BMW 3. seeria on aastakümneid olnud noorte inimeste üks lemmikautosid - see on olnud väike ja alati hea juhitavusega, aga nüüdseks on BMW kunagine pesamuna kasvanud praktiliselt 5. seeria BMW E34 suuruseks. Konkreetne proovisõiduauto on varustatud ka parasjagu massi lisava pistikuhübriid-lahendusega ning see kõik tekitabki küsimuse, et mis nüüdseks on saanud "kolmese" juhitavusest?
Proovisõiduauto tehnilised andmed (BMW 330e pistikuhübriid):
Mootor | 2,0-liitrine R4 bensiinimootor + elektrimootor |
Bensiinimootori võimsus Elektrimootori võimsus Mootorite koguvõimsus |
135 kW / 184 hj 83 kW / 113 hj 215 kW / 292 hj |
Bensiinimootori pöördemoment Elektrimootori pöördemoment Pöördemoment kokku |
300 Nm 265 Nm 420 Nm |
Aku mahutavus ja pinge | 12,0 kWh / 355 V |
Käigukast ja jõuülekanne | 8-käiguline automaatkäigukast ja tagavedu |
Tippkiirus | 230 km/h (elektrilisena 140 km/h) |
0-100 km/h | 5,9 s |
Tühimass | 1815 kg |
Kütusekulu (kombineeritud, NEDC) | 1,9-1,6 l/100 km |
Hind alates | 53 150,- (BMW 330e) |
KOMMENTAARID