Mercedes pikendas taas oma EQ mudelite valikut ning otsustas ka V-klassi elektriautoks muuta, mille nimeks on EQV. Plaan on ju hea - auto on suur, selle pardale mahub suur aku ja lühikesteks linnasõitudeks võiks olla tegu ju igati asjaliku sõidukiga. Aga kuidas hea plaanina kõlava elektriautoga siis tegelikult lood on?
Kiirlaadija (kuni 110 kW) pakub võimalust suur aku kiirelt täis saada (45 min aku 10% -> 80%), aga kiirlaadimine on ka Eestis päris kallis lõbu.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz EQV 300 A2):
Mootor | Elektrimootor auto esiosas |
Mootori võimsus | 150 kW / 204 hj |
Mootori pöördemoment | 362 Nm |
Käigukast ja jõuülekanne | ühekiiruseline käigukast ja esivedu |
Tippkiirus | 140 km/h |
0-100 km/h | teadmata |
Tühimass | 2923 kg |
Sõiduulatus / energiakulu (WLTP) | 356 km / 28,1 kWh/100 km |
Aku mahutavus (sellest kasutatav) | 100 kWh (90 kWh) |
Kiirlaadimine | CCS ühendus, kuni 110 kW |
Hind alates | 75 108,- (Mercedes-Benz EQV 300 A2) |
KOMMENTAARID