UUED MUDELID

Töö käib uue Niva kallal

Töö käib uue Niva kallal(8)

Avtovaz avaldas esimese pildi uuest Niva ideeautost ning kinnitas, et töö uue seeriamudeli kallal käib. Uue Niva seeriaversiooni esitletakse 2024. aastal. Täpsemat infot uue mudeli kohta veel jagata, kuid ...

TULEVIKUAUTOD

FOTOD. Dacia lipulaev näitab end ideeautona

FOTOD. Dacia lipulaev näitab end ideeautona(8)

Dacia avaldas pildid ideeautost Bigster, mille seeriaversioon kuulub margi lähema viie aasta plaanidesse. Renault grupi uuendusplaani Renaulution osaks on Dacia-Lada haru tugev esindatus C-segmendis. 4,6 ...

AUTOTÖÖSTUS

Uus häda autonduses: pooljuhikriis

Uus häda autonduses: pooljuhikriis(6)

Autotootjate muredel pole otsa ega äärt. Küll kiusab koroonaviirus, kaotades ostjates viimasegi huvi uute autode vastu, siis viskab kaika kodaraisse Brexit, pöörates sassi täpsed tarnegraafikud… Ja nüüd ...

AUTONDUS

Päeva leiud: odav ja lahe nelikveoline

Päeva leiud: odav ja lahe nelikveoline(12)

Viimased päevad on rõõmustanud korralike talveilmadega, ühtlasi on müügile tulnud mitu õues valitsevatesse oludesse hästi sobivat nelikveolist vana autot. Valisime välja neist kolm - hinnaklassis kuni 3000 ...

LIIKLUS

33 korda teooria- ja 29 korda sõidueksamil

33 korda teooria- ja 29 korda sõidueksamil(8)

Juhieksamite rekordid olid mullu vapustavad: teooriaeksamil proovis üks inimene kätt juba 33. korda ning sõidueksamilt üritati läbi saada 29. katsel. Transpordiamet ei täpsusta, kas tegu oli ühe ja sama ...

MOOTORISPORT

Jüri Vips osaleb F2 sarjas Hitechi võistkonnas

Jüri Vips osaleb F2 sarjas Hitechi võistkonnas

Jüri Vipsi osalemine tänavu F2 sarjas Hitech GP võistkonnas sai lõpuks ametliku kinnituse. Red Bulli noorte kasvandike hulka kuuluv eestlane on Hitechi võistkonnaga varasemalt tuttav, sest juba F3 sarjas ...

PROOVISÕIDUD

Mercedes-Benz C 180 500 000 km test: Kuldset tähte väärt

Mercedes-Benz C 180 500 000 km test: Kuldset tähte väärt(8)

Mercedes C 180 K-l täitus pool miljonit kilomeetrit! Tänutäheks saab auto põhjaliku hoolduskuuri. Sest me soovime selle endale jätta. Tavalised kestvustesti autod peavad läbima 100 000 kilomeetrit, kuid ...

RALLY ESTONIA

Rally Estonia on MM-võistluste etapiks ka 2022. aastal

Rally Estonia on MM-võistluste etapiks ka 2022. aastal

Eesti võõrustab autoralli MM-võistlusi ka järgmisel aastal kui Rally Estonia kirjutas sarja promootoriga alla kaheaastase lepingu. Kolmapäeval, 13. jaanuaril toimunud Rally Estonia hübriid ...

AUTO24 TV

Volkswagen ID.3 - auto24 proovisõit

Volkswagen ID.3 - auto24 proovisõit(40)

Uuel aastal jätkame uute elektriautodega - ja sedapuhku vaatame üle "rahvaauto" Volkswageni uue ID-perekonna esimese liikme, mis kannab üsnagi lakoonilist nime: ID.3. Proovisõiduauto tehnilised andmed ...

MARGID

ABG Titan ABT AC Ackermann Fruehauf Acura Aixam Alfa Romeo Alpina Alpine Apex Apollo Apple Aprilia Arctic Cat Ariel Artega Aston Martin Astra Audi Aurus Austin Autobianchi Avia Aznom Belarus Belaz Benelli Bentley Bimota BMW Bombardier Borgward Brabus Brilliance Bristol Buell Bugatti Buick BYD Cadillac Cagiva Can-Am Case CAT / Caterpillar Caterham Chevrolet Chrysler Citroen Claas Concorde Cupra CZ Dacia Daewoo DAF Daihatsu Daimler Datsun Dehler Dethleffs DeTomaso Deutz Deutz-Fahr DFSK Dinli Dnepr Dodge Dong Feng Donkervoort DS Ducati Eterniti Fendt Ferrari Fiat Fisker Ford Foton Gas Gas GAZ Geely Gemballa Genesis Ginetta GMC Google Great Wall Gumpert Harley-Davidson Hino Honda Hummer Husaberg Husqvarna Hymer Hyosung Hyundai IFA Ikarus Indian Infiniti Innocenti Isuzu Iveco IZ Jaguar Jawa JCB Jeep Jensen John Deere K Kabe Kamaz Karma Kawasaki Keeway Kia Koenigsegg Kögel Komatsu KTM Kymco Lada Lagonda Laika Lamborghini Lancia Land Rover Laz Lexus Liaz Lifan Ligier Lincoln Linhai LMC Lotus Lynk & Co M Mahindra MAN Maserati Massey Ferguson Maybach MAZ Mazda McLaren McLouis Mega Mercedes-AMG Mercedes-Benz Mercury MG MINI Mitsubishi Morgan Morris Moskvich Moto Guzzi Moto Morini MV Agusta Naran Neoplan Nissan NSU Oldsmobile Opel Pagani Pannonia PAZ Peugeot Piaggio Plymouth Polaris Polestar Pontiac Porsche Proton Puritalia Qoros RAF Ram Renault Respo Rolls-Royce Rover Royal Enfield RS 09 Saab Sachs Samsung Saturn Scania SCG Schmitz Scion SEAT Setra Shelby Shuanghuan Skoda Smart Solaris Spyker SsangYong Stels Subaru Suzuki T-40 Talbot Tata Tatra Tesla Thomas Tiki Treiler Tirsan Toyota Trabant Triumph TVR UAZ Ural Valmet Valtra Van Hool Vauxhall VAZ Venturi Vespa Victory VinFast Vjatka Volkswagen Volvo Westfalia Wiesmann Willys Yamaha Yutong ZAZ Zetor ZIL ZIS Zuck

