelega. Tunnistab ausalt, kui on eksinud või millegi tähelepanuta jätnud.
Mingist segmendist kiirülevaate saamiseks sobivad suured väljaanded hästi, aga kui tarvis detailsemalt teada, siis pigem otsi enda mõtteviisiga sarnane väike tegija ja saad ausama hinnangu.
Muidugi peaks ka väikesed tegijad alati ära mainima, et tegu pole tootjapoolse reklaamiga (alati ei mainita) vaid oma arvamusega, aga eks tuleb ise ka silmad-kõrvad lahti hoida.
niizzama 17. veebruar 2020  12:31 Ebasobiv kommentaar
Siin on küll vale arusaamine. Mat Watson sai Audilt S6-e sõita ja Audisid ta kiitma kohe asus. Nüüd sai MB-lt auto ja Mersud on jube heaks muutunud. Suurele ettevõttele ikka nii odavalt turundust ei tee kuna töötajaid on palju. Vaata kasvõi eesti blogijaid. Täiesti tundmatud tegelased aga kui saab ühe kosmeetika karbi mõnelt tootjalt tasuta siis teeb kohe 15 minutilise kiidulaulu video.
to niizzama 17. veebruar 2020  12:57 Ebasobiv kommentaar
Ilmselgelt sa ei lugenud, mis ma rääkisin, Carwow on ju üks suurtest, pole ta kuskilt otsast väike tegija. Ja Carwow põhiäri pole mitte YT videod vaid hoopis midagi taolist mida kunagi meie iizi kindlustusmaakleri nimeline ettevõte tegi, Carwow pakub UK-s sarnast teenust autoesindustele. Ehk siis Carwow esmane eesmärk ongi autosid müüa (vahendada), YT kanal on lihtsalt lisasissetulek ja nö. tasuta promo meelelahutuslike videote näol.
Ja pigem sellistele keskmikele ja suurematele tehaksegi mainitet häid diile ja jäädakse lootma nendepoolsele "õiglasele" meediakajastusele. Ei kehti kõigi kohta muidugi, mida samuti mainisin eelnevalt.
p6der 17. veebruar 2020  15:02 Ebasobiv kommentaar
Kõige detailsemad ja samas mitte kriitikavabad ülevaated teeb jätkuvalt Autogefühl
to eivets 17. veebruar 2020  16:05 Ebasobiv kommentaar
A4 sobitub just nimelt Passati ja Superbiga. A6/E/5-seeria ikka täitsa teine klass nii mõõtude kui hinna poolest.
lugeja 17. veebruar 2020  16:53 Ebasobiv kommentaar
D segment on see EU ametlik autoklass. Meil muidugi juurutab autoajakirjandus USA ja UK standardeid. Olen kindel, et mõni kohalik autoajakirjanik ei tea EU segmenteerimisest midagi. Ilmselt internetitõlgete häda. Muid keeli ju ei osata. Kes ei teadnud siis samasse segmenti kuuluvad veel näiteks 3/4 seeria bemm ja mersu C klass.
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Hobiauto 3000 euroga: mida turult leiab?

Hobiauto 3000 euroga: mida turult leiab?(1)

Kuni umbes 3000euroseid autosid, mis silmad särama paneks, pole hetkel turul just ülemäära palju, ent leidsime põnevaid pakkumisi siiski nii luksuse, kiiruse kui ka maastikuautode fännile.

Volkswagen T6: vähe vigu, palju versioone

Volkswagen T6: vähe vigu, palju versioone(5)

Volkswagen Transporteri kuuenda põlvkonna sõiduk on turul olnud viis aastat ning selle aja jooksul on see näidanud üsna head töökindlust. Tõsi, mõningate eranditega. Tervelt 70 aastat toomises olnud ...

Ekskursioon minevikku LAZ-699R-iga

Ekskursioon minevikku LAZ-699R-iga(6)

Kui võtta mastaabiks kunagine Nõukogude Liit, siis LAZ-699R „Turist“ oli 30–40 aastat tagasi üks paremaid busse, millega sai ekskursioonile minna. Fotodel nähtava LAZi taastamise ajendiks oli aga puhtalt ...

Tulevased youngtimer’id: Traditsiooniliselt suurepärane

Tulevased youngtimer’id: Traditsiooniliselt suurepärane

Kolmanda põlvkonna MX-5 muutus eelkäijatest suuremaks ja raskemaks, ent jäi ikkagi lihtsaks sportautoks, mis pakkus ületamatut hinna ja sõidulusti suhet. Maailma enim müüdud, üks enam kiidetud ja samuti ...

