BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Hyundai Santa Fe, mille uut versiooni tutvustati alles mõned aastad tagasi, on läbinud mudeliuuenduse - ning see mudeliuuendus on oluliselt suurem kui selle uue Santa Fe välimuse järgi oletada võiks.
...
Nii uue auto kohta füüsiliste nuppude rohkus salongis on minule isiklikult meeldiv üllatus. Auto ise kah tundub sümpaatne olema. Veits nuriseks auto esiosadisaini üle, kuid üldmulje on siiski hea.
Njah. Tore auto, aga... miks on esiosa nii rõveda disaniga, miks pole pagasiruumis ühtki kotikonksu ja kus on loogika, et peale iga käivitust pead autot jälle seadistama (ala sõidurežiim, autohold jms). Ja eriti loll asi on see, et esimesed parkimisandurid tuleb iga kord nupust tööle lülitada. Kus on loogika? Selliste puudustega auto eest küll sellist raha välja ei käiks. Veel enam Hyundai eest...
Hyundail ongi veider loogika. Mul omal juba hulk aastaid i30 ja see näiteks unustab peale start/stoppi ristmikul püsika kiiruse ära et ei saa lihtsalt uuesti liikuma hakates restore vajutada. Et hyundail jah on probleeme asjade unustamisega.
Kui 5a tagasi sai 20k eest sõitva auto ja 25k eest juba midagi täitsa viisakat, siis nüüd alla 30k mõistliku varustusega tavalist igapäevaautot ei saa.
keskmiselt Tallinnas liigeldes saan ma Bolti autot kasutades km hinnaks 35-40 senti. kui ma sõidaks aastaks 10000 km, siis oleks kogukulu 3500-4000 eur ja seda ilma igasuguste lisakuludeta, ei parkimise kulu ega hoolduses või pesulas käimise vajadust, isegi tankida ei ole vaja ise. Bolti autot saab täiesti normaalse hinna eest rentida ka pikemalt - ükspäev oli üks 400 km ots ja see maksis mulle 80 eur, suvel saab võtta auto ka paariks nädalaks, mis esialgu võibolla ehmatab hinnaga, aga kui sellist pikemat rentimist on aastas ainult mõnel korral, siis tuleb ikka odavam, kui ise samaväärset autot pidades.
Lisaks - kõik rendiautod on ikka suht uued autod. Milleks endale ülse autot enam osta, kui just maal ei ela?
veel lisaks eelmisele, et ma väidan, et kui inimene ostab endale poest uue väikeauto ja sõidab sellega 5 aastat ning aastas 10000-12000 km (selline harju keskmine pidi Eestis olema), siis ei ole võimalik saada reaalseid kogukulusid väiksemaid, kui on sama km läbimisel Bolti rendiautoga. enamvähem Yaris maksab 20k või isegi rohkem, 5 aastaga on 10k väärtusest läinud (ehk 2k aastas on juba auto amortisatsioon), lisa juurde kütus, hooldus, pesu, parkimine aegajalt, kindlustus, liisingu intress, omafinantseering, mis seisab auto all kinni aastaid jne jne. Lisaks kesklinnas elades tuleb parkimiskoht osta või kui see on oelmas, siis ise kasutades ei saa seda välja üürida.
Ja Yaris on Bolti rendikatest kõige odavam auto - sama raha eest saad sealt sisuliselt ka Golfi või ID3, T-Roci jne.
Ja mis kõige olulisem - inimesel väheneb autoga paarutamine kohe kui endal isiklikku autot ei ole. igasgu mõttetuid sõite jääb vähemaks, mis enne tehti, kuna auto oli maja ees. seega reaalselt hoitakse rohkem kokku nii enda raha kui keskkonda.
