Lexus kohendas neli aastat müügil olnud poolmaastikuauto RX välimust ja varustust. Suurema uudisena täiendati leedlaternaid uut tüüpi adaptiivsete kaugtuledega. Kui siiani kasutati kaasliiklejate pimestamist automaatselt vältivais kaugtuledes mõlemas laternas kaht rida LEDe (ülemises kaheksa, alumises 16), siis nüüd on dioode mõlemas 10 ning need on koondatud laterna sisenurka ühte moodulisse. Dioode lülitatakse automaatselt sisse ja välja ning nende valgus suunatakse kahe kiiresti ja sünkroonselt pöörleva peegliga ühe suure läätse vahendusel sõiduteele. Lexuse väitel suutvat selline laternamoodul vältida ees- ja vastusõitja pimestamist tõhusamalt, lõigates pimestavad kiired ära, suunavat rohkem valgust teepeenrale (helkurita jalameest olevat märgata varasema 32 meetri asemel 56 meetri kauguselt) ning olevat kõige tipuks odavam kümneist valgusdioodidest koosnevast maatriksvalgustist.
Ümber disainiti auto esi- ja tagaosa, armatuurlaua 12,3tollise diagonaaliga puutetundliku ekraaniga lustiseadet saab juhtida lisaks puutepadjandi ja häälkäsklustega. Varustuses on nutifoniühendus Apple CarPlay ja Android Auto vahendusel ning häälkäsklusi saab anda telefonist Apple Siri ja Google Assistanti kaudu.
7kohalise RX L-i tagareaistmed seaduvad elektriliselt ja seal on 9,5 cm rohkem jalaruumi ning teises reas on nn kapteniistmed.
Linnadžiibi kere tehti senisest jäigemaks ning jäigemad on ka stabilisaatorivarvad. Autole saab adaptiivvedrustuse ning hädapidurdi suudab valges ja pimedas avastada auto teele jääva jalakäija ja jalgratturi.
KOMMENTAARID