Abi

Miks kasutada auto24.ee-d?

1) auto24.ee-d külastab päevas suurusjärgus 80 000 - 100 000 inimest, kes teevad päeva jooksul 2 000 000 lehevaatamist. Nädalas külastab auto24.ee-d 400 000 inimest, kes vaatavad auto24.ee lehti kokku 14 miljonil korral (märts 2017).

2) auto24.ee statistikat vahendab sõltumatu kolmas osapool GEMIUS. Teistel 10-l neti.ee kataloogis oleval 'autoportaalil' on päevas 1000 kuni 90 000 lehevaatamist (auto24.ee-l nädala keskmisena päevas 2 000 000). Numbrid põhinevad avalikult kättesaadaval statistikal ning autode vaadatavuse statistikal.

3) Seisuga märts 2017 kasutab auto24.ee-d umbes 430 autopoodi, kes sisestavad siia kõik oma kuulutused.

4) auto24.ee on külastatavaim kuulutuste keskkond Eestis (14 miljonit lehevaatamist ja 400 000 kasutajat nädalas). Lähemad konkurendid (kuulutustelehtede veebiversioonid) jäävad lehevaatamiste arvult maha üle 5 korra.

5) auto24.ee foorum on Eesti autofoorumitest aktiivseim, kokku on siia postitatud umbes 1 200 000 sõnumit. Foorumi aktiivuse kasv jätkub: päevas lisandub umbes 200 sõnumit.

Kuulutamise hinnakiri

Vaata kuulutamise hinnakirja

Kuulutuse sisestamine

Kui oled auto24.ee registreerunud kasutaja, logi oma kasutajanime ja parooli kasutades auto24.ee keskkonda sisse ning vali kuulutamise alustamiseks üks järgnevatest variantidest:
  1. kliki ülemisel menüüribal lingil Kuuluta ning vali avaneval lehel sobiva kuulutuse liigi juures endale meelepärane tüüp (ost, müük).
  2. kliki Avalehel lehe paremal servas asuval lingil Kuuluta auto24.ee-s ning vali avaneval lehel sobiva kuulutuse liigi juures endale meelepärane tüüp (ost, müük).

Kuulutada saab ka eelnevalt registreerumata. Sel juhul tuleb kuulutamise lehel enne kuulutuse sisu sisestamist vastavatel väljadel sisestada oma kontaktandmed ning valida kasutajanimi ja parool. Pärast kuulutuse sisestamist olete registreerunud kasutaja ning saate edaspidi samade kasutajaandmetega auto24.ee keskkonda sisse logida.

Sõiduki müügikuulutuse sisestamise ankeedil tuleb ära täita väljad sõiduki kohta ning sisestada õiged müüja kontaktandmed. Lisavarustuse märkimiseks kasuta juba etteantud varustuse märgistamist. Kui auto24.ee loetelust puudub mõni lisavarustus, siis lisa see lisavarustuse lõpus olevasse tekstikasti. Andmed salvestatakse pärast Salvesta ja edasi nupu vajutamist.

Piltide sisestamine toimub järgmisel lehel. Selleks peavad teil olema arvutis salvestatud digitaalsed pildid müüdavast objektist. Piltide lisamiseks vajutage nuppu Browse ja valige soovitud pildifail. Mahult suurte piltide kiireks lisamiseks kasutage Java piltide üleslaadijat. Tavakuulutusi saab sisestada ka ilma piltideta.

Pildistamise tellimise kohta auto24.ee-st võite lugeda järgmisest alapunktist.

Kui ka pildid on lisatud, siis vajutage nuppu Salvesta ja edasi.

Järgnevalt saate valida kuulutuse põhitoote ehk kuulutamise perioodi ning vajadusel tellida lisaks teisi teenuseid (näiteks Kuulutus avalehtedele).

Kui tooted on tellitud, siis vajutage nuppu Sooritan tellimuse.

Nüüd ilmub Minu kuulutused leheküljele (link asub Minu auto24 leheküljel) sisestatud kuulutus ning info selle kuulutuse kohta. Sellel lehel saate oma kuulutust vaadata, muuta ja kustutada.

Selleks et kuulutus muutuks aktiivseks ning kajastuks otsingutulemustes, tuleb maksta kuulutuse eest tasu. Selleks vajutage leheküljel Minu kuulutused nuppu Maksan. Kuulutus aktiveerub pärast arve tasumise märke jõudmist andmebaasi (nt kui maksta pangalingiga, siis pärast Tagasi kaupmehe juurde nupule vajutamist süsteemi tagasi jõudes selline märge lisatakse).

