Bentley esimest linnamaasturit Bentaygat on saatnud suur müügiedu, kui rekordilisel eelmisel aastal moodustas see enam kui kolmandiku müüdud autodest. Nüüd lõpuks lisandub mudelivalikusse pikema teljevahega ...
Mercedes-AMG leidis uue nipi, millega pigistada väikesest mootorist välja ohtralt hobujõude – abimootoriga turbokompressor. Turbode tootja Garrett lisas ülelaaduri turbiine ühendavale võllile 4 cm paksuse ...
Sarnaselt teiste automarkidega on ka Nissanil suured plaanid mudelivaliku elektrifitseerimiseks. Hetkel on plaanis 15 uut elektriautot aastaks 2030. Uued mudelid vajavad ka sportlikemaid variante ning ...
Statistika järgi juhtub ühes päevas keskmiselt ligi 100 kindlustusjuhtumit. Päris tuntava osa nendest juhtumitest moodustavad ka olukorrad, mis on seotud kokkupõrgetega reastumisel.
Kuidas ohutult ...
Mainekal Imola ringrajal toimunud European Le Mans sarja teisel etapil näitas Eesti võidusõitja Martin Rump koos oma tiimi Absolute Racinguga head kiirust. Paraku tabas eestlase võistkonda ebaõnn ja ...
Megane'i nimi on tänaseks juba pea kolme aastakümne jooksul tähistanud mõistliku hinnaga umbes Golfi suurust väiksemat pereautot. Hiljuti müügile jõudnud uus futuristliku välimusega elektriauto Megane E-Tech ...
Transpordiamet soetab järgmiseks aastaks kolm komplekti personaalseid kaameraid ja võtab need kasutusele tehnoülevaatuspunktidele järelevalve teostamisel.
“Loobusime kohustusest kasutada neid niinimetatud ...
Sellel aastal on jõudnud Eesti turule rekordiliselt palju uusi elektriautosid ja seekord vaatamegi koos Autolehega kiirelt üle neli selleaastast uudismudelit ning proovime välja selgitada, et milline auto mis ...
See proovisõidu teema on ennast ammendanud, oli näha juba kui nad seda trabanti näitasid, et ideed on otsas ja eelmine kord ja nüüd soojendati ka vaid vana supp üles.
Piinlik juba vaadata.
Elektriautodega ei tee revolutsiooni, kui sa oled kooner ja poed peitu põhjendusega, et keskmine inimene vajab 50km päevas... tootja seisukohast on see mõistetav. Pikas perspektiivis ja tarbija seisukohalt on see halb valik, kuna sa peab omama 2 sõiduautot ja suhteliselt lühikese läbisõidul pärast põed sa ka ärevust. See ongi põhjus, miks Teslal nii hästi lähenb. VW valikus ainuvõimalik valik. Väärtust lisab seegi, et Elon on proovinud ID3 ja kiitnud selle heaks autoks.
Mazdal on plaanis MX30le range extender nende endi wankel mootori kujul lisada, mis siis töötab generaatorina, just selle samuse probleemi lahendamiseks, et kui ongi vaja pikemalt sõita siis selle wankel mootori saab korra aastas tööle ajada. Teatavasti wankel mootoritel on omad probleemid, nagu apex tihendite kulumine, suurem kütusekulu, suurem heitgaaside norm, jne. Aga kui seda mootorit on vaja paar korda aastas kasutada siis need probleemid ei tule päevakorda. Eelisena on need mootorid kompaktsed ja kerged. Tõenäoliselt odavam ka toota kuna liikuvaid osi on tavalise sisepõlemis mootoriga võrreldes kõvasti vähem. Eks näis mis selle range extenderi hinnaks kujuneb, aga paberi peal on sellel parem eelis kui tänapäevastel pistikhübriididel, kuna generaatorina töötaval mootoril pole vaja lisada vahele käigukasti mis lisab komplektsust ja hinda.
