XV on Subaru valiku väikseim linnadžiibiline - aga erinevalt oma konkurentidest, on ta alati nelikveoline, automaatkäigukastiga ning nüüdseks saadaval ka hübriidina.
XV on Subarule omaselt väga tubli nelikveoga, mis suudab edasi liikuda ka siis, kui auto jääb kolmele rattale kõõluma.
Siin kuskil peidab ennast elektrimootor: võimsad turbomootorid on Subaru jaoks minevik ning nüüd tuleb otsida lisajõudu elektrist.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Subaru XV e-Boxer):
Mootor | 2,0-liitrine B4 bensiinimootor + elektrimootor |
Elektrimootori võimsus Mootorite koguvõimsus |
12,3 kW / 16,7 hj 110 kW / 150 hj |
Elektrimootori pöördemoment Pöördemoment kokku |
66 Nm 194 Nm |
Aku mahutavus ja pinge | 4,8 Ah / 118,4 V |
Käigukast ja jõuülekanne | variaatorkäigukast ja nelikvedu |
Tippkiirus | 193 km/h |
0-100 km/h | 10,7 s |
Tühimass | 1553 kg |
Kütusekulu (kombineeritud, NEDC/WLTP) | 6,5/7,9 l/100 km |
Hind alates | 26 890,- Subaru XV 1.6 Ridge 29 900,- Subaru XV 2.0 e-Boxer Active |
KOMMENTAARID