Ka eestlaste ühe pikaaegse lemmikauto Škoda Superbi mootorivalikusse on lisandunud vimaks pistikuhübriid, millel aga puuduvad tavapärased pistikuhübriidile viitavad välised tunnused nagu näiteks laadimisluuk ning hübriidile viitavad värvilised kirjad. Aga kui palju see auto tegelikult elektri jõul sõita suudab ja kui palju see päriselt kütust kulutab?
Ainus asi, mis viitab väliselt Superbi pistikuhübriidsele ajamile, on see pisike iV kiri auto tagaluugil.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Škoda Superb 1,4 TSI PHEV pistikuhübriid):
Mootor | 1,4-liitrine R4 bensiinimootor + elektrimootor |
Bensiinimootori võimsus Elektrimootori võimsus Mootorite koguvõimsus |
115 kW / 156 hj 85 kW / 115 hj 160 kW / 218 hj |
Bensiinimootori pöördemoment Elektrimootori pöördemoment Pöördemoment kokku |
250 Nm 330 Nm 400 Nm |
Aku mahutavus | 13 kWh |
Käigukast ja jõuülekanne | 6-käiguline DSG automaatkäigukast ja esivedu |
Tippkiirus | 224 km/h |
0-100 km/h | 7,7 s |
Tühimass | 1886 kg |
Kütusekulu (kombineeritud, WLTP) | 1,1-1,9 l/100 km |
Hind alates | 32 800,- (Škoda Superb iV 1,4 TSI PHEV Ambition) 21 900,- (Škoda Superb 1,5 TSI ACT 6-k. man Active) |
KOMMENTAARID