UUED MUDELID

VIDEO. Uus Opel Mokka tuleb eelkäijast palju kergem 

VIDEO. Uus Opel Mokka tuleb eelkäijast palju kergem 

Opel avaldas uusi detaile uuest Mokkast. Tähelepanuväärne, et uus mudel tuleb eelkäijast kuni 120 kilogrammi kergem. "Kuni" seepärast, et mass sõltub versioonist. Uus Mokka põhineb uuel moodulplatvormil, ...

AUTOTÖÖSTUS

Superauto T.50: grammi kaupa kaalu kallal

Superauto T.50: grammi kaupa kaalu kallal

Legendaarse McLaren F1 looja Gordon Murray töötab uue superauato kallal, millele lähenetakse esmajärjekorras kaalust, mitte võimsusest lähtuvalt. Loodav superauto T.50 peab valmides kaaluma kõigest 980 kg, ...

AUTONDUS

Autopäevik: Sel suvel sõidame läbi Eestimaa

Autopäevik: Sel suvel sõidame läbi Eestimaa

Žigulid läbivad ettevalmistust suvel ees ootavateks sõitudeks. Plaan on suve jooksul külastada kõiki Eesti maakondi, teha reisist artikleid Autolehte ja saateid Kanal 2 tarvis. Kui olin eelmise suve reisist ...

LIIKLUS

Eestis müügil: selliseid veidrusi iga päev ei näe

Eestis müügil: selliseid veidrusi iga päev ei näe(5)

Veidraid autosid liikluses sageli ei kohta, kuid ometi neid leidub. Otsisime välja neli müügiautot, mille geograafiline taust, disaini- ja tehnikaeripärad annavad tõesti veidra koosluse. 1990. aasta ...

MOOTORISPORT

F1: Valtteri Bottas võib siirduda Renault’ tiimi

F1: Valtteri Bottas võib siirduda Renault’ tiimi

Soome ja Saksa meedia andmetel peavad Valtteri Bottase taustajõud läbirääkimisi Renault’ võistkonnaga. Soomlase leping Mercedesega saab käesoleva aasta lõpus läbi ja väidetavalt on Mercedes palkamas Lewis ...

PROOVISÕIDUD

Kiirelt ja märkamatult 300 hobujõuga

Kiirelt ja märkamatult 300 hobujõuga

Ehkki Volkswagen T-Roc R võib 300 hobujõuga pööraselt kihutada, oskab see samas linnadžiipidest üleujutatud tänavatel massi sulanduda. Midagi loogilisemat kui linna­džiipide eriversioonid ei saagi moodsas ...

PÄEVAUUDISED

Avaldati esimene foto uuest S-klassist

Avaldati esimene foto uuest S-klassist(10)

Mercedes-Benz avaldas sotsiaalmeedias esimese foto uuest S-klassist, mis peaks müügile jõudma sel aastal – aga millal täpselt, seda veel kuigi selgelt ei räägita. Lubatakse vaid, et millalgi "aasta teises ...

AUTO24 TV

Porsche Taycan Turbo - auto24 proovisõit

Porsche Taycan Turbo - auto24 proovisõit(20)

Porsche tulihingelistel fännidel on põhjust taas häirekella lüüa - Porsche on astunud veel ühe sammu edasi pistikuhübriididest ning toonud turule täiselektrilise Taycani. Aga kuivõrd Porsche suudab olla üks ...

MARGID

ABG Titan ABT AC Acura Aixam Alfa Romeo Alpina Alpine Apex Apollo Apple Aprilia Arctic Cat Ariel Artega Aston Martin Astra Audi Aurus Austin Autobianchi Avia Belarus Belaz Benelli Bentley Bimota BMW Bombardier Borgward Brabus Brilliance Bristol Buell Bugatti Buick BYD Cadillac Cagiva Can-Am Case CAT / Caterpillar Caterham Chevrolet Chrysler Citroen Claas Concorde Cupra CZ Dacia Daewoo DAF Daihatsu Daimler Datsun Dehler Dethleffs DeTomaso Deutz Deutz-Fahr DFSK Dinli Dnepr Dodge Dong Feng Donkervoort DS Ducati Eterniti Fendt Ferrari Fiat Fisker Ford Foton Gas Gas GAZ Geely Gemballa Genesis Ginetta GMC Google Great Wall Gumpert Harley-Davidson Hino Honda Hummer Husaberg Husqvarna Hymer Hyosung Hyundai Ikarus Indian Infiniti Innocenti Isuzu Iveco IZ Jaguar Jawa JCB Jeep Jensen John Deere K Kabe Kamaz Karma Kawasaki Keeway Kia Koenigsegg Kögel Komatsu KTM Kymco Lada Lagonda Laika Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Liaz Lifan Ligier Lincoln Linhai LMC Lotus Lynk & Co M Mahindra MAN Maserati Massey Ferguson Maybach MAZ Mazda McLaren McLouis Mega Mercedes-AMG Mercedes-Benz Mercury MG MINI Mitsubishi Morgan Morris Moskvich Moto Guzzi Moto Morini MV Agusta Neoplan Nissan NSU Oldsmobile Opel Pagani Pannonia PAZ Peugeot Piaggio Plymouth Polaris Polestar Pontiac Porsche Proton Puritalia Qoros RAF Ram Renault Rolls-Royce Rover Royal Enfield RS 09 Saab Sachs Samsung Saturn Scania SCG Schmitz Scion SEAT Setra Shelby Shuanghuan Skoda Smart Solaris Spyker SsangYong Stels Subaru Suzuki T-40 Talbot Tata Tatra Tesla Thomas Tiki Treiler Tirsan Toyota Trabant Triumph TVR UAZ Ural Valmet Valtra Van Hool Vauxhall VAZ Venturi Vespa Victory VinFast Vjatka Volkswagen Volvo Westfalia Wiesmann Willys Yamaha ZAZ Zetor ZIL ZIS Zuck

