Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu poole automaailm lähiaastatel tüürimas on, siis tegelikult võib ka nii Audi A8 kui ka 7. seeria juures uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi leida.
Kas tundub liiga suur iluvõre? Miks see nii on, saate teada saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (BMW 745Le xDrive iPerformance pistikhübriid):
Mootor | 3,0-liitrine R6 bensiinimootor + elektrimootor |
Bensiinimootori võimsus Elektrimootori võimsus Mootorite koguvõimsus |
210 kW / 286 hj 83 kW / 113 hj 290 kW / 394 hj |
Bensiinimootori pöördemoment Elektrimootori pöördemoment Pöördemoment kokku |
450 Nm 265 Nm 600 Nm |
Aku mahutavus ja pinge | 12,0 kWh / 355 V |
Käigukast ja jõuülekanne | 8-käiguline automaatkäigukast ja xDrive nelikvedu |
Tippkiirus | 250 km/h |
0-100 km/h | 5,1 s |
Tühimass | 2060 kg |
Kütusekulu (kombineeritud, NEDC) | 2,6-2,3 l/100 km |
Hind alates | 100 500,- (BMW 730d) 119 600,- (BMW 745Le xDrive iPerformance) |
KOMMENTAARID