Neil, kes paar korda aastas pikki sõite teevad, pole tarvis kahte autot omada - palju odavam on kas fosiilauto või pika ulatusega el.auto neil puhkudel rentida. Kes igal nädalavahetusel vaatamas käivad, ega hunt metsas elavat vanaema ära söönud pole, neile lühikese ulatusega el.auto ei sobi.
EUst on range extenderid ära kadunud - keegi ei hakka kontrollima, kui palju kasutaja seda kasutab ning sellised autod on pistikhübriididega samasse patta pandud.
ka vana elektriga saab pikki otsi sõita 4x odavam, lihtsalt arvestad omale laadimise ajaks koha, kus saad süüa st aega teisti tarbita.
Ka fossiiil autode omanikud teevad söögipause, aga auto seisab neil nii sama. kahe kuu jooksul sõidetud Tartu ja kodu vahet kokku 8000km ja seda 100km ranget omava vana elektrikaga, teine auto mida pikamaasõitudeks hoidsin, müüsin maha, kuna see oli mõtetu selleks teist autot omada, kui elektrikaga on 4...8x odavam sõita. St praktika kinnitab et arvamised enne tegelikku kogemust on valed, sest EVd kasutatakse teisti ja odav kilomeetrikulu annab tegeliku vabaduse poole rohkem liikuda.
Kui inimesel on eesmärk kuskile jõuda siis ei tehta pidevalt söögipause vaid vuratakse Eesti teise otsa ära. Ja kui tehaksegi siis valik söögikohtadest kus ka kiiresti särtsu juurde saab on piiratud.
Pikki otsi sõidab enamus ka mingi erakorralise sündmuse pärast. Näiteks matusele nii, et kirikute, surnuaedade ja tavandimajade juures peab ka laadida saama.
Arvata, et fosiilautot on kerge ja odav rentida pikkadeks sõitudeks on ka tulevikus keeruline. Seda tahetakse ju piiratud ajal ja siis kõik. Ilus suvine nädalavahetus. Äkki ainukese rannailmaga aga enamus aega huvi nende vastu vähene. Enamus aega seisev auto tähendab, et teenuse hind laes ja maksevõimelisi vähe. Mis tähendab, et ka autode arv mida pakutakse väheneb.
Ega paljudes kohtades tee ääres ei olegi sellist elektrivõimsust, et paneme putka püsti. See tuleb ränga rahaga välja ehitada. Kui neljarealine unelm täitub siis oled senisest infrast ära lõigatud ja kas keeruline mahasõit või tuleb mingi plats rajada.
Ja laadijate kasutamine võib väiksemates kohtades olla ebaühtlane. Kohalikud laadivad enamasti kodus ja järsku olgu Joala Narvas, või Kalmer Kiidjärvel Tänak Elvas või mõne suubändi kontsert Tartus ja võõrast rahvast voorib paar nädalat või lausa üheks õhtuks kokku ja tahavad laadida massiliselt. Ja soovitavalt kas paari minutiga enne üritust või siis, et saaks kontseri ajaks auto laadijasse unustada. Mis muidugi teistele ei meeldi.
Pikemate otste tegemiseks on vaja vähamelt 100 kW laadijaid ja neid on mingi kolm tükki. Ja Elepordil on ainult üks 160 kW ultra-kiire laadija ja kas seal kaks autot 100 kW võimsusega saavad laadida.
Kõik on tore, aga omale võtaks vaid VW. aga paruk jääb seegi valikust välja sest on liiga kallis ja ebamugav (külm plastik). See selleks. Tegelikult ei saa elektrikad niipea massitarbe autodeks, olgu see hind nii sodne,kui tahes. Kujuta nüüd ette, et lähed kusagile publikuüritusele ja tead, et seal on kusagil ka laadija, aga sama mõtleb peale sinu veel 100 või 1000 autoomanikku. Huvitav, mitu aastat läheb, et need kõik masinad seal saaksid laetud? Kõik tahavad ju korraga laadida.