Motors24 proovisõit - Audi A4 35 TFSI

Audi A4 mudeliuuenduse käigus käidi üle lisaks auto esi- ja tagaosale ka auto küljejooned. Mis on aga hiljuti värskendatud A4 juures veel paremaks muutunud? See on A4 baasmudel, mis kannab tähist 35 ...

KOMMENTAARID (46)

..m.. 16. veebruar 2020  17:00 Ebasobiv kommentaar
Audi on vist kõige konservatiivsem mark üldse. Kere on väljast alati samasugune äratuntav läbi aegade..ainult tuled ja muud pididetailid muutuvad.
Zinc 16. veebruar 2020  18:46 Ebasobiv kommentaar
Vag grupil on ju 1,5 110kw mootor, miks nüüd sama võimsusega 2,0 kasutusele võtta?
wigur 16. veebruar 2020  19:20 Ebasobiv kommentaar
Hmm, tuleb välja et ma olen kogu aeg tuima rooliga sõitnud kus rool ei hakka kusagile poole kiskuma olenemata teevaalude olemasolust ja minu meelesto n see normaalne - ei meeldi see kui rooli hakatakse käest ära kiskuma ja auto hakkab vaaludes laveerima. Kui ma hoian rooli otse siis ka eeldan, et auto sõidab olenemata teekattest otse ega kiusu kusagile. Ehk Kaspari rõhutatud miinus muutub minu silmis suureks plussiks.

Mis aga suure mootori madalasse võimnsusesse puutub siis arvan, et see on lihtsalt chip (de)tuninguga saavutatud, sest nagu näha siis see sama 2.0 R4 on saadaval väga laias võimsuse vahemikus ning 110kW jaoks on lihtsalt kraanid nii kinii keeratud kui veel vähegi annab.
niizzama 16. veebruar 2020  19:31 Ebasobiv kommentaar
Täiesti ulme kuhu on pandud keskkonsoolil topsihoidjad. Tuttaval läks jook nuppude peale. Facelifti eelne mudel tundus natuke ürgne, puudus puutetundlik ekraan ja numbriklaviatuur oli käigukangi taga. Kuhu silmadega eriti ei ulatu nägema. Nüüd sellel faceliftil on need nupud kadunud ja ekraan on puutetundlik aga kuna ekraan jäeti vanasse kohta siis on seda jube ebamugav kasutada kuna algselt oli see ju mõeldud nupust kruttimiseks. Lisaks negatiivsena mõjus veel kergesti kriimustuvad pinnad käigukangi ümber. Täpselt nagu C klassi Mersul kus pruugitud masinatel päikesevalguse käes näeb keskkonsooli klaverilakk kriimuline ja väsinud välja. Sama kaalukategooria suguvennad Superb ja Passat mõjuvad palju praktilisemana ja ka suuremana. A4 kasuks on tegelikult väga raske otsustada kui just mõnda 3.0 quattro diislit ei taha.
MaldonVladislav 16. veebruar 2020  20:25 Ebasobiv kommentaar
Kui salongis käia ja istuda nt Passat vs Superb vs A4, siis mulle kui autokaugele inimesele tundus A4 neist kõige parem (ilma sõitmata), mõtlen just istumisasendit ja seda kuidas rooli sai reguleerida, lisaks jättis auto salong uhkema mulje (iseasi kas seetõttu autot peaks ostma), aga kellel rahakott lubab, valib kindlasti parema ja uhkema salongi ja seda A4 minu meelest teeb hästi.

Kui Googeldada, siis tundub A4 ka tehniliselt parem Passatist ja Superbist kuna tuuletakistustegur on väiksem, mis peaks tähendama vaiksemat autot. Ja enamasti kui vaadata välismaiseid A4 viimaseid videosid, siis selle auto vaiksust kiidetakse ja kindlasti kellel rahakott kannatab võtab selle Passati asemel.

Olen Passatiga sõitnud ainult kõrvalistmel igasuguste Boltidega, ausalt öeldes kiirendades oli sellel autot tatt lennus ja kuidagi vedrustus oli ka kummaline (natuke nagu võbises), ehk siis mind häiris. Aga nagu ikka pole päriselt nende autodega ise sõitnud.
Kpl 16. veebruar 2020  21:03 Ebasobiv kommentaar
Mida tähendab see 35 tagaluugil. Mingit loogikat pole. Või mootorid nii väikeseks läinud, et ei juleta panna.
heh 16. veebruar 2020  21:45 Ebasobiv kommentaar
Ega see ongi tunnetuslik kuidas keegi on saanud just sinu jaoks olulised kriteeriumid paika. Mina ise hull puutetundliku ekraanide fänn pole, olen harjunud et teatud nupud on mul lihasmälus näiteks kliimal ja ma suudan neid ilma pilku teel heitmata tabada ja reguleerida. Aga no "progressi" vastu ei saa juu, seega tulevikus ainult baasvarustusega autosi ostes võib neist pääseda.
to Kpl 16. veebruar 2020  21:50 Ebasobiv kommentaar
Kuna mootor ei koosne enam ainult sisepõlemismootorist vaid osa kjõudu tuleb ka särtsust siis pole pointi enam mootori töömahtu autol kujutada vaid selle asemel on võtnud Audi kasutusele tinglikud numbrid kus 35 on kõige lahjem, siis edasi 40, 45, 50 jne. Näiteks nii A8 kõige võimsam tavamudel on 55 TFSI aga pistikhübriid on 60 TFSI.

