Esimese Eesti autosportlasena Le Mans’i 24-tunni sõidus osalenud Martin Rump saavutas oma klassis 11. koha, üldvõidu võttis Toyota.
Toyota tehasetiim saavutas kindla kaksikvõidu ja mõlemad GR010 Hybrid autod läbisid ööpäevase kihutamise ilma suuremate probleemideta. Võidu pälvis meeskond koosseisus Sebastien Buemi, Brendon Hartley ja Ryo Hirakawa, kellest Buemile oli see juba neljas ja Hartley’le kolmas esikoht Le Mans’i 24-tunni sõidust. Nende konkurentidest hüperautode klassis jäid Glickenhausi kaks 007 LMH autot alla kiiruse poolest ning saavutasid kolmanda ja neljanda koha ning Alpine A480 autot vaevasid läbi kogu võidusõidu mitmed tehnilised probleemid.
LMP2 klassis saavutas esikoha JOTA võistkonna Oreca 07 Gibson autol meeskond koosseisus Antonio Felix da Costa, Roberto Gonzalez ja Will Stevens. Autoralli mitmekordse maailmameistri Sebastien Ogieri debüüt Le Mans’is lõppes LMP2 klassi 9. kohaga.
Kaks Corvette’i C8.R autot olid selgelt kiireimad LMGTE-Pro klassis, aga mõlemad katkestasid ning Porsche ja Ferrari duellis pälvis klassivõidu Porsche 911 RSR autol sõitnud meeskond Gianmaria Bruni, Richard Lietz ja Frederic Makowiecki.
Martin Rump osales esimese eestlasena kuulsal ööpäevasel kihutamisel ning koos meeskonnakaaslaste Alessio Picariello ja Andrew Haryantoga heideldi kuni viimaste tundideni ka koha eest LMGTE-Am klassi esikolmikus, aga Porsche 911 RSR auto purunenud vedrustuse tõttu finišeeriti lõpuks 11. kohal.
KOMMENTAARID