„Head autod olid need kõik!”

„Head autod olid need kõik!”

Viljandimaa mees Olev Kink on poja ja sõprade abil kogunud ja taastanud kolm oma kunagistest töömasinatest. Mitu ootab veel järge. „Omal ajal olid need head autod kõik,“ ütleb ta töökoja hoovil autorivi ...

Meistrivõistlused jätkusid Aravetel

Meistrivõistlused jätkusid Aravetel

Tänavuse viieetapilise Eesti meistrivõistluste hooaja neljas etapp Aravetel pakkus igas võistlusklassis rohket põnevust. Ühtlasi oli Aravete etapp Udo Tomanni mälestusvõistlus. Kena sügisilm lõi ...

Võidukas Evans tõusis liidriks

Võidukas Evans tõusis liidriks

Dramaatilisi pöördeid pakkunud Türgi ralli võitis kõige vähem probleemidega maadelnud, aga samas suurepärast kiirust näidanud Elfyn Evans, kes tõusis ka MM-sarja uueks liidriks. Võistluse avapäeval sõidetud ...

 
Küsimus lugejalt: Kuidas sellist varuratast kasutada?

Küsimus lugejalt: Kuidas sellist varuratast kasutada?(5)

Ostsin 15 aastat vana Mercedese ja leidsin selle pakiruumi põhja alt imeliku varuratta, mis pole ei väike ega ka tavaline, vaid veljel on peal mingi veider rehv. Autol kasutus­juhend puudub, kompressorit ka ...

Kas siis veokijuht tõesti ei näe mind?

Kas siis veokijuht tõesti ei näe mind?(11)

Sõiduauto või mootorrattaga või hoopis jalamehena liikluses sehkendades ei tule selle pealegi, et veoauto juht väga tihti lihtsalt ei näe sind, olgu või päine päev ja distantski veokiga veel suhteliselt ...

Autopäevik. Volkswageni kaks katkist klaasi ja (peaaegu) puuga pähe

Autopäevik. Volkswageni kaks katkist klaasi ja (peaaegu) puuga pähe

Suvi Golfiga oli üldjoontes muretu, seda hetkeni, mil juhipoolne küljeklaas kolinal alla kukkus ja avatud asendisse jäigi. Mis juhtus? Kõnealuse aknaga oli pisut probleeme olnud juba varem, nimelt keeldus ...

Palju tundmatuid elektrikaubikuid. Aga kellele?

Palju tundmatuid elektrikaubikuid. Aga kellele?

Lähiaastail lubatakse müügile tuua terve rida uusi elektrikaubikuid tootjailt, kellest pole varem kuulnudki, kuid kes kõik loodavad „Teslat teha“ tarbesõidukiturul. Kellele neid müüa püütakse ja mille ...

Vahva auto, aga sobib vähestele

Vahva auto, aga sobib vähestele

Honda e on eriline isegi elektriautode mõistes, aga väike sõiduulatus ja kõrge hind tähendavad, et ostjat on sellele küll raske leida. Kui mõni tootja teeb oma elektriauto võimalikult tavamudelite sarnase, ...

Mugavam ja abivalmim

Mugavam ja abivalmim

Iveco kahandas Daily sõidu- ja pidamiskulu kuni 10%, tegi juhikoha mugavamaks ning pakub sohvrile nüüd ka elektroonilisi abimehi tööd hõlbustama. Iveco viimase põlvkonna kaubik Daily polnud varemgi eriline ...

Kolumn. Vabamäe: Alalhoidlikkuse mülkasse uppunud võimalus?

Kolumn. Vabamäe: Alalhoidlikkuse mülkasse uppunud võimalus?

Pole kahtlust, et käimasolev üleminek sisepõlemismootoriga autodelt elektrisõidukitele on suurim revolutsioon autonduse 134aastases ajaloos. Aga mulle tundub, et massilise elektriautostumise algfaasis on ...

 
Autolehe 23. septembri uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Autolehe 23. septembri uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Uus Nissan Z: Euroopa jääb ilma Nissan esitles sportauto prototüüpi Z Proto, kuid teatas üllatuslikult, et Euroopas kohe kindlasti margi järgmist Z-autot müüma ei hakata. Veel teadmata nimega seeriaauto ...

Uus Tucson üllatab mitmel rindel

Uus Tucson üllatab mitmel rindel(2)

Uus Hyundai Tucson näeb vägagi värske välja ning pakub edaspidi kompaktdžiipide seas rekordiliselt palju erinevaid jõuallikaid. Neid on isegi raske kokku lugeda. Tucson astus välisdisaini muutes sedapuhku ...