Sõidad edasi tagasi nagu põrkepall ja selliselt kogu aeg! Onju!
Kui tuleb 600 km masin, siis vaja sõita Vilniusesse ja tagasi KOHE! Viu ja viu - jätke see hääl elektrikatele!
Tasub mõni masin ära proovida, siis ehk ka natuke vähem vingumist!
No mina mõned aastad tagasi proovisingi järele, ettevõtte autoks tahtsin. Ei sobinud, ei tohtinud saba vedada, ei käinud suvilas laadimata ära, mitteükski müüja ei andnud selget vastust talvise läbisõidu kohta (andsin konkreetsed tingimused ette, miinus 10 jne), akude kestvuse ja garantii kohta ümmargune mula jne. Lühidalt, ei olnud sobivat autot, ei olnud usaldust äratavat müüjat ja lõpuks ei olnud enam ka ostutoetust ja siis loobusin.
Aga täna, teate, ma ei viitsi seda kadalippu uuesti läbi käia. Mul on kesksoomes semu kes nendega igapäevaselt tegeleb, on oma ettevõttega üks asjalik automüüja kel enda pereski 2 elektrikat kasutada ja järgin tema soovitust - ära veel osta.
No ma ei osta.
Küllap peagi tulevad sõidukid mis sobivad ja siis võtan asja jälle päevakorda.
Loomulikult vara veel, aga keegi peab ka kohver või telliskivi kaenla all ringi patseerima nagu esimeste mobiiltelefonidega, ning ulmelisi seadme ja kõneminuti hindasid (loe sidemastide ehituse) kinni maksma. Ometigi kaalus ulmehind üle odava lauatelefoni.
Kui Eestis avati esimene NMT võrk 1991, oli algul ka ainult mõni sidemast, 1998 kui avati esimene GSM võrk, olid mobiiltelefonid juba massiliselt kasutuses ja 3 aastat hiljem inimesed loobusid massiliselt lauatelefonide lepingutest. Ehk täpselt 10 aastat hiljem, 2001, oli lauatelefon turult väljasöödud.
Elektriautoga on vastupidi, siin ei maksa kilomeetrile kuluv kütus praktiliselt midagi, samuti on elektriauto kui sellise masstootmine odavam ja vähem tööjõudu nõudev. Lihtsalt aku on ülikallis ja liiga algeline. Kohe, kui aku probleem lahendatakse, loobuvad kõik bensiini kasutamisest. Kuna auto on ikkagi kallim kui mobiiltelefon, siis kõik võtab rohkem aega.
Kui lugeda 2011 turule tulnud Nissan Leaf või veel parem, 2012 turule tulnud Tesla Model S, esimeseks telliskiviks kaenla all, siis 20 aastat hiljem, 2031, on sisepõlemismootoriga auto tänavapildis juba haruldus. Just tänavapildis, sest ainult sisepõlemismootoriga (pistik/hübriid võib) autodel on linnasõit siis keelatud. Uskumatu.
Mobiiltelefone ei sundinud riik kasutama, elektriaotode kasutuselevõtul on aga lisaks riiklik sund ja tähtajad taga.
Mobiiltelefon tegi elu mugavamakas. Esialgu küll kallima hinnaga ja miskit suurt tuli kaasa tassida, aga mugavus kaalus selle üles ja kui viskasid ta sisepõlemismootoriga auto istmele, ei olnudki asi hull. Elektriauto ei tee elu mugavamakas, vähemalt rohkem sõitva inimese jaoks mitte ja kui sõidad vähe, siis kallis ostuhind ei ahvatle, sest hinnavahe tasateenimine venib väga pikale.
