Remont ja hooldus

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Paluks tarkade abi Mercedes c200 2001

 
Marko
19:30 04.06.2017
Kui poiss selle ise lahti võtab, siis kaob võimalus eelmiste remontijatega vaielda ju...
Mõelge ikka ka, mida soovitate!
Pealegi kui sama viga tuli pärast remonti tagasi, siis tehti esimene, suur remont tõenäoliselt ilmaasjata. Kurb, aga pidulik.
Kas tutvusringkonnas mõni asjalik tehnikamees on? Kui jah, siis kaasa tema uurimisse ja mitte ühte mutikat ära näpi ilma dokumenteerimata! Vastasel juhul ei tõesta hiljem midagi.
selgeltnägija valerka
20:11 04.06.2017
Küsin nii,et kui plokikaas maha võtta siis ju peab selle õlijahutus radika ka maha võtma - kust selline väide?
td
21:07 04.06.2017
Muu koos nende vigadega maha ja unusta lugu. Saastad aega ja narve ja raha.Vota kui kooliraha jargnevaks eluks. Iga edasise tegevusega ilmselt aina kaotad oma finantse. Voimalus ka, et saad oigluse jalule aga lihtsalt see ei tule. Kui raha napib siis osta jargmiseks tookindel,lihtne auto. Auto omamine polegi odav.
..................
06:28 05.06.2017
Selle ajastu diisel mersu on veel "pommikindla" mootoriga. Kui TDI olid "tuumapommikindlad" siis cdi on lihtsalt pommikindel.

" Auto läks sama veaga remonti, peale remonti viga jäi ja tekkis veel vigu külge ", see kõik on põhjusega et auto on vana ? Ühesõnaga igasugused töökojad võivad vanade autodega teha mida ja kuidas tahavad ning sirge seljaga raha kaseerida. Ning mis kõige vägevam, mingisugust garantiid ei ole sest auto on "vana".
"auto on vana" on kõige absurdsem ja rumalam vabandus või argument.
v6sa
13:41 05.06.2017
Kurb, et esimene töökoda säärase käki keeras. Nad võivad jutustada, mida tahavad, aga kasutatud seibi leidmine CDI pihusti alt ei anna nende jutule mingit kaalu enam.

Tarbijakaitse võtab jutule, kui on eraisik. No vast on, kui pulmareis nüüd auto remondi pärast peeti läheb.

Kui oled Tartu inimene, suhtle Hentsiga Elbe Engineeringust. Ta vast oskab nõu anda.

Õlijahuti leke on võimalik, kuid leke peast on tõenäolisem. Kas pillati kaas tihendipinnaga maha või lihviti liiast või tehti plokikaanepoltide pingutus randmedüno abil...

Vana autoga võib asju juhtuda. Aga ainult süüdimatu sosssepikoda irvitab kliendile näkku, kui nende juurde ühe veaga toodud auto veel halvemas seisukorras välja antakse.

Mis värvi on õli?
Kas jahutusvedelik püsib mootori töötamisel paisupaagi punni maha keerates paagis või hakkab välja ronima?
Kas heitgaasides on imalat lõhna?
luigapoiss
14:57 05.06.2017
Õli värvust ma kahjuks öelda ei oska kuna sellel autol pole õlivarrast
Paisupaagist välja ei suru midagi vaid see oli tühi...kui jahutusvedelikku juurde valasin siis paaki vaadates märkasin musta voolavat massi,surusin näpu sinna sisse ja tulemus on pildilt näha.
Mingit imalat lõhna pole aru saanud sest diisel nagunii haiseb aga auto ei suitse ega midagi
Tahma ka vähe
Käisin reedel ülevaatusel ja läbisin edukalt...väljalaskes polnud ühtegi probleemi
Mootori korpus väljast poolt ka puhas nii palju kui seda näha on
Vestlesib täna töö tegijatega ja nemad vandusid käsu südamel,et panid uued seibid pihustitele,puhastasid sisseladke kollektori ja veendusid,et seal oli kõik korras ja asjad töötasid.veider oli vaid see,et nad alles täna mainisid,et mootori jahutusvedelikus on ikka veel see läbipesu aine ja nad ei osanud arvata kuhu kaob jahutusvedelik
v6sa
15:53 05.06.2017
Puhastatud sisselase on hea uudis.