FIA president Jean Todt tunnustas laste hobikardisarja

FIA president Jean Todt tunnustas laste hobikardisarja

Oma tervituskirjas tänab FIA president Jean Todt kõiki sarjas osalejaid ning sarja panust ülemaailmse liiklusohutuskampaania FIA Action For Road Safety sõnumi levitamise eest. "Tänane teid kirja ja piltide ...

Päeva leid. Buss Ida-Saksamaalt

Päeva leid. Buss Ida-Saksamaalt

auto24.ee vahendusel müüakse Ida-Saksamaal valmistaud bussi Robur LO3000B. 1981. aasta bussil on 75 hobujõudu arendav bensiinimootor. Müüja märgib kuulutuses, et buss on väga korralik nii seest kui väljast, ...

FOTOD. Veoautokrossis on üks Eesti meister juba selge

FOTOD. Veoautokrossis on üks Eesti meister juba selge

Matsi rajal Võrumaal sõideti veoautokrossi Eesti meistrivõistluste eelviimane, neljas etapp. GAZ-53 klassis selgus ka Eesti meister. Klassis GAZ-51/52 läks rajale kokku kuus võistlejat, neist pooled Eestist ...

VIDEO. Hyundai arendab lennutransporti

VIDEO. Hyundai arendab lennutransporti

Hyundai Motor Company plaanib koos partneritega jõuda 2028. aastaks linnasisese õhutranspordi pakkumiseni klientidele. Aasta alguses elektroonikamessil CES esitletud projekt kannab nime Urban Air Mobility ...

 
Tommi Mäkinen ei jätka Toyota WRC tiimi juhina

Tommi Mäkinen ei jätka Toyota WRC tiimi juhina

Tommi Mäkinen nimetati Toyota mootorispordinõunikuks ja WRC tiimi juhtimise võtab üle Kölnis asuv Toyota Gazoo Racing Europe.  Toyota täna avaldatud pressiteates on lisaks öeldud, et Toyota rallitiim jätkab ...

Seat alustas Arona võimsama versiooni tootmist

Seat alustas Arona võimsama versiooni tootmist

Seat teatas, et alustas Martorelli tehases 1,5 TSI mootori ja seitsmekäigulise DSG automaatkäigukastiga Arona tootmist. Mootor arendab 150 hobujõudu ja 250 njuutonmeetrit. Keskmine kütusekulu jääb sõltuvalt ...

Eestlased arendasid tehnoloogia, mis tuvastab teeaugud ning abistab isejuhtivaid autosid

Eestlased arendasid tehnoloogia, mis tuvastab teeaugud ning abistab isejuhtivaid autosid(2)

Eesti kaardistamistehnoloogia ettevõte EyeVi Technologies arendab autole paigaldatavat kaardistustehnoloogiat EyeVi, mis tuvastab automaatselt teetähised ning teekatte defektid ning loob isejuhtivate autode ...

Peugeot e-208 - auto24.ee proovisõit

Peugeot e-208 - auto24.ee proovisõit(27)

Elektrimootoriga Peugeot 208 näeb välja nagu üks tavaline bensiini- või diiselmootoriga auto - aga siiski on siin üht-teist, mis eristab teda sisepõlemismootoriga suguvendadest. Ja selgub, et sõitma hakates ...

Talendid Rajale kolmas etapp ja kolmas võitja

Talendid Rajale kolmas etapp ja kolmas võitja

Laste hobikardisarja Talendid Rajale kolmas osavõistlus pühapäeval FK Keskuse kardirajal andis kolmanda etapivõitja. 50 võistlejaga võistluse võitis Ragnar Simuland, kellele see oli ühtlasi esimene ...

FOTOD. Ja aasta autokoletise auhind läheb ...

FOTOD. Ja aasta autokoletise auhind läheb ...(10)

... "elustiilipikapile" Geely Farizon FX. Muuhulgas ka Benelli, Lotuse, Polestari, Smarti, Volvo jt markide omanikust Hiina firma püüdis tarbesõiduki ehitada minimaalse vaevaga, võttes aluseks täiesti ...

Kas Rimac ostab Bugatti?

Kas Rimac ostab Bugatti?

Horvaatia pisike elektriautode inseneribüroo ja -tootja Rimac on Volkswageni grupilt (VAG) ära ostmas superautofirmat Bugatti, väidavad asjaga kursis olevad allikad. Esmahooga kõlab see, nagu nööp tahaks ...