Ehk siis 35 on selline nõrkadele ja tegijad sõidavad mudelitega 50+
lugeja 17. veebruar 2020  00:13 Ebasobiv kommentaar
Autozeitung pidas Passatit A4-jast paremaks. Vahe oli siiski napp. Aga kellele ema, kellele tütar.
Väikepoiss 17. veebruar 2020  09:06 Ebasobiv kommentaar
Kena masin, samas pigem evolutsioon, kui revolutsioon. Samas on ka arusaadav, miks nii vähe muudeti autot- milleks muuta valemit, mis toimib? Pole ju mõtet, Golf on selle mõtte parim näide.
Mis võrdlusesse A4-Passat-Superb puutub, siis Carwow hindas neid autosid mõni aasta tagasi, et milline on parim all-arounder (kõiki asju arvesse võttes parim) ning selle testi võitis Superb.
niizzama 17. veebruar 2020  09:37 Ebasobiv kommentaar
Olen nõus, et Superbis on antud raha eest kõvasti rohkem autot. Aga mainin ära, et Carwow on UK turule mõeldud ja tegu on üsna väikse ettevõtmisega mis sageli põhineb ühe põhitegija arvamusel ja eelistustel. Mingi allikakriitilisus peaks olema. Eestlastel igasugune allikakriitilisus viimasel ajal puudub. Ühe ja kahemehe Youtube videod on sageli paljude jaoks tõsiseltvõetavamad kui mõne tuhandete töötajatega allika arvamus. Kui tahate vähegi pädevamaid hinnanguid siis ilmselt tuleks suuremate tegijate poole vaadata, Sakslaste Autobild, Auto, Motors und Sport, Autozeitung ja Hollandlaste Autoweek ja kasvõi meie naabrite Tekniikan Maailma. Muidugi tasub uurida ka ühe ja kahemehe arvamusi aga siiski peab jääma allikakriitilisus ja teadmine, et kas arvustuse teeb suur grupp inimesi või üks inimene.
Väikepoiss 17. veebruar 2020  10:02 Ebasobiv kommentaar
See, kuhu turule see suunatud on, ei tohiks küll mingit rolli mängida. Miks? Sest UK ja nt meil müüdava Superbi ainuke vahe on kojameeste pühkimise suund ja rooli asukoht. Muusosas on täpselt sama auto. See käib ka teiste autode kohta.
Töötajate hulk testi juures ei oma samuti mitte mingit tähtsust. Organisatsioon võib ju suur olla, kuid otsuse teeb ikkagi testijate grupp või siis üksik testija. Mitte keegi ei küsi otsuse tegemisel koristaja, turvamehe, raamatupidaja või koka arvamust. Või eelkirjutaja tõesti arvab, et kui näiteks Autobild võtab testi A4, siis kõik tuhatkond töötajat sõidavad sellega ning avaldavad oma arvamust, milledest seejärel tehakse kokkuvõte? No ei ole see nii.
Tavaliselt on sealgi üks-kaks ajakirjanikku, kes autot testivad. Mingites suuremates grupidestides (ala Tehnikamaailma talvetest vms) on tõesti suurem grupp inimesi, kuid siiski. Top Gear võiks olla ka üsna arvestatav autoajakiri ning kui Eestis ilmus selle väljaande versioon oli ju samuti näha, kuidas ÜKS autoajakirjanik (Tom Ford v keegi teine) saab auto mingiks perioodiks endale ja teeb siis hinnangu.
Mina pigem võtaks tõsiselt neid nö ühemehešõusid, kui mingi suure grupi hinnangut. Lisaks peaks neid videosid võtma soovituslike või informatiivsetena. Nende põhjal autoostu otsust siiski tegema ei peaks.
Mis Carwowsse veel puutub, siis kui vaadata ja võrrelda teiste autotestidega, nt Autocar, siis oma osa on ka huumorimeelel, millega Mat Watson asju teeb. Sellist natuke sarkastilist ja totaka huumoriga tehtud ülevaadet on palju mõnusam vaadata, kui tuima näoga teksti lugev britt või inglane Passati kõrval. Ootab tema, millal ühele poole saab asjaga ja ootad sina, millal otsa saab.
eivets 17. veebruar 2020  10:18 Ebasobiv kommentaar
Asi, millest mina aru ei saa, miks võrrelda A4 Passati ja Superbiga. Kaks viimast on klass suuremad autod ju. Passatit/Superbi peaks ikka võrdlema sama suurte E-klassi/A6/5-seeriaga.
ähh 17. veebruar 2020  10:46 Ebasobiv kommentaar
Siin on mitu gruppi tegelasi.

