Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle auto tehnikapool.
Kastis rohkem ruumi: tagaistme seljatoe taga asuv panipaik on nüüdseks kadunud ja sellevõrra on Rangeri kasti põhi pikem.
Suurim uuendus on aga 3.2-liitrise R5 mudelivalikust kadumine. Nüüd on selle asemel kaheliitrine R4, mida saab ka koos Fordi uue 10-käigulise automaatkastiga.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Ford Ranger 2,0L TDCi Double Cab AUT AWD Wildtrak):
Mootor | 2,0-liitrine R4 diiselmootor |
Mootori võimsus | 157 kW / 213 hj |
Mootori pöördemoment | 500 Nm |
Käigukast ja jõuülekanne | 10-käiguline automaatkäigukast ja aeglustiga nelikvedu |
Tippkiirus | 180 km/h |
0-100 km/h | teadmata |
Tühimass | 2146 kg |
Kütusekulu (kombineeritud, NEDC) (kombineeritud, WLTP) |
7,8 l/100 km 9,3 l/100 km |
Hind alates | 25 200.- (Ford Ranger 2,0L TDCi RegularCab 6 k. AWD XL ) |
KOMMENTAARID