Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Audi A4 mudeliuuenduse käigus käidi üle lisaks auto esi- ja tagaosale ka auto küljejooned. Mis on aga hiljuti värskendatud A4 juures veel paremaks muutunud?
See on A4 baasmudel, mis kannab tähist 35 ...
Hmm, tuleb välja et ma olen kogu aeg tuima rooliga sõitnud kus rool ei hakka kusagile poole kiskuma olenemata teevaalude olemasolust ja minu meelesto n see normaalne - ei meeldi see kui rooli hakatakse käest ära kiskuma ja auto hakkab vaaludes laveerima. Kui ma hoian rooli otse siis ka eeldan, et auto sõidab olenemata teekattest otse ega kiusu kusagile. Ehk Kaspari rõhutatud miinus muutub minu silmis suureks plussiks.
Mis aga suure mootori madalasse võimnsusesse puutub siis arvan, et see on lihtsalt chip (de)tuninguga saavutatud, sest nagu näha siis see sama 2.0 R4 on saadaval väga laias võimsuse vahemikus ning 110kW jaoks on lihtsalt kraanid nii kinii keeratud kui veel vähegi annab.
Täiesti ulme kuhu on pandud keskkonsoolil topsihoidjad. Tuttaval läks jook nuppude peale. Facelifti eelne mudel tundus natuke ürgne, puudus puutetundlik ekraan ja numbriklaviatuur oli käigukangi taga. Kuhu silmadega eriti ei ulatu nägema. Nüüd sellel faceliftil on need nupud kadunud ja ekraan on puutetundlik aga kuna ekraan jäeti vanasse kohta siis on seda jube ebamugav kasutada kuna algselt oli see ju mõeldud nupust kruttimiseks. Lisaks negatiivsena mõjus veel kergesti kriimustuvad pinnad käigukangi ümber. Täpselt nagu C klassi Mersul kus pruugitud masinatel päikesevalguse käes näeb keskkonsooli klaverilakk kriimuline ja väsinud välja. Sama kaalukategooria suguvennad Superb ja Passat mõjuvad palju praktilisemana ja ka suuremana. A4 kasuks on tegelikult väga raske otsustada kui just mõnda 3.0 quattro diislit ei taha.
Kui salongis käia ja istuda nt Passat vs Superb vs A4, siis mulle kui autokaugele inimesele tundus A4 neist kõige parem (ilma sõitmata), mõtlen just istumisasendit ja seda kuidas rooli sai reguleerida, lisaks jättis auto salong uhkema mulje (iseasi kas seetõttu autot peaks ostma), aga kellel rahakott lubab, valib kindlasti parema ja uhkema salongi ja seda A4 minu meelest teeb hästi.
Kui Googeldada, siis tundub A4 ka tehniliselt parem Passatist ja Superbist kuna tuuletakistustegur on väiksem, mis peaks tähendama vaiksemat autot. Ja enamasti kui vaadata välismaiseid A4 viimaseid videosid, siis selle auto vaiksust kiidetakse ja kindlasti kellel rahakott kannatab võtab selle Passati asemel.
Olen Passatiga sõitnud ainult kõrvalistmel igasuguste Boltidega, ausalt öeldes kiirendades oli sellel autot tatt lennus ja kuidagi vedrustus oli ka kummaline (natuke nagu võbises), ehk siis mind häiris. Aga nagu ikka pole päriselt nende autodega ise sõitnud.
Ega see ongi tunnetuslik kuidas keegi on saanud just sinu jaoks olulised kriteeriumid paika. Mina ise hull puutetundliku ekraanide fänn pole, olen harjunud et teatud nupud on mul lihasmälus näiteks kliimal ja ma suudan neid ilma pilku teel heitmata tabada ja reguleerida. Aga no "progressi" vastu ei saa juu, seega tulevikus ainult baasvarustusega autosi ostes võib neist pääseda.
Kuna mootor ei koosne enam ainult sisepõlemismootorist vaid osa kjõudu tuleb ka särtsust siis pole pointi enam mootori töömahtu autol kujutada vaid selle asemel on võtnud Audi kasutusele tinglikud numbrid kus 35 on kõige lahjem, siis edasi 40, 45, 50 jne. Näiteks nii A8 kõige võimsam tavamudel on 55 TFSI aga pistikhübriid on 60 TFSI.