Elektriauto peab hinnalt olema võrdne tavaautoga või natukene odavam- alles siis hakatakse neid rohkem ostma, esialgu küll pere teiseks autoks, sest maale vanaema juurde minnakse siiski vedelkütuse abil. Aga kuna meil nagunii levib ääremaastumine ja kõik vanavanemad kunagi surevad, siis varsti enam maale ei sõidetagi ja kaob ka vajadus vanakooli autode järgi.
Elektriajamiga autode praegune kasvukiirus on võrreldav autode kasvukiirusega 1920-1930 aastatel. Kütusepaagitehast ei saa nädala või kuuga akutehaseks ümber ehitada, see paneb ühelt poolt kasvu kiirusele piiri. Aga vaadates milliseid summasid autotootjad täna el.autode juurutamisele kulutavad, on neid paari aasta pärast kordades rohkem.
Vaadake Saksamaa autoesinduste veebilehti: ⅔ nimekirjast on hübriid, pistikhübriid või elektriautod. Meil vastupidi veel. Aga kui linnades (kesklinnas) keelatakse sisepõlemismootoriga autode kasutamine ja on soov ka maakodus iganädalaselt käia, samas ei taha kahte autot või ei suuda kahe renti maksta, siis ongi "Saksamaa käes" - hübriidauto kahe mootoriga. Linnas elekter, maal bensiin. Karta on, et brüsseli surve kiirendab "asjade" käiku. 100% linnainimesed "mutetsevad" järgmiseks autoks elektriauto (parkimissoodustused, ühistranspordirajad, 0 CO² vaba automaks vmv), kahepaiksed ja lähivalla inimesed hübriidi ning 100% maainimesed jäävad vana juurde. Jaotus võiks peagi olla ~ 20/80/20% vastavalt.
Hübriidauto ei saa olla lõplik lahendus, sest sa maksad kokkuvõttes kahe tehnoloogia eest. Sellisel autol on kaks mootorit, kaks kütusepaaki ja selle võrra on kallim tootmine ning sinu jaoks ka hoolduses kallim kui võrrelda hübriidi ühe mootoriga autoga.
Mainekal Imola ringrajal toimunud European Le Mans sarja teisel etapil näitas Eesti võidusõitja Martin Rump koos oma tiimi Absolute Racinguga head kiirust. Paraku tabas eestlase võistkonda ebaõnn ja ...
Nädalavahetusel sai driftihooaeg Riias Bikernieki rajal täishoo sisse: algasid Eesti, Livonia ja Balti meistrivõistlused ning jätkusid Eesti karikavõistlused.
Klassidele Semipro ja Pro oli Riias toimunud ...
IMSA Prototype Challenge sarja teisel etapil Mid-Ohio ringrajal saavutas Tõnis Kasemets soolosõiduga teise koha.
Tõnise nädalavahetus kujunes pingeliseks, sest kuna ta ise töötab ühe Indycar sarja tiimi ...
Neljast nädalavahetusel Genki kardirajal stardis olnud eestlasest sõitis parima koha välja Markus Kajak, kes saavutas KZ2 klassis neljanda koha.
Belgias Genki kardirajal lõppenud Euroopa meistrivõistluste ...
Berliinis sõidetud Formula E MM-võistluste kaheksanda etapi võitis valitsev maailmameister Nyck de Vries.
Kolmandalt kohalt võistlust alustanud Mercedese tiimi sõitja Nyck de Vries tegi suurepärase stardi ...
Reedel ja laupäeval, 13. – 14. maini sõideti Raplamaal, Märjamaa ja Rapla valla teedel autoralli Terminal Oil Eesti meistrivõistluste 3. etapp – Rapla Ralli 2022.
Võistlusele startis kokku 82 ekipaaži nii ...
Indianapolise tavarajal toimunud Indycar sarja 5. etapi võitis Andretti autosport võistkonna sõitja Colton Herta.
Vahelduvates ilmastikuoludes sõidetud võistlus Indianapolises kulges mitmete avariide ja ...
