Renault grupp tuli välja uue strateegilise plaaniga Renaulution, mis toob kaasa mitmed olulised suured muutused. Ühtlasi näidati elektri-ideeautot, mis on inspireeritud Renault 5-st, mis näitab "et Renault demokratiseerib elektriauto Euroopas moodsa lähenemisega igapäevaautole".
Plaani põhielemente on kaks: efektiivsus, mis omakorda puudutab konkurentsivõimet, kulusid, arenduskiirust ning toodete turule jõudmise kiirust, ning nelja äriüksuse tugevat identiteeti ning positsioneerimist.
Nimimark Renault plaanib saada 2025. aastaks elektrifitseerimise liidriks. Selleks ajaks on pooled esitletavad sõidukid elektrilised. Ühtlasi plaanitakse tugevdada oma positsiooni C-segmendis ja läbi selle äri Euroopas. Ladina-Ameerikas ja Venemaal keskendutakse kasumlikele turusegmentidele.
Dacia ja Lada jätkavad oma joont soodsa hinnaga sõidukite tootmisel. Küll aga plaanitakse nelja platvormi asemel võtta kasutusele üks ja 18 keretüübilt minna 11-le. Ka siin plaanitakse pöörata tähelepanu väike-keskklassile, 2025. aastaks esitletakse seitset uut mudelit, millest kaks kuuluvad sinna.
Alpine ühendab endas Alpine, Renault Sport Carsi ja Renault Sport Racingu ning tuleviku-Alpined saavad olema elektrilised.
Mobilize on uus äriüksus, mis tegeleb andmete, energia ja liikuvusega laiemalt ning peab andma aastaks 2030 20 protsenti grupi tulust.
KOMMENTAARID