Jaapani autotootja Isuzu toob kevade lõpul Euroopas müügile uue põlvkonna kastiauto D-Max, suurimaks erinevuseks eelkäijast on uus 2,5-liitrine kahe turboga diiselmootor.
See mootor asendab D-Max'i jõuallikate valikus seni kasutusel olnud 3-liitrise töömahuga diiselmootori. Väiksemast töömahust hoolimata on uus mootor sama võimas kui vana 3-liitrine: 163 hobujõudu.
Koos mootoriga vahetuvad ka kasutusel olevad käigukastid: nüüd on nii manuaal 6-käiguline, automaat aga 5-käiguline.
Eestis jõuab D-Max müügile kahes versioonis: poolpika Space Cab'i ja täispika Double Cab'iga. Seejuures ulatub Double Cab'i kastiosa pikkus nüüd 1,5 meetrini (+12 cm eelkäijaga võrreldes).
Ka on Space Cab nüüd varustatud vastu sõidusuunda avaneva täiendava uksepaariga, mis hõlbustab sisenemist ja asjade paigutamist esiistmete taha.
Uus D-Max saab endale kolm varustustaset, neist esimene on orienteeritud tööauto otsijatele, kaks ülejäänut aga rohkemate mugavuste otsijatele.
KOMMENTAARID