Kui Cayenne on Porsche mudelirivisse kuulunud juba 2000ndate aastate algusest, siis väike Macan on omajagu värskem toode. Ja nagu elu on näidanud, oli tegu ühe vägagi eduka uue tulemisega, sest äsja uuendatud Macan on Porsche kõige paremini müüv mudel. Küll aga tekitab Macani baasmootori valik mõnes inimeses küsimusi.
Ainult kaheliitrine ja ridaneli? Tegelikult väikesele Macanile on see täiesti piisav. Aga siia kapotialla saab soovi korral ka 260 kW V6 jõuallikat.
Uus Mamba Greeni nimeline värv on päikesepaistes eriti äge.
Proovisõiduauto tehnilised andmed:
Mootor | 2,0-liitrine R4 bensiinimootor |
Võimsus | 180 kW / 245 hj |
Pöördemoment | 370 Nm |
Käigukast | 7-käiguline PDK automaatkast |
Tippkiirus | 225 km/h |
0-100 km/h | 6,7 s |
Tühimass DIN/EG | 1795/1870 kg |
Kütusekulu (kombineeritud) | 8,1 l/100km |
Hind alates | 59 040 € |
Tehnilised andmed
2.0 | |
Kütus | bensiin |
Võimsus | 245 hj/180 kW @ 5000-6750 |
Tippkiirus (km/h) | 225 |
Kiirendus 0-100 km/h (s) | 6,7 |
Pöördemoment | 370 Nm @ 1600-4500 |
Mootori maht | 1984 cm3 |
Käigukast | 7-k automaat |
Kütusekulu (l/100 km) maanteel/keskmine/linnas |
7,3 / 8,1 / 9,5 |
Vedav sild | nelikvedu |
KOMMENTAARID