Jahutusvedelik saab kaduda kolmel viisil: lekkides välja, lekkides karterisse või aurustudes läbi põlemiskambri. Esimene võib olla kaunikesti märkamatu, kui väike leke toimub kuumale pinnale. Teine rikub õli. Kolmas eeldab kogemust, et spetsiifilist lõhna eristada tavapärasest vinest.

Enamasti kaasneb jahutusvedelikku lekkega karterisse läbi plokikaane või selle tihendi ka heitgaaside sattumine jahutussärki. Selle tuvastamiseks on testrid.

Huvitav, kas pihustialuste seibide kohta valetab Silberauto või autole uusi omadusi tekitanud töökoda...
luigapoiss
16:02 05.06.2017
No ma isegi ei küsinud silbertautost seibide kohta,nemad tulid seda ise rääkima
selgeltnägija valerka
16:24 05.06.2017
v6sa - võib kaduda veel läbi egr i radika otse sumpasse
v6sa
16:38 05.06.2017
Nõus, et teoreetiliselt võib ka läbi EGRi soojusvaheti kaduda. Aga otse väljalaskesse vaid mittetöötava mootori puhul. Töötava mootori puhul läheb väike leke läbi EGRi sisselaskesse (kinnise klapi korral lihtsalt koguneb kambrisse) ja suur leke seiskab mootori.
looder23
17:10 05.06.2017
huvitav, kas see soperdamine on tartu remondikohtadel kombeks?

aga kui tahad hakata kahju sisse nõudma, siis paraku tuleb kogu sosseppade töö lahtivõtmine dokumenteerida videote ja piltidega.
X
02:21 06.06.2017
Ega sinna ju tervet uut (tehase uut, mitte kasutatud) mootorit ei paigaldanud, et tarbijakaitse aidata saaks. Kirjutas ju, et tehti ainult plokikaane lihvimine ja survestamine ja mina soovisin lihtsalt edu tarbijakaitses ja kohtus, sest suure tõenäosusega ei saa nendest kumbki aidata sellises olukorras.
Oleks sinna paigaldatud tehasest uus mootor, arve olemas ja sellega juhtunud midagi, siis kindlasti oleks võimalik tarbijakaitsel aidata jah, kui seda remonti teostanud ettevõtet tarbijakaitse huvitab.
..................
06:39 06.06.2017
Millest sa aru ei saa ? Töö on tehtud, viga on jäänud ja remondi käigus on veel vigu tekitatud. Kui sa tellid firma oma maja värvima siis asjal garantiid ei ole kuna ei vahetatud tervet voodrit välja või ei ehitatud päris uut maja ? Igale tööle ja detailile on garantii, iseasi kaua tarbijakaitse ja kohtuveskid seda jahvatavad.
Kaotada ei ole selles loos küll midagi. DAS õigusabi oleks praegu hea partner kellega maha istuda ja asja lahata.
selgeltnägija valerka
08:40 06.06.2017
kuna viga pole välja toodud siis ei saa väita et see kellegi poolt tekitatud

