Prantsusmaal valmistatud omapärase disainiga luksusauto saab soetada soodsa hinnaga. Mõned näited auto24.ee kuulutuste seast.
900 euro eest on võimalik soetada 2003. aasta Renault Vel Satis. Kolmeliitrise diisliga auto kohta müüja kuulutuses suuremat ei teata, seepärast mudelist üldiselt. Safrane’i järeltulijat esitles Renault 2001. aasta Genfi autonäitusel ja müügile saabus see 2002. aasta alguses. Vel Satis tuleneb sõnadest „VELocity” (kiirus) ja „SATISfaction” (rahulolu). Eripärase disaini eesmärgiks oli rivaalidest kardinaalselt erineda ning võita nende inimeste poolehoid, kes otsivad n-ö peavoolust midagi teistsugust. Müügiedu Vel Satist ei tabanud, 2009. aastaks, kui auto tootmisest maha võeti, oli neid tehtud kõigest 62 000.
Peugeot 607 maksab 1200 eurot, on samuti diiselmootoriga, kuid Vel Satisest aasta vanem. "Mootor käib vaikselt ning käivitub ka suuremate külmadega. Sõidab kenasti, väga ökonoomne, aga samas väga mugav. Kere on viisakas ning ei roosteta. Seest korralik ning puhas," kirjeldab müüja kuulutuses. "Vead on mõlkis parem tagatiib, parkimisandurid ei tööta ning veojõukontroll samuti viskab mingit viga."
Citroen C6 on eelnimetatutest uuem, 2008. aastal valmistatud ja maksab 5500 eurot. Aktiivvedrustusega auto on rikkalikult varustatud, müüja kirjeldab kuulutuses ka tehtud remonditöid. "C6 oli tol hetkel auto nagu ei ükski teine – pikk ja sale, ühe kaarena tõmmatud küljejoone, pika esiülendi ja lühikese tagaülendiga, raamita ukseklaaside ja vigurlike tuledega. Citroën teatas uhkelt, et tegu on väärika järglasega imetletud DS-ile, SM-ile ja CX-ile," kirjutas Autoleht C6-st tulevaste youngtimerite sarjas. "Selle sõitjateruum oli luksuslik ja avar ning vedrustus taas hüdropneumaatiline. Lubati „lendava vaiba“ sõiduelamust ning luksuslikkust."
Autoleht ei ole konkreetsete autodega tutvunud. Info pärineb kuulutustest ja avalikest allikatest. Tegemist ei ole ostusoovitustega, vaid huvitavatele autodele tähelepanu juhtimisega.
KOMMENTAARID