Ehk siis 35 on selline nõrkadele ja tegijad sõidavad mudelitega 50+
Kena masin, samas pigem evolutsioon, kui revolutsioon. Samas on ka arusaadav, miks nii vähe muudeti autot- milleks muuta valemit, mis toimib? Pole ju mõtet, Golf on selle mõtte parim näide.
Mis võrdlusesse A4-Passat-Superb puutub, siis Carwow hindas neid autosid mõni aasta tagasi, et milline on parim all-arounder (kõiki asju arvesse võttes parim) ning selle testi võitis Superb.
Olen nõus, et Superbis on antud raha eest kõvasti rohkem autot. Aga mainin ära, et Carwow on UK turule mõeldud ja tegu on üsna väikse ettevõtmisega mis sageli põhineb ühe põhitegija arvamusel ja eelistustel. Mingi allikakriitilisus peaks olema. Eestlastel igasugune allikakriitilisus viimasel ajal puudub. Ühe ja kahemehe Youtube videod on sageli paljude jaoks tõsiseltvõetavamad kui mõne tuhandete töötajatega allika arvamus. Kui tahate vähegi pädevamaid hinnanguid siis ilmselt tuleks suuremate tegijate poole vaadata, Sakslaste Autobild, Auto, Motors und Sport, Autozeitung ja Hollandlaste Autoweek ja kasvõi meie naabrite Tekniikan Maailma. Muidugi tasub uurida ka ühe ja kahemehe arvamusi aga siiski peab jääma allikakriitilisus ja teadmine, et kas arvustuse teeb suur grupp inimesi või üks inimene.
See, kuhu turule see suunatud on, ei tohiks küll mingit rolli mängida. Miks? Sest UK ja nt meil müüdava Superbi ainuke vahe on kojameeste pühkimise suund ja rooli asukoht. Muusosas on täpselt sama auto. See käib ka teiste autode kohta.
Töötajate hulk testi juures ei oma samuti mitte mingit tähtsust. Organisatsioon võib ju suur olla, kuid otsuse teeb ikkagi testijate grupp või siis üksik testija. Mitte keegi ei küsi otsuse tegemisel koristaja, turvamehe, raamatupidaja või koka arvamust. Või eelkirjutaja tõesti arvab, et kui näiteks Autobild võtab testi A4, siis kõik tuhatkond töötajat sõidavad sellega ning avaldavad oma arvamust, milledest seejärel tehakse kokkuvõte? No ei ole see nii.
Tavaliselt on sealgi üks-kaks ajakirjanikku, kes autot testivad. Mingites suuremates grupidestides (ala Tehnikamaailma talvetest vms) on tõesti suurem grupp inimesi, kuid siiski. Top Gear võiks olla ka üsna arvestatav autoajakiri ning kui Eestis ilmus selle väljaande versioon oli ju samuti näha, kuidas ÜKS autoajakirjanik (Tom Ford v keegi teine) saab auto mingiks perioodiks endale ja teeb siis hinnangu.
Mina pigem võtaks tõsiselt neid nö ühemehešõusid, kui mingi suure grupi hinnangut. Lisaks peaks neid videosid võtma soovituslike või informatiivsetena. Nende põhjal autoostu otsust siiski tegema ei peaks.
Mis Carwowsse veel puutub, siis kui vaadata ja võrrelda teiste autotestidega, nt Autocar, siis oma osa on ka huumorimeelel, millega Mat Watson asju teeb. Sellist natuke sarkastilist ja totaka huumoriga tehtud ülevaadet on palju mõnusam vaadata, kui tuima näoga teksti lugev britt või inglane Passati kõrval. Ootab tema, millal ühele poole saab asjaga ja ootad sina, millal otsa saab.
Asi, millest mina aru ei saa, miks võrrelda A4 Passati ja Superbiga. Kaks viimast on klass suuremad autod ju. Passatit/Superbi peaks ikka võrdlema sama suurte E-klassi/A6/5-seeriaga.
1. uue auto ostjad - vaatavad mida saab 37 tuhande eest, sõelale on jäänud selle raha eest VAG grupi masinad Superb, Passat ja A4. Läheb ägedaks vaidluseks mis autot selle raha eest ikkagi kõige rohkem saab. Relvadena võetakse appi veel autoajakirjad. Igal ühel on omad eelistused. Kellele loeb tagaistme ruum, et last turvatooli mahutada, kellele pakiruumi mahutavus ja kellele kõige suurem kogus juhiabisid. Lahkamises võidakse minna pisidetailideni. Keskenduvad pigem hinna ja kauba suhtele.