Motors24 proovisõit - Audi A4 35 TFSI

Audi A4 mudeliuuenduse käigus käidi üle lisaks auto esi- ja tagaosale ka auto küljejooned. Mis on aga hiljuti värskendatud A4 juures veel paremaks muutunud? See on A4 baasmudel, mis kannab tähist 35 ...

KOMMENTAARID (46)

..m.. 16. veebruar 2020  17:00 Ebasobiv kommentaar
Audi on vist kõige konservatiivsem mark üldse. Kere on väljast alati samasugune äratuntav läbi aegade..ainult tuled ja muud pididetailid muutuvad.
Zinc 16. veebruar 2020  18:46 Ebasobiv kommentaar
Vag grupil on ju 1,5 110kw mootor, miks nüüd sama võimsusega 2,0 kasutusele võtta?
wigur 16. veebruar 2020  19:20 Ebasobiv kommentaar
Hmm, tuleb välja et ma olen kogu aeg tuima rooliga sõitnud kus rool ei hakka kusagile poole kiskuma olenemata teevaalude olemasolust ja minu meelesto n see normaalne - ei meeldi see kui rooli hakatakse käest ära kiskuma ja auto hakkab vaaludes laveerima. Kui ma hoian rooli otse siis ka eeldan, et auto sõidab olenemata teekattest otse ega kiusu kusagile. Ehk Kaspari rõhutatud miinus muutub minu silmis suureks plussiks.

Mis aga suure mootori madalasse võimnsusesse puutub siis arvan, et see on lihtsalt chip (de)tuninguga saavutatud, sest nagu näha siis see sama 2.0 R4 on saadaval väga laias võimsuse vahemikus ning 110kW jaoks on lihtsalt kraanid nii kinii keeratud kui veel vähegi annab.
niizzama 16. veebruar 2020  19:31 Ebasobiv kommentaar
Täiesti ulme kuhu on pandud keskkonsoolil topsihoidjad. Tuttaval läks jook nuppude peale. Facelifti eelne mudel tundus natuke ürgne, puudus puutetundlik ekraan ja numbriklaviatuur oli käigukangi taga. Kuhu silmadega eriti ei ulatu nägema. Nüüd sellel faceliftil on need nupud kadunud ja ekraan on puutetundlik aga kuna ekraan jäeti vanasse kohta siis on seda jube ebamugav kasutada kuna algselt oli see ju mõeldud nupust kruttimiseks. Lisaks negatiivsena mõjus veel kergesti kriimustuvad pinnad käigukangi ümber. Täpselt nagu C klassi Mersul kus pruugitud masinatel päikesevalguse käes näeb keskkonsooli klaverilakk kriimuline ja väsinud välja. Sama kaalukategooria suguvennad Superb ja Passat mõjuvad palju praktilisemana ja ka suuremana. A4 kasuks on tegelikult väga raske otsustada kui just mõnda 3.0 quattro diislit ei taha.
MaldonVladislav 16. veebruar 2020  20:25 Ebasobiv kommentaar
Kui salongis käia ja istuda nt Passat vs Superb vs A4, siis mulle kui autokaugele inimesele tundus A4 neist kõige parem (ilma sõitmata), mõtlen just istumisasendit ja seda kuidas rooli sai reguleerida, lisaks jättis auto salong uhkema mulje (iseasi kas seetõttu autot peaks ostma), aga kellel rahakott lubab, valib kindlasti parema ja uhkema salongi ja seda A4 minu meelest teeb hästi.

Kui Googeldada, siis tundub A4 ka tehniliselt parem Passatist ja Superbist kuna tuuletakistustegur on väiksem, mis peaks tähendama vaiksemat autot. Ja enamasti kui vaadata välismaiseid A4 viimaseid videosid, siis selle auto vaiksust kiidetakse ja kindlasti kellel rahakott kannatab võtab selle Passati asemel.

