Jaapani autotootja Nissan ja Itaalia disainifirma Italdesign tähistasid poole sajandi möödumist Italdesigni sünnist ning esimese Nissan Skyline GT-R debüüdist ühise prototüübiga.
Eriline sõiduk kannab nime Nissan GT-R50, selle jõuallika ja veermiku doonoriks on olemasolev Nissan GT-R Nismo. Auto disain valmis aga Nissani disainerite ja Italdesigni spetsialistide koostöös. GT-R50 ehitas lõplikult valmis Italdesign.
Võrreldes baasmudeliga on ideeauto 54 mm madalam, 94 mm pikem ja 97 mm laiem.
Lisaks uutele kerepaneelidele on uus kogu valgustehnika, tagatuled on auto kerest aga visuaalselt eristatud. Tagaluugil on muudetava kaldenurgaga antitiib, veereb Nissan 21-tollistel velgedel ja rehvidel.
Interjöör on täiesti uus, alles on jäetud vaid käigukangi kuliss. Varem keskkonsoolil olnud meediasüsteemi ekraan on nüüd ühildatud virtuaalsete näidikutega. Roolil on süsinikkiust südamik, istmed aga kaetud naha ja Alcantaraga.
GT-R50 jõuallikas on samuti üle elanud olulise ümberehituse, 3,8-liitrine V6 on viidud vastavusse võidusõiduautole Nissan GT-R GT3 pakutavaga. See tähendab, et mootori võimsus on 700 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 780 njuutonmeetrit.
Koos mootori forsseerimisega tugevdati Nissani robotiseeritud käigukasti ja veovõlle. Vedrustustest leiab ideeautol elektrooniliselt juhitavad amortisaatorid Bilstein DampTronic I.
Juubelikupee dünaamikat hoitakse esialgu veel saladuses.
Seeriatootmisse Nissan GT-R50 kahjuks ei lähe.
KOMMENTAARID