Pildistamine

Soovitame teil kuulutusele kindlasti lisada ka pildid, kuna see aitab tublisti müüki kiirendada. Pildiga kuulutusi saab lisada ka avalehtedele, mis on väga heaks lisareklaamimise võimaluseks. Kui teil endal puudub võimalus autost pilti teha, siis võtke ühendust järgmistel numbritel::

  • Tartu - +372 733 7230 (tööpäevadel kell 9–17)
  • Tallinn (Kuldne Börs) - +372 620 8863 (tööpäevadel kell 9–17)

Pildistamine (pildistatakse kompaktkaameraga ning see ei sisalda piltide redigeerimist) maksab 10 €. [Kui te seda kõike ise teete, siis on see tasuta.]

Oksjoni kuulutuse sisestamine

Kui teil on olemas auto24.ee kasutajakonto, siis tuleb see oksjonitoimingute tegemiseks siduda ID-kaardiga. Samuti tuleb kinnitada oma meiliaadressi kehtivus.

Oksjoni lisamiseks peate olema oma ID-kaardiga süsteemi sisse logitud.

Oksjoni lisamist saate alustada nt Kuuluta lehelt vajutades nuppu Lisa oksjon. Seejärel valida sõiduki liik ja sisestada andmed, salvestada see leht ning lisada järgmisel lehel pildid, salvestada see leht ning valida kuulutamise periood.
Selleks et oksjonikuulutus muutuks aktiivseks ning kajastuks otsingutulemustes, tuleb maksta kuulutuse eest tasu. Selleks vajutage leheküljel Minu kuulutused nuppu Maksan. Kuulutus aktiveerub pärast arve tasumise märke jõudmist andmebaasi (nt kui maksta pangalingiga, siis pärast Tagasi kaupmehe juurde nupule vajutamist süsteemi tagasi jõudes selline märge lisatakse).
Kui oksjon on aktiivne, siis kuulutuses enam muudatusi teha ei saa.

Täpsemate oksjoni tingimustega saate tutvuda siin.

Olemasoleva kuulutuse lisamine oksjonile

Oksjonile saate lisada ka juba andmebaasis olemasoleva sõiduki, selleks valida Minu kuulutused lehel kuulutuse kirje juurest Veel ja sealt Sisesta oksjon. Kuulutusest tehakse koheselt oksjoni jaoks koopia ehk uus kuulutus, mille andmeid muutes ei muutu esialgse kuulutuse andmed. Avaneb andmete vorm, kuhu on vaja sisestada täpsustavad oksjoni andmed ja kus on juba olemasolevad sõiduki andmed, milles saab samuti soovi korral muudatusi teha. Täita vajalikud väljad, lehe allosas vajutus Salvesta nupul ning kuulutus on salvestatud. Oksjoni aktiveerimiseks tuleb tasuda teenuse arve. Oksjon aktiveerub pärast arve tasumise märke jõudmist andmebaasi.

Kui oksjon on aktiivne, siis kuulutuses enam muudatusi teha ei saa.

Konto sidumine ID-kaardiga

Selleks ühendage oma ID-kaart arvutiga. Logige oma kasutaja ja parooliga sisse. Valige Minu auto24 vasakust menüüst Minu konto - Andmete kinnitamine. Klikkige lingile Tuvasta Eesti ID-kaardiga ning alustage ID-kaardi sidumisprotsessi. Selle protsessi käigus küsitakse teilt ID-kaardi PIN1 parooli ja kasutajakonto parooli.

E-maili kinnitamine

Selleks lisage Minu konto - Andmete kinnitamine lehel vastavasse kasti oma kehtiv meiliaadress. Teile saadetakse määratud aadressile kiri, selles kirjas tuleb klikkides kinnituseks lingile, alles seejärel on meiliaadress kinnitatud.

Kuulutuse eest tasumine

  • Internetipangas (pangalingiga).

    Pangalingiga on võimalik maksta järgmiste internetipankade kasutajatel: Swedbank, SEB Pank, Sampo Pank, Nordea Pank, Krediidipank. See on kõige mugavam tasumise meetod, kuna tellitud teenused aktiveeruvad automaatselt kohe pärast tasumist. Pangalingiga maksmiseks vajutage Minu kuulutused leheküljel nuppu Maksan, klikkige sobiva panga lingil ning teostage makse. Kohe kui olete makse sooritanud ning pank on makse kinnitanud muutub teie poolt sisestatud kuulutus automaatselt aktiivseks. Kui kuulutus ei muutunud automaatselt aktiivseks, siis saatke maksmise andmed meie meiliaadressile.

  • Tavalise pangaülekandega.

    Pangakontoris tasumise korral ja eraldi internetipangas makset sooritades toimige järgnevalt:

    1. Kandke raha auto24 AS arvele EE682200221020961885 (Swedbank). Maksekorralduse selgitusse palume kindlasti märkida Maksan nupu alt avaneva lehekülje allosas olevas tekstis rasvaselt trükitud numbri.
    2. Kuulutuse aktiveerimiseks palun saatke meil maksmise andmetega aadressile info@auto24.ee. Soovitav oleks kirjale lisada maksmist kinnitav maksekorralduse koopia.
  • Rahvusvahelised rekvisiidid.