2. brändifännid - nemad näevad autos ainult brändi. Kiidavad seda brändi millega sõidavad. Tugevad eelarvamused kõikide teiste autode suhtes. Kipuvad fantaseerima, inetuks ja halvustavaks minema vestluses. Tavaliselt sõidavad vana autoga aga uute autode teemades kipuvad kaasa rääkima kui tunnevad, et keegi võib oma arvamuses tema eelistatud brändi positsiooni kuidagi kõigutada.
3. ...imetlejad - nemad kiidavad ainult seda autot millega ise sõidavad. Kõik muu on saast.
Auto ostmine on tihti emotsionaalne otsus, kus otsitavad omadused on pahatihti subjektiivse tõlgenduse küsimus, seega arvata, et mingi suure väljaande "komitee" otsus teatud auto terve rea omaduste (juhitavus, müratase, ruumikus, vedrustuse pehmus jnejne) paremusest ongi ainuõige, on ikka äärmiselt naiivne lähenemine.
Palju oleneb näiteks ka ostetava auto kasutusviisist, pole mõtet arvestada AutoBildi 100K km testi tulemusi, kui sa ise 3 aasta jooksul sõidad heal juhul 30K km (Eesti oludes täiesti reaalne ja pigem tavaline).
Mis siis kui näiteks on ostja jaoks oluline ülimadal müratase või pikk garantii või suur pagasiruum või nutiseadmega ühildamine juhtmevabalt. Nagu elus ikka, tuleb teha kompromisse, sest ideaalset autot pole olemas.
Muuseas, neid sinu mainitud suuri väljaandeid ei pea ma rohkem tõeseks ka juba seetõttu, et liiga tihti on neis avaldatud lugusid, kus autot testib üks seltskond ja loo kirjutab teine grupp esimese seltskonna märkmete järgi. Ja kahjuks on nii mõnigi kord ka neilt suurtelt tulnud arvustuse nime alt täielikku sisuturundust (loe: tootja kinnimakstud kiidulaulu). Selles suhtes on väiksemad YT kanalid isegi etemad - nemad elatuvadki sellest, et nende arvamus on nende isiklik kogemus ja kui tuleks välja sisuturundus, siis oleks nende usutavuse ja kanaliga lõpp.
Vihjeks, et Carwow keskmise suurusega ettevõte sel alal ja kindlasti mitte väike tegija - väikestele tegijatele ei anta lisasid täistopitud tippmudeleid mitmeks kuuks proovimiseks.
Väike tegija näiteks meie lähiregioonist oleks pigem Marek Wieruszewski/Marek Drives. Kõik testitavad masinad otsib ja lunib ise esindustelt, osad tootjad ei taha talle eriti laenata kuna ta on päris terava keelega. Tunnistab ausalt, kui on eksinud või millegi tähelepanuta jätnud.
Mingist segmendist kiirülevaate saamiseks sobivad suured väljaanded hästi, aga kui tarvis detailsemalt teada, siis pigem otsi enda mõtteviisiga sarnane väike tegija ja saad ausama hinnangu.
Muidugi peaks ka väikesed tegijad alati ära mainima, et tegu pole tootjapoolse reklaamiga (alati ei mainita) vaid oma arvamusega, aga eks tuleb ise ka silmad-kõrvad lahti hoida.
Siin on küll vale arusaamine. Mat Watson sai Audilt S6-e sõita ja Audisid ta kiitma kohe asus. Nüüd sai MB-lt auto ja Mersud on jube heaks muutunud. Suurele ettevõttele ikka nii odavalt turundust ei tee kuna töötajaid on palju. Vaata kasvõi eesti blogijaid. Täiesti tundmatud tegelased aga kui saab ühe kosmeetika karbi mõnelt tootjalt tasuta siis teeb kohe 15 minutilise kiidulaulu video.
