Iveco toob turule ainulaadse kiirteeninduspaketi Iveco Topcare, mis tagab klientidele ootamatute ja erakorraliste hooldustööde ajal laiapõhjalist tuge. Uudse teenuse eesmärk on sõiduk alati võimalikult kiiresti tagasi teele saada ning tagada aeganõudvamate tööde korral autojuhtide heaolu.
Topcare on uusim lisandus autojuhtide heaolule keskenduvas tegevuses, mis sai alguse 2019. aastal Iveco S-Way turule toomisega. Ühenduvustehnoloogiaid kasutades saab nüüd autopargi omanikele ja haldajatele pakkuda hästisobivat ärilahendust, mis on samaaegselt ka autojuhtidele tööülesannete täitmist toetav reisikaaslane. Viimase kolme aasta jooksul on Iveco turule toonud ka mitmeid teisi tooteid ja teenuseid, mille eesmärk on teha autojuhtide igapäevaelu turvalisemaks, mugavamaks ja kasutada rohkem ühenduvusteenuseid.
“Valdkonna teerajajana oleme Topcare’iga taaskord laiendanud uuenduslike ja klientide vajadusi silmas pidavate teenuste portfelli. Juhikesksest, digitaalsest ja ühilduvusele orienteeritud mõttelaadist ajendatuna lõime Premium-teenuspaketi, mis annab meelerahu autojuhtidele ja autopargi omanikele igal hetkel, kui veokid on teel. Soovime, et kliendid tunneksid end Iveco veokitega turvaliselt igas olukorras, mistõttu tõimegi turule eesrindlikel süsteemidel põhineva esmaklassilise, kiire ning paindliku teenuse. Teenus aitab maksimeerida sõiduki kasulikku aega ja samas hoolitseda ka autojuhtide heaolu eest, seda isegi ootamatuste tekkimisel, ” ütles Iveco Balti riikide piirkondlik müügi- ja turundusjuht Ernestas Jakubonis.
Iveco enam kui 1800 teeninduspunktist koosnev üleeuroopaline teenindusvõrgustik on valmis kliente aitama ööpäevaringselt ja igapäevaselt. Seega pole Topcare’i toega autojuht kunagi abipakkujatest kaugel ning rikete korral saab sõiduki kiirelt teele tagasi, sõltumata konkreetsest probleemist ja asukohast. Iveco hoolitseb, et sõidukid saaks alati liikuma nii kiiresti kui võimalik, toetades nõnda ka sõidukiparkide omanike töökorraldust ja kasumlikkust.
Kui ühenduvusteenust kasutaval sõidukil peaks esinema tõsisem rike, mis sunnib autojuhti töökojas erakorraliseks hoolduseks peatuma, edastatakse selle kohta vastav märguanne sõidukeid pidevalt jälgivale Iveco juhtimiskeskusele ning sõidukile määratakse kõrgem prioriteetsus. Selleks, et muuta hoolduspeatused nii lühikeseks kui võimalik, käivitatakse kohe ka kiireloomuline varuosade tarneprotsess ning tööle asuvad kogenud eksperdid, kes hoiavad autojuhti ning autopargi haldurit töödega pidevalt kursis.
Kui remont peaks võtma oodatust kauem ja autojuht asub kodust kaugel, hoolitseb Iveco Topcare tema heaolu eest kuni hooldustööde lõpuni, pakkudes vastavalt vajadusele toitlustust, majutust, transporditeenust ja parkimisvõimalusi, et ootamine oleks võimalikult mugav. Täieliku meelerahu tagamiseks osutatakse vajadusel autojuhtidele mittekiireloomuliste terviseprobleemide korral ka arstiabi. Iveco Topcare kiirteeninduspaketi saab siduda Iveco S-Way ühendusvusteenuse sõidukite hooldus- ja remondi baaslepinguga (2XL ja 3XL).
KOMMENTAARID