Toyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kW

Liik: maastur
Keretüüp: pikap (CREWMAX LIMITED LPG)
Esmane reg: 12/2013
Mootor: 5.7 V8 (284 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 150 099 km · hooldusraamat
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: automaat
Värvus: must met. (Attitude Black Metallic 218)
Reg. number: 76Z...näita reg. nr.
VIN-kood: 5TFHW5...näita VIN
Hind: 39 000 EUR
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
Soodushind: 36 000 EUR
KM 0% (käibemaksu ei lisandu)
419EUR/ kuu
sissemakse 6000 EUR
jääkmaksumus (25%) 7500 EUR
Kaskot pole vaja

Kuni 31.10 lepingutasu -50%
QRSoovin lisainfot | Soovita sõbrale | Lisa võrdlusse | Salvesta sõiduk | Ebasobiv kuulutus

ostuabi

Ostueelne kontroll

Kontrolli sõiduki seisukorda ja tausta!

Kontrolli sõidukit

Varustus

Turva- ja ohutusvarustus

  • roolivõimendi
  • kesklukustus (puldiga)
  • ABS pidurid
  • 8x turvapadi
  • turvakardinad
  • signalisatsioon
  • immobilisaator
  • stabiilsuskontroll
  • pidurdusjõukontroll
  • veojõukontroll
  • lisapidurituli
  • ISOFIX lasteistme kinnitus (taga)
  • turvavööde eelpingutid esiistmetel

Mugavusvarustus

  • kliimaautomaatik
  • 4x elektrilised akende tõstukid
  • elektrilised välispeeglid (soojendusega)
  • katuseluuk (klaasist, elektriline)
  • püsikiiruse hoidja
  • parkimiskaamera
  • integreeritud väravapult
  • toonitud klaasid
  • 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
  • kohtvalgustid

Sisustus

  • nahkpolster
  • elektriliselt reguleeritavad istmed
  • istmed reguleeritava kõrgusega (juhiiste, kõrvalistuja iste)
  • reguleeritava kumerusega seljatugi (juhiiste)
  • istmesoojendused
  • taskud esiistmete seljatugedes
  • kaassõitja istme seljatugi allaklapitav
  • tagaistme seljatugi allaklapitav
  • nahkkattega rool
  • multifunktsionaalne rool
  • reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
  • nahkkattega käigukanginupp
  • käetugi ees (laekaga)
  • käetugi taga
  • topsihoidjad (ees, taga)
  • iluliistud salongis (puitdekoor)
  • jalamatid (veluurist)

Audio, video, kommunikatsioon

  • stereo (CD, MP3, USB pesaga, originaal)
  • helivõimendi
  • kõlarid
  • ekraan (ees)
  • navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega)
  • autokompuuter
  • käed vabad süsteem

Rehvid ja veljed

  • 305/45R22 suverehvid
  • valuveljed (22)
  • autoga antakse kaasa (305/45R22 Toyo suverehvid)
  • tagavararatas

Tuled

  • udutuled (eesmised, tagumine)