 
Kardispordi meistrivõistlused jätkusid Aravetel

Kardispordi meistrivõistlused jätkusid Aravetel

Tänavuste Eesti meistrivõistluste eelviimane ehk neljas etapp Aravetel pakkus kõigis rajal käinud 10 võistlusklassis rohkelt põnevust. Udo Tomanni mälestusvõistluse nime kandnud etappi Aravete kardirajal ...

Ja nüüd kõik koguma rehvitolmu!

Ja nüüd kõik koguma rehvitolmu!(8)

Rehvitolm moodustab väidetavalt ligi poole sõidukite tekitatud peenosakeste heitmeist ning ainuüksi Euroopas paiskuvat aastas seda õhku umbes 500 000 tonni. Näiteks ühe liinibussi rehvidest lendub uuringu ...

ECitaro G: esimene tahkeakuga liinibuss maailmas

ECitaro G: esimene tahkeakuga liinibuss maailmas

Mercedes-Benz hakkas pakkuma elektrilisele lõõtsbussile eCitaro G valikvarustusena vedelelektrolüüdiga liitiumioonaku (396 kWh) kõrval uut tahkeakut. Maailma esimene sellise akuga liinibuss sõidab endiselt ...

Juhiabistite tõehetk peagi käes

Juhiabistite tõehetk peagi käes(4)

Juba 1. oktoobril paljastab autode sõltumatu turvatestija Euro NCAP, milleks on tegelikult suutelised Audi Q8, 3. seeria BMW, Ford Kuga, Mercedes-Benz GLE, Nissan Juke’i, Renault Clio, Tesla Model 3, ...

Scania muutus elektriliseks

Scania muutus elektriliseks

Scania sai valmis elektriveokite perekonna, mille laadimisvälp on sõltuvalt auto konfiguratsioonist ja koormast kuni 250 km. Linnasõiduks sobiva L- ja P-seeria kabiiniga pakutava veoki saab varustada 165-300 ...

Rallikrossi MM-etappidel olid võidukad Ekström ja Kristoffersson

Rallikrossi MM-etappidel olid võidukad Ekström ja Kristoffersson

Rallikrossi MM-sarjas sõideti nädalavahetusel Lätis, kus etapivõidud jagasid omavahel kaks maailmameistrit, Johan Kristoffersson ja Mattias Ekström. Kahel Bikernieki rajal sõidetud MM-etapil pääsesid nii ...

Le Mans’i 24-tunni sõidu võitis oodatult Toyota

Le Mans’i 24-tunni sõidu võitis oodatult Toyota

Toyota tehasetiim võitis 88. korda sõidetud Le Mans’i 24-tunni sõidu, mis tänavu toimus tühjade tribüünide ees. Toyota oli ainus tehasetiim, mis osales võistlusel LMP1 klassi hübriidautodega, aga neile ...

 
Ralli: Evans võitis Türgi ralli ja tõusis MM-sarja liidriks

Ralli: Evans võitis Türgi ralli ja tõusis MM-sarja liidriks

Türgi rallil jagus dramaatilisi pöördeid ka viimaseks päevaks ja võistluse võitis lõpuks Elfyn Evans, kes tõusis sellega ka MM-sarja uueks liidriks. Pühapäev algas võistluse pikima, 38 kilomeetri pikkuse ...

FOTOD JA VIDEO. Raplamaal sõideti rahvarallit

FOTOD JA VIDEO. Raplamaal sõideti rahvarallit

Raplamaa teedel sõideti laupäeval rahvaralli Eesti Autospordi Liidu karikavõistluste etapp. Uudise kirjutamise ajal ametlikke tulemusi veel ei olnud. Esialgsete tulemustega on võimalik tutvuda EAL ...

Ralli: Türgi ralli liidriks tõusis Neuville

Ralli: Türgi ralli liidriks tõusis Neuville

Laupäeval sõidetud kuuest kiiruskatsest kolm võitnud Thierry Neuville tõusis enne viimast päeva Türgi ralli liidriks. Juba laupäeva esimene kiiruskatse tõi dramaatilise pöörde kui roolisüsteemi rikke tõttu ...

Ralli: Ott Tänak katkestas

Ralli: Ott Tänak katkestas

Ott Tänak ja Martin Järveoja laupäevane päev Türgi rallil algas õnnetult, kui nad jäid juba avakatsel tee äärde. Põhjuseks oli rike Hyundai roolisüsteemis, mida kinnitas ametlikult ka Hyundai tiim oma ...