1. uue auto ostjad - vaatavad mida saab 37 tuhande eest, sõelale on jäänud selle raha eest VAG grupi masinad Superb, Passat ja A4. Läheb ägedaks vaidluseks mis autot selle raha eest ikkagi kõige rohkem saab. Relvadena võetakse appi veel autoajakirjad. Igal ühel on omad eelistused. Kellele loeb tagaistme ruum, et last turvatooli mahutada, kellele pakiruumi mahutavus ja kellele kõige suurem kogus juhiabisid. Lahkamises võidakse minna pisidetailideni. Keskenduvad pigem hinna ja kauba suhtele.

2. brändifännid - nemad näevad autos ainult brändi. Kiidavad seda brändi millega sõidavad. Tugevad eelarvamused kõikide teiste autode suhtes. Kipuvad fantaseerima, inetuks ja halvustavaks minema vestluses. Tavaliselt sõidavad vana autoga aga uute autode teemades kipuvad kaasa rääkima kui tunnevad, et keegi võib oma arvamuses tema eelistatud brändi positsiooni kuidagi kõigutada.

3. ...imetlejad - nemad kiidavad ainult seda autot millega ise sõidavad. Kõik muu on saast.
to niizzama 17. veebruar 2020  11:00 Ebasobiv kommentaar
Auto ostmine on tihti emotsionaalne otsus, kus otsitavad omadused on pahatihti subjektiivse tõlgenduse küsimus, seega arvata, et mingi suure väljaande "komitee" otsus teatud auto terve rea omaduste (juhitavus, müratase, ruumikus, vedrustuse pehmus jnejne) paremusest ongi ainuõige, on ikka äärmiselt naiivne lähenemine.
Palju oleneb näiteks ka ostetava auto kasutusviisist, pole mõtet arvestada AutoBildi 100K km testi tulemusi, kui sa ise 3 aasta jooksul sõidad heal juhul 30K km (Eesti oludes täiesti reaalne ja pigem tavaline).
Mis siis kui näiteks on ostja jaoks oluline ülimadal müratase või pikk garantii või suur pagasiruum või nutiseadmega ühildamine juhtmevabalt. Nagu elus ikka, tuleb teha kompromisse, sest ideaalset autot pole olemas.
Muuseas, neid sinu mainitud suuri väljaandeid ei pea ma rohkem tõeseks ka juba seetõttu, et liiga tihti on neis avaldatud lugusid, kus autot testib üks seltskond ja loo kirjutab teine grupp esimese seltskonna märkmete järgi. Ja kahjuks on nii mõnigi kord ka neilt suurtelt tulnud arvustuse nime alt täielikku sisuturundust (loe: tootja kinnimakstud kiidulaulu). Selles suhtes on väiksemad YT kanalid isegi etemad - nemad elatuvadki sellest, et nende arvamus on nende isiklik kogemus ja kui tuleks välja sisuturundus, siis oleks nende usutavuse ja kanaliga lõpp.

Vihjeks, et Carwow keskmise suurusega ettevõte sel alal ja kindlasti mitte väike tegija - väikestele tegijatele ei anta lisasid täistopitud tippmudeleid mitmeks kuuks proovimiseks.
Väike tegija näiteks meie lähiregioonist oleks pigem Marek Wieruszewski/Marek Drives. Kõik testitavad masinad otsib ja lunib ise esindustelt, osad tootjad ei taha talle eriti laenata kuna ta on päris terava keelega. Tunnistab ausalt, kui on eksinud või millegi tähelepanuta jätnud.
Mingist segmendist kiirülevaate saamiseks sobivad suured väljaanded hästi, aga kui tarvis detailsemalt teada, siis pigem otsi enda mõtteviisiga sarnane väike tegija ja saad ausama hinnangu.
Muidugi peaks ka väikesed tegijad alati ära mainima, et tegu pole tootjapoolse reklaamiga (alati ei mainita) vaid oma arvamusega, aga eks tuleb ise ka silmad-kõrvad lahti hoida.
niizzama 17. veebruar 2020  12:31 Ebasobiv kommentaar
Siin on küll vale arusaamine. Mat Watson sai Audilt S6-e sõita ja Audisid ta kiitma kohe asus. Nüüd sai MB-lt auto ja Mersud on jube heaks muutunud. Suurele ettevõttele ikka nii odavalt turundust ei tee kuna töötajaid on palju. Vaata kasvõi eesti blogijaid. Täiesti tundmatud tegelased aga kui saab ühe kosmeetika karbi mõnelt tootjalt tasuta siis teeb kohe 15 minutilise kiidulaulu video.
to niizzama 17. veebruar 2020  12:57 Ebasobiv kommentaar
Ilmselgelt sa ei lugenud, mis ma rääkisin, Carwow on ju üks suurtest, pole ta kuskilt otsast väike tegija. Ja Carwow põhiäri pole mitte YT videod vaid hoopis midagi taolist mida kunagi meie iizi kindlustusmaakleri nimeline ettevõte tegi, Carwow pakub UK-s sarnast teenust autoesindustele. Ehk siis Carwow esmane eesmärk ongi autosid müüa (vahendada), YT kanal on lihtsalt lisasissetulek ja nö. tasuta promo meelelahutuslike videote näol.
Ja pigem sellistele keskmikele ja suurematele tehaksegi mainitet häid diile ja jäädakse lootma nendepoolsele "õiglasele" meediakajastusele. Ei kehti kõigi kohta muidugi, mida samuti mainisin eelnevalt.
p6der 17. veebruar 2020  15:02 Ebasobiv kommentaar
Kõige detailsemad ja samas mitte kriitikavabad ülevaated teeb jätkuvalt Autogefühl
to eivets 17. veebruar 2020  16:05 Ebasobiv kommentaar
A4 sobitub just nimelt Passati ja Superbiga. A6/E/5-seeria ikka täitsa teine klass nii mõõtude kui hinna poolest.
lugeja 17. veebruar 2020  16:53 Ebasobiv kommentaar
D segment on see EU ametlik autoklass. Meil muidugi juurutab autoajakirjandus USA ja UK standardeid. Olen kindel, et mõni kohalik autoajakirjanik ei tea EU segmenteerimisest midagi. Ilmselt internetitõlgete häda. Muid keeli ju ei osata. Kes ei teadnud siis samasse segmenti kuuluvad veel näiteks 3/4 seeria bemm ja mersu C klass.
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Eestis müügil: selliseid veidrusi iga päev ei näe