    Saaja:

    auto24 AS
    Pärnu mnt 141
    Tallinn 11314
    Eesti

    Saaja IBAN:

    EE682200221020961885

    Saaja pank:

    Swedbank
    Liivalaia 8
    Tallinn 15040
    Eesti

    Saaja panga SWIFT/BIC kood:

    HABAEE2X

Ettemaksu kasutamine

Kasutajakontol olevat ettemaksu raha saate kasutada järgmiselt: vajutate kuulutuse kirje juures Tellimuste lisamine/muutmine nuppu, valite soovitud teenuse ning vajutate nuppu Sooritan tellimuse. Nüüd on Minu kuulutused lehel kuulutuste loetelu all kirjas tellitud teenused ja võimalus need aktiveerida kasutades kontol olevat ettemaksu. Kui tellitud teenuste summa on suurem kui ettemaks, siis on nupu peal kirjas Maksan ja puuduolev summa või kui kontol on teenuste aktiveerimiseks piisav ettemaks, siis on nupu peal kirjas Aktiveeri. Järgmisel lehel küsitakse ettemaksu arvelt aktiveerimise kinnitust või puuduoleva summa puhul kuvatakse panka sisenemise lingid.

Arved

auto24.ee väljastab arveid vaid elektroonilisel kujul. Kui olete kuulutuse eest tasunud, ilmub Minu auto24 lehel vasakus servas asuva nupu Arved alla kinnitus makstud arvest. Samal lehel näete ka kõiki auto24.ee käest saadud arveid. Arvete printimiseks klikkige lingil "prindi" ja avaneb prinditav arve.

Juriidiliste isikute korral saab arvele lisada vajalikud tellija rekvisiidid. Rekvisiidid on võimalik sisestada vajutades Minu auto24 lehekülje vasakus servas asuval nupul Rekvisiidid. auto24.ee teenuste eest elektrooniliselt esitatud ja välja prinditud arveid aktsepteerib Eesti Maksu- ja Tolliamet.

Toimingud kuulutusega

Kuulutuse statistika

Minu kuulutused leheküljel on võimalus vaadata kuulutuse statistikat, selleks klikkige kuulutuse kirje juures Veel ja sealt Vaata statistikat. Lingile klikkides avaneb aken, milles on graafiliselt kujutatud kuulutuse vaadatavus päevade lõikes.

Kuulutuse peitmine

Kui soovite (ajutiselt) kuulutuse otsingutest eemaldada ja varjata kontaktandmed, siis vajutage Minu kuulutused leheküljel vastava kuulutuse juures Veel ja sealt Peida kuulutus. Pärast kinnitamist muutub kuulutus otsingus mitteleitavaks ja kuulutuse detailvaates peidetakse müüja kontaktid, kuulutuse lõpptähtaeg seejuures ei muutu. Kuulutuse otsingus taastamiseks ja kontaktide näitamiseks vajutage Minu kuulutused leheküljel vastava kuulutuse juures lingil Taasta kuulutus.

Kuulutuse katkestamine ja lõpetamine

Kui olete sõiduki/varuosa ära müünud või soovite lihtsalt auto kuulutust katkestada, klikkige Minu kuulutused leheküljel vastava kuulutuse juures lingil Lõpeta kuulutus. Pärast kinnitamist muutub kuulutus mitteaktiivseks, kuid jääb Minu kuulutused lehele mitteaktiivsena niikauaks, kuni te selle sealt kustutate. Lõpetatud/katkestatud kuulutus ei ilmu enam otsingutulemustesse ning kuulutuse vaatamisel kuvatakse teade "Kuulutus ei ole aktiivne". Lõpetatud/katkestatud kuulutust saab uuesti aktiveerida vaid uuesti makstes.

Kuulutuse kustutamine

Kuulutuse kustutamiseks klikkige Minu kuulutused leheküljel vastava kuulutuse juures lingil Kustuta kuulutus. Kui olete kustutamiskäsu kinnitanud, kustutatakse kuulutus Minu kuulutused leheküljelt. Aktiivse kuulutuse kustutamiseks tuleb enne kuulutus lõpetada.

Oksjon

Kui teil on olemas kasutajakonto, siis tuleb see oksjonitoimingute tegemiseks siduda ID-kaardiga.

Pakkumise tegemine

Oksjonil pakkumise tegemiseks peate olema oma ID-kaardiga süsteemi sisse logitud. Logige sisse, avage sobiv kuulutus, sisestage pakkumise tegemise kasti sobiv summa ja vajutage Tee pakkumine nupule. Järgmises vaates tuleb pakkumine veel kinnitada. Saab valida kas soovite teha tavapakkumise või automaatpakkumise.

