Nissan esitles täna kolmanda põlvkonna Qashqaid.
Väliselt sarnaneb uus Qashqai 2019. aastal turule tulnud teise põlvkonna Juke'iga. Senisega võrreldes kasvasid kõik mõõdud: teljevahe on 20 mm ja auto kokku 35 mm pikem, ka laiust ja kõrgust tuli sentimeetri-paari jagu juurde. Veljemõõt paisus (lisavarustusena) aga suisa 20tolliseks.
Sõitjateruumis lubatakse varasemast oluliselt paremat nähtavust ja kvaliteeti ning muidugi kõikvõimalikku digivarustust ja -teenuseid. Tagaistujatele lisandus umbes kolm sentimeetrit jalaruumi ning ka pakiruum sai 50 liitrit suurem. Qashqai kergemaks muutmise nimel tehti tagaluuk komposiitmaterjalist ning uksed, esitiivad ja kapott alumiiniumist, ühtlasi sai kere eelmise põlvkonnaga võrreldes 41% võrra jäigem.
Qashqai mootorivalik saab vähemalt esialgu olema üsna kesine: pakutakse kahes võimsuses 1,3liitrise bensiinimootoriga poolhübriidi (138 ja 156 hj; viimane ka nelikveo ja variaatorkastiga) ning esmakordselt Euroopas näidatavat e-POWER täishübriidi. Varem kasuti seda Jaapanis Note'il.
e-POWERi puhul pole 1,5liitrine bensiinimootor otse ratastega ühendatud, vaid seda kasutatakse ainult elektrimootorile energia tootmiseks. Bensiinimootoril on hobujõude 154 hj, elektrimootoril aga 190, maksimaalne pöördemomentki on elektrimootorile omaselt tubli - 330 Nm.
KOMMENTAARID