Autoralli Soome meistrivõistluste etapil, Länsirannikon rallil saavutas Egon Kaur neljanda koha.
Volkswagen Polo GTI R5 autol osalenud Egon Kaur võitis kaks kiiruskatset ja omas võimalusi esikohale kuni ...
Berliinis nädalavahetusel sõidetavast kahest elektrivormelite MM-etapist esimese võitis Venturi tiimi sõitja Eduardo Mortara.
Juba kvalifikatsioonis head kiirust näidanud Mortara alustas võistlust parimalt ...
Algaval nädalavahetusel sõidetakse kaks MM-etappi elektrivormelitel ja rahvusvahelistes sarjades on võistlustules ka mitu Eesti autosportlast.
Berliinis jagatakse Formula E MM-võistluste punkte kahel päeval ...
Eesti autoralli meistrivõistluste 3. etappi, Rapla rallit juhib avapäeva järel Ford Fiesta R5 autol sõitev Priit Koik.
Reedel sõideti Rapla rallil kaks pikemat kiiruskatset ja kaks lühikest katset Rapla ...
Neli Eesti kardisportlast alustasid kardispordi Euroopa meistrivõistluste hooaega Belgias, Genki kardirajal.
Reedel peetud kvalifikatsioonis näitas head hoogu ühena kolmest eestlasest klassis KZ2 võistlev ...
Transpordiamet soetab järgmiseks aastaks kolm komplekti personaalseid kaameraid ja võtab need kasutusele tehnoülevaatuspunktidele järelevalve teostamisel.
“Loobusime kohustusest kasutada neid niinimetatud ...
Hiiglaslik Escalade maastur on saanud esimest korda Cadillaci sportliku V-embleemi. See tähendab väga palju võimsust ja ka hinda. Eks pea kolm tonni kaaluv linnamaastur vajabki suuri numbreid, et see ka ...
Stiilselt värskendatud Rolls-Royce Phantom võib esmapilgul välja näha kui seni müügis olnud mudel, kuid milleks peaks parandama asja, mis katki pole? Samas on vahepeal turule jõudnud Mercedes-Maybach ja uus ...
Statistika järgi juhtub ühes päevas keskmiselt ligi 100 kindlustusjuhtumit. Päris tuntava osa nendest juhtumitest moodustavad ka olukorrad, mis on seotud kokkupõrgetega reastumisel.
Kuidas ohutult ...
Mercedes-AMG leidis uue nipi, millega pigistada väikesest mootorist välja ohtralt hobujõude – abimootoriga turbokompressor. Turbode tootja Garrett lisas ülelaaduri turbiine ühendavale võllile 4 cm paksuse ...
Muskelautode kuldne ajastu on vaikselt lõpule jõudmas, kuid rõhk on sõnal vaikselt. Nimelt teeb järgmine aasta debüüdi 2024. aasta Ford Mustang, mis on pühendatud mudeli 60. aastapäevale.
Praeguseks on ...
Superkrossi karikavõistluste suvine hooaeg algab pühapäeval võistlusega LaitseRallyPark´is Milworksi karikatele.
Tavapäraselt on kavas eraldistardist sprindisõidud ja ühisstardist krossivõistlus. “Meeldiv, ...
Laupäeval suvehooaega alustaval Misso Karikal osalevad lisaks autoklassidele ka SSV-bagid.
“Talvistel Misso karikasarja võistlustel nad osalesid, kuid suvistel etappidel ei ole varem startinud,” sõnas ...
Sarnaselt teiste automarkidega on ka Nissanil suured plaanid mudelivaliku elektrifitseerimiseks. Hetkel on plaanis 15 uut elektriautot aastaks 2030. Uued mudelid vajavad ka sportlikemaid variante ning ...