Maasturid

  • karterikaitse
  • astmelauad

Muu varustus

  • 3x 12v pistikupesad
  • välistemperatuuri näidik
  • tagaklaasi soojendus
  • pagasikate
  • kaubakinnituse konksud
  • veokonks
  • haagise stabiliseerimissüsteem
  • reisiarvesti
  • esi- ja tagarataste porikummid
  • Engine: 5.7L V8 DOHC 32V FFV w/i-Force
  • 4.30 Axle Ratio'
  • GVWR: 7,200 lbs (3,266 kgs)
  • Electronic Transfer Case
  • Part-Time Four-Wheel Drive
  • Engine Oil Cooler
  • 710CCA Maintenance-Free Battery
  • 170 Amp Alternator
  • Class IV Towing Equipment -inc: Hitch and Trailer Sway Control
  • Trailer Wiring Harness
  • 1 Skid Plate
  • 1410# Maximum Payload
  • Gas-Pressurized Shock Absorbers
  • Front Anti-Roll Bar
  • Hydraulic Power-Assist Speed-Sensing Steering
  • 26.4 Gal. Fuel Tank
  • Single Stainless Steel Exhaust
  • Auto Locking Hubs
  • Double Wishbone Front Suspension w/Coil Springs
  • Leaf Rear Suspension w/Leaf Springs
  • Brake Actuated Limited Slip Differential
  • Side Impact Beams
  • Dual Stage Driver And Passenger Seat-Mounted Side Airbags
  • Low Tire Pressure Warning
  • Dual Stage Driver And Passenger Front Airbags
  • Airbag Occupancy Sensor
  • Driver And Passenger Knee Airbag
  • Curtain 1st And 2nd Row Airbags
  • Rear Child Safety Locks
  • Outboard Front Lap And Shoulder Safety Belts -inc: Rear Center 3 Point, Height Adjusters and Pretensioners
  • Back-Up Camera
  • Heated Front Bucket Seats -inc: 10-way power-adjustable driver's seat w/power lumbar support and 4-way power-adjustable front passenger seat
  • w/power lumbar support
  • Driver Seat
  • Passenger Seat -inc: Fold Flat
  • 60-40 Folding Split-Bench Front Facing Fold-Up Cushion Rear Seat w/Manual Fore/Aft
  • Manual Tilt/Telescoping Steering Column
  • Entune Selective Service Internet Access
  • Leather Steering Wheel
  • Front Cupholder
  • Rear Cupholder
  • Compass
  • HomeLink Garage Door Transmitter
  • Cruise Control w/Steering Wheel Controls
  • Dual Zone Front Automatic Air Conditioning
  • HVAC -inc: Underseat Ducts and Console Ducts
  • Illuminated Locking Glove Box
  • Driver Foot Rest
  • Full Cloth Headliner
  • Interior Trim -inc: Simulated Wood/Metal-Look Instrument Panel Insert, Metal-Look Door Panel Insert, Metal-Look Console Insert and Metal-Look
  • Interior Accents
  • Metal-Look Gear Shifter Material
  • Day-Night Auto-Dimming Rearview Mirror
  • Driver And Passenger Visor Vanity Mirrors w/Driver And Passenger Illumination, Driver And Passenger Auxil

Tehnilised näitajad

Kere

istekohti:5
uste arv:4
pikkus:5814 mm
laius:2029 mm
kõrgus:1935 mm

Massid, mõõdud

tühimass:2675 kg
täismass:3265 kg
kandevõime:590 kg
piduriga haagis:3500 kg
pidurita haagis:750 kg
teljevahe:3700 mm

Mootor

võimsus:284 kW
tippkiirus:172 km/h
kiirendus 0-100 km/h:7 s
mootori maht:5663 cm³
CO2:324 g/km

Kütus

kütus:bensiin

Teljed

sildade arv:2

Muu informatsioon

Eestis arvel, ülevaatus kuni 02.2022
Toodud riigist: Belgia
Sõiduki asukoht: Tallinn, Eesti

Vahetuse võimalus: Vahetusel lähtuda tavahinnast

See konkreetne Tundra pole toodud Ameerikast avariilisena, vaid auto on toodud uuena Ameerikast Hollandisse ja sealt edasi rändas Belgiasse, soovi korral võin AutoDNA raporti saata. NB! Läbisõit on miilides, sest nii on Ameerikas kombeks. Julgen väita et antud masin on Eesti üks viisakamaid Tundraid, masin on igatpidi sile ja puhas ja sellel puudub igasugune pornotuuning. Kõik pildid on tehtud 08.08.2021, mitte pole kasutuses vähemalt viie aasta taguseid pilte nagu paljudes müügikuulutustes. Olen valmis autot näitama tulema teie poolt valitud teenindusse või esindusse. Masinale on paigaldatud täisautomaatne Prins LPG gaasiseade, gaasipaagi suurus on 100l, ning sellega saab keskmiselt läbida 500-550km. Juulis 2021 läbis gaasiseade hoolduse, ning süsteemi seisukorda hinnati väga heaks. Veokast on korraliku suurusega nii, et sinna mahub pea neli põtra, veokasti kaas on väga kvaliteetne CenturyCapsi toode, mis on seest ära polsterdatud, nii et absull pole midagi välja kuulda, kui seal sees keegi karjub, lisaks on see värvitud täpsesse kere tooni ja sulandub väga hästi autoga ja näeb väga soliidne välja. Astmelauad Westin Pro Traxx 4 on tipp kvaliteediga ja valmistatud poleeritud roostevabast ovaaltorust, milledele kinnituvad mõnusalt laiad libisemisvastasest plastist astmed ja need sulanduvad auto iseloomuga ideaalselt.