leidke inimene kes nii teeks: Masendav....ja ma lihtsalt viisin töökorras auto sinna tihendi vahetusse...kulutasin pea tonni,et
............
12:25 11.06.2017
Mis vahepeal juhtunud ka on ? Uudiseid, lahendusi ?
õigusabi oü
20:22 11.06.2017
Õigusabi... aga kui uurimine tõestab, et auto viidigi juba veaga kuhugi töökotta, et siis peale lihtsa asja vahetamist ka eelnev viga nende kaela riputada. On inimesi, kes elatuvadki teiste vere imemisest...
Marko
21:49 11.06.2017
Loogikat mittevaldav inimene peaks kasutama muud nime kui "õigusabi"
Autol on SAMA VIGA.
c...
03:17 12.06.2017
loodame, et kõik see pihustite maha ja peale ikka uued poldid ka said???
tavaline et vanade poltidega keeratakse blokk puruks... tüüp õnnetus mersu puhul... korduvalt nähtud sellist asja... ühel mersul isegi kogetud ja siis on juba loterii, et mida see vana ja välja veninud polt puruks surub, kas kaob jahutusvedelik või jookseb õliga segamini...
egri jahuti lagunemist samuti kogenud, lekkis jahutusvedelik sisselaskesse ja tagant aurupilvena välja... samuti kogenud õlivahejahuti riket, peksis jahutussüsteemi õli täis üleni, kuni radikast tilkagi vett enam läbi ei käinud...
samas ükski eelpool kirjeldatud vigadest ei pannud mootorit mul välja surema...
jõukadu oli küll osalt tuntav...
jõudu igatahes veaotsingul!!!
luigapoiss
14:59 12.06.2017
Nüüdseks siis käidud korra seal remonditöökojas kus esmakordselt tööd tehti...
Sealne boss oli viimati jätnud ütlemata,et ta nad jätsid jahutussüsteemi puhastusaine sisse ja,et sellepärast see oli must tökat ja,et tuleb veel mitu pesu teha enne kui sellest saastast lahti saab.eks näis kas on asjad tegelikult ka nii
Lekke kohta räägiti nii,et nemad küll ei tuvastanud mingit leket,äkki olevat viimati õhk kuhugile süsteemi vahele jäänud ja nüüd sellepärast tase langeski
Egr probleemi ei suudetud ikka tuvastada oli küll vaadatud ja proovitud kõike aga ei midagi...
Tahtsid isegi pimedat ette panna aga selle autoga ei saa.
Eks siis proovime uuesti peale jaanipäeva kui auto uuesti sinna saab viidud
luigapoiss
15:14 12.06.2017
Vastuseks õigusabi oü-le

Ma ei läheks kellelegi mingit vana jama pähe määrima...ma ei ole mingi pätt
Tahan lihtsalt,et auto töötaks sama korralikult kui nende kätte andes.
Ma võiks ju minna nende ukse taha minna tarbijakaitse paberitega ja hakata õiglust nõudma
Aga annan neile võimaluse viga parandada ja kui nad sellega hakkama ei saa siis on nad
endal kui remonditöökojal margi täis teinud ja ma saan edasi toimetada kas lastes viga mujal parandada ja kui selgub,et nemad tegid midagi valesti ka arve tasuma tollelt teiselt remonditöökojalt.
luigapoiss
16:34 04.07.2017
nonii....peale pikalt toimetamist autoga on nüüd asi selle jamaga lõppenud
"targad" mehed siis samast töökojast kust probleemid hakkasid ei suutnudki lõpuks probleeme lahendada ja leida üles kus see viga on ja läksid lihtsama vastupanu teed...kirjutasid ajust välja egr-i ja leidsid üles ka jahutusvedeliku lekke mida nad ka eelmine kord otsisid ja ei leidnud kui väitsid ,et välist leket ei ole - oli siiski...
ma ei tea mis selle nimi on aga mingi klapp või jahuti paremal üleval nurgas
nad survestasid jahutussüsteemi ja märkasid,et sealt surub välja plastik jublakast.tellisid uue tihendi sinna aga leke jätkus ja siis kui nad maha võtsid tolle detaili siis märkasid seal mõra kust siis kuumenemisega ja paisumisega hakkas jahutusvedelikku välja suruma.
Äkki keegi teab selle asja nime?

....
17:17 04.07.2017
Ja nüüd siis mootor töötab?
 

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte