Kunagi seisis selline Hiiu-Suurtüki müügiplatsil, hind oli 8700kr, tumesinine, 2.6L mootoriga. Peaaegu et armusin sellesse autosse, sest suurt ja samas ääretult stiilset tagaveolist luukpära ju polegi (Scorpio pole just selle auto konkurent). Aga oli teine nii pehkinud, et sellepärast jäi ostmata. Sellest alates olen uurinud nende hindasid igal pool. Siin, kus praegu elan, küsitakse sellisest autost vähemalt 100.000 (EEKidesse ümberarvutatult) ning need Roveri mootorid tunduvad olema üldse enim hinnatud mootorid ja maksavad hingehinda. Neid tõstetakse peale küll Volvodele, küll Granadatele, isegi vana Asconat olen näinud selle mootoriga. St väga huvitatud samuti kommentaaridest, kes samasugust kunagi omanud. Omal ajal sõitis neid ju Eestis ringi üksjagu, kuid need kadusid kuhugi...
mis riigis ja mis aasta selline masin niipalju maksab??????? saksast võiks neid ju siis sinna viia... need mis eestis ära kadusid need kadusid just juppide kättesaadavuse ja hinna tõttu, nii kaovad paljud autod vanemas eas :)
Kärss, rõõm kuulda, et meil ühised sümpaatiad on. Mul jah, on viimasel ajal tekkinud mõte see isend soetada. Olen ka varem olnud selle auto õnnelik omanik. Küll oli tegu 3.5 mootoriga, tiitel oli vanden plus. Kuid see oli üks mu esimesi autosid (täpsemalt teine) ja ma kahjuks ei osanud teda piisavalt hoida. Ega ei teadnudki siis autodest kuigi palju. Kõik mälestused seoses sellega on jäänud ülimalt positiivsed, ja viimased nädalad olen palju neti vahendusel harinud end sel teemal. Konkreetselt on mul sikhikul üks 80.a mudel. Asub kusagil Helsinki lähedal. Leidsin kuskilt üsna vana kuulutuse, helistasin, oli alles. Nimelt auto on soomest uuena ostetud, sõidetud 7 aastaga 150000 (mis peaks sellele mootorile paras sissesõit olema) ja peale seda 15 aastaks garaaszhi unustatud. Pidi muidu igati kompu olema, rooste küll siit-sealt kimbutab, kuid mis seal siis ikka. Kui nüüd uuest aastast mootorsõiduki impordi aktsiis kaob, läheks tema toomine ja arvele võtmine mulle maksma u.25000, teist niipalju otsa ja on auto kui "prillikivi". Mul on see roveri mõte nii palju kõvatanud viimasel ajal, et otsustasin loobuda oma volvo 960`st selle kasuks, ja panin tolle lausa müüki (portaali esilehel antud hetkel, kel huvi on). Kui nüüd autost endast veel paar sõna kirjutada, siis 2.6 ei ole kogunud nii palju kiitust ja populaarsust kui 3.5 Mis on ka arusaadav, arvestades kui ökonoomne viimane on. Lugesin, et 86a. asendati VU karburaaturid EFI pritsega, saadi u.200 kw ja kirenduseks 7.1, seda kõike tehti selleks, et pakkuda konkurentsi sierra cosworthile. Veel lugesin, et rover sdi sai kohe sündides aastaauoks (1977) ja saavutas megapopulaarsuse. Mitte üksi auto polevat kunagi saanud nii palju auhindu. Selgus aga, et pisut problemaatiline on korrosiooniteke, mis sai lahenduse mudelitel alates 1982. Vott.
Oleks pakkuda üks SD1 V8 mootoriga isend. Miinuseks on see, et sisu on igati läbi, samas käiguosa ideaalne. Auto on sõitnud ~250 000 km.
Aga jah, ainult selle isendi mootor maksab ~10 000.-
Täpselt nii :)
Tegelikul veel su eelmisele jutule lisades võiks öelda, et alates 82 a. tegelikult muutusid SD1 Roverite kered hoopis roostealtimaks, tuginen oma kogemusele ja ühe Soome remonditöökoja infole.