Olen Passatiga sõitnud ainult kõrvalistmel igasuguste Boltidega, ausalt öeldes kiirendades oli sellel autot tatt lennus ja kuidagi vedrustus oli ka kummaline (natuke nagu võbises), ehk siis mind häiris. Aga nagu ikka pole päriselt nende autodega ise sõitnud.
Kpl 16. veebruar 2020  21:03 Ebasobiv kommentaar
Mida tähendab see 35 tagaluugil. Mingit loogikat pole. Või mootorid nii väikeseks läinud, et ei juleta panna.
heh 16. veebruar 2020  21:45 Ebasobiv kommentaar
Ega see ongi tunnetuslik kuidas keegi on saanud just sinu jaoks olulised kriteeriumid paika. Mina ise hull puutetundliku ekraanide fänn pole, olen harjunud et teatud nupud on mul lihasmälus näiteks kliimal ja ma suudan neid ilma pilku teel heitmata tabada ja reguleerida. Aga no "progressi" vastu ei saa juu, seega tulevikus ainult baasvarustusega autosi ostes võib neist pääseda.
to Kpl 16. veebruar 2020  21:50 Ebasobiv kommentaar
Kuna mootor ei koosne enam ainult sisepõlemismootorist vaid osa kjõudu tuleb ka särtsust siis pole pointi enam mootori töömahtu autol kujutada vaid selle asemel on võtnud Audi kasutusele tinglikud numbrid kus 35 on kõige lahjem, siis edasi 40, 45, 50 jne. Näiteks nii A8 kõige võimsam tavamudel on 55 TFSI aga pistikhübriid on 60 TFSI.

Ehk siis 35 on selline nõrkadele ja tegijad sõidavad mudelitega 50+
lugeja 17. veebruar 2020  00:13 Ebasobiv kommentaar
Autozeitung pidas Passatit A4-jast paremaks. Vahe oli siiski napp. Aga kellele ema, kellele tütar.
Väikepoiss 17. veebruar 2020  09:06 Ebasobiv kommentaar
Kena masin, samas pigem evolutsioon, kui revolutsioon. Samas on ka arusaadav, miks nii vähe muudeti autot- milleks muuta valemit, mis toimib? Pole ju mõtet, Golf on selle mõtte parim näide.
Mis võrdlusesse A4-Passat-Superb puutub, siis Carwow hindas neid autosid mõni aasta tagasi, et milline on parim all-arounder (kõiki asju arvesse võttes parim) ning selle testi võitis Superb.
niizzama 17. veebruar 2020  09:37 Ebasobiv kommentaar
Olen nõus, et Superbis on antud raha eest kõvasti rohkem autot. Aga mainin ära, et Carwow on UK turule mõeldud ja tegu on üsna väikse ettevõtmisega mis sageli põhineb ühe põhitegija arvamusel ja eelistustel. Mingi allikakriitilisus peaks olema. Eestlastel igasugune allikakriitilisus viimasel ajal puudub. Ühe ja kahemehe Youtube videod on sageli paljude jaoks tõsiseltvõetavamad kui mõne tuhandete töötajatega allika arvamus. Kui tahate vähegi pädevamaid hinnanguid siis ilmselt tuleks suuremate tegijate poole vaadata, Sakslaste Autobild, Auto, Motors und Sport, Autozeitung ja Hollandlaste Autoweek ja kasvõi meie naabrite Tekniikan Maailma. Muidugi tasub uurida ka ühe ja kahemehe arvamusi aga siiski peab jääma allikakriitilisus ja teadmine, et kas arvustuse teeb suur grupp inimesi või üks inimene.
Väikepoiss 17. veebruar 2020  10:02 Ebasobiv kommentaar
See, kuhu turule see suunatud on, ei tohiks küll mingit rolli mängida. Miks? Sest UK ja nt meil müüdava Superbi ainuke vahe on kojameeste pühkimise suund ja rooli asukoht. Muusosas on täpselt sama auto. See käib ka teiste autode kohta.
Töötajate hulk testi juures ei oma samuti mitte mingit tähtsust. Organisatsioon võib ju suur olla, kuid otsuse teeb ikkagi testijate grupp või siis üksik testija. Mitte keegi ei küsi otsuse tegemisel koristaja, turvamehe, raamatupidaja või koka arvamust. Või eelkirjutaja tõesti arvab, et kui näiteks Autobild võtab testi A4, siis kõik tuhatkond töötajat sõidavad sellega ning avaldavad oma arvamust, milledest seejärel tehakse kokkuvõte? No ei ole see nii.
Tavaliselt on sealgi üks-kaks ajakirjanikku, kes autot testivad. Mingites suuremates grupidestides (ala Tehnikamaailma talvetest vms) on tõesti suurem grupp inimesi, kuid siiski. Top Gear võiks olla ka üsna arvestatav autoajakiri ning kui Eestis ilmus selle väljaande versioon oli ju samuti näha, kuidas ÜKS autoajakirjanik (Tom Ford v keegi teine) saab auto mingiks perioodiks endale ja teeb siis hinnangu.
Mina pigem võtaks tõsiselt neid nö ühemehešõusid, kui mingi suure grupi hinnangut. Lisaks peaks neid videosid võtma soovituslike või informatiivsetena. Nende põhjal autoostu otsust siiski tegema ei peaks.
Mis Carwowsse veel puutub, siis kui vaadata ja võrrelda teiste autotestidega, nt Autocar, siis oma osa on ka huumorimeelel, millega Mat Watson asju teeb. Sellist natuke sarkastilist ja totaka huumoriga tehtud ülevaadet on palju mõnusam vaadata, kui tuima näoga teksti lugev britt või inglane Passati kõrval. Ootab tema, millal ühele poole saab asjaga ja ootad sina, millal otsa saab.
eivets 17. veebruar 2020  10:18 Ebasobiv kommentaar
Asi, millest mina aru ei saa, miks võrrelda A4 Passati ja Superbiga. Kaks viimast on klass suuremad autod ju. Passatit/Superbi peaks ikka võrdlema sama suurte E-klassi/A6/5-seeriaga.
ähh 17. veebruar 2020  10:46 Ebasobiv kommentaar
Siin on mitu gruppi tegelasi.

1. uue auto ostjad - vaatavad mida saab 37 tuhande eest, sõelale on jäänud selle raha eest VAG grupi masinad Superb, Passat ja A4. Läheb ägedaks vaidluseks mis autot selle raha eest ikkagi kõige rohkem saab. Relvadena võetakse appi veel autoajakirjad. Igal ühel on omad eelistused. Kellele loeb tagaistme ruum, et last turvatooli mahutada, kellele pakiruumi mahutavus ja kellele kõige suurem kogus juhiabisid. Lahkamises võidakse minna pisidetailideni. Keskenduvad pigem hinna ja kauba suhtele.

2. brändifännid - nemad näevad autos ainult brändi. Kiidavad seda brändi millega sõidavad. Tugevad eelarvamused kõikide teiste autode suhtes. Kipuvad fantaseerima, inetuks ja halvustavaks minema vestluses. Tavaliselt sõidavad vana autoga aga uute autode teemades kipuvad kaasa rääkima kui tunnevad, et keegi võib oma arvamuses tema eelistatud brändi positsiooni kuidagi kõigutada.

3. ...imetlejad - nemad kiidavad ainult seda autot millega ise sõidavad. Kõik muu on saast.
to niizzama 17. veebruar 2020  11:00 Ebasobiv kommentaar
Auto ostmine on tihti emotsionaalne otsus, kus otsitavad omadused on pahatihti subjektiivse tõlgenduse küsimus, seega arvata, et mingi suure väljaande "komitee" otsus teatud auto terve rea omaduste (juhitavus, müratase, ruumikus, vedrustuse pehmus jnejne) paremusest ongi ainuõige, on ikka äärmiselt naiivne lähenemine.
Palju oleneb näiteks ka ostetava auto kasutusviisist, pole mõtet arvestada AutoBildi 100K km testi tulemusi, kui sa ise 3 aasta jooksul sõidad heal juhul 30K km (Eesti oludes täiesti reaalne ja pigem tavaline).
Mis siis kui näiteks on ostja jaoks oluline ülimadal müratase või pikk garantii või suur pagasiruum või nutiseadmega ühildamine juhtmevabalt. Nagu elus ikka, tuleb teha kompromisse, sest ideaalset autot pole olemas.
Muuseas, neid sinu mainitud suuri väljaandeid ei pea ma rohkem tõeseks ka juba seetõttu, et liiga tihti on neis avaldatud lugusid, kus autot testib üks seltskond ja loo kirjutab teine grupp esimese seltskonna märkmete järgi. Ja kahjuks on nii mõnigi kord ka neilt suurtelt tulnud arvustuse nime alt täielikku sisuturundust (loe: tootja kinnimakstud kiidulaulu). Selles suhtes on väiksemad YT kanalid isegi etemad - nemad elatuvadki sellest, et nende arvamus on nende isiklik kogemus ja kui tuleks välja sisuturundus, siis oleks nende usutavuse ja kanaliga lõpp.