Sellien SantaFe on aga selgelt sammaldunud vanatehnika.
ma vastaks Bolt Drive mõtetele - välja toodud on plussid, aga rendiautol on ka üks suur miinus - kust ma tean, et siis, kui mul vaja, see auto ka saada on, lähedalt, mugavalt, kohe? See linnas auto mitte omamise mõte on tore ja tõesti jäävad need paljud jändamised ära, aga asendub sellega, et vat ma tahan nüüd kuhugi minna autoga (näiteks on saast ilm ja vaja 5-10 km kaugusel ära käia) - ja lähim auto on 2 km kaugusel. Okei, broneerin ära, aga kuidas ma sinna autosse nüüd saan? Tatsan jala läbi tuisu/paduvihma, tellin takso, lähen bussiga? Vat see "viimase miili" ebamugavus on minu arust peamine põhjus, miks tahaks, et ratsu on kogu aeg tallis ootel.
Lisan samuti mõned mõtted, mis tekkisid Bolt Drive lugedes. Linnalähedal (400 m Tallinna piirist) on vajadusel rendika saamine
nullilähedane. Teiseks, soojast garaazhist oma autosse istumine (just talvel) on mõnus. Kolmadaks, keegi pole mu autos oma räpaste kätega rooli puutunud! Ja veel, keegi pole oma pesemata tagumikuga mu auto istmetes nühkinud. Neljandaks, kõige tähtsam! Kas raha on tõesti tähtsam, kui mugavus? Milleks te seda teenite?
Lisaks veel paar sõna Bolt Draivile. Sinu loogikat järgides ja Su suurepäraseid arvutusi kaaludes arvaks, et elad kusagil silla all. Sest milline raiskamine on elada korteris! Priiskamisest eramajas on vist üldse patt rääkida! Sa oled vist VÄGA rikas inimene!
Ma elan Tallinnas 8 km kaugusel kesklinnast oma majas. Maja eest ma citybee või bolti autot naljalt ei saa, tihti on auto 15 min kaugusel. Alternatiiv on alati takso või ühistransport. Kuna mul on põhiliseks liikumisvahendiks jalgratas peale isiklikust sõiduautost loobumist, siis kui mul on vaja autot, siis sõidan rattaga auto juurde, jätan ratta maha ja liigun autoga edasi. Vajadusel viskan ratta autosse, kui sihtkohas on vaja ratast. Kui saan kuskil linnas lapsega kokku ja vaja koos minna autoga, siis viskan samamoodi ratta autosse ja autoga edasi. Varem pidin sellistel juhtudel enda autoga linna minema et kuskilt siis pärast laps peale võtta.
Tõe huvides mainin ära, et olen endine autopede ja mul läks autost loobumiseks aega ikka 10 aastat. Jalgrattaga liiklen igapäevaselt aastaid juba. Auto mul seisis kodus vahest päevade kaupa, vahest ka nädala ilma liigutamata. Aga ka hoidsin, et kui vaja, siis on olemas. Selge rumalus oli. Autost ei ole puudust tundnud üldse. Rahaliselt pole kunagi mingit arvestust pidanud, aga mul on auto kulud kindlasti praegu väiksemad kui maksin enne peamiselt seisva auto eest
See, et rendiauto on räpane, pigem paika ei pea. Minu mulje on, et rendiautod on alati puhtamad kui tuttavate, sõprade enda autod. Ja rendiauto on pidevalt sõidus ning mootor ka talvel pigem soe kui sisse istuda. See garaažis ja soe auto hommikul on selline pehme keskealise hülgemöla, eriti kui autosee istutakse õueriietega. Rendiautod on osad ka elektriautod ja need lähevad kohe soojaks.
vastan veel Bolt Drive viimasele mõttekäigule - kõik klapib muus osas minu käitumise ja mõttemaailmaga, aint et mul on see korra nädalas sõitmist saav auto 22 a vana, kohe välja ostetud ja seisab oma parkimiskoha peal - seega peale liikluskindlustuse mingeid püsikulusid ei ole, ja remonti vajab ka viimasel ajal üsna vähe, ja mitu korda aastas on himu kogu perega Eesti ühest otsast teise sõita - seega ma ei näe põhjust eraautost loobuda. Samas sõidan ka vähe, aastas alla 10 000 km, ja minu jaoks on auto nagu talvejope või saumikser vms - ogaralt-agaralt ei tarvita, aga kui vaja, on võtta. Minu jaoks see rendiauto veel eelist ei oma.