Eestis müügil: selliseid veidrusi iga päev ei näe(5)

Veidraid autosid liikluses sageli ei kohta, kuid ometi neid leidub. Otsisime välja neli müügiautot, mille geograafiline taust, disaini- ja tehnikaeripärad annavad tõesti veidra koosluse. 1990. aasta ...

Superauto T.50: grammi kaupa kaalu kallal

Superauto T.50: grammi kaupa kaalu kallal

Legendaarse McLaren F1 looja Gordon Murray töötab uue superauato kallal, millele lähenetakse esmajärjekorras kaalust, mitte võimsusest lähtuvalt. Loodav superauto T.50 peab valmides kaaluma kõigest 980 kg, ...

BMW 4. seeria on valmis, aga hoiab teisipäevani varju

BMW 4. seeria on valmis, aga hoiab teisipäevani varju

BMW avalikustab tuleval teisipäeval uue 4. seeria kupee, millel peaks debüteerima palju vastukaja tekitanud hiigelsuured „neerud“. Nagu äsjaavalikustatud alavalgustatud fotolt võib aimata, saabki uus kupee ...

F1: Williams planeerib F1 võistkonna müüki

F1: Williams planeerib F1 võistkonna müüki

Williams Grand Prix Holdings, millele kuulub ka Williamsi F1 võistkond, teatas täna 13 miljoni naela suurusest kahjumist 2019. aastal. Ettevõtte pressiteates on öeldud, et Williams otsib uusi investoreid ...

Ralli: Otepää ralli hakkab kandma Rally DirtFish nime

Ralli: Otepää ralli hakkab kandma Rally DirtFish nime

Eesti Autospordi Liidu poolt 24.-25. juulil korraldatavale rallile panid õla alla Ott Tänak ja ralliportaal DirtFish. Ott Tänak, kes hiljuti testis Lõuna-Eesti teedel Hyundai i20 R5 autot, teatas DirtFishi ...

„Rohelise kaardi“ saab ise välja printida

„Rohelise kaardi“ saab ise välja printida

Alates 1. juulist peab „rohelise kaardi“ ehk rahvusvahelise liikluskindlustuse poliisi printima valgele paberile, mitte enam rohelisele ja seda saab teha ka kodus. Tänu muudatusele võivad kindlustusandjad ...

Huvi autode ostmise ja müümise vastu on taastunud

Huvi autode ostmise ja müümise vastu on taastunud

Eesti suurima automüügiportaali auto24.ee kasutajate käitumine näitab huvi taastumist autode ostmise ja müümise vastu, kuid ostjaid huvitavad varasemast rohkem odavamad sõidukid. 12. märtsist, mil Eestis ...

 
Ralli: Ari Vatanen ei usu, et Soome ralli toimub augustis

Ralli: Ari Vatanen ei usu, et Soome ralli toimub augustis

Eesti Autospordi Liidu president ja autoralli maailmameister Ari Vatanen ei usu, et Soome ralli toimub planeeritult augusti alguses. „Ühtki otsust pole veel vastu võetud, aga raske uskuda, et võistlus ...

Eestis müügil: väike ja odav

Eestis müügil: väike ja odav(5)

Kui suurt autot ei ole vaja ja ning palju raha sõidukile kulutada ei saa või ei taha, tasub uurida väikesi ja odavaid sõidukeid. Pakume välja kolm ideed auto24.ee kuulutuste seast hinnaga 550 kuni 1350 ...

Ülemiste Citys hakkab sõitma isejuhtiv buss

Ülemiste Citys hakkab sõitma isejuhtiv buss

Ülemiste Citysse jõudis täna esimene Iseauto, mida hakatakse katsetama rahvusvahelise projekti Fabulos raames, eesmärgiga muuta isejuhtivad sõidukid ühistranspordi loomulikuks osaks. "Võrreldes seniste ...

F1: Hollandi etappi tänavu ei toimu

F1: Hollandi etappi tänavu ei toimu

Hollandi GP korraldajad otsustasid tänavuse etapi koroonaviiruse pandeemia tõttu ära jätta, sest polnud nõus võistlust ilma pealtvaatajateta läbi viima. Hollandis toimus F1 etapp viimati 35 aastat tagasi ja ...