Vihjeks, et Carwow keskmise suurusega ettevõte sel alal ja kindlasti mitte väike tegija - väikestele tegijatele ei anta lisasid täistopitud tippmudeleid mitmeks kuuks proovimiseks.
Väike tegija näiteks meie lähiregioonist oleks pigem Marek Wieruszewski/Marek Drives. Kõik testitavad masinad otsib ja lunib ise esindustelt, osad tootjad ei taha talle eriti laenata kuna ta on päris terava keelega. Tunnistab ausalt, kui on eksinud või millegi tähelepanuta jätnud.
Mingist segmendist kiirülevaate saamiseks sobivad suured väljaanded hästi, aga kui tarvis detailsemalt teada, siis pigem otsi enda mõtteviisiga sarnane väike tegija ja saad ausama hinnangu.
Muidugi peaks ka väikesed tegijad alati ära mainima, et tegu pole tootjapoolse reklaamiga (alati ei mainita) vaid oma arvamusega, aga eks tuleb ise ka silmad-kõrvad lahti hoida.
niizzama 17. veebruar 2020  12:31 Ebasobiv kommentaar
Siin on küll vale arusaamine. Mat Watson sai Audilt S6-e sõita ja Audisid ta kiitma kohe asus. Nüüd sai MB-lt auto ja Mersud on jube heaks muutunud. Suurele ettevõttele ikka nii odavalt turundust ei tee kuna töötajaid on palju. Vaata kasvõi eesti blogijaid. Täiesti tundmatud tegelased aga kui saab ühe kosmeetika karbi mõnelt tootjalt tasuta siis teeb kohe 15 minutilise kiidulaulu video.
to niizzama 17. veebruar 2020  12:57 Ebasobiv kommentaar
Ilmselgelt sa ei lugenud, mis ma rääkisin, Carwow on ju üks suurtest, pole ta kuskilt otsast väike tegija. Ja Carwow põhiäri pole mitte YT videod vaid hoopis midagi taolist mida kunagi meie iizi kindlustusmaakleri nimeline ettevõte tegi, Carwow pakub UK-s sarnast teenust autoesindustele. Ehk siis Carwow esmane eesmärk ongi autosid müüa (vahendada), YT kanal on lihtsalt lisasissetulek ja nö. tasuta promo meelelahutuslike videote näol.
Ja pigem sellistele keskmikele ja suurematele tehaksegi mainitet häid diile ja jäädakse lootma nendepoolsele "õiglasele" meediakajastusele. Ei kehti kõigi kohta muidugi, mida samuti mainisin eelnevalt.
p6der 17. veebruar 2020  15:02 Ebasobiv kommentaar
Kõige detailsemad ja samas mitte kriitikavabad ülevaated teeb jätkuvalt Autogefühl
to eivets 17. veebruar 2020  16:05 Ebasobiv kommentaar
A4 sobitub just nimelt Passati ja Superbiga. A6/E/5-seeria ikka täitsa teine klass nii mõõtude kui hinna poolest.
lugeja 17. veebruar 2020  16:53 Ebasobiv kommentaar
D segment on see EU ametlik autoklass. Meil muidugi juurutab autoajakirjandus USA ja UK standardeid. Olen kindel, et mõni kohalik autoajakirjanik ei tea EU segmenteerimisest midagi. Ilmselt internetitõlgete häda. Muid keeli ju ei osata. Kes ei teadnud siis samasse segmenti kuuluvad veel näiteks 3/4 seeria bemm ja mersu C klass.
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Qashqai üllatab: mitu mootorit ja generaator ja…

Qashqai üllatab: mitu mootorit ja generaator ja…

Ilmselt juunis müügile ilmuva uue Nissan Qashqai põnevaim jõuallikas tuleb Euroopa oludes enneolematu, kuid Jaapanis end kasinamas formaadis juba natuke tõestanuna. Uus Qashqai liigub nimelt puhtalt ...

auto24 müüb nädalakirja Autoleht veebiportaalile Geenius

auto24 müüb nädalakirja Autoleht veebiportaalile Geenius

Kuulutusportaale auto24.ee, KV.ee, Osta.ee ja KuldneBörs.ee haldav AllePal müüs nädalakirja Autoleht veebiportaalile Geenius, mis võtab kord nädalas kolmapäeviti ilmuva ajakirja kirjastamise üle 1. ...

Dakari ralli võitis 14. korda Stephane Peterhansel

Dakari ralli võitis 14. korda Stephane Peterhansel

Mini sõitja Carlos Sainz võitis Dakari ralli viimase kiiruskatse, võistluse võit aga kuulus rekordiliselt 14. korda tema tiimikaaslasele Stephane Peterhanselile. Dakari ralli viimasel, 200 kilomeetrit pikal ...

Ralli: Thierry Neuville vahetas ootamatult kaardilugejat

Ralli: Thierry Neuville vahetas ootamatult kaardilugejat

Hyundai sõitja Thierry Neuville vahetas vaid nädal enne Monte Carlo ralli algust ootamatult kaardilugejat. Nicolas Gilsoul on olnud Thierry Neuville’i kaardilugejaks alates 2011. aastast ja seetõttu on uue ...

Jüri Vips osaleb F2 sarjas Hitechi võistkonnas

Jüri Vips osaleb F2 sarjas Hitechi võistkonnas

Jüri Vipsi osalemine tänavu F2 sarjas Hitech GP võistkonnas sai lõpuks ametliku kinnituse. Red Bulli noorte kasvandike hulka kuuluv eestlane on Hitechi võistkonnaga varasemalt tuttav, sest juba F3 sarjas ...

Elektri-Berlingo saabub sügisel

Elektri-Berlingo saabub sügisel(1)

Citroën toob sügisel Eestis müügile menuka kaubiku Berlingo elektrilise versiooni ë-Berlingo Van. Sarnaselt tava-Berlingoga toodetakse seda kahe kerepikkusega (furgooni maht vastavalt 3,3 ja 4,4 m3) ning ...

33 korda teooria- ja 29 korda sõidueksamil

33 korda teooria- ja 29 korda sõidueksamil(8)

Juhieksamite rekordid olid mullu vapustavad: teooriaeksamil proovis üks inimene kätt juba 33. korda ning sõidueksamilt üritati läbi saada 29. katsel. Transpordiamet ei täpsusta, kas tegu oli ühe ja sama ...

 
Lada püstitas absoluutse rekordi

Lada püstitas absoluutse rekordi(7)

Lada suutis mullu Venemaal kasvatada sõiduautode ja kaubikute turuosa 20,6 pealt 21,5% juurde, püstitades sellega viimase 9 aasta absoluutse rekordi. Kaubaks läks 343 512 autot, mille seas popimad olid ...

Elektridžiibiks keerab ka Corvette

Elektridžiibiks keerab ka Corvette

General Motors (GM) kavatseb ehitada vähemalt ühe Corvette’ist inspiratsiooni saanud elektriauto ning see tõotab tulla – üllatus-üllatus – linnadžiibi sarnane sõiduriist. Auto on iseenesest juba olemas, kuid ...