Ilmselgelt sa ei lugenud, mis ma rääkisin, Carwow on ju üks suurtest, pole ta kuskilt otsast väike tegija. Ja Carwow põhiäri pole mitte YT videod vaid hoopis midagi taolist mida kunagi meie iizi kindlustusmaakleri nimeline ettevõte tegi, Carwow pakub UK-s sarnast teenust autoesindustele. Ehk siis Carwow esmane eesmärk ongi autosid müüa (vahendada), YT kanal on lihtsalt lisasissetulek ja nö. tasuta promo meelelahutuslike videote näol.
Ja pigem sellistele keskmikele ja suurematele tehaksegi mainitet häid diile ja jäädakse lootma nendepoolsele "õiglasele" meediakajastusele. Ei kehti kõigi kohta muidugi, mida samuti mainisin eelnevalt.
D segment on see EU ametlik autoklass. Meil muidugi juurutab autoajakirjandus USA ja UK standardeid. Olen kindel, et mõni kohalik autoajakirjanik ei tea EU segmenteerimisest midagi. Ilmselt internetitõlgete häda. Muid keeli ju ei osata. Kes ei teadnud siis samasse segmenti kuuluvad veel näiteks 3/4 seeria bemm ja mersu C klass.
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...
1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...
Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...
Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...
26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...
2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
Volvo Trucksi FH veokite mudeliseeria saab Volvo FH Aero turuletulekuga uue pereliikme - aerodünaamilise kujunduse ja uuenduslike funktsioonidega FH Aero pakub uuel tasemel energiatõhusust ja on saadaval ...
Uus Golf on nüüd saadaval ka pikema sõiduulatusega pistikhübriidajamiga, pakkudes elektrienergiaga umbes 100 km ja kogu sõiduulatust kuni 1000 km. Lisaks uuendustele sõiduulatuses ja jõuallikates täiustab ...
Ka Mercedese suur ja luksuslik GLS läbis hiljuti mudeliuuenduse - seega vaatame ka meie üle, mida kujutab endast värskenduskuuri läbinud linnadžiipide S-klass.
Globaalne autotootja Great Wall Motor (GWM) toob Eestis, Lätis ja Leedus turule elektriauto GWM Ora ning aasta teisel poolel ka pistikhübriidi GWM Wey. Kõrgelt hinnatud ohutusstandarditega GWM Ora 03 on ...
„Uurisime inimestelt kuivõrd nad nõustuvad erinevate elektriautode kasutamist puudutavate väidetega ja märkimisväärselt suur osakaal oli neid, kes vastasid, et nad „ei oska öelda“ – sõltuvalt küsimusest ...
Teise põlvkonna Peugeot 2008 on mingil põhjusel meie proovisõiduvideotest senimaani välja jäänud - ja seda enam on põhjust sellest autost nüüd video teha, kuna 2008 läbis äsja mudeliuuenduse.
Lisaks on ...
Eesti mainekaim autoauhind – Eesti aasta auto – kuulub kolmandat korda Peugeot´le, kui pingelisest punktilugemisest väljus suurima punktisummaga Peugeot 408.
66 punkti kogunud Peugeot´le pakkusid enim ...
Uue aasta esimese proovisõiduvideo peategelaseks on üks korralik "meestekas" ehk kõige pikema kerega Land Rover Defender 130, millel kapotiall 400-hobujõuline bensiinimootor ja mida võib teatud tingimustel ...
Korralikud rehvid tagavad ohutu sõidu, seetõttu on oluline, et õigel ajal oleksid õiged ja kvaliteetsed rehvid all. Kuidas tunda ära, et rehvid vajavad vahetamist ja millal on vajalik vahetada suverehvid ...
Renault Espace on nelja aastakümne ja viie põlvkonna vältel tuntust kogunud kui legendaarne ja avar mahtuniversaal. Ent nüüd on Espace'i olemus muutunud kohanedes uute aegadega ning Espace on astunud suure ...
Tänapäevased autod sisaldavad mitmeid juhiabisüsteeme, mis aga talve tulles aeg-ajalt ootamatul viisil käituma hakkavad.
„Talve ja lume saabudes esineb tõrkeid kõikides juhiabisüsteemides,“ nentis ELKE Auto ...
Rahvusvahelise Autospordiliidu (Federation Internationale de l'Automobile ehk FIA) otsuse kohaselt hakkavad Vormel E sarja elektrivormelid alates 2026. aasta hooajast kasutama vaid rehvitootja Bridgestone ...
KOMMENTAARID (47)