Uuring: uue sõiduauto valikul eelistaks ostuhuvilised enim hübriidi

Uuring: uue sõiduauto valikul eelistaks ostuhuvilised enim hübriidi(3)

Kõikides Balti riikides on järgmise uue sõiduauto valikul tõusnud eelistatuimaks hübriidajamiga sõidukid, selgus Kantar Emori seireuuringust „Car Brand Health". Eestis ja Leedus eelistaks hübriidajamiga ...

Uued poolhübriidid: Mercedese E-klassi kupee ja kabriolett

Uued poolhübriidid: Mercedese E-klassi kupee ja kabriolett

Mercedes-Benz värskendas E-klassi kupeed ja kabrioletti, lisades muuhulgas valikusse diiselmootoril põhineva poolhübriidi. Nelja silindriliga ja 265 hj (195 kW) võimsusega diislile lisati elektrimootor, mis ...

VIDEO. Uus Opel Mokka tuleb eelkäijast palju kergem 

VIDEO. Uus Opel Mokka tuleb eelkäijast palju kergem 

Opel avaldas uusi detaile uuest Mokkast. Tähelepanuväärne, et uus mudel tuleb eelkäijast kuni 120 kilogrammi kergem. "Kuni" seepärast, et mass sõltub versioonist. Uus Mokka põhineb uuel moodulplatvormil, ...

 
BMW 5. seeria muutub järjest elektrilisemaks

BMW 5. seeria muutub järjest elektrilisemaks

BMW värskendas 5. seeriat, lisades muude uuenduste seas valikusse uusi pistiku- ja poolhübriide. Pistikuhübriid on nüüd saadaval kokku viiest mudelist. Valikussse lisandusid 530e Touringu taga- ja ...

Eesti rallikrossi meistrivõistlustega tehakse algust juulis

Eesti rallikrossi meistrivõistlustega tehakse algust juulis

Eesti rallikrossi meistrivõistlustel sõidetakse tänavu viis etappi ja sarjaga tehakse algust 11. juulil Kulbilohu krossirajal Elvas. Lisaks sõidetakse meistrisarja etappe veel Misso, Vasalemma ja Kehala ...

Ehitustööde tõttu tuleb Märjamaale sissesõiduks kasutada ümbersõiduteed  

Ehitustööde tõttu tuleb Märjamaale sissesõiduks kasutada ümbersõiduteed  

Tänasest, 28. maist kuni 18. juunini 2020 rekonstrueeritakse Märjamaa–Koluvere teelõik km 0–0,34 ja ehitatakse ühendustee. Tööde perioodil tagatakse ümbersõidutee Tallinna–Pärnu–Ikla ja Märjamaa–Valgu ...

Kiirelt ja märkamatult 300 hobujõuga

Kiirelt ja märkamatult 300 hobujõuga

Ehkki Volkswagen T-Roc R võib 300 hobujõuga pööraselt kihutada, oskab see samas linnadžiipidest üleujutatud tänavatel massi sulanduda. Midagi loogilisemat kui linna­džiipide eriversioonid ei saagi moodsas ...

Kui palju maksab auto hooldamine?

Kui palju maksab auto hooldamine?(1)

Uurime margiesindustelt ja maaletoojatelt, kui palju on viimase kümne aastaga muutunud uute autode hooldus ning kui palju mõjutab hoolduse maksumust auto suurus. Kui Autoleht koondas 2010. aastal näiteid ...

Ford Ranger Raptor: 10 käiku päästab päeva

Ford Ranger Raptor: 10 käiku päästab päeva

Ford Rangeri kõige rajum versioon ei hooli sellest, kas ­rataste all on veel mingisugunegi tee või enam mitte – ­Raptor sõidab kõikjal väga kiiresti. Kapoti all on macho-pikapi kohta kohatult tilluke ...

Ühest kraavist teise, endal rehvid kandilised

Ühest kraavist teise, endal rehvid kandilised(3)

Veokijuhi amet pole sugugi nii igav ja üheülbaline, et lihtsalt istud, hoiad roolist kinni ja ootad, millal kohale jõuad. Pulss saadi vanu aegu meenutanud sohvrite kinnitusel üles nii 1970ndail, 1980ndail ...

 
Sportlase hingega: Audi RS 4 vs Mercedes-AMG C 63 T

Sportlase hingega: Audi RS 4 vs Mercedes-AMG C 63 T(4)

Praktiline nagu koormaeesel ja kiire nagu Porsche – nii saab iseloomustada autopaari Audi RS 4 Avant ja Mercedes-AMG C 63 T. Aga kumb kombineerib ruumi ja hobujõud paremini? Kummagi auto kavatsused on ...

Kuidas sõidab peaaegu saja-aastane buss?

Kuidas sõidab peaaegu saja-aastane buss?

Ligi saja-aastane buss Ford TT võtab tänapäevaste autodega harjunul alguses selja märjaks, kuid veenab ka aastal 2020, kui asjaliku töövahendiga tegemist oli. Ford TT on eelmise sajandi ­autoks valitud Ford ...

Porsche Taycan Turbo - auto24 proovisõit

Porsche Taycan Turbo - auto24 proovisõit(20)

Porsche tulihingelistel fännidel on põhjust taas häirekella lüüa - Porsche on astunud veel ühe sammu edasi pistikuhübriididest ning toonud turule täiselektrilise Taycani. Aga kuivõrd Porsche suudab olla üks ...