Toyota näitas oma uut Le Mans Hypercar klassi kuuluvat sportautot

Toyota näitas oma uut Le Mans Hypercar klassi kuuluvat sportautot

Toyota näitas avalikkusele esimest korda vastavalt sportautode MM-võistluste uutele reeglitele ehitatud hüperautot. Eelseisvaks hooajaks LMP1 klassi asendava Le Mans Hypercar klassi kuuluval Toyota GR010 ...

Ralli: Eestlased võistlustules täna algaval Arctic Rally’l

Ralli: Eestlased võistlustules täna algaval Arctic Rally’l

Täna algaval Soome meistrivõistluste avaetapil, Arctic rallil on stardis kolm Eesti meeskonda R5 autodel. Egon Kaur teeb Arctic rallil oma esimese stardi Volkswagen Polo GTI R5 autol ja samuti istub ...

Ralli: Toyota avalikustas tänavuse WRC auto kujunduse

Ralli: Toyota avalikustas tänavuse WRC auto kujunduse

Toyota tehasetiim avalikustas enne järgmisel nädalal toimuvat Monte Carlo rallit Yaris WRC auto uue kujunduse. Tehniliselt poolelt Toyota Yaris WRC autol mingeid muudatusi eelmise hooajaga võrreldes tiimi ...

F1: Charles Leclerc nakatus koroonaviirusse

F1: Charles Leclerc nakatus koroonaviirusse

Ferrari sõitja Charles Leclerc teatas, et on nakatunud koroonaviirusse ja püsib oma Monaco kodus isolatsioonis. Tema enda sõnul on tal vaid kerged sümptomid ja tõenäoliselt sai ta nakkuse oma tüdruksõbraga ...

Dakari eelviimasel kiiruskatsel oli taas võidukas Nasser Al-Attiyah

Dakari eelviimasel kiiruskatsel oli taas võidukas Nasser Al-Attiyah

Toyota sõitja Nasser Al-Attiyah sõitis Saudi Araabias toimuval Dakari ralli 11. kiiruskatsel välja päeva parima aja ja vähendas liidrina jätkava Stephane Peterhanseli edumaad. Kõrberalli eelviimasel ...

 
TV3 Grupp alustab järgmisel nädalal ralli MM-sarja ülekannetega

TV3 Grupp alustab järgmisel nädalal ralli MM-sarja ülekannetega

TV3 Grupi kanalid alustavad autoralli MM-i sarja ülekannetega juba tuleval nädalal ning seda võimsamalt kui kunagi varem. Avaetapilt Monte Carlos toimuvad ülekanded 21.-24. jaanuarini ning rallisõprade ...

Töö käib uue Niva kallal

Töö käib uue Niva kallal(8)

Avtovaz avaldas esimese pildi uuest Niva ideeautost ning kinnitas, et töö uue seeriamudeli kallal käib. Uue Niva seeriaversiooni esitletakse 2024. aastal. Täpsemat infot uue mudeli kohta veel jagata, kuid ...

Päeva leid. Nagu tuliuus GAZ-69A

Päeva leid. Nagu tuliuus GAZ-69A(6)

Kuldse Börsi vahendusel on müügile pandud 1971. aasta GAZ-69A, mille kohta ütleb müüja, et auto on läbisõiduta. Piltidel näeb GAZ-69 tõepoolest hea välja, kuid kahjuks on kuulutus äärmiselt napisõnaline. ...

FOTOD. Dacia lipulaev näitab end ideeautona

FOTOD. Dacia lipulaev näitab end ideeautona(8)

Dacia avaldas pildid ideeautost Bigster, mille seeriaversioon kuulub margi lähema viie aasta plaanidesse. Renault grupi uuendusplaani Renaulution osaks on Dacia-Lada haru tugev esindatus C-segmendis. 4,6 ...

Ralli: Soomes toimub talvine MM-etapp veebruari lõpus

Ralli: Soomes toimub talvine MM-etapp veebruari lõpus

Ralli MM-võistluste promootor ja Soome Autospordiliit AKK jõudsid kokkuleppele MM-etapi toimumises veebruari lõpus Lapimaal. Võistlus kannab nime Arctic Rally Finland ja see toimub 26.-28. veebruaril ...

Renault grupp tuli välja uue suure plaaniga

Renault grupp tuli välja uue suure plaaniga

Renault grupp tuli välja uue strateegilise plaaniga Renaulution, mis toob kaasa mitmed olulised suured muutused. Ühtlasi näidati elektri-ideeautot, mis on inspireeritud Renault 5-st, mis näitab "et Renault ...

Porsche tähistab Boxsteri sünnipäeva erimudeliga

Porsche tähistab Boxsteri sünnipäeva erimudeliga

Porsche tähistab kuulsa rodsteri 25. sünnipäeva erimudeliga Boxster 25 Years. Erimudel baseerub GTS 4.0-l ja seda valmistatakse 1250 eksemplari. Disainis leidub mitmeid vihjeid 1993. aastal Detroidi ...

 
Hyundai annab aimu uuest elektriautost

Hyundai annab aimu uuest elektriautost(1)

Hyundai avaldas esimesed fotod tulevasest elektriautost Ioniq 5. Teadupärast saab Ioniqust Hyundai elektriautode alammark ja selle esimene esindaja, mudel 5 kujutab endast keskmõõtu linnadžiibilikku ...