Kuid lõpetuseks natuke ka müügijuttu. Kui kastikaga esimest korda koju läksin ja teda pruudile tutvustasin, siis lajatas ta mulle selge sõnaga, selle mölakaga ei hakka ta mitte kunagi sõitma. Kuna mina ju teadsin, et antud masin annab sõites väga mõnusa ja meeldejääva ülima emotsiooni, siis moosisin teda, et kui oled nõus autoga sõitma, siis lähme kohe su lempar restosse ja kui juba selline veksel välja käidud, oli vanaeit naksti roolis ja sõit Lidosse võis alata. Otseloomulikult ei lõppenud auto kallal täinitamine kogu külavahe tee vältel, et see kastikas on ikka täiesti mõttetu ja milleks selliseid üldse maailmas toodetakse. Ega ma väga sellest kaagutamisest ennast kõigutada lasknud ja vastuväiteid ei esitanud, sest mina ju teadsin mis juhtub kui me lõpuks trassi peale välja jõuame. Kui olime alevi vahelt läbi saanud ja Tartu mnt. keerasime palusin ma tal lapatsi täiesti põhja vajutada ja oh imet, kaagutamine lõppes murdosa sekundi pealt, sest mitte keegi poleks osanud arvata, et selline Ameerika mölakas suudab maanteel nii metsikult kiirendada ja väga huvitavaid meloodiaid mootorist välja võluda. Näiteks kui sõita 110km/h ja pedaltothemetal korraldus anda, siis saabuvad kriminaalkaristusega lõppevad kiirused väga kiiresti, kindlasti küsite te kuidas see võimalik on, sellele vastan ma, et ma ka ei tea, lihtsalt nii on. Ma saan aru, et paigalt stardist saab nelikveoga väga kiiresti minema kiirendada aga sellist veokit maanteel kiirendama panna on ikka inseneride väga hea töö tulemus. Kui nüüd järjejutu juurde tagasi tulla, siis lõppes asi sellega, et Lidos sai kõhud praekardulast punni söödud ja muidugi sõitis pruut peaaegu legaalsete kiirustega koju tagasi ja teatas väga rahulolevalt, et see masin on nüüd ta uus lemmikauto ja Bemmidega võin nüüd ise edasi kärutada, sest see pill pidi just õige naiste auto olema, sest nii kõrgel on väga mõnus istuda, näed kõike ja kaugele, suured peeglid aitavad hõlpsalt manööverdada, tagurduskaameraga saab parkida kuhu vaja, tänu auto suurusele hoiavad kõik väiksemad sinust heaga eemale ja mis peamine juuksurisse jõuab väga kiiresti. Omalt poolt võin lisada veel ühe hea omaduse, nimelt selle auto tagumise ukse laius on 1,2m jah sa lugesid õigesti 1200mm ja need avanevad peaaegu 90 kraadise nurga alla, sa võid ju mõelda kah mul asi, kuid mõtle uuesti, näiteks järgmisel korral kui sul ämm hakkab kaardilugeja kohale trügima, siis saad talle sajatada, kasi taha, nii jämmu sa nüüd ka pole, et sa 1,2m laudauksest (sõbrad kes Tundrat omale lubada ei saa, kutsuvad neid uksi nii) sisse ei mahu. Alul ma mõtlesin siia tuua ka näiteid, et kui lai on S Mersu pikendatud kerega pilli või Lang seitsmenda seeria ukse laius aga ma ei viitsinud koogeldada. Taga istujatel on nii palju ruumi, et seal saab isegi piirangute ajal vaktsiini võtta ja legaalselt rohkem kui 50 inimesega pidu panna NB! esimese käetoe laekasse mahub kast laudurit, kui auto ära ostad, panen laeka laudurit triiki täis. Kui ka sina oled unistanud Ameerika autost, aga pole soovinud seda osta, sest Ameerika autodel on ainult üks tüüpviga, need on lihtsalt kogu aeg katki, siis nüüd on sul elu võimalus, osta omale Ameerikalik V8 kastiauto, mis on vastupidav ja kiire ja tänu gaasiseadmele ka ökonoomne, sest see masin on küll toodetud USAs kuid Jaapani inseneride juhtimise all, mis tähendab seda, et see masin on väga töökindel ja vastupidav. Muidugi hakkad sa kohe mõtlema, et ikkagi Ameerika värk ja kuidas nende tagavaraosadega küll hakkama saab, siis tegelikult on asjad väga lihtsad, enamik veeremist ja piduritest on Land Cruiser V8 ja ka V8 mootor on sama mis Länkaritel ja Lexustel. Nii et ära nüüd kõhkle vaid võta oma kogumispension välja ja tee endale üks emotsiooniderohke kingitus Toyota Tundra V8 näol. Teine variant on muidugi pensionifondi raha eest Bitcoine osta, pidi jõle tulus äri olema, 50k ostad ja 25k müüd, ning selle peale ütlevad kõik krüptogurud, et käivet peab ju ka tegema ja küll turg võibolla kunagi taastub.  No teine võimalus on muidugi noore pere laenu võtta.