Autosporditiimide kuulsad juhid: Ken Tyrrell

Autosporditiimide kuulsad juhid: Ken Tyrrell

Ken Tyrrell oli üks F1 ajaloo kuulsamaid tiimiomanikke, kelle olulisemad saavutused ehk MM-tiitlid jäid siiski 1970. aastatesse. Pärast II maailmasõda ja teenistust kuninglikus õhuväes ajas Tyrrell ...

Tarvo Tamm: 38 aastat Eesti rallide tulemusi

Tarvo Tamm: 38 aastat Eesti rallide tulemusi

1982. aastal valmisid ralli ametlikud tulemused esmakordselt toasuuruse arvuti abil. Vajaliku programmi autoriks oli Tarvo Tamm, kelle sülearvutis ja tegutsemisel valmivad ametlikud tulemused ka kaasajal.

Küsimus lugejalt: Mida teha, kui tehnoülevaatusel eksiti läbisõidu märkimisega?

Küsimus lugejalt: Mida teha, kui tehnoülevaatusel eksiti läbisõidu märkimisega?(1)

Panin oma auto müüki, aga nüüd teatas üks ostuhuviline mulle, et Maanteeameti taustakontrollis näitab auto läbisõit 100 000-kilo­meetrist ebaloomulikku vähenemist – otsekui oleks vahepeal hodomeetri näitu ...

Autopäevik: Sel suvel sõidame läbi Eestimaa

Autopäevik: Sel suvel sõidame läbi Eestimaa

Žigulid läbivad ettevalmistust suvel ees ootavateks sõitudeks. Plaan on suve jooksul külastada kõiki Eesti maakondi, teha reisist artikleid Autolehte ja saateid Kanal 2 tarvis. Kui olin eelmise suve reisist ...

 
Iveco Daily: vana kooli tarbesõiduk tõsiseks tööks

Iveco Daily: vana kooli tarbesõiduk tõsiseks tööks(2)

Iveco Daily näeb küllaltki moodne välja, kuid pinna all on peidus robustne tööauto. Iveco Daily kohta infot otsides kohtab peaasjalikult kaht sorti hinnanguid: ühed kiruvad, et see ei kõlba kassi saba alla ...

Kolumn. Tigas: Nüüdsest on ohtlikud 2 + 2-maanteed!

Kolumn. Tigas: Nüüdsest on ohtlikud 2 + 2-maanteed!(3)

Uudistereporterina töötades käisin paljudel politseireididel, kus kuulsin politseinikelt nende tegevusele sisukaid põhjendusi. Noorukieas kujunenud arvamus, et sinivalge autoga sõidavad rumalad ja kiuslikud ...

Autolehe 27. mai uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

Autolehe 27. mai uudised, nädala pildid ja nädalavahetuse eelinfo

  Alpina seades BMW X7 sõidab 290 km/h Alpina tuunis BMW X7 621-hobujõuliseks mudeliks XB7, mis näeb natuke teistsugune välja ja sõidab kuni 290 km/h. Säärane tippkiirus kõlab uskumatuna, arvestades ...

Super-Nissan muutus seeriatooteks – miljon eurot paluks!

Super-Nissan muutus seeriatooteks – miljon eurot paluks!(1)

Ajaloo eksklusiivseim Nissan, miljonieurone GT-R 50 by Italdesign, sai lõpuks tootmisküpseks. Seda autot lubati juba kaks aastat tagasi ja on väikestviisi ime, et Nissan raskel ajal superautole üldse kriipsu ...

McLaren koondab 1200 töötajat

McLaren koondab 1200 töötajat

McLaren teatas teisipäeval, et koondab nii autotootmisest, tehnoloogiasektorist kui ka F1 tiimist kokku 1200 töötajat. Inglismaal asuv McLaren on sattunud koroonaviiruse pandeemia tõttu rahalistesse ...

FOTOD. Kia Rio uueneb: poolhübriid ja moodsad juhiabisüsteemid

FOTOD. Kia Rio uueneb: poolhübriid ja moodsad juhiabisüsteemid

Värskendatud Rio on esimene Kia, mis saab bensiinimootoriga poolhübriidjõuallika - varem on see koos olnud diisliga. Liitiumioonakust jõudu ammutav startergeneraator ühendatakse üheliitrise turbomootori ...

Avaldati esimene foto uuest S-klassist

Avaldati esimene foto uuest S-klassist(10)

Mercedes-Benz avaldas sotsiaalmeedias esimese foto uuest S-klassist, mis peaks müügile jõudma sel aastal – aga millal täpselt, seda veel kuigi selgelt ei räägita. Lubatakse vaid, et millalgi "aasta teises ...

VIDEO. Koroona paneb kihutama: Audiga 110 km/h alas peaaegu 325 km/h

VIDEO. Koroona paneb kihutama: Audiga 110 km/h alas peaaegu 325 km/h(3)

Koroonakriisi tõttu tühjaks jäänud kiirteed panevad lollusi tegema: Inglismaal sõitis üks Audi RS 6 juht ligi 325 km/h, hoidis ühe käega rooli, teisega filmis ning lõpuks postitas video sotsiaalmeediasse. ...