Bentley esimest linnamaasturit Bentaygat on saatnud suur müügiedu, kui rekordilisel eelmisel aastal moodustas see enam kui kolmandiku müüdud autodest. Nüüd lõpuks lisandub mudelivalikusse pikema teljevahega ...
Uus Range Rover Sport ronis ülemaailmse debüüdi raames Islandil üle maailma suurima omataolise Karahnjukari tammi, pistes samal ajal rinda 750 tonni minutis langevate veevoogudega. Kriitilistel hetkedel ...
Megane'i nimi on tänaseks juba pea kolme aastakümne jooksul tähistanud mõistliku hinnaga umbes Golfi suurust väiksemat pereautot. Hiljuti müügile jõudnud uus futuristliku välimusega elektriauto Megane E-Tech ...
Autoralli MM-sari tähistab tänavu 50. sünnipäeva ja juubeliüritusele Portugali ralli ajal koguneb hulk maailmameistreid.
Portugalis toimuvatel üritustel osalevad Walter Röhrl, Ari Vatanen, Miki Biasion, ...
Täiselektriline variant Transiti kaubikust toob kaasa uue disaini ja on suur samm Fordi tarbesõidukite elektrifitseerimise osas. Kuigi E-Transit Custom jõuab tootmisse alles järgmise aasta teises pooles, on ...
Oliver Randalu saavutas Drift Mastersi Euroopa meistrivõistluste avaetapil teise koha, jäädes alla vaid mullusele meistrile Piotr Wiecekile.
“Eelinfo põhjal tundus, et rada on pigem lihtsamapoolne, kuid ...
Drifti Street-klassi Eesti karikavõistluste avaetapi Kehalas võitis Frank Passer, kes alistas finaalis Kristjan Järve. Kolmanda koha sõidus oli Kirill Žukov parem Sergei Sestopalovist.
Finaali ärevaim ...
Natuke rohkem kui kuu aega tagasi nägime esimest pilti Ferrari peatselt saabuvast ja ühtlasi ka esimesest linnamaasturist. Nüüd teame natuke rohkem ka sellest, mida kapoti alt leida võib.
Ferrari tegevjuht ...
Mopeedautosid ehk L6e-kategooria (neljarattaline mootorsõiduk) sõidukeid saab tehnoülevaatusele esitada alates 1. juulist ja tehnoülevaatus tuleb teostada kuue kuu jooksul ehk hiljemalt 2023. aasta 1. ...
Brabus avaldas järjekordse ekstreemse maasturi nimega Crawler. Auto, mis polegi isegi tänavalegaalne, on kõike muud kui tagasihoidlik.
Crawler on ehitatud eraldi terasest torukonstruktsioonile ning esi- ja ...
Imola ringrajal peetud TCR-klassi kereautode Itaalia meistrivõistluste teisel etapil jäi Ruben Volt napilt võidust ilma, aga kokkuvõttes tõusis ta teisele kohale.
Laupäeval olid kõrges mängus ka teised ...
Imola ringrajal sõidetud Formula Regional by Alpine sarja teisel etapil tõusis Paul Aron esimeses sõidus poodiumile ja teenis punkte ka teises sõidus.
Kvalifikatsioonid ei kulgenud Paul Aronil kõige ...
Spa ringrajal vahelduvates ilmaoludes sõidetud kestvussõidu MM-võistluste teise etapi võitis Toyota meeskond Alpine’i tiimi ees.
Ardennide mäestikus asuvale Spa ringrajale tüüpiliselt kimbutasid kuival ...
Kardispordi rahvusvahelisse tippu kuuluv Läti kardisõitja Tomass Štolcermanis püstitas Eesti meistrivõistluste avaetapil Raplas uue rajarekordi.
KZ2 klassi võitnud Štolcermanis läbis võistluse sees ringi ...
Miami GP võitis suurepärase etteaste teinud tiitlikaitsja Max Verstappen, kes edestas Ferrari sõitjaid Charles Leclerci ja Carlos Sainzi.
