Tänases saates on peategelasteks tegelikult kaks autot - esmalt eestlaste kauaagse lemmiku Honda CR-V verivärske 1,5 liitrise turbotatud bensiinimootoriga versioon.
Teine kangelane on tema hübriidajamiga kaksikvend CR-V Hybrid, mis peaks nüüd suutma asendada varasemat diiselmootorit.
Kapoti all on 2-liitrine vabalthingav Atkinsoni tsüklit kasutav R4. Ja siiis veel generaator. Ja siis veel elektrimootor...
Tavapärase käiguvalitsa asemel on siin lihtsalt mõned nupud.
Proovisõiduautode tehnilised andmed:
CR-V 1.5T CVT 4WD | CR-V Hybrid 4WD | |
Mootor | 1,5-liitrine R4 turboga bensiinimootor | 2,0-liitrine R4 bensiinimootor + elektrimootor |
Bens. mootori võimsus | 142 kW / 193 hj | 107 kW / 145 hj |
El. mootori võimsus | - | 135 kW / 184 hj |
Bens. mootori Pöördemoment | 243 Nm | 175 Nm |
El. mootori pöördemoment | - | 315 Nm |
Käigukast | variaatorkast (CVT) | fikseeritud ülekandearvuga käigukast |
0-100 km/h | 9,5 - 10,0 s | 9,2 s |
Tippkiirus | 200 km/h | 180 km/h |
Tühimass | 1598–1705 kg | 1672 –1726 kg |
Kütusekulu (keskmine) | 7,1 l/100km | 5,5 l/100km |
Hind alates | 25 990 € (CR-V 1.5T 6MT 2WD) | 29 990 € (CR-V Hybrid 2WD) |
KOMMENTAARID