 
Citroën toob turule oma esimese elektrilise tarbesõiduki ë-Jumpy

Citroën toob turule oma esimese elektrilise tarbesõiduki ë-Jumpy (2)

Tegu on järjekorras kolmanda elektrifitseeritud Citroëniga – kokku lansseeritakse neid sel aastal 6.  Elektrilisele Jumpy'le pakutakse kahte eri mahutavusega akut. 50 kWh akuga ë-Jumpy sõiduulatus on kuni ...

Ka Santa Fe muutub hübriidiks

Ka Santa Fe muutub hübriidiks

Hyundai avaldas esimese peibutuspildi uuendatud Santa Fe-st. Ehkki praegune Santa Fe jõudis müügile üsna hiljuti – 2018. aastal, viiakse läbi põhjalik uuenduskuur. Euroopas Hyundai tipp-linnadžiibiks olev ...

Dacia toob müügile erimudelid 15 Years

Dacia toob müügile erimudelid 15 Years

2004. aastal jõudis Euroopas müügile Dacia uut algust märkiv Logan. Selle tähistamiseks tuuakse müügile erimudelid lisanimega 15 Years. Erimudelid tehakse Dusterist ning teiste mudelite Stepway versioonidest ...

Ralli: Hyundai kolmandaks sõitjaks Soome rallil on Craig Breen

Ralli: Hyundai kolmandaks sõitjaks Soome rallil on Craig Breen

Hyundai võistkond kinnitas 6.-9. augustil toimuvale Soome rallile oma kolmandaks sõitjaks Craig Breeni. Tänavu sõidetud kolmest MM-etapist on Craig Breen osalenud vaid Rootsi rallil, kus ta saavutas ...

FOTOD. Kas uus koledusrekord?

FOTOD. Kas uus koledusrekord?(4)

Briti kerg- ja komposiitmaterjalide tootja Mulholland lõi mõni aeg tagasi kampa TVRi eksdisainer Damian Mctaggartiga ning sai nüüd tootmisküpseks kahekohalise sportkupee Mulholland Legend 480, millele ...

FOTOD ja VIDEO. Kõva kihutamine suvehooaja avanud superkrossil

FOTOD ja VIDEO. Kõva kihutamine suvehooaja avanud superkrossil

Eesti suvise autospordihooaja avas superkrossi karikavõistluste kolmas etapp Milworksi karikatele LaitseRallyPark´is. Superfinaali võitis Erki Külvi Tanel Raudsepa ja Margus Suigusaare ees. Klassides ...

Suured mootorid tulevad tagasi!

Suured mootorid tulevad tagasi!(17)

Euroopa Liidu peatset uut, maailma kõige karmimat heitmenormi (EU7, nn Euro7) ei õnnestu täita muidu, kui võttes kasutusele praegusest vähem forsseeritud ja suurema töömahuga mootorid, kinnitas Porsche 911 ...

 
MV Agusta: kas 208 hj on piisav?

MV Agusta: kas 208 hj on piisav?(2)

Pisikese mootorrattatootja MV Agusta tige tänavatsikkel Rush 1000 pakub midagi nii silmale kui ka hingele. Superbaigi- ja kiirendusmaailmast indu saanuna kujustati tagarattale õhutakistust vähendav ...

MAZi elektribuss: nii suuri aknaid pole kellelgi!

MAZi elektribuss: nii suuri aknaid pole kellelgi!(10)

Ajaga peab sammu ka Valgevene veoki- ja bussitootja MAZ, kel valmis esimene elektriline linnaliinibuss 303E10. Madalapõhjalist 12,4 meetrit pikka bussi käitab ZFi 300 kW elektrimootor, mis saab toite ...

F1: Valtteri Bottas võib siirduda Renault’ tiimi

F1: Valtteri Bottas võib siirduda Renault’ tiimi

Soome ja Saksa meedia andmetel peavad Valtteri Bottase taustajõud läbirääkimisi Renault’ võistkonnaga. Soomlase leping Mercedesega saab käesoleva aasta lõpus läbi ja väidetavalt on Mercedes palkamas Lewis ...

F1: Tiimid jõudsid kokkuleppele eelarvepiirangutes

F1: Tiimid jõudsid kokkuleppele eelarvepiirangutes

Eelmise nädala lõpus toimunud e-hääletusel jõudsid FIA ja F1 võistkonnad kokkuleppele järgmisest aastast jõustuvates eelarvepiirangutes. Algselt oli plaanis järgmisest aastast alates kehtestada piiranguks ...

F1: Virtuaalne Monaco GP lõppes George Russelli võiduga

F1: Virtuaalne Monaco GP lõppes George Russelli võiduga

Pühapäeval toimunud virtuaalse Monaco Grand Prix võitis ülekaalukalt Williamsi võistkonna sõitja George Russell. Teiselt stardikohalt alustanud Russell möödus juba esimeses kurvis kvalifikatsiooni võitnud ...

Elektrivormelite virtuaalsarjas jätkab liidrina Pascal Wehrein

Elektrivormelite virtuaalsarjas jätkab liidrina Pascal Wehrein

Elektrivormelite virtuaalsarja kuues etapp sõideti Berliinis ja pingelisest heitlusest esikoha pärast väljus võidukalt Oliver Rowland. Kvalifikatsiooni võitnud Stoffel Vandoorne (Mercedes) ja tema kõrvalt ...