Stardist pääses edukalt minema Leclerc, kelle kannule tõusis ...
Miami GP kvalifikatsioonis saavutasid kaksikvõidu Ferrari sõitjad Charles Leclerc ja Carlos Sainz.
MM-sarja liider Charles Leclerc oli oma tiimikaaslasest 0,190 sekundi võrra kiirem ja kolmandaks jäetud ...
Miami GP reedel sõidetud kahel vabatreeningul sõitsid parimad ringiajad välja Charles Leclerc ja George Russell.
Miami tänavarajal sõidetud esimesel vabatreeningul oli kiireim MM-sarja liider Charles ...
Tänavu on alternatiivkütuseid kasutavate autode osakaal uute sõiduautode müügitulemustes pidevalt ületanud 40% piiri, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit.
Alternatiivkütuseid kasutavate ...
Algaval nädalavahetusel kihutavad F1 autod esmakordselt Miami ringrajal, aga mitmeid teisi põnevaid võistlusi toimub nii meil kui mujal.
Järjekordne F1 etapp sõidetakse eelseisval nädalavahetusel uuel Miami ...
Kardispordi Eesti meistrivõistluste esimene etapp toimub laupäeval Rapla rajal. Võistlust on võimalik jälgida otseülekandes EAL Youtube kanali vahendusel.
Avaetapil osalevad klassid Cadet, Micro 60, Mini ...
Misso rallikrossirajal algab laupäeval Liqui Moly Eesti autokrossi meistrivõistluste suvine hooaeg.
“Eks suvise hooaja algus läheb ikka nii, et kõiki autosid ei jõuta valmis, kuid sellest hoolimata on ...
Mazda on CX-5 puhul otsustanud jääda kõige harjumuspärase juurde - selle mootorid on tänapäeva mõistes suure töömahuga ja ilma turbota ning ka hübriidajamit selle auto kapotialt ei leia. Aga kuidas siis ...
Lamborghini avaldas esimesed fotod oma uuest võistlusautost Huracan GT3 EVO2, mis jõuab ringradadele 2023. aastal.
Uue põlvkonna GT3 klassi autol on vabalt hingav 5,2-liitrine V10 mootor, millel võimsust ...
Eestis on nüüd on võimalik tutvuda ja tellida kahte esimest EQE versiooni: EQE 350+ ja Mercedes-AMG EQE 43 4Matic, mille hinnad algavad vastavalt 74 400 ja 105 840 eurost.
EQE pakub tootja sõnul pisut ...
Riias sõidetud ringrajasõidu Eesti meistrivõistluste avaetapil DeWalt Grand Prix´l saavutas Romet Reisin osavõturohkeimas BMW 325 Cup klassis parima eestlasena kolmanda koha.
36 osalejaga klassis võitis ...
Terminal Oil Eesti meistrivõistlused rallikrossis algasid põnevate võidusõitudega Elva lähedal Kulbilohu rajal.
Meistrivõistluste uues noorteklassis Crosskart 125 saavutas esikoha Armin Raag, järgnesid ...
Autoralli Terminal Oil Eesti meistrivõistluste sarja teine etapp Rapla ralli sõidetakse 13.-14. maini Raplamaa teedel.
Rapla ralli on ühtlasi hooaja esimeseks etapiks ka Estonian Junior Challenge’i ...
Sebastien Loeb tegi nädalavahetusel debüüdi DTM GT-autode sarjas ja finišeeris kahel korral teises kümnes.
Algarve ringrajal Portugalis sõidetud DTM sarja avaetapil asendas üheksakordne autoralli ...
Indycar sarja etapi Alabamas võitis McLareni tiimi sõitja Pato O’Ward, sarja liidrikohale tõusis tiitlikaitsja Alex Palou.
Barber Motorsport Parki ringrajal sõidetud Indycar sarja neljandale etapile ...
KOMMENTAARID (28)