Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l mõned väikesed lastehaigused, mis on tänaseks suudetud õnneks välja juurida.
Tänane proovisõiduauto on XC90 kõige võimsam mudel - pistikhübriid T8 Twin Engine.
Särtsu täis - see XC90 T8 Twin Engine suudab sõita ka puhtalt elektri jõul.
Kahe mootoriga auto - esisilla juures sisepõlemismootor, tagasilla juures elektrimootor.
Enne pistikhübriidi soetamist tasub endalt küsida - kas ma saan oma autot sõitude vaheajal tööl või kodus laadida? Kui vastus on "ei", siis kaotab pistikhübriid päris olulise osa oma säästlikkusest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Volvo XC90 T8 Twin Engine Inscription):
Mootor | el. mootor + 2,0-liitrine R4 bensiinimootor |
Võimsus (el. mootor + bensiinimootor) | 65 kW + 223 kW |
Pöördemoment (el. mootor + bensiinimootor) | 240 Nm + 400 Nm |
Käigukast ja jõuülekanne | 8-käiguline automaatkäigukast ja nelikvedu |
Tippkiirus | 230 km/h |
0-100 km/h | 5,8 s |
Tühimass | 2012 - 2329 kg |
Kütusekulu (kombineeritud, WLTP) | 2,5-3,5/7,7-9,0 l/100 km |
Hind alates | 61 650.- (Volvo XC90 B5 235 hj KERS AT8 AWD) |
KOMMENTAARID