Olen nüüd siis õnnelik või õnnetu Roveri omanik (alles sain ei tea veel), põhimõteliselt ma sain ta niisama, ta on üks aasta garaazis seisnud, auto sõidab tegelikult ilusti aga klapid klõbisevad kuidagi väga lärmakalt, siit ka siis küsimus et kas, keegi oskab öelda mismoodi sellel klappe regullida saab? kas ta on seibidega või mis süsteemiga? teretulnud oleksid ka hinnangud/nõuanded sellist autot omanud inimestelt.
Vaja oleks ka paar juppe sellele isendile, et kui kellegil on selline varuosadeks või teab kus saab, siis andku palun teada.
Vaatasin järgi ja mu mälu ei petnud mind.R820Si klapid on hüdrotõukuritega,mis ei allu reguleerimisele.Klõbisemise puhul proovi esiteks mootoriõli ära vahetada.Kui see ei aita,tuleb valmistuda hüdrotõukurite vahetuseks.
suured tänud Ints infi eest. huvitab palju uued tõukurid maksavad....oioioi. Aga täna vaatasin et, seda klõbinat võivad teha ka pihustid!? Tegelikult tahaks mootori diagnostikat teha, Eesti Roveri esindusest(United Motors) saadeti mind tagasi. Äkki Honda keskus saab sellega hakkama!?
juppidega on lugu nii, et hetkel ei hakka midagi ostma, olulisem on mootorit korralikult käima panna. Aga muidu oleks vaja vasakpoolset esitiiba ja veel nipet näpet.
Ints kas sul ka Rover 800?
Jah,mul üks 820Si sedaan.Moto on kokku jooksnud.Kui pihusteid sul juhtub tarvis olema,siis on nad mul täitsa olemas.Hüdrotõukurid on muidugi kah,aga ma ei oska peast nende tervise kohta öelda,kuna mootor on seest üsna nukras seisukorras.Kui huvi on,võin järele vaadata.
Iseenesest on aga Rover 800 seeria (820,825 ja 827)üks minu lemmikutest.Tehniliselt lahenduselt on ta omast ajast ees,st väga palju erinevaid lisasid,mida tänapäevalgi ei saa paljudele autodele juurde tellidagi.Sõidumugavus on hea,kütusekulu korras auto puhul normaalne.Miinuseks on roostetav kere.
Ei tea mis pritse süsteem tal on, sel on 98kw, panin ühe pildi netti, äkki saad pildi pealt aru kumb on? http://www.zone.ee/arnolc/pildid1%20098.jpg?2
huvitav on see, et ei United Motors ega Veho Eestil, ei ole vajaliku tarkvara, et mootorile, diagnostikat teha.
Aga rooste probleemi sel autol küll pole ja mulle tundub, et sellel isegi originaal värv.
Ints äkki saadad oma tel.nr, tuleks vaataks su auto üle!
arno.vega@mail.ee
Veho Eesti kaupleb muu hulgas Hondadega.Rover 800 seeriale on pandud peale 3 sorti bensiinimootoreid:820 on 2,0 liitrine Roveri enda mootor,825 ja 827 on vastavalt 2,5 ja 2,7 liitrised Honda Legendi mootorid.Täitsa võimalik,et Vehol puudub info Roveri 2,0liitrise moto kohta.
Oman kah üht Roverit (820 si-88).Kunagi oli hea auto, probleemid algasid peale hammasrihma purunemist. Lõi kõik klapid kõveraks. Peale remonti töötas kah veel, kuid praeguseks enam ei käivitu ei talvel miinustega ega ka suvel kuumaga ning kui käima läheb, siis kohalt minekuga võtab hinge kinni. Auto ise on oma mugavuse poolest küll väga viis, tahaks veel aparaadi korralikult sõitma saada.
Diagnostikaga on jama jah, ütlevat, et pole nii vanale mudelile vastavat programmi. Äkki keegi oskab nõu anda milles võiks viga olla?
see on lucase pritsega. on vöimalik diagnoosida kyll. yhtegi korras pritse nublakat aga ei leia. peaks olema analoog-kompuuter.(nii ytles see elektrik, kes 4 aastat tagasi yhe sellise mootori käima aitas). see auto, millel vasakul ees mingi nissani latern.tartus epa yhikate kandis hiljuti veel liikumas...
Omasin samuti 820si-d, 98Kw, 87a. Müüsin ühele taadile Rapla kanti varuosadeks- kere oli siit sealt roostene, hammasrihm koos rullikutega tahtis vahetust (~2000kr) ja veel nipet-näpet. Ahjaa, sidur ka libises. Müüsin ära, kuna polnud mõtet taastada. Käivitusmuresid peale ühekorra polnud. Otsisin abi erinevate elektrike juurest, speedsterist öeldi palju õnne, samuti mujalt saadeti tagurpidi tagasi. Parandasin vea ise ära. Käisin ka diagnostikat uurimas, mida oleks saanud teha TTK taga(ühes majas), autoelektriku juures. Hea auto oli, kuid 2,0 sellele linnasõiduks vähe lahjaks jääb.
Nii, olen siis 3nädalat Roveriga igapäev sõitnud ja noh töötab küll aga uimane on, eriti madalatel pööretel. Vaatasin, et õhufilter on must ja küünaldega on nii, et 2 on 4elektroodiga ja 2 on 1elektroodiga. Peaks neid ära vahetama, kui midagi ei muutu siis, peaks lõppude lõpuk selle diagnostika ära tegema. endise Kalevi kommivabriku ees pidi olema üks väga hea koht.
Ei akand uut teemat tegama, a Auto24s müügil olev Rover 820 võib soetada ka ühelt vene automüügi saidilt tunduvalt kallima hinnaga: http://www.nwcars.ru/a/900.php ...icicc :D
nedele 800 dele on võimalik juppe saada, aga ainult A osad ja ainult kopsaka raha eest.
Näide: vanal roveril 820 mootriga klapid kolvidele pähe lastud = remont, materjalid ainult 15-17 tuh.
auto ise maksab poole vähem. Need mudelid satuvad sellese kasutatud autode turuossa, kus omanik enam peale bensu kallamise ei jäksa midagi teha, isegi rihma õigel ajal vahetada. Nii et pole mõtet ka osade ostmisest rääkida. Meil on Emex.
Tegelikult on Roveri 2.0 mootorile mõned asjad küll saadaval B-varuosadena. Tasub uurida järgmiste tootjate katalooge (küsige autokauplustes): Ajusa, Corteco, Febi, Payen, Ruville. Tarneajad on küll pikad, kui hinnad väga mõistlikud ehk on samal tasemel levinud Saksa automarkidega...
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
Foorumis on KEELATUD:
Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
Otsene reklaam
Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
Teemast mööda rääkimine
Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
Võõra inimese pärisnime all esinemine
Sõnumite ja teemade kordamine
Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.