Artikli allikas Auto24 https://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=64595

2020. aastal teatas Bloomberg meediaväljaanne, et peale viit aastat teisel kohal püsinuna, suutis Toyota mööduda Volkswagenist ning see Jaapani autotootja suutis müüa üle 9,53 miljoni sõiduki. Toyota on üks ostetumaid autosid ka Eestis ning edetabeleid juhib Toyota Corolla, Avensis ja Rav4. Siiani on kõige ihaldatumad ning enim tahetud Toyota sedaanid ning seda tänu nende ruumikusele, mõistlikule hinnale, kvaliteedile ning kujundusele/disainile.

Toyota on autosid tootnud üle 80 aasta ning kogu töö ja tootmine on väga hästi dokumenteeritud. Tänu sellele saab kenasti tagasi vaadata sellele, millega Toyota on hakkama saanud ning kui haruldased on osad mudelid, mis siiani veel liikluses püsivad. Internetiavarustest võib leida igasugu huvitavaid lehte, näiteks classiccars.com või Ninja online casino, aga autohuvilistele on üheks ägedamaks varamuks Toyota oma veebileht.

#1 2000 - Toyota Tundra

Tundra on kindlasti üks neist pickup maasturitest, mida tänavapildis väga palju ei näe ja seda kindla põhjusega. See hiiglane on üks neist mudelitest, mida toodetakse pigem vastavalt vajadusele ja eritellimusele. 2000. aasta mudel oli üks esimesi ning lihtsama disainiga. Autos ei ole väga palju elektrisüsteemiga seotud alasid ning nende tootmine on fokuseeritud pigem Ameerika Ühendriikides, kus selle tehas ka paikneb. Tundrat toodetakse siiski siiani ning uuemad mudelid on tunduvalt suuremad kui algusaegadel. Võrrelda saab 2000. aasta ning 2021. aasta mudelit, kus uus on oma mõõdult sarnane Dodge Ram’ile. Ka väliskuju ja di

Müüja

Küsimused müüjale

Esita müüjale küsimus
419EUR/ kuu
sissemakse 6000 EUR
Kaskot pole vaja
Toyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kWToyota Tundra CREWMAX LIMITED 5.7 V8 284kW
Summa:
30000 €
15000 €30000 €
Periood:
2 aastat6 aastat
419EUR/ kuu
sissemakse 6000 EUR
Jääkmaksumus (25%) 7500 EUR
Kaskot pole vaja
USA-s müüdavad kastiautod ei kaitse piisavalt juhi kõrval istujaid

USA-s müüdavad kastiautod ei kaitse piisavalt juhi kõrval istujaid

Insurance Institute for Highway Safety viis läbi 11 väikese ja suure topeltkabiiniga kastiauto väikese ülekattega avariitesti, testi tulemustest selgus, et paljud autod ei kaitse piisavalt juhi kõrval ...