Üleilmastuvas ja järjest enam ühinevas automaailmas kõlab „nagu Ameerika auto“ isegi kummaliselt, aga see mõte tabas Toyota Highlanderi roolis juhti korduvalt.
Eks vana kooli autosõbrad räägivad ikka „jaapanlastest“, „prantslastest“ „sakslastest“ ja „ameeriklastest“, mis siis, et autode „rahvus“ on kas kaduv või mõnegi margi puhul juba kadunud nähtus. Ettevõtete ühinemised ja autode unifitseerimised ühtlustavad kunagi üpris selgetena tundunud eripärasid. Aga jäägu see: „nagu Ameerika auto“ tähendab suurt, mugavat ja erilise sarmiga sõidukit. Viimast on raske defineerida, ütleme, et see on auto, mis vajab ruumi. Highlanderit on hõlbus ette kujutada sõitmas madalate majade ja hoolikalt pügatud muruga äärelinna puiesteedel Ameerikas, aga mitte näiteks Rooma kitsastel tänavatel.
KOMMENTAARID