Kütusekulu- ja CO2 grammide tagaajamine pitsitab ka suurte luksuslike džiipide tootjaid - sealhulgas on "tule alla" sattunud ka BMW X5. Kuidas X5 uute väljakutsetega olla sportlik, aga samas säästlik, hakkama saab, selgub saatest.
Vaata ka uue BMW X6 proovisõitu.
Xdrive45e tähendav BMW keeles 3-liitrise töömahuga bensiinimootorit, mida abistab elektrimootor ning mis liigutab BMW Xdrive nelikvedu.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (BMW X5 xDrive45e pistikuhübriid):
Mootor | 3,0-liitrine R6 bensiinimootor + elektrimootor |
Bensiinimootori võimsus Elektrimootori võimsus Mootorite koguvõimsus |
210 kW / 286 hj 83 kW / 113 hj 290 kW / 394 hj |
Bensiinimootori pöördemoment Elektrimootori pöördemoment Pöördemoment kokku |
450 Nm 265 Nm 600 Nm |
Aku mahutavus ja pinge | 24,0 kWh / 355 V |
Käigukast ja jõuülekanne | 8-käiguline Steptronic automaatkäigukast ja xDrive nelikvedu |
Tippkiirus | 235 km/h |
0-100 km/h | 5,6 s |
Tühimass DIN / EU | 2435 / 2510 kg |
Kütusekulu (kombineeritud, NEDC) | 2,0-1,7 l/100 km |
Hind alates | 69 100,- (BMW X5 xDrive25d) 80 750,- (BMW X5 xDrive45e) |
KOMMENTAARID