Ütleks kah siis paar tarka sõna hästi vanasse foorumisse. Paa jutu paranduseks niipalju, et pritsungiga mootor tekkis koos Vitesse mudeliga ja aastaarvuks oli siis 1982. 1984 lõpus tehti Vitessele väike facelift mille käigus muutus esispoiler, külgedele pandi kummist iluliistud ja ära kaotati rattakoopa laiendid. 1986 muudeti koostöös Lotusega sisselaske süsteem, kuid mingit võimsuse kasvu see tava Vitessele juurde ei andnud. Vitesse mootori võimsuseks on siiski 146 kW mitte 200 nagu paa ekslikult väitis, kuid kiirendus on tehase andmetel tõesti 7.1 sek. 0-100 kmh.
Roostetab asi tõesti hirmsasti. Kõik ukse, kapoti, tagaluugi ja rattakoopa randid ning auto ja pagasniku põhi kipuvad päris hõredaks minema.
Küsisin siis ARK-ist ka, et palju Eestis Vitessesid arvel on, väidavad, et ainut üks ja see üks kuulub mulle :) Tegelikult on neid veel vähemalt üks, mis on praeguseks hetkeks läbinud väga kapitaalse taastamise ja on praegu kokkupanemisel.
ttr, seepärast väidab ARK Vitessede arvu nii väikseks, et paljud omanikud on oma auto väiksema gubatuuriga masinana registreerinud, näit. SD1 2300, kindlustus siis ju odavam...
Ma üldse ei kahtlegi selles, et mõni väiksemaks reg. Vitesse Eestis olemas on. Oli ka omal alguses sama plaan, aga ei viitsind jurama hakata.
Sellisel juhul on vist suht võimatu teada saada palju neid tegalikult Eestis on, aga siiski oleks huvitav teada.
ma enda omaga tegin just paar nädalat tagasi katse, tankisin paagi kaelani täis, siis Rakvere - Tartu - Rakvere, siis paak uuesti täis ja väikesed arvutused ning tulemus oli 8,9 l/100km. Tartu vahel sai ka natuke keerutatud ja maanteel oli kiirus 110-120 pidevalt.
Tere,
teema küll aegunud ilmselt aga kui masin veel müügis on siis ehk võtad ühendust margus@4x4.ee. Teretulnud ka muu info kuskil vedelevate sd1 kohta. Autost endast huvitatud ei ole - huvitab mootor ja käigukast. Eriti aga viimane.
Kui uut juppi tahad ja raha palju on, siis võid tellida näiteks Roveri kodumaalt http://www.rimmerbros.co.uk/. Kasutatud juppe leiab eestist ka. On sul midagi konkreetset vaja või uurid lihtsalt igaks juhuks?
Igasuguseid tihendeid ja muid väiksemaid pudinaid tasub suvalisest autovaruosi müüvast poest küsida, paljudes kataloogides on SD1 olemas. Iseasi kas just seda vajalikku jubinat pakutakse.
Mina omale olen suurema osa vajaminevaid asju saanud kohalikest poodidest.
No tasub hoida sellist autot. Eriti kui heas korras on. Aastatega väärtus, ma ei mõtle niivõrd rahalist, ainult tõuseb. kas see on see sinine Raplamaal kuskil?
Otsustasin siis ka oma vana auto (rover 3500) omale uuesti soetada.
Tänasest olen siis ühe sellise 78 aastal väljalastud SD1 omanik.
Mõte on auto täielikult taastada, võib-olla ka veidike sportlikumaks teha, sest sellise "pühapäevaauto" juures pole bensiinikulu eriti oluline.
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
Foorumis on KEELATUD:
Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
Otsene reklaam
Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
Teemast mööda rääkimine
Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
Võõra inimese pärisnime all esinemine
Sõnumite ja teemade kordamine
Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.