Rally Estonia on MM-võistluste etapiks ka 2022. aastal

Rally Estonia on MM-võistluste etapiks ka 2022. aastal

Eesti võõrustab autoralli MM-võistlusi ka järgmisel aastal kui Rally Estonia kirjutas sarja promootoriga alla kaheaastase lepingu. Kolmapäeval, 13. jaanuaril toimunud Rally Estonia hübriid ...

Peterhanselil järjekordne Dakari ralli võit käeulatuses

Peterhanselil järjekordne Dakari ralli võit käeulatuses

Dakari ralli 10. kiiruskatse võitis Toyota sõitja Yazeed Al Rajhi, aga liidrina jätkab kolmanda aja sõitnud Stephane Peterhansel. Varem 13 korda Dakari ralli võitnud Stephane Peterhansel kaotas päeva ...

Õnnelik juhus muutis auto saatuse

Õnnelik juhus muutis auto saatuse

1969. aasta Chevrolet El Camino on tänuväärne materjal auto taastajale. Eestisse sattus see pool sajandit vana Chevy siiski õnneliku juhuse läbi. 1960ndate USA autodel on olemas see miski, mis sunnib nende ...

LPG-st räägitakse vähe, aga seda kasutatakse palju

LPG-st räägitakse vähe, aga seda kasutatakse palju(6)

Viimastel aastatel üha popima surugaasi CNG ja kõikvõimalike elektrifitseeritud autode kõrval pole vedelgaasi- ehk LPG-seadmed oma eeliseid kaotanud. Põhjus, miks LPG-vedelgaasi auto­kütusena palju ...

Miks Põrsaralli oli Põrsaralli?

Miks Põrsaralli oli Põrsaralli?

Aastatel 1977–1991 peetud Edasi karikaralli, rahvakeeli Põrsaralli, tõstis väikese Libatse küla 14 aastaks suurelt Eesti rallikaardile. Ralli sünnilugu ulatub 1977. aasta algusesse, kui neli Edasi kolhoosi ...

Luksusdžiipide eliit 10 aastat hiljem

Luksusdžiipide eliit 10 aastat hiljem(27)

Kunagised ihaldusväärsed luksusdžiibid Audi Q7, BMW X5 ja Volvo XC90 maksavad praegu vähem kui uued säästuautod – aga milline on neist parim? Enam kui kümne aasta eest ületas nende autode hind tihti ...

 
Formentoriga Eesti parimal metsateel

Formentoriga Eesti parimal metsateel

Formentori neeme tipus asuva majakani viivat teed asendab CUPRA Formentori proovisõidus Eesti parim metsatee ja see annab sportdžiibile hea võimaluse näidata end kõige erinevamates tingimustes. SEATil ja ...

Mercedes-Benz C 180 500 000 km test: Kuldset tähte väärt

Mercedes-Benz C 180 500 000 km test: Kuldset tähte väärt(8)

Mercedes C 180 K-l täitus pool miljonit kilomeetrit! Tänutäheks saab auto põhjaliku hoolduskuuri. Sest me soovime selle endale jätta. Tavalised kestvustesti autod peavad läbima 100 000 kilomeetrit, kuid ...

Ideeautost seeriaautoni: Mahtuniversaal otse tulevikust

Ideeautost seeriaautoni: Mahtuniversaal otse tulevikust

Mahtuniversaalide buumist tahtsid osa saada kõik ning selle nimel raha kokku ei hoitud. General Motors näitas erilist ettekujutust pereautost 1986. aastal. Nime Pontiac Trans Sport saanud ideeauto oli ...

Meico Vettik sammub profimaailma 

Meico Vettik sammub profimaailma 

Motokrossi Euroopa meistrivõistlustel klassis EMX 125 mullu pronksmedali võitnud Meico Vettik pöörab karjääris uue lehe, kui liitub Belgia meeskonnaga Team TBS Conversions KTM. Millised on alanud aasta ...

Küsimus lugejalt: Kas CNG-seadmeid ka järelpaigaldatakse?

Küsimus lugejalt: Kas CNG-seadmeid ka järelpaigaldatakse?

Mis see maksab ja kas sellega on sama odav sõita nagu tehase-CNG-seadmega?

Autopäevik. BMW X3: pere teine auto 

Autopäevik. BMW X3: pere teine auto (2)

Autolehe „Autopäeviku“ rubriigiga liitub auto24.ee partneri automaakler.ee meeskonna liige Palle Kõlar ning tema peaaegu 350 000 kilomeetrit sõitnud 2004. aasta BMW X3. Kaks aastat tagasi tekkis mu perel ...

Uuring: head ja halvad kindlustusseltsid

Uuring: head ja halvad kindlustusseltsid(3)

Automüüjate ja -teenindajate liidu uuringus välja sõelutud heade ja halbade liikluskindlustusseltside pingerida peab võtma teatava reservatsiooniga, sest see ei räägi näiteks otseselt avariiremondi headuse ...

Kolumn. Toom: Auto, olme ja ulme

Kolumn. Toom: Auto, olme ja ulme(1)

Kunagi ammu-ammu, umbes üheteist- või kaheteistaastasena sattus minu raamaturiiulisse Jerzy Broszkiewiczi raamat „Suur, suurem, kõige suurem“. Loomulikult oli tegu lasteraamatuga, kuid sellisega, mille kohta ...