Tore teemast mööda vestlus siin muidu :)
Olen kah nüüd juba mõnda aega Bolt Drive'i kasutanud ja autod kenad puhtad ja uued. See, et autot tuleb ümbruskonnast taga otsida, on minu jaoks pigem pluss kui miinus, satub kohtadesse kuhu muidu ei lähe :) Minig 10 minutit jala käimist pole probleemiks. Kui on soov näiteks Nõmmelt käia kesklinnas siis on Bolt Drive ideaalne lahendus kuna alternatiiviks oleks ühistransport. Isikliku autoga ju ometigi ei lähe linna et seal hullumeelset parkimistasu maksta. Samuti saab supsti 15 minutiga linnast tagasi koju Boltiga. Olen väga rahul teenusega. Nüüd on Boltil ka vähe luksuslikumad masinad tekkinud - Arteon ja T-Roc cabrio.
Tänasel peval on veidi veider vaadata inimesi, kes sõidavad kallite autodega. Asi nimelt selles, et nii palju on erinevaid võimalusi paigutada raha et on kentsakas kui keegi on suurema summa paigutanud auto alla. Seega pigem sõita odavama autoga ja jätta raha muudeks paigutamisteks. Samas kui näiteks võtta 20k€ auto liisingusse siis on tema aastakulu koos saba ja sarvedega (liising, kindlustus, kasko, kütus, korraline hooldus) sinna 5k€ kanti ning siis mõtledki, et kas ikka on soovi seda raha maksta, kui kodukontori ajastul võib see masin sul talvel 3-4 päeva hanges vedeleda ennem kui jälle tarvis läheb. Parem rendiauto. Ja puhtuse eest muretsejatele - bussiga sõites peab ka käsipuust kinni võtma või istmele istuma.
No mõnel "turundusmehel" on ka viimased kruvid korralikult logisema hakanud. Sõidan rattaga autoni ja jätan ratta maha... Tagasi jõudes avastan, et ratas on vahepeal ära varastatud. Võit jälle mõned sajalised. Teine variant oli ratas kaasa võtta - tahaks näha ratast Yarises. See ei mahu ju kuidagi sisse, kui soovid ka tagaluugi sulgeda. Loogiline oleks juba rattaga sihtpunkti sõita ja see ebavajalik auto rent ära jätta.
Teiseks on enamustel autohuvilistel ikkagi enda eelistuste järgi kohandatud/tellitud autod ning naljalt mingisse ilma mootorita seebikarpi ei istu.
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
Volvo Trucksi FH veokite mudeliseeria saab Volvo FH Aero turuletulekuga uue pereliikme - aerodünaamilise kujunduse ja uuenduslike funktsioonidega FH Aero pakub uuel tasemel energiatõhusust ja on saadaval ...
Uus Golf on nüüd saadaval ka pikema sõiduulatusega pistikhübriidajamiga, pakkudes elektrienergiaga umbes 100 km ja kogu sõiduulatust kuni 1000 km. Lisaks uuendustele sõiduulatuses ja jõuallikates täiustab ...
Ka Mercedese suur ja luksuslik GLS läbis hiljuti mudeliuuenduse - seega vaatame ka meie üle, mida kujutab endast värskenduskuuri läbinud linnadžiipide S-klass.
Globaalne autotootja Great Wall Motor (GWM) toob Eestis, Lätis ja Leedus turule elektriauto GWM Ora ning aasta teisel poolel ka pistikhübriidi GWM Wey. Kõrgelt hinnatud ohutusstandarditega GWM Ora 03 on ...
„Uurisime inimestelt kuivõrd nad nõustuvad erinevate elektriautode kasutamist puudutavate väidetega ja märkimisväärselt suur osakaal oli neid, kes vastasid, et nad „ei oska öelda“ – sõltuvalt küsimusest ...
Teise põlvkonna Peugeot 2008 on mingil põhjusel meie proovisõiduvideotest senimaani välja jäänud - ja seda enam on põhjust sellest autost nüüd video teha, kuna 2008 läbis äsja mudeliuuenduse.
Lisaks on ...
Eesti mainekaim autoauhind – Eesti aasta auto – kuulub kolmandat korda Peugeot´le, kui pingelisest punktilugemisest väljus suurima punktisummaga Peugeot 408.