Tavapakkumise puhul sisestatakse teie pakkumine kohe nimetatud summani.

Automaatpakkumise puhul sisestage maksimaalne pakutav summa. Vajadusel tõuseb teie pakkumine sammhaaval kuni sisestatud maksimumini, et lüüa teisi pakkumisi.

Pakkumise tegemise kinnitamiseks peate sisestama sellel lehel oma kasutajakonto parooli ning vajutama Tee pakkumine nupule. Enne nupule vajutamist tuleks kindlasti kontrollida, et sisestatud summa on korrektne ning valitud on sobiv pakkumise liik. Sooritatud pakkumine on kasutajale siduv.

Oksjoni lõppemine

Kui oksjoni tähtaeg lõpeb, siis saadetakse müüjale ja parimale pakkujale auto24.ee kasutaja postkasti teineteise kontaktid. Teavitav meil sõnumi saabumise kohta saadetakse ka kasutaja kinnitatud meiliaadressile.

Pärast oksjoni lõppu vormistatakse müüjale komisjonitasu arve (% parima pakkumise summast). Arve tekib auto24.ee kasutajakontole, meilile saadetakse ka vastav teavitus. Arve tuleb tasuda hiljemalt 7 päeva jooksul pärast oksjoni lõppu, sõltumata sellest, kas müüja on ostjaga juba lepingu sõlminud. Kui oksjonil pakkumisi ei olnud, siis komisjonitasu arvet ei esitata.

Oksjonil osalemine on pooltele siduv. Kui müüja on lisanud sõiduki oksjonile on tal kohustus sõlmida oksjoni lõppedes parima pakkujaga müügileping. Kui pakkuja on teinud oksjonil pakkumise on tal parima pakkujana kohustus sõlmida oksjoni lõppedes müüjaga müügileping.

Võimalikud probleemid ja nende lahendused

Oksjonikuulutuse lehel näitab, et te pole sisse logitud, kuigi tegelikult olete. See probleem võib tekkida, kui olete seda lehte enne sisse logimist vaadanud.

Lahendus: lehte tuleks värskendada, vajutades korraks klaviatuurilt korraga alla CTRL ja F5 nupud. Teile laetakse oksjonikuulutus uuesti arvutisse otse andmebaasist ja teie oleku info värskendatakse.

Kuulutus nädala uuena

Nädala uutena kuvatakse aktiivseid kuulutusi vastavalt nende esimese aktiveerimise ajale. Senikaua kuni esimese aktiveerimise aeg mahub viimase seitsme päeva sisse, kuvatakse kuulutust otsingutulemuses nädala uute seas. Kuna pikendatud kuulutused on esimest korda aktiveeritud rohkem kui nädal tagasi, siis neid nädala uutena ei näidata.

Avalehel kuulutamine

Kuulutuse esile tõstmiseks võite seda näidata avalehtedel.

Avalehel kuulutamiseks peavad kuulutusel kindlasti pildid juures olema. Selleks, et kuulutust avalehele lisada peab kõigepealt sisestama piltidega tavakuulutuse ning seejärel valima Tellimuste lisamine / muutmine nupu alt avaneval teenuste lisamisel lehel soovitud lisateenuse. Teenuste lisamise lehel tuleks valida soovitud avaleht, kuulutamise perioodi pikkus ning pilt, mida soovite avalehel näidata. Samuti näeb seal avalehel kuulutamise järjekorra pikkust, mis tähendab seda, kui pika maksimaalse aja möödudes teie kuulutus avalehele jõuab. Kuulutuse avalehele jõudmise järjekord võib ka lüheneda kui mõni avalehe kuulutus lõpetatakse enneaegselt. Kuulutus lisatakse järjekorda alles pärast maksmist. Enne maksmist tuleks kontrollida, kas avalehe kuulutuste järjekorra pikkus vastab ootustele.

Kui soovite kuulutuse avalehel oleku aega pikendada, siis juba tehtud tellimuse aega edasi lükata ei saa. Uue tellimuse korral lisatakse kuulutus uuesti järjekorda.

Avalehe kuulutused on avalehele jõudmise järjekorras. Uued avalehe kuulutused alustavad kõige alumisest reast paremalt ja liiguvad vastavalt eespool olevate kuulutuste lõppemisele ja uute juurdetulemisele järjest ülespoole.

Abi ja lisainfo

Küsimuste ja probleemide puhul pöörduge palun:
+372 733 7230 (tööpäeviti kell 9:00–17:45)
info@auto24.ee

Maksevõimalused

Swedbank. Siin saad maksta Internetipangas.
SEB
LHV
Nordea. Siin saate maksta Nordea internetipangas.
Krediidipank. Siin saate maksta Krediidipanga I-pangas.
Sampo. Siin saate maksta Sampo internetipangas.
MasterCard & VISA