Autolehe 13. jaanuari uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Autolehe 13. jaanuari uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Uus Jeep Grand Cherokee saab ka pika kere Jeep avalikustas uue maastikuauto Grand Cherokee, mida hakatakse tegema kahes kerepikkuses ning mis tuleb tootja kinnitusel senisest veel maastikusuutlikum. ...

 
Elektriauto, mida ei peagi laadima

Elektriauto, mida ei peagi laadima(2)

USA firma Aptera toob tänavu müügile kolmerattalise elektriauto, mille sõiduulatus peaks küündima 1000 miilini (1600 km), kusjuures tänu päikesepaneelidele poleks mõnel kliendil üldse vajadust akut ...

Peterhansel võitis kiiruskatse ja kindlustas liidrikohta

Peterhansel võitis kiiruskatse ja kindlustas liidrikohta

Dakari ralli liider Stephane Peterhansel võitis käimasoleval võistlusel esimest korda kiiruskatse ja kasvatas tublisti oma edumaad lähimate rivaalide ees. Teisipäeval sõidetud 465 kilomeetrit pikal 9. ...

FOTOD. Ainult 20 erilist Urali. Sest Sveta ütles nii!

FOTOD. Ainult 20 erilist Urali. Sest Sveta ütles nii!

Külgkorviga mootorrattad Ural näevad endiselt välja nagu aastakümneid tagasi, kuid maailmas on neil harras austajaskond, mis lubab tsikleid Venemaal vähehaaval toota siiani. Uusim erimudel 2021. aastaks, ...

FOTOD. 41 aastat hiljem: haruldane Aston kordab rekordikatset

FOTOD. 41 aastat hiljem: haruldane Aston kordab rekordikatset(2)

Aston Martin ehitas 1980. aastal keskmootoriga ja rõhutatult kiilukujulise kerega superauto, millest pidi saama kõige kiirem ilma peal – eesmärk oli lüüa 320 km/h (200 mph) kiirusrekord. 1981. aastal suutis ...

F1: Austraalia GP lükati sügisele ja hooaja avab Bahreini GP

F1: Austraalia GP lükati sügisele ja hooaja avab Bahreini GP

Märtsis traditsiooniliselt F1 sarja avaetapina toimuma pidanud Austraalia GP lükati riigis kehtivate koroonapiirangute tõttu novembrisse. Eelseisva hooajaga tehakse algust märtsi viimasel nädalavahetusel ...

Uus häda autonduses: pooljuhikriis

Uus häda autonduses: pooljuhikriis(6)

Autotootjate muredel pole otsa ega äärt. Küll kiusab koroonaviirus, kaotades ostjates viimasegi huvi uute autode vastu, siis viskab kaika kodaraisse Brexit, pöörates sassi täpsed tarnegraafikud… Ja nüüd ...

 
Ameeriklaste lemmikud: Ford ja Hyundai

Ameeriklaste lemmikud: Ford ja Hyundai

USA ja Kanada ühisel aasta auto valimisel võidutsesid Ford ja Hyundai. 2021. aasta parimaks sõiduautoks pärjati Hyundai Elantra (all), (linna)džiibiks elektriline Ford Mustang Mach-E (avafotol) ning pikapiks ...

Soomlased: ei mingit tavaautode keelamist!

Soomlased: ei mingit tavaautode keelamist!(2)

Ainult 19% soomlastest on selle poolt, et sisepõlemismootoriga uute autode müük keelata 2030. aastast, näitas põhjanaabrite rahvusringhäälingu YLE korraldatud küsitluse tulemus. 49% arvates peaks tavaautosid ...

McLaren liitub elektrivormelite sarjaga

McLaren liitub elektrivormelite sarjaga

McLareni võistkond kirjutas alla eellepingu, millega soovib 2022. aastast alates liituda elektrivormelite MM-sarjaga. Hiljaaegu teatasid BMW ja Audi, et nende tehasetiimid loobuvad Formula E sarjast pärast ...

Volkswagen ID.3 - auto24 proovisõit

Volkswagen ID.3 - auto24 proovisõit(40)

Uuel aastal jätkame uute elektriautodega - ja sedapuhku vaatame üle "rahvaauto" Volkswageni uue ID-perekonna esimese liikme, mis kannab üsnagi lakoonilist nime: ID.3. Proovisõiduauto tehnilised andmed ...

Rally Estonia võitis WRC sarja Asahi Kasei Team Spirit auhinna

Rally Estonia võitis WRC sarja Asahi Kasei Team Spirit auhinna

2020. aastal Eestis esimest korda toimunud MM-etapp Rally Estonia võitis WRC sarja promootori poolt wrc.com veebilehel korraldatud hääletusel Asahi Kasei Team Spirit Award tiitli. Nimetatud auhinnale oli ...

Nasser Al-Attiyah võitis etapi ja vähendas vahet liidriga

Nasser Al-Attiyah võitis etapi ja vähendas vahet liidriga

Toyota sõitja Nasser Al-Attiyah võitis Dakari rallil juba neljanda kiiruskatse ja vähendas vahet liidrina jätkava Stephane Peterhanseliga. Nasser Al-Attiyah edestas täna sõidetud 375 kilomeetrit pikal 8. ...