66 punkti kogunud Peugeot´le pakkusid enim ...
Uue aasta esimese proovisõiduvideo peategelaseks on üks korralik "meestekas" ehk kõige pikema kerega Land Rover Defender 130, millel kapotiall 400-hobujõuline bensiinimootor ja mida võib teatud tingimustel ...
Korralikud rehvid tagavad ohutu sõidu, seetõttu on oluline, et õigel ajal oleksid õiged ja kvaliteetsed rehvid all. Kuidas tunda ära, et rehvid vajavad vahetamist ja millal on vajalik vahetada suverehvid ...
Renault Espace on nelja aastakümne ja viie põlvkonna vältel tuntust kogunud kui legendaarne ja avar mahtuniversaal. Ent nüüd on Espace'i olemus muutunud kohanedes uute aegadega ning Espace on astunud suure ...
Tänapäevased autod sisaldavad mitmeid juhiabisüsteeme, mis aga talve tulles aeg-ajalt ootamatul viisil käituma hakkavad.
„Talve ja lume saabudes esineb tõrkeid kõikides juhiabisüsteemides,“ nentis ELKE Auto ...
Rahvusvahelise Autospordiliidu (Federation Internationale de l'Automobile ehk FIA) otsuse kohaselt hakkavad Vormel E sarja elektrivormelid alates 2026. aasta hooajast kasutama vaid rehvitootja Bridgestone ...
Ford Ranger on ka Eestis üsna populaarne kastikas, mida näeb tänavatel päris sageli. Nüüd võtsime proovisõiduks uue Rangeri tavaversiooni, sest Ranger Raptori proovisõit on meil juba tehtud.
...
Novembris jätkus Eesti uute sõiduautode turul tempokas tõus ja 11 kuu müük ületas 21 tuhande auto piiri.
Novembris müüdi Eestis 1827 uut sõiduautot, mis ületas möödunud aasta novembrikuu tulemuse 27,9%. ...
Hedin US Motors, Euroopa ametlik Ford F-150 maaletooja ja distribuutor, toob Eestisse maailma enimmüüdud pikapi. Ikooniline F-150 jõuab ametliku edasimüüja Info-Auto Fordi salongidesse juba 2023. aasta ...
Eelmisel nädalal toimunud Eesti aasta auto 2024 sõidupäev andis autoajakirjanikele enne lõpliku otsuse tegemist võimaluse veel korra läbi mõelda, kas valida järgmiseks aasta autoks Honda CR-V, Hyundai Ioniq ...
Renault on alates 1980. aastast müünud üle 3 miljoni Master kaubiku ja algusest peale on neid valmistatud Ida-Prantsusmaal Batillys. Mudeli värvikas ajalugu on kestnud üle 40 aasta kolme põlvkonna jooksul ja ...
Kui oled juba näinud mõne õnnemänguportaali reklaame internetis ja mõelnud katsetada mänge ka ise, võib 2024. aasta anda selleks hea võimaluse. Eesti mängurite jaoks on saadaval hulk erinevaid ...
Internetipõhised hasartmängud on Eestis levinud - kokku tegutseb Eestis suisa üle paarikümne internetikasiino. Sellises tihedas konkurentsis ellujäämiseks peavad kõik kasiinod välja tulema erinevate ...
Ka esimese põlvkonna Hyundai Kona paistis silma oma julge ja omanäolise välisdisainiga, aga sellele vaatamata osutus Kona üheks igati mõistlikuks linnadžiibiks. Kona teine põlvkond on nüüd mõõtmetelt ...
Kuigi Eesti inimeste jaoks on Maxus uus nimi, siis mõnedel turgudel on Maxuse nime kandvad autod müügil olnud juba üle 10 aasta. Seekord proovivad aga hiinlased Mifa 9-ga kanda kinnitada luksuslike ...
Iveco on teinud oma ajaloo suurima, miljardieurose investeeringu, et uuendada oma tootevalikut. See tähendab põhjalikku täiustamist terves mudelivalikus, sealhulgas populaarse kergtarbesõiduki Daily ...
KOMMENTAARID (40)