Türgi rallit juhib avapäeva järel Sebastien Loeb

Türgi rallit juhib avapäeva järel Sebastien Loeb

Türgi ralli avapäeval sõidetud kahe kiiruskatse järel juhib võistlust Hyundai sõitja Sebastien Loeb. Võistluse esimese kiiruskatse võitis Thierry Neuville, kellele järgnesid Sebastien Ogier ja Ott Tänak. ...

Mercedes EQV sõidab akutäiega üle 400 kilomeetri

Mercedes EQV sõidab akutäiega üle 400 kilomeetri(3)

Mercedes-Benzi elektriline pisibuss EQV sõidab ühe laadimisega kuni 418 kilomeetrit. Firma teatel on EQV sama kohandatava ja praktilise sõitjateruumiga kui selle sisepõlemismootoriga sõsarmudel V-klass. ...

Tänak sõitis Türgi ralli testikatsel teise aja

Tänak sõitis Türgi ralli testikatsel teise aja

Türgi MM-ralli testikatse kaks kiiremat olid Hyundai sõitjad. Thierry Neuville läbis 4,7 kilomeetri pikkuse Asparani katse ajaga 3.23,4, Ott Tänak oli temast 1,2 sekundit aeglasem. Toyota sõitja Kalle ...

 
Päeva leid. Eestis haruldane Volga

Päeva leid. Eestis haruldane Volga(8)

auto24.ee-s on müügil Eestis haruldane 1993. aasta Volga GAZ-31029. Mudelit toodeti aastatel 1991-1997. GAZ-31029 kujutab endast omamoodi segu mudelitest GAZ-24-10 ja GAZ-3102, kuid esiosa kujustus tehti ...

Mercedese tulevikuveokid: elekter ja vesinik

Mercedese tulevikuveokid: elekter ja vesinik

Daimler Trucks esitles kütuseelemendiga ideeveokit Mercedes-Benz GenH2 Truck ning akuveokit Mercedes-Benz eActros LongHaul. GenH2 veoki sõiduulatus on kuni 1000 km ja olulist rolli selle saavutamisel mängib ...

BMW venitas 5. seeria hiinlaste jaoks pikemaks

BMW venitas 5. seeria hiinlaste jaoks pikemaks

BMW esitleb Pekingi autonäitusel 5. seeria Hiina turule mõeldud versiooni. Lisaks pikemale telgede vahele (+130 mm, kokku 3105 mm) varustati auto klaaskatusega ning kallutatavate puutetundlike ekraanidega. ...

VIDEOD. Ettevaatust – uuel Tallinna-Tartu maanteel on tihe põdraliiklus

VIDEOD. Ettevaatust – uuel Tallinna-Tartu maanteel on tihe põdraliiklus(6)

Augusti keskpaigas avatud uuel Kose–Võõbu teelõigul võib tihti kohata metsloomi, millest annavad sõidukijuhtidele märku ja hoiatavad automaatsed loomatuvastussüsteemid muutteabega liiklusmärkide kaudu. ...

Nädalavahetuse autospordivõistlused

Nädalavahetuse autospordivõistlused

Algaval nädalavahetusel toimub lisaks Türgi rallile ka kuulus sportautode Le Mans’i 24-tunni sõit ja mitmeid teisi põnevaid võistlusi nii meil kui mujal. Le Mans’i 24-tunni sõit toimub juba 88. korda ja ...

Päeva leid. Väga haruldaseks muutunud vana Opel - korras kerega!

Päeva leid. Väga haruldaseks muutunud vana Opel - korras kerega!(11)

Vanu Opeleid näeb sõitmas ja veel vähem müügil haruharva ning seda ilmselgel põhjusel: need roostetasid ära juba väga ammu. Hiljuti tuli müügile aga see 1985. aastast pärinev Opeli kunagine suur sedaan ...

Hyundai i30 N uueneb

Hyundai i30 N uueneb

Lisaks vähesel määral muudetud disainile saab alates 2017. aastast müüdav i30 sportversioon kaheksakäigulise DCT käigukasti. i30 N on esimene Hyundai Euroopas, millele hakatakse paigaldama ettevõtte uut ...

 
Kia lisab mudelivalikusse seitse uut elektriautot

Kia lisab mudelivalikusse seitse uut elektriautot

Keskmiselt plaanitakse igal aastal välja tulla ühe uue elektrimudeliga. Neist esimene kannab koodnime CV ja seda esitletakse järgmisel aastal, aastaks 2027 kuulub Kia valikusse aga seitse uut elektriautot. ...