V-klassi Mercedes sai Viano-nimelisest eelkäijast igapidi palju etem ning see kajastub ka kaubikupõhise luksusmahtuniversaali hinnas. Odavalt ei leia seda siiani, kuigi vanemad eksemplarid on maanteid mõõtnud juba aastat viis-kuus.
Rahvatarkus ütleb, et alles kolmas maja ehita endale. Sama lugu paistab olevat ka Mercedese Vito kaubikuil põhinevate mahtautodega. Esimene, esiveoline V-klass (W638) lagunes ja roostetas hirmsasti ning on seetõttu tänavapildist juba peaaegu kadunud. Selle järeltulija, taga- või nelikveoga Viano (W639) tahtis ainult mõne aasta takka saada värsket värvikihti (loe: roostetas ka, aga vähem) ning nüüdne V-klass (W447) paistab olevat juba lausa unelmate pill – ilus, mugav, moodne, turvaline ja töökindel. Või kas ikka on? Viimase V vanematel eksemplaridel on ju selja taga juba kuus eluaastat ning sadu tuhandeid kilomeetreid...
KOMMENTAARID