Loomulikult me lootsime, et sel päeval on meie käsutuses soe ja kuiv asfaltrada - aga paraku saime uduvihmase ja jaheda kevadilma koos niiske asfaldiga. Sellele vaatamata võtsime suuna Tabasalu kardirajale ja lasime selle punase põrgulise rajapeale lahti..
Kas tundub, et "tuuningujuppide" poes on äkki natuke näpuvahelt ära läinud? Tegelikult mitte, kuna tegu on siiski hetkel maailma kõige kiirema esiveolisega Nürburgringil. Ja oleme ausad - ega ka 270 km/h tippkiirus ei jäta just väga palju tingimisruumi.
Muljetavaldav taga- ja külgvaade, koos nelja jämeda toru, difuusori, "lõpuste" ja tavapäratult suure tagatiivaga.
Type R on saanud mõnusa sportlikuma rooliratta, käputäie punaseid iludetaile ja väga ägedad sportistmed. Aga arvestama peab sellega, et nendesse seemisnahaga viimistletud istmetesse mahtumiseks peab ka sõitja ise üsnagi heas vormis olema..
Siin, alumiiniumist käigukangi ja keskkonsooli vahel on Type R kirja kandev metallplaat, kus on just selle konkreetse auto seerianumber kirjas.
Fotod: Alice Võsu
Proovisõiduauto tehnilised andmed (2.0 Type R GT Pack):
Mootor: 2,0-liitrine R4 turbo bensiinimootor (I-VTEC)
Võimsus: 228 kW
Pöördemoment: 400 Nm
Käigukast: 6-käiguline manuaalkast
Tippkiirus: 270 km/h
0-100 km/h: 5,7 s
Kütusekulu (keskmine): 7,3 l/100km
Hind alates: € 34 500.-
KOMMENTAARID