Mercedes-Benzi uue C-klassi valikusse kuuluvad vaid nelja silindriga suuremal või vähemal määral elektrifitseeritud mootorid – poolhübriidid ja pistikuhübriidid.
Mudelite C 180 ja C 200 kapoti all toimetab 1,5liitrisel bensiinimootoril põhinev poolhübriid, C 300-l kaheliitrisel baseeruv. C 220 d ja C 300 d diislil on kaheliitrine töömaht. Võimsus jääb vahemikku 170 kuni 265 hobujõudu (125 kuni 195 kW).
Pistikuhübriidid baseeruvad samadel sisepõlemismootoritel, kuid tänu suuremale akule ja võimekamale elektrimootorile suudavad sõita saja kilomeetri ringis elektri jõul. Mõningatele mudelitele pakutakse nelikvedu ning kõigi baasvarustusse kuulub üheksakäiguline automaatkäigukast.
Uuendatud vedrustust iseloomustab Mercedes kui mugavat, aga samas sõidurõõmu pakkuvat. Võimalustesse kuulub aktiivvedrustus, nagu uuele S-klassile, saab ka C-klassile tellida nelikroolimise. Nii sedaani kui universaali telgede vahe on eelkäijast 25 mm pikem, üldpikkus kuni 65 mm suurem. Seetõttu mahutab universaali pakiruum 30 liitrit varasemast rohkem.
Ka sõitjateruumi kujustus, eriti selle suur puuteekraan tuleb tuttav ette S-klassilt. Sarnasusi on veel: ka C-klassile saab tellida massaažifunktsiooniga tagaistmed. Mõistagi on autol kaasaegsel tipptasemel juhiabiseadmed ning info- ja meelelahutussüsteem.
Fotod: Mercedes-Benz
KOMMENTAARID